Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een uiteenzetting over loverboys moet schrijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef gers het volgende:
[..]
prima eindelijk klaar met een verslag
voor jouwquote:
staan daar ook tips in ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een uiteenzetting over loverboys moet schrijven![]()
Ik ben zo lui![]()
Ik ben beschikbaar voor interviews.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een uiteenzetting over loverboys moet schrijven![]()
Ik heb dat nog steeds niet geproefdquote:
Och, het is tenminste af tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:10 schreef gers het volgende:
[..]
prima eindelijk klaar met een verslag
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet geproefd
[..]
Och, het is tenminste af toch?
Oeh lekkerquote:
Uhm, tuurlijkquote:
Ik heb mezelf alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar voor interviews.
Ik wilde zeggen dat jij zeker alleen voeding hebt gehad en geen opvoeding. Maar jij hebt blijkbaar ook al geen algemene voeding gehadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet geproefd
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oeh lekkerIk ga vanavond weer naar mon oma toe dus kan ik weer wat meenemen
![]()
[..]
Uhm, tuurlijkIk bekijk het zo: Loverboys zijn goed, de slachtoffers zijn gewoon zielig en dom
[..]
Ik heb mezelf al(bedankt voor het aanbod)
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat jij zeker alleen voeding hebt gehad en geen opvoeding. Maar jij hebt blijkbaar ook al geen algemene voeding gehad
Welke leeftijd wil je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:15 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wil ook
![]()
heb jij toevallig nog een goedkoop modelletje staan ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaadik baal hiervan.
16 ongeveer of ouder maar dan wel nauwquote:
Ik baal ervan dat jij nog steeds geen naaktfoto's in de OP hebt staanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaadik baal hiervan.
die kosten me teveel tijd om in te werkenquote:
Ik heb alle leeftijden jeweetz112quote:
Even hyves/foto's van haar zoeken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef gers het volgende:
[..]
16 ongeveer of ouder maar dan wel nauw
Waar zie je me voor aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef gers het volgende:
[..]
die kosten me teveel tijd om in te werken
zeker weten ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan?![]()
Lakitu staat voor kwaliteitssletjes, ingewerkt en wel.
houdoequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Whehelevendige ruilhandel hier
! Ik ga weer
picsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:24 schreef behangplakker het volgende:
Ze lijkt wat jonger maar ze was gisteren jarig:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |