quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef Florian_ het volgende:
Oohjaa, het is schoolvakantieBofkonten, ik heb dat niet meer
Stage.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor opleiding/werk dat jullie de hele dag kunnen FOK!ken?
Allemaal uitkeringstrekkers zeker
Ja, KoP en 4EBE hebben er twee vol zitten kwekken met z'n 2enquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Sackboy het volgende:
terugvindpoesje
[ afbeelding ]
wtf zijn er vandaag al 5 topics doorheen gegaan?!_!
Ja ik zat te kijken bij gesloten topicsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Sackboy het volgende:
terugvindpoesje
[ afbeelding ]
wtf zijn er vandaag al 5 topics doorheen gegaan?!_!
lol, mn kuticon plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Florian_ het volgende:
Kut, mn lolicon plaatje doet het niet
OEH, laat mij het doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef afcajos het volgende:
AAAAARGH de batterij van mn mobiel is bijna leeg, en niemand hier heeft een samsung oplader. Hoe moet ik straks mijn date voor vanavond smsen![]()
![]()
Wie kan ik hier haar nummer toevertrouwen om mijn boodschappen door te geven ?
Nou, kom maar op met dat nummer van SunChaser danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef afcajos het volgende:
AAAAARGH de batterij van mn mobiel is bijna leeg, en niemand hier heeft een samsung oplader. Hoe moet ik straks mijn date voor vanavond smsen![]()
![]()
Vroegah had je van die websites waarmee je gratis smsjes kon versturen, misschien bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef afcajos het volgende:
![]()
Van welke pedo is dat nummer?quote:
Ik ook. Hiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik kan via hi.nl 15 gratis smsjes sturen.
Ik vertrouw het niet...quote:
geef het aan een geile proletariër op solomio.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef afcajos het volgende:
=
Welkom bij de Hi Society.quote:
Wtf was het nog haar echte nummer ook?!quote:
Gelukkig heeft Florian_ hem gequotequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wtf was het nog haar echte nummer ook?!
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
geef het aan een geile proletariër op solomio.nl
Ik kan het wel vervangen met het nummer van De_Ananas?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef afcajos het volgende:
Oke liever fokkerrtjez zouden jullie mn telefoonnr weer ff weg willen editten ?ik was enkel benieuwd welke lapzwans zou gaan smsen
Welk nummer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef afcajos het volgende:
Oke liever fokkerrtjez zouden jullie mn telefoonnr weer ff weg willen editten ?ik was enkel benieuwd welke lapzwans zou gaan smsen
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
Dat nummer kan mooi in de OP. bij de memorabele quotes.
Haha ja het is echt zn nrquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het echt je nummer is, bel ik je even, heb toch stage.
Ik gooi wel ff op martijn.org dat m'n buurmeisje van 10 een mobieltje voor dr verjaardag heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe maar nietjulllie mogen mij best een lief smsje sturen, als jullie t maar niet op random sites gaan spammen
Ow, helaas te laat, heb hem al op de superdudes van Onur gepost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe maar nietjulllie mogen mij best een lief smsje sturen, als jullie t maar niet op random sites gaan spammen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
IK HAD JOS AAN DE TELEFOON, HIJ KLONK ZELFS ALS EEN FUCKING HOSSELAAR.
En wie is dat dan?quote:
dagdagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, naar wie heb ik nou een smsje gestuurd eigenlijk?
Wie is het?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:43 schreef afcajos het volgende:
Ik werd net onbekend gebeld, neem ik op: "met afcajos" is het mijn baas
JIJ HOORT HIER NIET TE ZIJNquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:57 schreef BigKahuna het volgende:
zomg gaan we nu ook al nummers uitdelen?
NEINquote:
jij bent al mooiquote:
Maar ik heb z'n nummer nogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
En genote. Grapje of niet, doe het niet nog een keer want is niet gewenst op FOK!
jack johnson?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:06 schreef BigKahuna het volgende:
the weather's gettin better we should get together. spend a little time, we could do whatever
Je mag je eigen telefoonnummer niet posten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
En genote. Grapje of niet, doe het niet nog een keer want is niet gewenst op FOK!
Gatsie gers, meisjes moet je met respect behandelen. Zo'n teder en lief jongetje als BK die The Notebook kijkt, zou dan ook nooit zo grofgebekt over z'n sma pratenquote:
quote:
Rhythm is een gentleman die me begrijpt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Gatsie gers, meisjes moet je met respect behandelen. Zo'n teder en lief jongetje als BK die The Notebook kijkt, zou dan ook nooit zo grofgebekt over z'n sma praten.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:12 schreef behangplakker het volgende:
Waar kan ik aanvraag doen om een FA te worden?
Hee, jij moet vanavond gewoon eens zwaar woest chillen manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond zwaar woest chillen man
Serieus, ik wil het nog beter doen dan Snakey en Relmof bij elkaarquote:
Zeker wel, vandaag en morgen stage alleen op kantoor met een 18jarigequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, jij moet vanavond gewoon eens zwaar woest chillen man
PICS GVD!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeker wel, vandaag en morgen stage alleen op kantoor met een 18jarige
Zelfs dat niet. Doe het via PM of wat dan ook als je het nummer zo nodig wilt delen met anderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je mag je eigen telefoonnummer niet posten?
juupjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Doe het via PM of wat dan ook als je het nummer zo nodig wilt delen met anderen.
Matige Last.fm lijst juupquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Doe het via PM of wat dan ook als je het nummer zo nodig wilt delen met anderen.
forum@fok.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:12 schreef behangplakker het volgende:
Waar kan ik aanvraag doen om een FA te worden?
jij zei een keer snachts dat je moest afvallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar jij het over hebt, maar goed
Oke, maar even eerlijk he. Maak ik een kans?quote:
Wat is dat nu voor achtelijke vraagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, maar even eerlijk he. Maak ik een kans?
Ja, heb zelfs even met hem gebeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben terug.En was dat nou serieus afcajos z'n nummer?
![]()
![]()
spang ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hell noZe is 18, whehe. Aardige meid hoor
Relmof ziet anders denk ik wel wat in mij hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor achtelijke vraagTuurlijk niet
Was het ditte: 06 14 889 897quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, heb zelfs even met hem gebeld
voor wie aangezien joske iedereen zou doenquote:
Denk je goed verkeerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Relmof ziet anders denk ik wel wat in mij hoorVraag is alleen de rest van zijn teampje
Voor mij, NG.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef gers het volgende:
[..]
voor wie aangezien joske iedereen zou doen
Ik dacht dat het het nummer van zijn date van vanavond was, ik wou nog gaan bellen.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk je goed verkeerddagdag wordt nog eerder modje
Modjes kunnen mij niets maken.quote:
owokequote:
Pas toen ik postte, he? Ik heb je wel door.quote:
Ooh neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pas toen ik postte, he? Ik heb je wel door.
prima eindelijk klaar met een verslagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh neebetrapt.
Hoi Gers
hoe gaat het met jullie?
Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een uiteenzetting over loverboys moet schrijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef gers het volgende:
[..]
prima eindelijk klaar met een verslag
voor jouwquote:
staan daar ook tips in ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een uiteenzetting over loverboys moet schrijven![]()
Ik ben zo lui![]()
Ik ben beschikbaar voor interviews.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een uiteenzetting over loverboys moet schrijven![]()
Ik heb dat nog steeds niet geproefdquote:
Och, het is tenminste af tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef gers het volgende:
[..]
prima eindelijk klaar met een verslag
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet geproefd
[..]
Och, het is tenminste af toch?
Oeh lekkerquote:
Uhm, tuurlijkquote:
Ik heb mezelf alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar voor interviews.
Ik wilde zeggen dat jij zeker alleen voeding hebt gehad en geen opvoeding. Maar jij hebt blijkbaar ook al geen algemene voeding gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet geproefd
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oeh lekkerIk ga vanavond weer naar mon oma toe dus kan ik weer wat meenemen
![]()
[..]
Uhm, tuurlijkIk bekijk het zo: Loverboys zijn goed, de slachtoffers zijn gewoon zielig en dom
[..]
Ik heb mezelf al(bedankt voor het aanbod)
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jij zeker alleen voeding hebt gehad en geen opvoeding. Maar jij hebt blijkbaar ook al geen algemene voeding gehad
Welke leeftijd wil je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:15 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wil ook
![]()
heb jij toevallig nog een goedkoop modelletje staan ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaadik baal hiervan.
16 ongeveer of ouder maar dan wel nauwquote:
Ik baal ervan dat jij nog steeds geen naaktfoto's in de OP hebt staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaadik baal hiervan.
die kosten me teveel tijd om in te werkenquote:
Ik heb alle leeftijden jeweetz112quote:
Even hyves/foto's van haar zoeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef gers het volgende:
[..]
16 ongeveer of ouder maar dan wel nauw
Waar zie je me voor aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef gers het volgende:
[..]
die kosten me teveel tijd om in te werken
zeker weten ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan?![]()
Lakitu staat voor kwaliteitssletjes, ingewerkt en wel.
houdoequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Whehelevendige ruilhandel hier
! Ik ga weer
picsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:24 schreef behangplakker het volgende:
Ze lijkt wat jonger maar ze was gisteren jarig:
[ afbeelding ]
Niet goed, slet terug.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef gers het volgende:
[..]
zeker weten ?
want ik al eens een keer opgelicht ze wist kon niet een dp'en
NEE BLIJF GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Whehelevendige ruilhandel hier
! Ik ga weer
oke doe dan maor 1 12jarige om het te proberenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet goed, slet terug.![]()
[..]
NEE BLIJF GODVERDOMME [ afbeelding ]
"I'm a dude playing a dude disguised as another dude!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
Zometeen word ik geopereerd, ik ga een neger worden.
quote:So Hayden Panettiere was on Ellen yesterday, and she flashed her panties!!! But don't go crazy, she was wearing the biggest boxer-briefs you've ever seen. Supposedly her friends dared her to put on the over-sized undies backstage, and Hayden was happy to do it.
Meer hier.
Vrouwenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!![]()
![]()
![]()
WAT EEN DOMME MUTS!
![]()
![]()
Geef maar, ik bel haar wel ffquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef afcajos het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
SPEKKOEK !!!!quote:
Ik dacht: laat ik deze nog even quoten.quote:
Al gebeld?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik deze nog even quoten.
Dat was het nummer van m'n stagebedrijfquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:53 schreef afcajos het volgende:
van gratissmsenbang dat ik je nummer weet?
ik ehb die van noelgallagher, bt en rickokun nu al
Juup zou z'n eigen moeder nog een note geven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef afcajos het volgende:
Owja, wtf juup. Een note voor het plaatsen van mijn EIGEN nr
AGREEquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat een dolle boel was het vannacht
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:19 schreef Florian_ het volgende:
Bwhaha kijk dit
Sluit je condooms aan op je boxen
4EBE !quote:
Heb hem nog niet gesprokenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij heeft wel de geilste stem van KLB SC
Neequote:
Ik ook en toen moesten ze trouwenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet iemand die is 16 en mama
D'r was laatst ook zo'n programma over tienermoeders, prachtige televisie datquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet iemand die is 16 en mama
QFTquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil geen kinderen, godse irritant, bah. Kost je klauwen met geld, weg privacy.
Dan regent het topics van zijn hand op R&Pquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:00 schreef Juup© het volgende:
Student dood tijdens eetwedstrijd
Als dit D_A zijn held maar nooit overkomt.
quote:
Idd, bah. Net als mensen die als ze een baby zien, zeggen van ''Aaaah, wat een mooi kindje''quote:
Ik vind baby's mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, bah. Net als mensen die als ze een baby zien, zeggen van ''Aaaah, wat een mooi kindje''
Baby's zijn gruwelijk lelijk, hoe je het ook went of keert. Mensen zeggen dat alleen maar om aardig over te komen.
Ja, ik vind ze prachtigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Mooi, zo'n verzakte blubberkoter.
Ehh, soms menen ze dat ook nog....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, bah. Net als mensen die als ze een baby zien, zeggen van ''Aaaah, wat een mooi kindje''
Baby's zijn gruwelijk lelijk, hoe je het ook went of keert. Mensen zeggen dat alleen maar om aardig over te komen.
Dat moet ook, jij bent een vrouw...quote:
Nee dat wil je nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil een nieuwe bijbaan, zoeen waar je je zaad in een potje moet spuiten en daar krijg je dan doekoe voor.
Bwoh, hele dag fappen op Keeley Hazell voor 300E per uurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil een nieuwe bijbaan, zoeen waar je je zaad in een potje moet spuiten en daar krijg je dan doekoe voor.
Jij toch ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet ook, jij bent een vrouw...
Dat is echt niet coolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Jawel, maar ik hou niet van baby'squote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt niet coolhet is toch een afschuwelijke gedachte dat jij dan kinderen hebt verwekt waar je niets vanaf weet?
Heb je 50 kinderen op de wereld lopen, die gaan allemaal hun biologische pa opzoeken, zit je op je 65e met die koters..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt niet coolhet is toch een afschuwelijke gedachte dat jij dan kinderen hebt verwekt waar je niets vanaf weet?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je 50 kinderen op de wereld lopen, die gaan allemaal hun biologische pa opzoeken, zit je op je 65e met die koters..
Nouja, vrouwen 'horen' zo veel te vinden en doen en weet ik veel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hou niet van baby's
"Echte" vrouwen horen dat wel te doen
Begint het dan niet een beetje te haperen als je dat zo 5 keer achter mekaar doet ? kan je beter vragen of een leuke zuster je ff meehelptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, hele dag fappen op Keeley Hazell voor 300E per uur![]()
care/quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom we starten net zoals PartyAmber in SEX ons eigen sexbedrijfquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere manieren om aan geld te komen
Inderdaad, gewoon gaan werken. En dan zo'n baan waar je ook nog betaald kan FOK!ken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook met lekker fappen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het topic ook, lijkt me chillquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kom we starten net zoals PartyAmber in SEX ons eigen sexbedrijf
BT als de nieuwe Stacyquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het topic ook, lijkt me chill!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet zelf in spelen, dat snap je wel
je bent zelf niet bij machte????quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan laat ik afcajos wel gewilige gruizige kippetjes hosselen
Zelfs ik kan daar nog wel meisjes voor hosselen manquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan laat ik afcajos wel gewilige gruizige kippetjes hosselen
Zo`n baan heet 'Danny-en'quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon gaan werken. En dan zo'n baan waar je ook nog betaald kan FOK!ken.
Maar dan moet ik tegen mn vriendin zeggen: "Schat, ik ga chickies hosselen voor een pornofilm!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je bent zelf niet bij machte????
trouwens
Mwah, gewoon modaal denk ik, ongeveer 2k ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat nou denk je, dat FOK
p/m
Ach hij kan z`n gezin ervan onderhouden, maar laatst had ie gezegd dat de verdiensten niet genoeg zijn voor een primaire inkomstenbron.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat nou denk je, dat FOK
p/m
Ja of je laat je vriendin er gewoon in spelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar dan moet ik tegen mn vriendin zeggen: "Schat, ik ga chickies hosselen voor een pornofilm!"![]()
Hoi'
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of je laat je vriendin er gewoon in spelen?
Wow dat is een grote fail zeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:53 schreef Florian_ het volgende:
Bwoh ik heb zo weer voor de 1e keer in 2 maanden autorijles
(ik ben al 4 keer gezakt voor mn praktijk trouwens)
(en ik heb al een auto)
(waar mn vriendin in rijdt)
Het is zo stil in mij. En de wereld draait maar door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is zo stil in mij. Ik heb nergens woorden voor.
Ga jij nog naar die meet vanavondquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zo stil in mij. En de wereld draait maar door.
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zo stil in mij. En de wereld draait maar door.
Welke meetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga jij nog naar die meet vanavond
Kom bij me liggen, sla je lijf om me heen ik heb het koud gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
ONZ waar ook KLB'ers zijnquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom bij me liggen, sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad
Het lot.quote:IQM zegt (17:23):
Kom bij me liggen, sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad
IQM zegt (17:23):
IQM zegt (17:23):
omg, dat post je net in SC
Huillach.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst [ afbeelding ]
Utrecht aan zeequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:24 schreef RickoKun het volgende:
WAAR IS DIE MEET IN GRONINGEN DAN KOM IK OOK!!!!!!!!!
In de Stairway he? Dat lijkt me nou opzich weer erg leukquote:
Je zei 'komt'.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom alleen op rasechte KLB meets hoor!
Ik blijf lachen als ik je naam zie in de ATquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |