Serieus, ik wil het nog beter doen dan Snakey en Relmof bij elkaarquote:
Zeker wel, vandaag en morgen stage alleen op kantoor met een 18jarigequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, jij moet vanavond gewoon eens zwaar woest chillen man
PICS GVD!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeker wel, vandaag en morgen stage alleen op kantoor met een 18jarige
Zelfs dat niet. Doe het via PM of wat dan ook als je het nummer zo nodig wilt delen met anderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je mag je eigen telefoonnummer niet posten?
juupjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Doe het via PM of wat dan ook als je het nummer zo nodig wilt delen met anderen.
Matige Last.fm lijst juupquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Doe het via PM of wat dan ook als je het nummer zo nodig wilt delen met anderen.
forum@fok.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:12 schreef behangplakker het volgende:
Waar kan ik aanvraag doen om een FA te worden?
jij zei een keer snachts dat je moest afvallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar jij het over hebt, maar goed
Oke, maar even eerlijk he. Maak ik een kans?quote:
Wat is dat nu voor achtelijke vraagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, maar even eerlijk he. Maak ik een kans?
Ja, heb zelfs even met hem gebeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben terug.En was dat nou serieus afcajos z'n nummer?
![]()
![]()
spang ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hell noZe is 18, whehe. Aardige meid hoor
Relmof ziet anders denk ik wel wat in mij hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor achtelijke vraagTuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |