Snapte het ook niet ja. Ze hebben toch die Irrgang? Ben ook geen fan van hem, maar lijkt me wel beter in staat om tegenwicht te bieden aan PP de Vries...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef BVO het volgende:
Agnes Kant was, zoals verwacht, erg matig. Zet daar dan ook gewoon iemand met de kennis erover neer, dit was gewoon pijnlijk.
Dit was idd bijna te genant voor woorden dat ze eerst ging uitleggen wat een obligatie nou precies is. Dan ben je kansloos tegen peter paul de vries. Sowieso open deuren of onhaalbare ideeën.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef BVO het volgende:
Agnes Kant was, zoals verwacht, erg matig. Zet daar dan ook gewoon iemand met de kennis erover neer, dit was gewoon pijnlijk.
Dank je voor de antwoord!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef Maravilla het volgende:
Gasten: Frans Lanting, Arthur Japin, Charles Groenhuijsen en Eric Nordholt.
Ze moeten eens stoppen met die herhaling van gasten, mensen die recent bij K&B hebben gezetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk word dit een betere uitzending, want valt de laatste tijd wel tegen.
Ze weten het zelf volgens mij ook niet echt meer heb ik soms het idee met de opmerkingen etc die ze maken.
Femke is iemand die aan de kant staat te roepen dat iedereen het verkeerd doet , maar zelf niet thuis is om verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Interessante discussie inderdaad.
Ik volg Femke Halsema met bijzondere interesse omdat zij samen met Alexander Pechtold kans maakt op mijn stem in de tweede kamer verkiezingen over 2 jaar.
Femke Halsema maakt wat mij betreft wel een goed punt wat betreft de gesuggereerde directe relatie tussen salaris en het aantrekken van kwaliteit.
Ik heb die link ook nooit zo direct gezien, natuurlijk kennen goede vakmensen hun waarde, maar het getuigt juist van intelligentie en van kwaliteit als je verder kunt kijken dan alleen het salaris en de beloningstructuur naar mijn mening.
Dat is flauw, dat kun je in feite over alle oppositiepartijen zeggen, en dat vind ik eigenlijk alleen echt voor de populistische partijen zoals de SP, Verdonk en de PVV opgaan. (Veel geschreeuw en weinig wol).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Femke is iemand die aan de kant staat te roepen dat iedereen het verkeerd doet , maar zelf niet thuis is om verantwoordelijkheid te nemen.
Dat is te makkelijk op dit punt. Normaal neem ik het niet op voor Femke (en ben het ook niet eens met haar dat je (nu) een parlementair onderzoek moet houden) maar zij is op dit moment, als oppositiepartij, ook niet in de positie om verantwoordelijkheid te nemen natuurlijk...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Femke is iemand die aan de kant staat te roepen dat iedereen het verkeerd doet , maar zelf niet thuis is om verantwoordelijkheid te nemen.
Ik denk dat ie meer doelt op de afgelopen parlementsverkiezingen toen Halsema de eerste was die zei dat het niet logisch was dat GroenLinks deelnam aan het te vormen kabinet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk op dit punt. Normaal neem ik het niet op voor Femke (en ben het ook niet eens met haar dat je (nu) een parlementair onderzoek moet houden) maar zij is op dit moment, als oppositiepartij, ook niet in de positie om verantwoordelijkheid te nemen natuurlijk...
Ik vond Japin gisteren wel tof maar dit is vaag gebabbelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef marcodej het volgende:
En het gaat over de AKO... Ik ga zappen...
Typisch Wittemanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:09 schreef marcodej het volgende:
"Wij dromen van 30 miljoen kijkers. Dat gaat bij ons nooit gebeuren, vanwege het simpele feit dat Nederland maar 16 miljoen inwoners heeft."
Denk dat over sla, of Yolanthe moet wat kleding uit doen want ze is wel leuk om te zien maar daardoor hoeft ze niet meteen 10/15 min aan het woord te zijn.quote:Yolanthe Cabau van Kasbergen over de stichting Stop Kindermisbruik, die zij heeft opgericht. Peter d'Hamecourt, twintig jaar lang correspondent in Moskou en nu met 'pensioen' schreef het boek Leven als God in Rusland. Aleid Wolfsen pakt uitbuiting van vrouwen aan. Noord-Holland mag van Den Haag niet achter de 78 miljoen aan. Commissaris Harry Borghouts reageert.
Ja, Bos laat even zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:54 schreef marcodej het volgende:
Openbare oorwassing van een commissaris...
top hequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, Bos laat even zien wie de baas is.
Voor mij was dit hét hoogtepunt van alle uitzendingen dit seizoen, een CvdK die en public de oren wordt gewassen door een Minister, heerlijke Live-tv en een dik punt voor Bos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:52 schreef henkway het volgende:
Bos heeft hier een duidelijk en goed verhaal![]()
De provincie kan het wel lijden, de spaarder mag niet de dupe zijn
quote:Uitreiking van de AKO Literatuurprijs 2008, live vanuit het Kurhaus in Scheveningen. Wilt u meer weten over de genomineerden, het juryrapport en alvast boekfragmenten lezen? Ga naar het dossier.
Ik ook, had net ff van Praag in beeld...dusse....quote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ik sla over.
Anders ga je morgen even een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:12 schreef tong80 het volgende:
Je boek *l m** **ngeprijsd worden door M*rg* v*n Pr**g
Jup, ik heb vanavond ook extra ingekocht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef marcodej het volgende:
E-night begint voor mij zo officieel!![]()
*houdt chips, snacks, cola en andere ingekochte rommel paraat!*
Nietes.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Specularium het volgende:
Maarten van Rossem in de uitzending zometeen!
quote:
Dat moet zometeen nog komen dan.quote:Nalatenschap Bush en toekomst VS onder nieuwe president
Wat is de nalatenschap van George W. Bush en hoe zal de toekomst van de V.S. er uit gaan zien? Wouter Bos, Maarten van Rossem en Jan van den Bosch geven hun mening.
Maar nu is Van Rossem er.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef sander89 het volgende:
Valt beetje tegen tot nu toe.
Hij probeert ook echt elke zin iets 'tofs' te zeggen of iig iets te zeggen waar de rest het niet mee eens isquote:
Maar wel een prikkelend figuur in de discussiesquote:
Ja?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef BVO het volgende:
Krijgen we hierna Jorgen Raymann.
Net alsof Van de Bosch (geen EO'er trouwens) Bush zat te verdedigen, hij zat hem juist af te kraken.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:55 schreef Sloggi het volgende:
Die EO'er deed behoorlijk neerbuigend tegen Van Rossem, daar kon 'ie (wat mij betreft terecht) niet goed tegen en begon een beetje te kloten. Je kan 't Van Rossem toch niet kwalijk nemen dat hij tegen mensen die Bush verdedigen in gaat?
quote:Amerikadeskundige Charles Groenhuijsen, minister voor Ontwikkelingssamenwerking Bert Koenders, Marlies Pernot van Vereniging Eigen Huis en Obama-aanhanger Stephan Sanders.
wat heb ik hem ook lang niet gezienquote:Op woensdag 5 november 2008 23:14 schreef Suko het volgende:
Jeu, wat is Sanders kaal geworden!
Hij wordt flink afgekapt nu iigquote:Op woensdag 5 november 2008 23:56 schreef marcodej het volgende:
Koenders. Het zal al allemaal wel heel slim zijn wat ie zegt, maar het komt niet over...
??quote:Op donderdag 6 november 2008 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Oei, dat was een dure fout Jeroen.
Die kerel was van de woningcoöperatie die de SS Rotterdam heeft opgekocht. Hij was niet erg handig in het uitleggen.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:29 schreef Arcee het volgende:
Wie was die eerste gast? WTF ging dat over?
Nee, dik worden na het eten van een zak chips is een gezonde (normale) reactie op een ongezonde omgeving.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dus een zak chips kopen in een schoolkantine is een gezonde reaktie op een ongezonde omgeving.
Kan ik me best iets bij voorstellen, als een kleuter je zo zou aanvallen en hij gaat je een boef noemen ed. kan je daar bijna niet serieus op in willen gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Heerlijk, die kut De Vries raakt helemaal gefrustreerd
Hij werkt toch samen met justitie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Ergens is de vraag van Freek wel terecht natuurlijk: "waarom zoek je het niet nog iets verder uit en stap je er dan mee naar justitie"....
Freek is ook een kneusquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Zie De Vries dan pissig voor zich uitkijken.. Wat een kneus is dat ook..
Hij wilde niet dat er meisjes bij betrokken werden. En als hij er enkel mee naar justitie stapt en geen programma van maakt, dan verdient hij niets en kan hij verder geen zaken oplossen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Ergens is de vraag van Freek wel terecht natuurlijk: "waarom zoek je het niet nog iets verder uit en stap je er dan mee naar justitie"....
Ach, daar sta je dan toch gewoon boven. Gewoon niet op reageren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Kan ik me best iets bij voorstellen, als een kleuter je zo zou aanvallen en hij gaat je een boef noemen ed. kan je daar bijna niet serieus op in willen gaan.
Omdat Peter niet zo graag stafbare feiten pleegt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Freek is ook een kneusen vooral verzuurd.
Amen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek
Als Peter een beetje kritiek krijgt, is ie meteen zo'n kleuter.
Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
Nee jij wel zeker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef -Jean- het volgende:
Wat een kneus die freek. Snapt er duidelijk de balle van.
dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zieligquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef sander89 het volgende:
Toch heeft Freek wel aardig gelijk vind ik, maar hij had het wel beter op een andere manier kunnen zeggen en wat dingen weg kunnen laten.
Want met modder gooien, heb je meteen oorlog met Peter r.
Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Duidelijk meer als Freek ja.quote:
Peter kan niet tegen kritiek dat is 100p waar, zijn eigen ego is het belangrijkst. Maar zoals Freek reageerde vond ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Man, vrijwel iedere programmmaker van kinderporgramma's in Nederland heeft een Emmy. Zo bijzonder is dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.
En hij heeft natuurlijk al een Emmy.
je hebt het programma al gezien ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.
Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
Alleen maar amusement?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.
Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
Wat een bullshit. Wie zorgde er ook alweer eigenhandig voor dat de onterecht veroordeelde verdachten van de Puttense moordzaak nu vrij zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek
Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Bron?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek
Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
De moeder van natalee stond er zelfs naast, vind het wel mee vallen eigenlijk. Had hij de emmy dan moeten weigeren?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zielig
Heet Peter R. er over gelogen vanavond dan???quote:
Hij was een goede vriend van Cor van Hout, sprak op zijn begrafenis. Nou lekkere vrienden heb je dan.quote:
Goh, jij bent vast een hele bekende journalist. Dat jij jezelf journalist noemt belooft wat. Zal vast niet kwalitatief zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]Freek kan wel Nederlands in ieder geval.
Wsat heeft hij dan opgelost?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen maar amusement?
En die zaken die hij heeft opgelost?
dat die moeder meewerkt aan deze commerciele uitbuiting is inderdaad misschien nog wel walgelijker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
De moeder van natalee stond er zelfs naast, vind het wel mee vallen eigenlijk. Had hij de emmy dan moeten weigeren?
Heb je uberhaupt ooit gehoord van de Puttense moordzaak?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
Peter wil niks op lossen, louter amusement voor de SBS-tokkies maken.
De meeste mensen hier zijn het niet met je eens hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Goh, jij bent vast een hele bekende journalist. Dat jij jezelf journalist noemt belooft wat. Zal vast niet kwalitatief zijn.
Nee hoor, zoals je in dit topic kan lezen heeft hij zoals de vries het mooi zei, zichzelf al gediscwalificeerd.
Inderdaad. En wie heeft het dan gedaan? Weten we dat al? Heeft Peter R. dat soms opgelost???quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt ooit gehoord van de Puttense moordzaak?
wat een onzin..quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Peter wil niks op lossen, louter amusement voor de SBS-tokkies maken.
Verbaasde mij ook, hij kwam eigenlijk alleen zijn eigen uitzending promoten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
Hij krijgt alle ruimte van P & W die werkelijk geen een kritische vraag stellen
100% mee eens, als je ziet hoe ziekelijk veel moorden ed. Peter r. zelf of door zijn programma heeft opgelost mag hij best 2 sensatiebeluste uitzendingen maken als Freek het zo wil noemen. Als je daar aan twijfelt kijk dan even op www.peterrdevries.nl onder dossiers.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Wie zorgde er ook alweer eigenhandig voor dat de onterecht veroordeelde verdachten van de Puttense moordzaak nu vrij zijn?
Freek is een wereldvreemde oude zeikerd aan het worden. Het is oh zo vreselijk wat Peter R. de Vries gedaan heeft met die arme Joran en dat hij misbruik maakt van zo'n tragisch verhaal. Toch opvallend dat de nabestaanden van Natalee nu vrienden zijn van Peter en hem eeuwig dankbaar zijn voor zijn werk.
Wat is dit nou voor dom antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was een goede vriend van Cor van Hout, sprak op zijn begrafenis. Nou lekkere vrienden heb je dan.
Ik maak misschien een stijlfout, jij kan duidelijk niet tellen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn het niet met je eens hoor
dat is zijn taak nog niet. hij werkt niet bij justitie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. En wie heeft het dan gedaan? Weten we dat al? Heeft Peter R. dat soms opgelost???![]()
Hij had het opgelost, las ik hier.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is zijn taak nog niet. hij werkt niet bij justitie.
Dankzij zijn werk kwamen ze vrij ja!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. En wie heeft het dan gedaan? Weten we dat al? Heeft Peter R. dat soms opgelost???![]()
Kerel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dankzij zijn werk kwamen ze vrij ja!
Wat een bullshit en grove leugenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef honda1990 het volgende:
[..]
100% mee eens, als je ziet hoe ziekelijk veel moorden ed. Peter r. zelf of door zijn programma heeft opgelost
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Heeft hij de zaak daarmee opgelost zoals hier viel te lezen???quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kerel.![]()
Peter is zo ongeveer de enige reden dat twee onterecht veroordeelde mannen/vaders nu weer vrij rondlopen. Daar mag je hem best credit voor geven...
De voorwaarden van Peter R. zijn toch ook al bekend sinds die beruchte uitzending van DWDD met Matthijs v. Nieuwkerk die vergat dat De Vries er alleen zat om z'n boek te promoten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef Wup het volgende:
Verbaasde mij ook, hij kwam eigenlijk alleen zijn eigen uitzending promoten.
Schei uit je maakt jezelf ontzettend belachelijk, samenwerken met Heineken ontvoerders is wel wat anders dan een vriendschap onderhouden met 1 van de ontvoerders van Heineken. Je kan je vraagtekens zetten bij zijn vriendschap, maar om te zeggen dat hij samenwerkt met de Heineken ontvoerders is natuurlijk complete onzin.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was een goede vriend van Cor van Hout, sprak op zijn begrafenis. Nou lekkere vrienden heb je dan.
Wat een reactie weer...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft hij de zaak daarmee opgelost zoals hier viel te lezen???
Ja, hij stopt straks de 2 van Putten weer in de gevangenis om nog gelijk te krijgen.:')quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef qonmann het volgende:
Altijd jammer die diarree van posts van SCH als ie geen gelijk kan krijgen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft hij de zaak daarmee opgelost zoals hier viel te lezen???
bronquote:Acht jaar lang en in meer dan 40 uitzendingen besteedt Peter R de Vries aan de Puttense moordzaak. Wat uiteindelijk op 24 april 2002 leidt tot de vrijspraak van de in 1995 tot tien jaar veroordeelde Wilco Viets en Herman du Bois. Viets en Du Bois hebben dan tweederde van hun gevangenisstraf uitgezeten.
Peter R. draagt de losse eindjes aan, en justitie kan ze aan elkaar knopen.quote:
Ja dat neem ik de Vries ook niet kwalijk, maar een beetje dubieus van P&W om hem daarvoor uit te nodigen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
De voorwaarden van Peter R. zijn toch ook al bekend sinds die beruchte uitzending van DWDD met Matthijs v. Nieuwkerk die vergat dat De Vries er alleen zat om z'n boek te promoten.
Nu zat ie er om vast wat promo-time voor a.s. zondag te creeëren.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij stopt straks de 2 van Putten weer in de gevangenis om nog gelijk te krijgen.:')
Tja... moordenaars, verkrachters... echt 'kruimeldieven' inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
Beste punt van Freek de Jonge was dat Peter R de Vries het alleen is te doen om de kruimeldieven
Je bent nog kanslozer dan Freekquote:
P&W weten ook best dat Peter R. een publiekstrekker is sinds die Joranzaak begon, dus levert het hun ook weer extra kijkcijfers op als hij bij hun te gast is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Wup het volgende:
Ja dat neem ik de Vries ook niet kwalijk, maar een beetje dubieus van P&W om hem daarvoor uit te nodigen.
Voor genuanceerde meningen zit je op FOK! verkeerd. Probeer nog eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
Freek en Peterrr hadden beiden gelijk en ongelijk, maar dat levert wel leuke TV op..
Nou, heel kundig wil ik die joran zaak van a.s. zondag niet noemen en buiten het feit dat hij inbreuk maakt op de persoonlijke levenssfeer van joran vind ik het dusdanig interessant dat ik zondag wederom niet ga kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja... moordenaars, verkrachters... echt 'kruimeldieven' inderdaad.
Ik snap het niet hoor... is er een keer iemand op TV die kundige programma's maakt die ECHT ergens over gaan en bovendien in samenwerking met justitie bijdraagt aan het oplossen van misdaden, is het ook niet goed.
Kruimeldieven stelen tasjes.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
Inderdaad moordenaars en verkrachters zijn kruimeldieven in vergelijking met het geteisem waarmee hij om ging. Ik durf te hypothese wel aan dat juist die innige band hem enige speelruimte en informatie gaf over sommige mindere goden.
Hier ben ik het 100% met je eens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor... is er een keer iemand op TV die kundige programma's maakt die ECHT ergens over gaan en bovendien in samenwerking met justitie bijdraagt aan het oplossen van misdaden, is het ook niet goed.
Klopt, men ziet liever dat Freek de Jonge mensen die wel wat uitvoeren afzeikt en zelf wat flauwe grappen maakt over politici en de lama's afzeikt in DWDD, hij voegt tenminste wat toe aan de maatschappij. Zo zien we het graag in Nederlandquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben je lid van de eo ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, heel kundig wil ik die joran zaak van a.s. zondag niet noemen en buiten het feit dat hij inbreuk maakt op de persoonlijke levenssfeer van joran vind ik het dusdanig interessant dat ik zondag wederom niet ga kijken.
De PO gaat (tegenwoordig) net als de commerciëelen voor de kijkcijfers. Niet echt dubieus dus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Wup het volgende:
[..]
Ja dat neem ik de Vries ook niet kwalijk, maar een beetje dubieus van P&W om hem daarvoor uit te nodigen.
nee hoor, de tv staat niet boven op zolder weggwerkt in een oude linnenkastquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee hoor, de tv staat niet boven op zolder weggwerkt in een oude linnenkast
Goh wat gek als je maanden met die mensen optrekt om er een boek over te schrijven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:08 schreef ginder het volgende:
Blij dat Freek deze mening geeft. Ik ben het er volkomen mee eens. Ik ga dan ook zondag zeker niet kijken.
Heb je hem al gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, heel kundig wil ik die joran zaak van a.s. zondag niet noemen
Daar heeft Joran het zelf ook wel naar gemaakt, ik kan geen medelijden met hem hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
en buiten het feit dat hij inbreuk maakt op de persoonlijke levenssfeer van joran
Omdat ik niet door SBS geïndoctrineerd benquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoe kunnen mensen in godsnaam Freek de Jonge verdedigen?
Wat een bullshitargumenten heeft iedereen hier zeg... ongelooflijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik niet door SBS geïndoctrineerd ben
Maar wel door de linkse kerk blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik niet door SBS geïndoctrineerd ben
Linkse kerk ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:37 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Maar wel door de linkse kerk blijkbaar.
Alleen de kop van Peter Rudolf al roept veel haat op bij de *ahem* "geemancipeerde" Nederlander. Het is dan typisch Nederlands om degene die hem aanvalt op te hemelen... ook al was Peter verbaal veel sterker en zat De Jonge als een demente bejaarde voor zich uit te lullen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:30 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Hoe kunnen mensen in godsnaam Freek de Jonge verdedigen? Hij heeft de hele uitzending volledig onbegrijpelijke onzin uit zitten kramen, daarbij allerlei termen verkeerd gebruikend. Vervolgens draagt hij een compleet belachelijke oplossing aan voor het Amerikaanse begrotingstekort, namelijk dat de rijken maar even al hun vermogen boven een bepaald bedrag als belasting af moeten dragen. Over de kritiek op Peter R is door andere users al genoeg gezegd, maar het was werkelijk waar weer lachwekkend. Die man heeft echt geen idee waar hij over praat. Hij is z'n gevoel voor humor een jaar of 10 verloren, maar om onbegrijpelijke redenen komt hij toch steeds weer terug op tv om z'n gebrabbel uit te kramen en de wereldverbeteraar te spelen met belachelijke oplossingen.
Inderdaad. Maaiveldcultuur... kan ik me kapot aan ergeren af en toe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:42 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Alleen de kop van Peter Rudolf al roept veel haat op bij de *ahem* "geemancipeerde" Nederlander. Het is dan typisch Nederlands om degene die hem aanvalt op te hemelen... ook al was Peter verbaal veel sterker en zat De Jonge als een demente bejaarde voor zich uit te lullen.
Is cultuur.
Dat was echt tenenkrommendquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
De voorwaarden van Peter R. zijn toch ook al bekend sinds die beruchte uitzending van DWDD met Matthijs v. Nieuwkerk die vergat dat De Vries er alleen zat om z'n boek te promoten.
Het geeft precies aan hoe de vork in de steel zit. Links Nederland heeft te maken met een aantal dogma;s, en wie zich daar niet aan houdt is fout en moet z'n kop er af. Daar is juist iemand als Freek de Jonge HET voorbeeld van. Met daarna dat achterlijke liedje van 'm.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:44 schreef Taurus het volgende:
"Linkse kerk"Walgelijke term vind ik dat.
Ach je hebt het beide nodig, moralisten zijn soms ook nodig. Die denigrerende termen voor beide kanten vind ik zo kinderachtig en onder kopjes scharend. Maar goed, het was niet mijn bedoeling een rechts vs links discussie in te zetten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:51 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Het geeft precies aan hoe de vork in de steel zit. Links Nederland heeft te maken met een aantal dogma;s, en wie zich daar niet aan houdt is fout en moet z'n kop er af. Daar is juist iemand als Freek de Jonge HET voorbeeld van. Met daarna dat achterlijke liedje van 'm.
Daar liet Peter zich weer enorm kennen, net een klein kind die zijn snoepje niet krijgt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef Moozze het volgende:
Peter die expres niet gaat kijken naar Freek zijn (vage) act
Er was ook niet veel te zien aan die act.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar liet Peter zich weer enorm kennen, net een klein kind die zijn snoepje niet krijgt.
Ach, Peter was gewoon pissig dat hij wat kritiek kreeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er was ook niet veel te zien aan die act.
Wie zit er nou op een Freek de Jonge forumquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:03 schreef Paracelsus het volgende:
Ondertussen stroomt het forum van Freek de Jonge behoorlijk vol met enerzijds fans die teleurgesteld zijn dat Freek zich zo liet ondersneeuwen, en anderzijds de wat meer realistische mens die vinden dat zijn reactie nogal grotesk was.
Beste reactie daar tot nu toe:
Freek ,even een vraagje: wat is nou leuker om je geld aan te verdienen : een meisje wat vermoord is op Aruba of iemand die in Afganistan op een mijn gelopen is ??
Aan de andere kant is Freek echt wereldveranderend bezig met zn gepreekquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, Peter was gewoon pissig dat hij wat kritiek kreeg.
Hij vind zichzelf zo'n geweldoge journalist, maar als je wat krtitek op hem levert zit ie direct op de last.
Ach ja, hij loopt de hele dag al overal zijn Joran 2 te promoten, dat doet ie dan wel weer slim. Knap staaltje marketing, maar met journalistiek heeft het imo niets te maken, puur kijkcijfers scoren voor zijn nieuwe sensatieshow.
Hetzelfde geldt voor komende zondag. Waarschijnlijk ook veel poeha, maar weinig indrukwekkends. Joran blijft op vrije voeten en Peter zal weer trots in de media praten over hoe hij zijn 'feiten' heeft gebruikt. Dat is de act van Peter R De Vries.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er was ook niet veel te zien aan die act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |