abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63044579
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek

Als Peter een beetje kritiek krijgt, is ie meteen zo'n kleuter.

Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
Amen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63044590
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef -Jean- het volgende:
Wat een kneus die freek. Snapt er duidelijk de balle van.
Nee jij wel zeker.
pi_63044592
Tijd om Peter R. eens te gaan boycotten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:56:23 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_63044596
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef sander89 het volgende:
Toch heeft Freek wel aardig gelijk vind ik, maar hij had het wel beter op een andere manier kunnen zeggen en wat dingen weg kunnen laten.

Want met modder gooien, heb je meteen oorlog met Peter r.
dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zielig
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 november 2008 @ 23:56:41 #205
862 Arcee
Look closer
pi_63044606
Wat een uitzending.

Altijd vuurwerk met Peter R.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_63044608
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.
En hij heeft natuurlijk al een Emmy.
pi_63044610
Freek kan er niet tegen dat ie niet in het middelpunt staat.
Overgewaardeerde zakkenvuller
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63044616
ze zijn nu wijn aan het smijten gok ik.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63044618
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee jij wel zeker.
Duidelijk meer als Freek ja.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_63044630
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.

Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
pi_63044637
Super uitzending
pi_63044638
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Duidelijk meer als Freek ja.
Freek kan wel Nederlands in ieder geval.
pi_63044645
Freek en Peterrr hadden beiden gelijk en ongelijk, maar dat levert wel leuke TV op..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2008 @ 23:58:24 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63044647
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Peter kan niet tegen kritiek dat is 100p waar, zijn eigen ego is het belangrijkst. Maar zoals Freek reageerde vond ik ook

Wel lollige tv .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63044648
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.
En hij heeft natuurlijk al een Emmy.
Man, vrijwel iedere programmmaker van kinderporgramma's in Nederland heeft een Emmy. Zo bijzonder is dat helemaal niet.
pi_63044653
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.

Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
je hebt het programma al gezien ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 november 2008 @ 23:58:46 #217
862 Arcee
Look closer
pi_63044657
Oh, die Kroos... mooie vrouw.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_63044659
Wat is er eigenlijk zo goed aan een Emmy? Er zijn zoveel verschillende boutcategorieën bij die awards, dat je echt een enorm zwaar zuigend kutprogramma moet hebben gemaakt om er GEEN te krijgen...
pi_63044669
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:

Alleen maar amusement?
En die zaken die hij heeft opgelost?
pi_63044670
quote:
Freek

Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Wat een bullshit. Wie zorgde er ook alweer eigenhandig voor dat de onterecht veroordeelde verdachten van de Puttense moordzaak nu vrij zijn?

Freek is een wereldvreemde oude zeikerd aan het worden. Het is oh zo vreselijk wat Peter R. de Vries gedaan heeft met die arme Joran en dat hij misbruik maakt van zo'n tragisch verhaal. Toch opvallend dat de nabestaanden van Natalee nu vrienden zijn van Peter en hem eeuwig dankbaar zijn voor zijn werk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:59:12 #221
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63044675
quote:
Freek

Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
Bron?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_63044680
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zielig
De moeder van natalee stond er zelfs naast, vind het wel mee vallen eigenlijk. Had hij de emmy dan moeten weigeren?
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:00:00 #223
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_63044695
Wat is Peter R toch eigenlijk ook een kleuter. Het lijkt me volkomen duidelijk dat hij naast zijn schoenen loopt en al helemaal na die Emmy van hem. Nu is er iemand die kritiek op hem levert en gelijk gaat meneertje R janken. En dan kan Pietje, Klaasje of Freekje dit wel zeggen, maar dit was gewoon kinderachtig van Peter R de Vries.
pi_63044704
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

je hebt het programma al gezien ?
Heet Peter R. er over gelogen vanavond dan???

Hij krijgt alle ruimte van P & W die werkelijk geen een kritische vraag stellen maar hij vertelt niet de waarheid denk je? De vorige keer was ook een kutuizending, hij toonde niks aan - waarom zou het nu anders zijn? Peter wil niks op lossen, louter amusement voor de SBS-tokkies maken. Aan jou de keus of je je onder zijn publiek wilt scharen.
pi_63044722
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Bron?
Hij was een goede vriend van Cor van Hout, sprak op zijn begrafenis. Nou lekkere vrienden heb je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')