Kan ik me best iets bij voorstellen, als een kleuter je zo zou aanvallen en hij gaat je een boef noemen ed. kan je daar bijna niet serieus op in willen gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Heerlijk, die kut De Vries raakt helemaal gefrustreerd
Hij werkt toch samen met justitie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Ergens is de vraag van Freek wel terecht natuurlijk: "waarom zoek je het niet nog iets verder uit en stap je er dan mee naar justitie"....
Freek is ook een kneusquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Zie De Vries dan pissig voor zich uitkijken.. Wat een kneus is dat ook..
Hij wilde niet dat er meisjes bij betrokken werden. En als hij er enkel mee naar justitie stapt en geen programma van maakt, dan verdient hij niets en kan hij verder geen zaken oplossen!quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Ergens is de vraag van Freek wel terecht natuurlijk: "waarom zoek je het niet nog iets verder uit en stap je er dan mee naar justitie"....
Ach, daar sta je dan toch gewoon boven. Gewoon niet op reageren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Kan ik me best iets bij voorstellen, als een kleuter je zo zou aanvallen en hij gaat je een boef noemen ed. kan je daar bijna niet serieus op in willen gaan.
Omdat Peter niet zo graag stafbare feiten pleegt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Freek is ook een kneusen vooral verzuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |