Amen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek
Als Peter een beetje kritiek krijgt, is ie meteen zo'n kleuter.
Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
Nee jij wel zeker.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef -Jean- het volgende:
Wat een kneus die freek. Snapt er duidelijk de balle van.
dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zieligquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef sander89 het volgende:
Toch heeft Freek wel aardig gelijk vind ik, maar hij had het wel beter op een andere manier kunnen zeggen en wat dingen weg kunnen laten.
Want met modder gooien, heb je meteen oorlog met Peter r.
Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Duidelijk meer als Freek ja.quote:
Peter kan niet tegen kritiek dat is 100p waar, zijn eigen ego is het belangrijkst. Maar zoals Freek reageerde vond ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Man, vrijwel iedere programmmaker van kinderporgramma's in Nederland heeft een Emmy. Zo bijzonder is dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.
En hij heeft natuurlijk al een Emmy.
je hebt het programma al gezien ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.
Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
Alleen maar amusement?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.
Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
Wat een bullshit. Wie zorgde er ook alweer eigenhandig voor dat de onterecht veroordeelde verdachten van de Puttense moordzaak nu vrij zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek
Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Bron?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek
Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
De moeder van natalee stond er zelfs naast, vind het wel mee vallen eigenlijk. Had hij de emmy dan moeten weigeren?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zielig
Heet Peter R. er over gelogen vanavond dan???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |