quote:
Goedenavond, beiden!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha gers, heb je het toch iedereen maar verteld?
Wut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha gers, heb je het toch iedereen maar verteld?
Wat een grappige droom!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:29 schreef postmortum het volgende:
Ik lag vanmorgen lekker onder de lakens me mijn odol en plotseling hoorde ik de slaapkamer opengaan en door mijn ogen zag ik de nieuwe 19 jarige Thaise schoonmaakster richting mijn bed komen en van onder onder mijn dekens brak een hemels gezuig los![]()
![]()
![]()
Ik ging even onder mijn dekens kijken hoe ze deze hemelse ervaring aan het doen was , wat bleek had ze een Dyson handstofzuiger op mij gezet
zeg het is echt gebeurdquote:
ze willen de club opheffen maar dat gaat ze niet lukkenquote:
Jawel.quote:
Doorspoelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef KingOfPop het volgende:
Iemand tips voor openbare toiletten?
Ik heb vandaag een ontdekking gedaan op mn werk, ze hebben een soort grote bus schuim spray staanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef KingOfPop het volgende:
alweer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze willen de club opheffen maar dat gaat ze niet lukken
PLAS JIJ ZITTEND WTF??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een ontdekking gedaan op mn werk, ze hebben een soort grote bus schuim spray staanen dan ga ik eerst de hele wc schoon maken voor ik ga plassen
ze hebben toch ook zo'n plastuitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een ontdekking gedaan op mn werk, ze hebben een soort grote bus schuim spray staanen dan ga ik eerst de hele wc schoon maken voor ik ga plassen
kijken of stacey er zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:37 schreef KingOfPop het volgende:
kost 50 centquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
kijken of stacey er zit
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik je dat kan vergeven.quote:
Oohquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je dat kan vergeven.
ecte bazinnen gebruiken een plastuitquote:
Neuhquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
ecte bazinnen gebruiken een plastuit
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Je kan het wel weer met me goedmaken, hoowr.quote:
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al gedaan hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Als ik jou, hangend boven de wc anaal neem hoor ik je anders ook nooit klagenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al gedaan hebmaar het is onhandig, en het doet pijn aan je benen!
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan het wel weer met me goedmaken, hoowr.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik jou, hangend boven de wc anaal neem hoor ik je anders ook nooit klagen![]()
je kan toch ook staand pissen na heel veel trainingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al gedaan hebmaar het is onhandig, en het doet pijn aan je benen!
Dat is ook iets totaal andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik jou, hangend boven de wc anaal neem hoor ik je anders ook nooit klagen![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
je kan toch ook staand pissen na heel veel training
Liggend !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |