quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef Florian_ het volgende:
Oohjaa, het is schoolvakantieBofkonten, ik heb dat niet meer
Stage.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor opleiding/werk dat jullie de hele dag kunnen FOK!ken?
Allemaal uitkeringstrekkers zeker
Ja, KoP en 4EBE hebben er twee vol zitten kwekken met z'n 2enquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Sackboy het volgende:
terugvindpoesje
[ afbeelding ]
wtf zijn er vandaag al 5 topics doorheen gegaan?!_!
Ja ik zat te kijken bij gesloten topicsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Sackboy het volgende:
terugvindpoesje
[ afbeelding ]
wtf zijn er vandaag al 5 topics doorheen gegaan?!_!
lol, mn kuticon plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef Florian_ het volgende:
Kut, mn lolicon plaatje doet het niet
OEH, laat mij het doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef afcajos het volgende:
AAAAARGH de batterij van mn mobiel is bijna leeg, en niemand hier heeft een samsung oplader. Hoe moet ik straks mijn date voor vanavond smsen![]()
![]()
Wie kan ik hier haar nummer toevertrouwen om mijn boodschappen door te geven ?
Nou, kom maar op met dat nummer van SunChaser danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef afcajos het volgende:
AAAAARGH de batterij van mn mobiel is bijna leeg, en niemand hier heeft een samsung oplader. Hoe moet ik straks mijn date voor vanavond smsen![]()
![]()
Vroegah had je van die websites waarmee je gratis smsjes kon versturen, misschien bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef afcajos het volgende:
![]()
Van welke pedo is dat nummer?quote:
Ik ook. Hiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik kan via hi.nl 15 gratis smsjes sturen.
Ik vertrouw het niet...quote:
geef het aan een geile proletariër op solomio.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef afcajos het volgende:
=
Welkom bij de Hi Society.quote:
Wtf was het nog haar echte nummer ook?!quote:
Gelukkig heeft Florian_ hem gequotequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wtf was het nog haar echte nummer ook?!
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
geef het aan een geile proletariër op solomio.nl
Ik kan het wel vervangen met het nummer van De_Ananas?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef afcajos het volgende:
Oke liever fokkerrtjez zouden jullie mn telefoonnr weer ff weg willen editten ?ik was enkel benieuwd welke lapzwans zou gaan smsen
Welk nummer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef afcajos het volgende:
Oke liever fokkerrtjez zouden jullie mn telefoonnr weer ff weg willen editten ?ik was enkel benieuwd welke lapzwans zou gaan smsen
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
Dat nummer kan mooi in de OP. bij de memorabele quotes.
Haha ja het is echt zn nrquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het echt je nummer is, bel ik je even, heb toch stage.
Ik gooi wel ff op martijn.org dat m'n buurmeisje van 10 een mobieltje voor dr verjaardag heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe maar nietjulllie mogen mij best een lief smsje sturen, als jullie t maar niet op random sites gaan spammen
Ow, helaas te laat, heb hem al op de superdudes van Onur gepost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe maar nietjulllie mogen mij best een lief smsje sturen, als jullie t maar niet op random sites gaan spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |