D'r was laatst ook zo'n programma over tienermoeders, prachtige televisie datquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet iemand die is 16 en mama
QFTquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil geen kinderen, godse irritant, bah. Kost je klauwen met geld, weg privacy.
Dan regent het topics van zijn hand op R&Pquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:00 schreef Juup© het volgende:
Student dood tijdens eetwedstrijd
Als dit D_A zijn held maar nooit overkomt.
quote:
Idd, bah. Net als mensen die als ze een baby zien, zeggen van ''Aaaah, wat een mooi kindje''quote:
Ik vind baby's mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, bah. Net als mensen die als ze een baby zien, zeggen van ''Aaaah, wat een mooi kindje''
Baby's zijn gruwelijk lelijk, hoe je het ook went of keert. Mensen zeggen dat alleen maar om aardig over te komen.
Ja, ik vind ze prachtigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Mooi, zo'n verzakte blubberkoter.
Ehh, soms menen ze dat ook nog....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, bah. Net als mensen die als ze een baby zien, zeggen van ''Aaaah, wat een mooi kindje''
Baby's zijn gruwelijk lelijk, hoe je het ook went of keert. Mensen zeggen dat alleen maar om aardig over te komen.
Dat moet ook, jij bent een vrouw...quote:
Nee dat wil je nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil een nieuwe bijbaan, zoeen waar je je zaad in een potje moet spuiten en daar krijg je dan doekoe voor.
Bwoh, hele dag fappen op Keeley Hazell voor 300E per uurquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil een nieuwe bijbaan, zoeen waar je je zaad in een potje moet spuiten en daar krijg je dan doekoe voor.
Jij toch ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet ook, jij bent een vrouw...
Dat is echt niet coolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Jawel, maar ik hou niet van baby'squote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt niet coolhet is toch een afschuwelijke gedachte dat jij dan kinderen hebt verwekt waar je niets vanaf weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |