Ik maak misschien een stijlfout, jij kan duidelijk niet tellen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn het niet met je eens hoor
dat is zijn taak nog niet. hij werkt niet bij justitie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. En wie heeft het dan gedaan? Weten we dat al? Heeft Peter R. dat soms opgelost???![]()
Hij had het opgelost, las ik hier.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
dat is zijn taak nog niet. hij werkt niet bij justitie.
Dankzij zijn werk kwamen ze vrij ja!quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. En wie heeft het dan gedaan? Weten we dat al? Heeft Peter R. dat soms opgelost???![]()
Kerel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dankzij zijn werk kwamen ze vrij ja!
Wat een bullshit en grove leugenquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef honda1990 het volgende:
[..]
100% mee eens, als je ziet hoe ziekelijk veel moorden ed. Peter r. zelf of door zijn programma heeft opgelost
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef Nielsch het volgende:
Ergens is de vraag van Freek wel terecht natuurlijk: "waarom zoek je het niet nog iets verder uit en stap je er dan mee naar justitie"....
Heeft hij de zaak daarmee opgelost zoals hier viel te lezen???quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kerel.![]()
Peter is zo ongeveer de enige reden dat twee onterecht veroordeelde mannen/vaders nu weer vrij rondlopen. Daar mag je hem best credit voor geven...
De voorwaarden van Peter R. zijn toch ook al bekend sinds die beruchte uitzending van DWDD met Matthijs v. Nieuwkerk die vergat dat De Vries er alleen zat om z'n boek te promoten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:03 schreef Wup het volgende:
Verbaasde mij ook, hij kwam eigenlijk alleen zijn eigen uitzending promoten.
Schei uit je maakt jezelf ontzettend belachelijk, samenwerken met Heineken ontvoerders is wel wat anders dan een vriendschap onderhouden met 1 van de ontvoerders van Heineken. Je kan je vraagtekens zetten bij zijn vriendschap, maar om te zeggen dat hij samenwerkt met de Heineken ontvoerders is natuurlijk complete onzin.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was een goede vriend van Cor van Hout, sprak op zijn begrafenis. Nou lekkere vrienden heb je dan.
Wat een reactie weer...quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft hij de zaak daarmee opgelost zoals hier viel te lezen???
Ja, hij stopt straks de 2 van Putten weer in de gevangenis om nog gelijk te krijgen.:')quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef qonmann het volgende:
Altijd jammer die diarree van posts van SCH als ie geen gelijk kan krijgen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft hij de zaak daarmee opgelost zoals hier viel te lezen???
bronquote:Acht jaar lang en in meer dan 40 uitzendingen besteedt Peter R de Vries aan de Puttense moordzaak. Wat uiteindelijk op 24 april 2002 leidt tot de vrijspraak van de in 1995 tot tien jaar veroordeelde Wilco Viets en Herman du Bois. Viets en Du Bois hebben dan tweederde van hun gevangenisstraf uitgezeten.
Peter R. draagt de losse eindjes aan, en justitie kan ze aan elkaar knopen.quote:
Ja dat neem ik de Vries ook niet kwalijk, maar een beetje dubieus van P&W om hem daarvoor uit te nodigen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:06 schreef golfer het volgende:
De voorwaarden van Peter R. zijn toch ook al bekend sinds die beruchte uitzending van DWDD met Matthijs v. Nieuwkerk die vergat dat De Vries er alleen zat om z'n boek te promoten.
Nu zat ie er om vast wat promo-time voor a.s. zondag te creeëren.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij stopt straks de 2 van Putten weer in de gevangenis om nog gelijk te krijgen.:')
Tja... moordenaars, verkrachters... echt 'kruimeldieven' inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
Beste punt van Freek de Jonge was dat Peter R de Vries het alleen is te doen om de kruimeldieven
Je bent nog kanslozer dan Freekquote:
P&W weten ook best dat Peter R. een publiekstrekker is sinds die Joranzaak begon, dus levert het hun ook weer extra kijkcijfers op als hij bij hun te gast is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:09 schreef Wup het volgende:
Ja dat neem ik de Vries ook niet kwalijk, maar een beetje dubieus van P&W om hem daarvoor uit te nodigen.
Voor genuanceerde meningen zit je op FOK! verkeerd. Probeer nog eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
Freek en Peterrr hadden beiden gelijk en ongelijk, maar dat levert wel leuke TV op..
Nou, heel kundig wil ik die joran zaak van a.s. zondag niet noemen en buiten het feit dat hij inbreuk maakt op de persoonlijke levenssfeer van joran vind ik het dusdanig interessant dat ik zondag wederom niet ga kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja... moordenaars, verkrachters... echt 'kruimeldieven' inderdaad.
Ik snap het niet hoor... is er een keer iemand op TV die kundige programma's maakt die ECHT ergens over gaan en bovendien in samenwerking met justitie bijdraagt aan het oplossen van misdaden, is het ook niet goed.
Kruimeldieven stelen tasjes.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:12 schreef Klopkoek het volgende:
Inderdaad moordenaars en verkrachters zijn kruimeldieven in vergelijking met het geteisem waarmee hij om ging. Ik durf te hypothese wel aan dat juist die innige band hem enige speelruimte en informatie gaf over sommige mindere goden.
Hier ben ik het 100% met je eens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor... is er een keer iemand op TV die kundige programma's maakt die ECHT ergens over gaan en bovendien in samenwerking met justitie bijdraagt aan het oplossen van misdaden, is het ook niet goed.
Klopt, men ziet liever dat Freek de Jonge mensen die wel wat uitvoeren afzeikt en zelf wat flauwe grappen maakt over politici en de lama's afzeikt in DWDD, hij voegt tenminste wat toe aan de maatschappij. Zo zien we het graag in Nederlandquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |