quote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef Hippos het volgende:
...en komt Daan niet uit Amsterdam, de plaats waar Wolfs ook vandaan komt.
Hahaquote:Op zondag 18 april 2010 14:10 schreef Jivis het volgende:
Steeds als ik een glimp van deze serie opvang vraag ik me af hoe het komt dat er zoveel mensen zonder zachte G in Maastricht wonen...
De gene met de grootste zachte G(wel heel erg overdreven gespeeldquote:Op zondag 18 april 2010 14:10 schreef Jivis het volgende:
Steeds als ik een glimp van deze serie opvang vraag ik me af hoe het komt dat er zoveel mensen zonder zachte G in Maastricht wonen...
Haha, ben je wel eens in Limburg geweest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:17 schreef Meddo het volgende:
Mensen die geloven dat de zachte g echte bestaat![]()
.
Het is, net als bij Marokkanen, een klein groepje die de zachte g gebruikt en het daarmee verpest voor de rest van de Limburgers
jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef Hippos het volgende:
Idd. Daan dus, maar dat wisten we al. Nu moeten we lang gaan wachten om te zien hoe dit gaat aflopen...
In de VTM staat volgende week een aflevering geplandquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef Jeroen_L het volgende:
Bijna een jaar wachten op het volgende seizoen.
Seizoen 5 moet nog worden opgenomen en staat gepland voor voorjaar 2011.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In de VTM staat volgende week een aflevering gepland
Herhaling (van seizoen 1 dacht ik)quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In de VTM staat volgende week een aflevering gepland
Wat wil je weten? Of de hoofdrolspeler dood zal gaan of niet? Hmmm, even denken....quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ik heb helemaal migraine van de spanningsorry, ik kan nogal opgaan in dat soort dingen.... ik wil het weten
Dit duurt veel te lang!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |