Ja, Bos laat even zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:54 schreef marcodej het volgende:
Openbare oorwassing van een commissaris...
top hequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, Bos laat even zien wie de baas is.
Voor mij was dit hét hoogtepunt van alle uitzendingen dit seizoen, een CvdK die en public de oren wordt gewassen door een Minister, heerlijke Live-tv en een dik punt voor Bos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:52 schreef henkway het volgende:
Bos heeft hier een duidelijk en goed verhaal![]()
De provincie kan het wel lijden, de spaarder mag niet de dupe zijn
quote:Uitreiking van de AKO Literatuurprijs 2008, live vanuit het Kurhaus in Scheveningen. Wilt u meer weten over de genomineerden, het juryrapport en alvast boekfragmenten lezen? Ga naar het dossier.
Ik ook, had net ff van Praag in beeld...dusse....quote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ik sla over.
Anders ga je morgen even een nieuw toetsenbord kopen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:12 schreef tong80 het volgende:
Je boek *l m** **ngeprijsd worden door M*rg* v*n Pr**g
Jup, ik heb vanavond ook extra ingekocht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef marcodej het volgende:
E-night begint voor mij zo officieel!![]()
*houdt chips, snacks, cola en andere ingekochte rommel paraat!*
Nietes.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Specularium het volgende:
Maarten van Rossem in de uitzending zometeen!
quote:
Dat moet zometeen nog komen dan.quote:Nalatenschap Bush en toekomst VS onder nieuwe president
Wat is de nalatenschap van George W. Bush en hoe zal de toekomst van de V.S. er uit gaan zien? Wouter Bos, Maarten van Rossem en Jan van den Bosch geven hun mening.
Maar nu is Van Rossem er.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef sander89 het volgende:
Valt beetje tegen tot nu toe.
Hij probeert ook echt elke zin iets 'tofs' te zeggen of iig iets te zeggen waar de rest het niet mee eens isquote:
Maar wel een prikkelend figuur in de discussiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |