Snapte het ook niet ja. Ze hebben toch die Irrgang? Ben ook geen fan van hem, maar lijkt me wel beter in staat om tegenwicht te bieden aan PP de Vries...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef BVO het volgende:
Agnes Kant was, zoals verwacht, erg matig. Zet daar dan ook gewoon iemand met de kennis erover neer, dit was gewoon pijnlijk.
Dit was idd bijna te genant voor woorden dat ze eerst ging uitleggen wat een obligatie nou precies is. Dan ben je kansloos tegen peter paul de vries. Sowieso open deuren of onhaalbare ideeën.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:04 schreef BVO het volgende:
Agnes Kant was, zoals verwacht, erg matig. Zet daar dan ook gewoon iemand met de kennis erover neer, dit was gewoon pijnlijk.
Dank je voor de antwoord!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef Maravilla het volgende:
Gasten: Frans Lanting, Arthur Japin, Charles Groenhuijsen en Eric Nordholt.
Ze moeten eens stoppen met die herhaling van gasten, mensen die recent bij K&B hebben gezetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk word dit een betere uitzending, want valt de laatste tijd wel tegen.
Ze weten het zelf volgens mij ook niet echt meer heb ik soms het idee met de opmerkingen etc die ze maken.
Femke is iemand die aan de kant staat te roepen dat iedereen het verkeerd doet , maar zelf niet thuis is om verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Interessante discussie inderdaad.
Ik volg Femke Halsema met bijzondere interesse omdat zij samen met Alexander Pechtold kans maakt op mijn stem in de tweede kamer verkiezingen over 2 jaar.
Femke Halsema maakt wat mij betreft wel een goed punt wat betreft de gesuggereerde directe relatie tussen salaris en het aantrekken van kwaliteit.
Ik heb die link ook nooit zo direct gezien, natuurlijk kennen goede vakmensen hun waarde, maar het getuigt juist van intelligentie en van kwaliteit als je verder kunt kijken dan alleen het salaris en de beloningstructuur naar mijn mening.
Dat is flauw, dat kun je in feite over alle oppositiepartijen zeggen, en dat vind ik eigenlijk alleen echt voor de populistische partijen zoals de SP, Verdonk en de PVV opgaan. (Veel geschreeuw en weinig wol).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Femke is iemand die aan de kant staat te roepen dat iedereen het verkeerd doet , maar zelf niet thuis is om verantwoordelijkheid te nemen.
Dat is te makkelijk op dit punt. Normaal neem ik het niet op voor Femke (en ben het ook niet eens met haar dat je (nu) een parlementair onderzoek moet houden) maar zij is op dit moment, als oppositiepartij, ook niet in de positie om verantwoordelijkheid te nemen natuurlijk...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:38 schreef henkway het volgende:
[..]
Femke is iemand die aan de kant staat te roepen dat iedereen het verkeerd doet , maar zelf niet thuis is om verantwoordelijkheid te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |