Welkom bij de Hi Society.quote:
Wtf was het nog haar echte nummer ook?!quote:
Gelukkig heeft Florian_ hem gequotequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wtf was het nog haar echte nummer ook?!
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
geef het aan een geile proletariër op solomio.nl
Ik kan het wel vervangen met het nummer van De_Ananas?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef afcajos het volgende:
Oke liever fokkerrtjez zouden jullie mn telefoonnr weer ff weg willen editten ?ik was enkel benieuwd welke lapzwans zou gaan smsen
Welk nummer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef afcajos het volgende:
Oke liever fokkerrtjez zouden jullie mn telefoonnr weer ff weg willen editten ?ik was enkel benieuwd welke lapzwans zou gaan smsen
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
Dat nummer kan mooi in de OP. bij de memorabele quotes.
Haha ja het is echt zn nrquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het echt je nummer is, bel ik je even, heb toch stage.
Ik gooi wel ff op martijn.org dat m'n buurmeisje van 10 een mobieltje voor dr verjaardag heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe maar nietjulllie mogen mij best een lief smsje sturen, als jullie t maar niet op random sites gaan spammen
Ow, helaas te laat, heb hem al op de superdudes van Onur gepost.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe maar nietjulllie mogen mij best een lief smsje sturen, als jullie t maar niet op random sites gaan spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |