abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63044563
Freek wist niet hoe snel hij op moest staan van tafel.
pi_63044567
Wat een kneus die freek. Snapt er duidelijk de balle van.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_63044579
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef SCH het volgende:
Freek

Als Peter een beetje kritiek krijgt, is ie meteen zo'n kleuter.

Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
Amen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63044590
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef -Jean- het volgende:
Wat een kneus die freek. Snapt er duidelijk de balle van.
Nee jij wel zeker.
pi_63044592
Tijd om Peter R. eens te gaan boycotten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:56:23 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_63044596
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:53 schreef sander89 het volgende:
Toch heeft Freek wel aardig gelijk vind ik, maar hij had het wel beter op een andere manier kunnen zeggen en wat dingen weg kunnen laten.

Want met modder gooien, heb je meteen oorlog met Peter r.
dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zielig
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 november 2008 @ 23:56:41 #205
862 Arcee
Look closer
pi_63044606
Wat een uitzending.

Altijd vuurwerk met Peter R.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_63044608
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.
En hij heeft natuurlijk al een Emmy.
pi_63044610
Freek kan er niet tegen dat ie niet in het middelpunt staat.
Overgewaardeerde zakkenvuller
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63044616
ze zijn nu wijn aan het smijten gok ik.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63044618
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee jij wel zeker.
Duidelijk meer als Freek ja.
pi_63044630
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.

Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
pi_63044637
Super uitzending
pi_63044638
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Duidelijk meer als Freek ja.
Freek kan wel Nederlands in ieder geval.
pi_63044645
Freek en Peterrr hadden beiden gelijk en ongelijk, maar dat levert wel leuke TV op..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2008 @ 23:58:24 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63044647
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Als er iemand verzuurd is dan is het die Peter R. de Vries wel omdat ie geen gouden televizierring kreeg.
Peter kan niet tegen kritiek dat is 100p waar, zijn eigen ego is het belangrijkst. Maar zoals Freek reageerde vond ik ook

Wel lollige tv .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63044648
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik denk dat de vrijlating van de 2 van Putten voor hem meer waarde heeft dan een televizierring.
En hij heeft natuurlijk al een Emmy.
Man, vrijwel iedere programmmaker van kinderporgramma's in Nederland heeft een Emmy. Zo bijzonder is dat helemaal niet.
pi_63044653
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Peter Paul de Vries was net zo kritisch op Peter R. - het is alleen de geile Jeroen Pauw die niet door durft te vragen.

Want wat toont peter R. nu aan met die uitzending over Joran? Helemaal niets, net als de vorige keer. Hij is een laffe hond die inderdaad alleen maar amusement wil maken. Als journalist schaam ik me ervoor dat dit soor amateurs zich ook voor journalist uit geven. Schei toch uit
je hebt het programma al gezien ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 november 2008 @ 23:58:46 #217
862 Arcee
Look closer
pi_63044657
Oh, die Kroos... mooie vrouw.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_63044659
Wat is er eigenlijk zo goed aan een Emmy? Er zijn zoveel verschillende boutcategorieën bij die awards, dat je echt een enorm zwaar zuigend kutprogramma moet hebben gemaakt om er GEEN te krijgen...
pi_63044669
quote:

Alleen maar amusement?
En die zaken die hij heeft opgelost?
pi_63044670
quote:
Freek

Freek had het wel wat sterker kunnen verwoorden. De zwakte van Peter is dat ie helemaal niks wil oplossen. Hij wil niet dat Joran achter de tralies komt. Hij wil een Joran 3, 4 en 5.
Wat een bullshit. Wie zorgde er ook alweer eigenhandig voor dat de onterecht veroordeelde verdachten van de Puttense moordzaak nu vrij zijn?

Freek is een wereldvreemde oude zeikerd aan het worden. Het is oh zo vreselijk wat Peter R. de Vries gedaan heeft met die arme Joran en dat hij misbruik maakt van zo'n tragisch verhaal. Toch opvallend dat de nabestaanden van Natalee nu vrienden zijn van Peter en hem eeuwig dankbaar zijn voor zijn werk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:59:12 #221
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_63044675
quote:
Freek

Peter is zelf een crimineel en dat zou wel eens wat harder gezegd mogen worden. Hij werkte samen met de Heinekenontvoerders bv.
Bron?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_63044680
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat het moreel verwerpelijk is om met een emmy boven je hoofd te staan zwaaien n.a.v. een allesontwrichtende moord vond ik een prima onderbouwde mening van freek. wat ie daarna begon te bazelen werd wat zielig
De moeder van natalee stond er zelfs naast, vind het wel mee vallen eigenlijk. Had hij de emmy dan moeten weigeren?
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:00:00 #223
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_63044695
Wat is Peter R toch eigenlijk ook een kleuter. Het lijkt me volkomen duidelijk dat hij naast zijn schoenen loopt en al helemaal na die Emmy van hem. Nu is er iemand die kritiek op hem levert en gelijk gaat meneertje R janken. En dan kan Pietje, Klaasje of Freekje dit wel zeggen, maar dit was gewoon kinderachtig van Peter R de Vries.
pi_63044704
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:58 schreef qonmann het volgende:

[..]

je hebt het programma al gezien ?
Heet Peter R. er over gelogen vanavond dan???

Hij krijgt alle ruimte van P & W die werkelijk geen een kritische vraag stellen maar hij vertelt niet de waarheid denk je? De vorige keer was ook een kutuizending, hij toonde niks aan - waarom zou het nu anders zijn? Peter wil niks op lossen, louter amusement voor de SBS-tokkies maken. Aan jou de keus of je je onder zijn publiek wilt scharen.
pi_63044722
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Bron?
Hij was een goede vriend van Cor van Hout, sprak op zijn begrafenis. Nou lekkere vrienden heb je dan.
pi_63044723
quote:

[..]

Freek kan wel Nederlands in ieder geval.
Goh, jij bent vast een hele bekende journalist. Dat jij jezelf journalist noemt belooft wat. Zal vast niet kwalitatief zijn.

Nee hoor, zoals je in dit topic kan lezen heeft hij zoals de vries het mooi zei, zichzelf al gediscwalificeerd.
pi_63044731
Hulde voor Freek!!!!

Eindelijk iemand die Peterr recht ik zijn gezicht de waarheid zegt. Het klopte precies zoals hij het verwoordde.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_63044732
Typisch die Nederlandse maaiveldmentaliteit hier weer...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_63044735
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Alleen maar amusement?
En die zaken die hij heeft opgelost?
Wsat heeft hij dan opgelost?
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:01:25 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63044736
Vermakelijke TV en hoewel Freek het wat ongelukkig en onhandig bracht zat er natuurlijk wel een kern van waarheid in: het is Peter Rudolf vooral om effectbejag te doen en om zichzelf te promoten in bladen als De Telegraaf (gezien de chocoladelettergrote voorpagina-kop over z'n uitzending van a.s. zondag).

De zure blik van hem tijdens dat liedje van Freek en het weigeren te klappen sprak ook boekdelen. Heel amusant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63044745
Kijk dat uberlinkse mannetje zich oppeens helemaal gek posten. Sneu geval die SCH
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:01:57 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_63044747
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

De moeder van natalee stond er zelfs naast, vind het wel mee vallen eigenlijk. Had hij de emmy dan moeten weigeren?
dat die moeder meewerkt aan deze commerciele uitbuiting is inderdaad misschien nog wel walgelijker.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63044750
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
Peter wil niks op lossen, louter amusement voor de SBS-tokkies maken.
Heb je uberhaupt ooit gehoord van de Puttense moordzaak?
pi_63044751
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Goh, jij bent vast een hele bekende journalist. Dat jij jezelf journalist noemt belooft wat. Zal vast niet kwalitatief zijn.

Nee hoor, zoals je in dit topic kan lezen heeft hij zoals de vries het mooi zei, zichzelf al gediscwalificeerd.
De meeste mensen hier zijn het niet met je eens hoor
pi_63044761
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt ooit gehoord van de Puttense moordzaak?
Inderdaad. En wie heeft het dan gedaan? Weten we dat al? Heeft Peter R. dat soms opgelost???
pi_63044765
quote:

[..]
Peter wil niks op lossen, louter amusement voor de SBS-tokkies maken.
wat een onzin..
pi_63044766
quote:
Hij krijgt alle ruimte van P & W die werkelijk geen een kritische vraag stellen
Verbaasde mij ook, hij kwam eigenlijk alleen zijn eigen uitzending promoten.
Misschien hadden ze al stiekem gehoopt op vuurwerk tussen die twee......
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:03:35 #238
182728 honda1990
pi_63044773
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Wie zorgde er ook alweer eigenhandig voor dat de onterecht veroordeelde verdachten van de Puttense moordzaak nu vrij zijn?

Freek is een wereldvreemde oude zeikerd aan het worden. Het is oh zo vreselijk wat Peter R. de Vries gedaan heeft met die arme Joran en dat hij misbruik maakt van zo'n tragisch verhaal. Toch opvallend dat de nabestaanden van Natalee nu vrienden zijn van Peter en hem eeuwig dankbaar zijn voor zijn werk.
100% mee eens, als je ziet hoe ziekelijk veel moorden ed. Peter r. zelf of door zijn programma heeft opgelost mag hij best 2 sensatiebeluste uitzendingen maken als Freek het zo wil noemen. Als je daar aan twijfelt kijk dan even op www.peterrdevries.nl onder dossiers.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_63044779
quote:

[..]

Hij was een goede vriend van Cor van Hout, sprak op zijn begrafenis. Nou lekkere vrienden heb je dan.
Wat is dit nou voor dom antwoord op de vraag.
pi_63044785
Altijd jammer die diarree van posts van SCH als ie geen gelijk kan krijgen.
Ik ben weer weg hier,
pi_63044787
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:

[..]

De meeste mensen hier zijn het niet met je eens hoor
Ik maak misschien een stijlfout, jij kan duidelijk niet tellen.
pi_63044788
quote:

[..]

Inderdaad. En wie heeft het dan gedaan? Weten we dat al? Heeft Peter R. dat soms opgelost???
dat is zijn taak nog niet. hij werkt niet bij justitie.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63044804
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Caesu het volgende:

[..]

dat is zijn taak nog niet. hij werkt niet bij justitie.
Hij had het opgelost, las ik hier.
pi_63044806
quote:

[..]

Dankzij zijn werk kwamen ze vrij ja!
pi_63044813
quote:

[..]

Kerel.

Peter is zo ongeveer de enige reden dat twee onterecht veroordeelde mannen/vaders nu weer vrij rondlopen. Daar mag je hem best credit voor geven...
pi_63044825
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Dankzij zijn werk kwamen ze vrij ja!
Nee hoor.
pi_63044827
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef honda1990 het volgende:

[..]

100% mee eens, als je ziet hoe ziekelijk veel moorden ed. Peter r. zelf of door zijn programma heeft opgelost
Wat een bullshit en grove leugen
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:05:31 #248
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_63044828
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Ergens is de vraag van Freek wel terecht natuurlijk: "waarom zoek je het niet nog iets verder uit en stap je er dan mee naar justitie"....

Er moet natuurlijk ook brood op de plank komen. Je kunt wel met een heel team aan zo'n actie werken en alle informatie direct doorspelen maar aan het eind van de maand moeten gewoon alle rekeningen betaald worden.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_63044833
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kerel.

Peter is zo ongeveer de enige reden dat twee onterecht veroordeelde mannen/vaders nu weer vrij rondlopen. Daar mag je hem best credit voor geven...
Heeft hij de zaak daarmee opgelost zoals hier viel te lezen???
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:06:53 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63044855
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef Wup het volgende:

Verbaasde mij ook, hij kwam eigenlijk alleen zijn eigen uitzending promoten.

De voorwaarden van Peter R. zijn toch ook al bekend sinds die beruchte uitzending van DWDD met Matthijs v. Nieuwkerk die vergat dat De Vries er alleen zat om z'n boek te promoten.
Nu zat ie er om vast wat promo-time voor a.s. zondag te creeëren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:07:20 #251
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_63044868
Dat gekwetste ego van Peuter R de Vries
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:07:43 #252
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63044876
Beste punt van Freek de Jonge was dat Peter R de Vries het alleen is te doen om de kruimeldieven
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:08:00 #253
83740 ginder
Voulez vous couchez oder was?
pi_63044884
Blij dat Freek deze mening geeft. Ik ben het er volkomen mee eens. Ik ga dan ook zondag zeker niet kijken.
' We all are laying in the gutter,
but some of us are looking at the stars.'
Oscar Wilde
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:08:21 #254
182728 honda1990
pi_63044892
quote:

[..]

Schei uit je maakt jezelf ontzettend belachelijk, samenwerken met Heineken ontvoerders is wel wat anders dan een vriendschap onderhouden met 1 van de ontvoerders van Heineken. Je kan je vraagtekens zetten bij zijn vriendschap, maar om te zeggen dat hij samenwerkt met de Heineken ontvoerders is natuurlijk complete onzin.
pi_63044893
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een reactie weer...

Je bent echt weer verstrikt in je eigenwijsheid ben ik bang, ik nok ermee.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 november 2008 @ 00:08:22 #256
862 Arcee
Look closer
pi_63044894
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef qonmann het volgende:
Altijd jammer die diarree van posts van SCH als ie geen gelijk kan krijgen.
Ja, hij stopt straks de 2 van Putten weer in de gevangenis om nog gelijk te krijgen.:')
pi_63044912
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef SCH het volgende:

[..]

quote:
Acht jaar lang en in meer dan 40 uitzendingen besteedt Peter R de Vries aan de Puttense moordzaak. Wat uiteindelijk op 24 april 2002 leidt tot de vrijspraak van de in 1995 tot tien jaar veroordeelde Wilco Viets en Herman du Bois. Viets en Du Bois hebben dan tweederde van hun gevangenisstraf uitgezeten.
bron
pi_63044920
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij had het opgelost, las ik hier.
Peter R. draagt de losse eindjes aan, en justitie kan ze aan elkaar knopen.
dat Joran nog vrij rondloopt en vrouwen aan het handelen is komt door dat corrupte Arubaanse OM.
pi_63044922
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
De voorwaarden van Peter R. zijn toch ook al bekend sinds die beruchte uitzending van DWDD met Matthijs v. Nieuwkerk die vergat dat De Vries er alleen zat om z'n boek te promoten.
Nu zat ie er om vast wat promo-time voor a.s. zondag te creeëren.
Ja dat neem ik de Vries ook niet kwalijk, maar een beetje dubieus van P&W om hem daarvoor uit te nodigen.
pi_63044923
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, hij stopt straks de 2 van Putten weer in de gevangenis om nog gelijk te krijgen.:')
pi_63044934
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
Beste punt van Freek de Jonge was dat Peter R de Vries het alleen is te doen om de kruimeldieven
Tja... moordenaars, verkrachters... echt 'kruimeldieven' inderdaad.

Ik snap het niet hoor... is er een keer iemand op TV die kundige programma's maakt die ECHT ergens over gaan en bovendien in samenwerking met justitie bijdraagt aan het oplossen van misdaden, is het ook niet goed.
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:12:35 #262
182728 honda1990
pi_63044991
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een bullshit en grove leugen
Je bent nog kanslozer dan Freek Je kan Peter een arrogante kwal vinden, je kan vinden dat hij een kut uitstraling heeft, dat kan allemaal best, maar je maakt jezelf ontzettend belachelijk als je je serieus afvraagt of peter r. moorden heeft opgelost. Om dan als klap op de vuurpijl ook nog te vragen wat peter zijn aandeel was in de puttense moordzaak laat echt zien dat je totaal geen algemene ontwikkeling hebt,
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:12:51 #263
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63044997
Inderdaad moordenaars en verkrachters zijn kruimeldieven in vergelijking met het geteisem waarmee hij om ging. Ik durf te hypothese wel aan dat juist die innige band hem enige speelruimte en informatie gaf over sommige mindere goden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:13:05 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63045002
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Wup het volgende:

Ja dat neem ik de Vries ook niet kwalijk, maar een beetje dubieus van P&W om hem daarvoor uit te nodigen.
P&W weten ook best dat Peter R. een publiekstrekker is sinds die Joranzaak begon, dus levert het hun ook weer extra kijkcijfers op als hij bij hun te gast is.
Publieke omroep is wat dat betreft niet veel beter dan SBS-6 of De Telegraaf waarvoor Peter R. werkt.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')