Fantastisch doet hij het inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 18:03 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik vond het wel grappig hoe Daan (Thomas Acda) een situatie raportage gaf.
"Uhm... Man 40 jaar oud. Met een gat in z'n hoofd"
"Uhm... Vrouw 45 jaar oud. Met een gat in d'r hoofd"
Haha.
Ik ben dus niet de enige die het een vrij apart einde vondquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Het leek wel of de aflevering van vrijdag niet helemaal klaar was op het einde?
Je zag niet echt een arrestatie van de cock
Die heeft die mailtjes gestuurd toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef lordteddybeer het volgende:
Volgens mij weet Daan meer van computers af dan die nu voordoet
Hoe zit dat nou precies met die serienummers? Eva zegt in de aflevering van vanavond dat ze overeenkomen met het geld van het OM, maar de verdwenen 4 miljoen kwam toch van de bank van Frank?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:47 schreef Hippos het volgende:
Eva vond in haar keuken opeens 5000 euro. Waar komen die vandaan? Wolfs had geen idee. Eva checkte de serienummers omdat ze vermoed dat Wolfs het geldbedrag (4 miljoen) dat in de koffer zat (vorig seizoen) achterover heeft gedrukt. Hij liep immers weg met dat koffertje en toen het gevonden werd was het leeg. Geldbedrag is spoorloos. Eva checkte dus de serienummers. En de serienummers kwamen overeen...
Volgens mij hadden ze echt geld als vervanging gedaan. en dat ging misquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef Eärendil het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou precies met die serienummers? Eva zegt in de aflevering van vanavond dat ze overeenkomen met het geld van het OM, maar de verdwenen 4 miljoen kwam toch van de bank van Frank?
Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:36 schreef lordteddybeer het volgende:
Volgens mij weet Daan meer van computers af dan die nu voordoet
Zoiets vermoed ik eigenlijk ook, helemaal na gisterenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!
Zoiets denk ik ook ja, het was overduidelijk dat Daan wou dat Wolfs met die Loretta alleen bleef, je zag hem ook nog even zo kijken bij de auto toen hij Eva daar oppikte,quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Dat. Mijn pa kwam met een geniale theorie. Daan is een van die ventjes die met Luca te maken had. Hij is niet naar pliesieschool geweest, is een goeie inbreker, komt zomaar bij Wolfs in de buurt door pliesie. Zo kan hij Wolfs het leven zuur maken en hem beschuldigen en ondertussen geld jatten enseuw!
Huh? Zijn vrouw en dochter? Nee toch? Fleur is zijn dochterquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik bedacht me net iets heel voordehandliggends wat niemand eerder nog genoemd heeft....
Weten jullie nog dat er een hele tijd terug in een aflevering een vage scène zat, waarbij Wolffs mail kreeg, zichtbaar ontdaan was en Eva vroeg, wat is dat? En dat er toen een rouwadvertentie werd getoond van zijn vrouw en dochter oid? Met de tekst 'heb je nou je zin, klootzak!'.
Daar is nooit meer naar teruggerefereerd in de serie, en daar zit natuurlijk de clou! Van wie kwam die mail? Wie wil Wolffs kapot hebben? Zou Daan wat te maken hebben gehad met die mails? Het moet er iets mee van doen hebben, anders hadden ze die scene er toen niet ingestopt zonder enig nut....
Wat denken jullie???
Het ging om de vrouw en dochter van de vorige partner van Wolfs, in Amsterdam. Die partner had zelfmoord gepleegd toen hij erachter kwam dat zijn vrouw vreemd ging met Wolfsquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef mwaterl het volgende:Huh? Zijn vrouw en dochter? Nee toch? Fleur is zijn dochterMaar die mail is wel vaag inderdaad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |