Ik weet niet of ik je dat kan vergeven.quote:
Oohquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je dat kan vergeven.
ecte bazinnen gebruiken een plastuitquote:
Neuhquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
ecte bazinnen gebruiken een plastuit
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Je kan het wel weer met me goedmaken, hoowr.quote:
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al gedaan hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Als ik jou, hangend boven de wc anaal neem hoor ik je anders ook nooit klagenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al gedaan hebmaar het is onhandig, en het doet pijn aan je benen!
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je kan het wel weer met me goedmaken, hoowr.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik jou, hangend boven de wc anaal neem hoor ik je anders ook nooit klagen![]()
je kan toch ook staand pissen na heel veel trainingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik dat al gedaan hebmaar het is onhandig, en het doet pijn aan je benen!
Dat is ook iets totaal andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik jou, hangend boven de wc anaal neem hoor ik je anders ook nooit klagen![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
je kan toch ook staand pissen na heel veel training
Liggend !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |