abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:33:26 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62627917

Kampioen van Nederland

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004

KNVB Beker

1917, 1943, 1961, 1967, 1970, 1971, 1972, 1979, 1983, 1986, 1987, 1993, 1998, 1999, 2002, 2006, 2007.

Supercup

1993, 1994, 1995, 2002, 2005, 2006, 2007

Champions League

1971, 1972, 1973, 1995.

Europa cup 2

1987

UEFA cup

1992.

Wereldbeker

1972, 1995.

Europese Supercup

1972, 1973, 1995.

• Doel
    Maarten Stekelenburg * schouderblessure
    Kenneth Vermeer
    Dennis Gentenaar * rugblessure
    Hans Vonk

• Verdediging
    Bruno Silva
    Oleguer
    Thomas Vermaelen
    Jan Vertonghen
    Gregory van der Wiel
    Vurnon Anita

• Middenveld
    Rasmus Lindgren
    Kennedy Bakircioglu
    Urby Emanuelson
    Ismaïl Aissati * knieblessure
    Gabri
    Siem De Jong
    Jan-Arie van der Heijden * knieblessure
    Evander Sno
    Mitchell Donald * zware knieblessure
    Robbert Schilder
    Eyong Enoh * liesblessure

• Aanval
    Klaas Jan Huntelaar
    Miralem Sulejmani * hamstringblessure
    Luis Suarez
    Dennis Rommedahl
    Dario Cvitanich
    Leonardo
    Jeffrey Sarpong
    Javier Martina

1 do 23/10 Aston Villa - Ajax
    2 zo 26/10 Ajax - NEC
    3 wo 29/10 Heracles Almelo - Ajax
    4 za 1/11 FC Twente - Ajax
    5 do 6/11 Ajax - MSK Zilina
    6 zo 9/11 Ajax - Sparta Rotterdam
    7 zo 16/11 Ajax - PSV
    8 zo 23/11 AZ - Ajax
    9 do 27/11 Hamburger SV - Ajax
    10 zo 30/11 Ajax - FC Utrecht
    11 zo 7/12 FC Volendam - Ajax
    12 vr 12/12 Ajax - NAC Breda
    13 wo 17/12 Ajax - Slavia Praag
    14 zo 21/12 De Graafschap - Ajax
    15 zo 28/12 Ajax - ADO Den Haag
    16 zo 18/1 NEC - Ajax
    17 zo 25/1 FC Groningen - Ajax
    18 za 31/1 Ajax - SC Heerenveen
    19 di 3/2 Ajax - Heracles Almelo
    20 zo 8/2 Vitesse - Ajax
    21 zo 15/2 Ajax - Feyenoord
    22 zo 22/2 Ajax - FC Volendam
    23 zo 1/3 FC Utrecht - Ajax
    24 zo 8/3 ADO Den Haag - Ajax
    25 zo 15/3 Ajax - De Graafschap
    26 zo 22/3 NAC Breda - Ajax
    27 zo 5/4 Roda JC - Ajax
    28 zo 12/4 Ajax - Willem II
    29 zo 19/4 PSV - Ajax
    30 zo 26/4 Ajax - AZ
    31 zo 3/5 Sparta Rotterdam - Ajax
    32 zo 10/5 Ajax - FC Twente

DE OP IS HIER TE VINDEN!

X
    X
    X
  • I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_62627937
    Opbouw was de tweede helft, nicht gut...
    MOKUM XXX RATED
    pi_62627958
    2 - 1 verloren van Subtop PL met een gemankeerd elftal met een nieuwe coach en een topscoorder uit vorm. Ik vind het netjes, we moeten bij de eerste drie komen, gewoon van nu af aan asskicken. Begrijp me niet verkeerd, ik hoopte uiteraard op winst

Ajax
    A king in the making, and the throne is for the taking
    So I climb the mountain top and put my stake in
    Got the weight of the world on my shoulder
    Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:36:23 #4
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_62627984
    De zwaarste wedstrijd hebben we gehad. Nu wordt het alleen maar beter.
    Life is what you make it.
    pi_62627992
    Het zou me verbazen als Sarpong weer als linksbuiten opgesteld gaat worden zondag.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_62627994
    Huntelaar aanvoerdersband afnemen en gewoon in de 16 laten staan ipv meevoetballen. Dan komt het wel goed
    MOKUM XXX RATED
    pi_62628008
    Ik ben van tongs "generatie"geloof ik .

Nee, ik snap best dat je op dit moment niet zomar van Villa wint, maar opzich is het helemaal niet ondenkbaar. Natuurlijk heb je een lager budget, maar met een slimmer beleid had je vandaag kunnen winnen. Aanvallend had je geen Suljemani nodig (nee, ik kraak hem niet af, hij is er en hij moet spelen als hij fit is). Maar je had in de zomer verdedigers moeten halen, en niet 1 speler voor de prijs van 4 verdedigers.

En je moet eens nokken met spelers als Sarpong die het gewoon niet hebben. En ook al speelt Suarez niet geweldig, als de enige vervanging die je kan bedenken Leonardo is, dan moet je Suarez maar gewoon laten staan en gokken op zijn ene momentje.

Wat het ook is, ik weet het niet, maar de club Ajax weet om de een of andere reden nooit het maximale de selectie te halen. Of het is een waardeloze medische staf, of de tactieken kloppen niet, of de trainers bakker er neits van. Maar opzich ligt het niet aan de spelers an-sich. Ik kan het niet verklaren maar elk jaar zijn we op papier kampioen, spelen we zelfs (dit jaar nog niet) zelfs erg leuk voetbal, maar de resultaten blijven uit.

Ik denk dat er toch een Guus Hiddink ofzo nodig is... iemand met echt verstand van voetbal en teambuilding.
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_62628038
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:

Nee, ik snap best dat je op dit moment niet zomar van Villa wint, maar opzich is het helemaal niet ondenkbaar. Natuurlijk heb je een lager budget, maar met een slimmer beleid had je vandaag kunnen winnen. Aanvallend had je geen Suljemani nodig (nee, ik kraak hem niet af, hij is er en hij moet spelen als hij fit is). Maar je had in de zomer verdedigers moeten halen, en niet 1 speler voor de prijs van 4 verdedigers.

En je moet eens nokken met spelers als Sarpong die het gewoon niet hebben. En ook al speelt Suarez niet geweldig, als de enige vervanging die je kan bedenken Leonardo is, dan moet je Suarez maar gewoon laten staan en gokken op zijn ene momentje.

Wat het ook is, ik weet het niet, maar de club Ajax weet om de een of andere reden nooit het maximale de selectie te halen. Of het is een waardeloze medische staf, of de tactieken kloppen niet, of de trainers bakker er neits van. Maar opzich ligt het niet aan de spelers an-sich. Ik kan het niet verklaren maar elk jaar zijn we op papier kampioen, spelen we zelfs (dit jaar nog niet) zelfs erg leuk voetbal, maar de resultaten blijven uit.

Ik denk dat er toch een Guus Hiddink ofzo nodig is... iemand met echt verstand van voetbal en teambuilding.
    Laat bassie maar eens bouwen joh. We moeten het er sowieso mee doen.
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:39:46 #9
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_62628050
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef Triptamine het volgende:
    2 - 1 verloren van Subtop PL met een gemankeerd elftal met een nieuwe coach en een topscoorder uit vorm. Ik vind het netjes, we moeten bij de eerste drie komen, gewoon van nu af aan asskicken. Begrijp me niet verkeerd, ik hoopte uiteraard op winst

Ajax
    Ja, maar in mijn hartje ben ik toch wel
    Huilen dan.
    pi_62628065
    Je hebt geen geweldenaren nodig maar een team die die paar jongens die wat meer hebben in stelling brengen.
    pi_62628072
    Even iets anders maar dat waren prachtige beelden zo straks in het Sportjournaal tijdens de opening van een Johan Cruijff court (Cruijff zelf was er ook bij) in Londen door Bergkamp.
    pi_62628074
    quote:

Eensch.
    MOKUM XXX RATED
    pi_62628079
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, maar in mijn hartje ben ik toch wel
    Klopt, en dan zenden ze nu nog effe lekker die tweede helft uit, fok het, ik ga een filmpje kijken.
    pi_62628100
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:

[..]

We doen al jaren niet anders maar Bassie lijkt het tot nog toe ook echt niet te snappen hoor. Als je nou elke keer ongelukkig verliest ofzo, maar hij stelt verkeerde mensen op, wisselt verkeerd etc etc.

We zitten er helaas idd aan vast, maar vooralsnog lijkt het een grote fout om hem zoveel macht te geven....
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_62628111
    quote:

Maar er was financieel toch nog ruimte voor een verdediger? Uiteindelijk hebben ze Sno voor een miljoentje opgepikt maar ze hadden zeker nog 3/4 miljoen te besteden lijkt me.
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:43:00 #16
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_62628117
    quote:

Inderdaad, we missen goede verdedigers (en middenvelders)! Killers in de achterhoede, een killer op het middenveld, een creatieve speler op het middenveld en een scorende middenvelder worden node gemist. En een coach.
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We doen al jaren niet anders maar Bassie lijkt het tot nog toe ook echt niet te snappen hoor. Als je nou elke keer ongelukkig verliest ofzo, maar hij stelt verkeerde mensen op, wisselt verkeerd etc etc.

We zitten er helaas idd aan vast, maar vooralsnog lijkt het een grote fout om hem zoveel macht te geven....
    Zeg ik toch herhaaldelijk. Gebrek aan kwaliteit!
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_62628144
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik vind dat hij d ekans moet krijgen en eerlijk gezegd zie ik geen vooruitgang. Voetbal moet je spelen met bezieling en eigenlijk dartelen over het veld .. ik zie soms spelers van Ajax 20-30 sec stil staan of een bal in spelen en niet meer meedoen.

Ik zie geen automatismes.. en achterin staat er nog steeds geen organisatie en op het middenveld heb je geen personen die een splijtende pass kunnen geven.. althans die stel je niet op. Je hebt een hoop spieren maar geen hersens in dit team om alles te sturen. Dat ontbreekt er ieder jaar aan.

Misschien dat een Aissati of een de Jong ... kans gaat krijgen om net dat beetje extra om te zetten in winst
    pi_62628145
    Het uitvak was de hele wedstrijd fantastisch ja.
    pi_62628170
    quote:

Eensch. Toen ik vanmiddag zei dat Sarpong keihard door het ijs ging zakken vanavond werd ik uitgelachen, ziedaar.
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:45:33 #20
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_62628185
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:40 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Klopt, en dan zenden ze nu nog effe lekker die tweede helft uit, fok het, ik ga een filmpje kijken.
    Ja,

Terwijl je de stand al weet.. alsof íemand dat nog gaat kijken nou
    Huilen dan.
    pi_62628232
    Zelfs de B garnituur van Milan is slimmer dan wat wij hebben. Heb je gezien hoe ze de spits van heerenveen dekten.. die kreeg geen bruikbare bal aangespeeld . Na 10 minuten hadden ze door dat je er 1 kort voor moest zetten.. en Heerenveen was helemaal nergens meer.

Bij Ajax zouden ze het nu nog steeds niet weten als ze er tegen zouden spelen.
    pi_62628256
    quote:

Ik vind dat het wel aan de selectie ligt. Ajax heeft een goede selectie om kampioen te kunnen worden. Maar wanneer je wilt presteren in Europa moet je meer balans hebben in je selectie. De aanvalslinie staat met Suarez, KJH en Sulejmani (mits fit en in vorm) als een huis en dat garandeert ook voor veel doelpunten. Maar de verdediging baat zorgen. Zonder een man die de lijnen uitzet achterin, spelers op hun plaats zet en mee op komt tijdens balbezit kom je niet ver in Europa. Je mist een type Rijkaard, Frank de Boer of Blind. Snap daarom ook heel goed waarom van Basten Wiellaert erbij wilde halen omdat hij precies het type speler is die wij zoeken alleen ben ik bang dat Wiellaert niet genoeg kwaliteit in huis heeft om die speler te worden bij Ajax die ons kampioen maakt.

Maar waar hebben we het over? Presteren in Europa? Onze doelstelling is om kampioen te worden en dat is met de nivellering van de eredivisie wel wat makkelijker dan presteren in Europa.
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:51:54 #23
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_62628319
    PSV - Ajax zonder Ajax-fans?

Amsterdam, 23 okt 2008
    Vandaag verschenen er berichten in de media dat PSV dit seizoen geen Ajax-supporters toe zal laten in Eindhoven. De directie van Ajax ontving deze mededeling vanmiddag van de directie van PSV. Morgen wordt bij Ajax overlegd hoe met deze mededeling om te gaan.

De directie van PSV is meegedeeld dat Ajax morgen met een reactie komt. De reactie verschijnt vanzelfsprekend ook op de website.

Ajax.nl
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_62628329
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef Chadi het volgende:
    Zelfs de B garnituur van Milan is slimmer dan wat wij hebben. Heb je gezien hoe ze de spits van heerenveen dekten.. die kreeg geen bruikbare bal aangespeeld . Na 10 minuten hadden ze door dat je er 1 kort voor moest zetten.. en Heerenveen was helemaal nergens meer.

Bij Ajax zouden ze het nu nog steeds niet weten als ze er tegen zouden spelen.
    B garnituur? Alleen Ronaldinho, Pirlo, Jankulovski en Pato stonden er niet in. Spelers als Dida, Gatusso, Kaka, Inzaghi, Seedorf, Emerson en Zambrotta stonden gewoon in de basis.
    pi_62628366
    En wie stonden er achterin centraal?

Seedorf stond niet in de basis hoor..
    pi_62628413
    Zo, dat was een kut wedstrijd.. Geen kans gehad de tweede helft, misschien dat schot van urby maar verder... Ajax en uitwedstrijden lijken gewoon niet samen te gaan.. Thuis hebben we gewoon veel geluk..
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
    pi_62628415
    Geen man overboord na vandaag. Helaas geen winstpunt, dat is jammer.
    That's all folks!
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:58:03 #28
    30220 Barca
    pi_62628443
    Kampioen worden? Niet dit seizoen ben ik bang.
    pi_62628503
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:54 schreef Chadi het volgende:
    En wie stonden er achterin centraal?

Seedorf stond niet in de basis hoor..
    Die 'B-spelers' zijn nog beter dan de spelers van Ajax en van hetzelfde niveau als die van Villa. Dacht toch echt dat Seedorf in de basis stond.
    pi_62628526
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:58 schreef Barca het volgende:
    Kampioen worden? Niet dit seizoen ben ik bang.
    Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.

Alhoewel groningen en Nac voorlopig nog niet onderschat mogen worden.
    pi_62628543
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:01 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.

Let maar op. Als wij in Breda spelen vallen wij net zo hard door de mand als NAC net zo in vorm is als ze nu zijn.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:03:11 #32
    30220 Barca
    pi_62628550
    Seedorf zat de hele avond op de bank. Beetje geblesseerd.
    quote:

[..]

Eindhoven, Twente en AZ schat ik hoger in. NAC, NEC, Groningen en Heerenveen gaan voor de top 5.
    pi_62628568
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:02 schreef toma het volgende:

[..]

Let maar op. Als wij in Breda spelen vallen wij net zo hard door de mand als NAC net zo in vorm is als ze nu zijn.
    Ik kan me nog een zekere beker wedstrijd herinneren
    pi_62628584
    Nu nabeschouwing op RTL 7 met John de Wolf
    pi_62628617
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:00 schreef toma het volgende:

[..]

Die 'B-spelers' zijn nog beter dan de spelers van Ajax en van hetzelfde niveau als die van Villa. Dacht toch echt dat Seedorf in de basis stond.
    Seedorf heeft geen minuut gespeeld. Net als maldini die gespaard werd en Boriello en Ambrosini en Jankulovski(10min)
    pi_62628638
    In deze vorm win je ook niet van NAC hoor.
    pi_62628641
    Van Basten nu aan het woord op RTL.
    pi_62628652
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:36 schreef Schanulleke het volgende:
    De zwaarste wedstrijd hebben we gehad. Nu wordt het alleen maar beter.
    De zwaarste wedstrijd moet nog komen, HSV uit. Ajax moet thuis 6 punten pakken tegen die oostblokkers en hopen dat dat genoeg is om te overwinteren.

Aston Villa viel me ontzettend tegen, had ik meer van verwacht. Ajax voldeed aan m'n verwachtingen helaas. Ik vond Emanuelson wel een lichtpuntje trouwens.
    pi_62628665
    Je moet blijven voetballen..... Tuurlijk ..met die wissels van je
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:08:49 #40
    30220 Barca
    pi_62628666
    Jankulovski viel nog in voor Kaká.
    pi_62628683
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:08 schreef Barca het volgende:
    Jankulovski viel nog in voor Kaká.
    Daarom staat die (10min) er achter
    pi_62628684
    Net RTL 7 gezien (alleen de tweede helft dus), maar wat een bagger was het zeg. Lindgren en Oleguer waren schrikbarend slecht. Vermeer ging ook ongelooflijk in de fout bij de 1-0.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_62628693
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Seedorf heeft geen minuut gespeeld. Net als maldini die gespaard werd en Boriello en Ambrosini en Jankulovski(10min)
    dan heb ik dat toch echt verkeerd gezien. My bad.
    Marco, waarom hebben we geen grip meer gehad op het middenveld in de tweede helft! ?
    pi_62628722
    Marco zegt dat wij de wedstrijd in handen hadden soms

Welke wedstrijd keek hij????
    pi_62628723
    Wat een slechte analist zeg die John de Wolf. Waar is van Gaal als analist?
    pi_62628732
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
    Net RTL 7 gezien (alleen de tweede helft dus), maar wat een bagger was het zeg. Lindgren en Oleguer waren schrikbarend slecht. Vermeer ging ook ongelooflijk in de fout bij de 1-0.
    En je oordeel over Sarpong is vandaag?
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:12:36 #47
    30220 Barca
    pi_62628744
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daarom staat die (10min) er achter
    Edit.
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:11 schreef Chadi het volgende:

Borat - Ajax?
    pi_62628749
    quote:

Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.
    pi_62628761
    quote:

[..]

Psv moet je nooit afschrijven.. Heerenveen en Twente ook niet.
    -
    pi_62628770
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb de eerste helft niet gezien zei ik, dus het is lastig een oordeel vellen. Wat hij in de tweede helft liet zien was weer niet veel soeps.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    pi_62628772
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

onvoldoende, te snel balverlies, te weinig overzicht en fysiek niet sterk genoeg.
    pi_62628785
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:

[..]

Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.
    Omdat Villa dat toeliet. Zodra we 30 meter van hun 16 kwamen was het andere koek.
    pi_62628799
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

Omdat Villa dat toeliet. Zodra we 30 meter van hun 16 kwamen was het andere koek.
    Dat is ook zo. Maar ondanks dat je niet veel kansen creeert heb je wel controle wanneer je lang in balbezit bent.
    pi_62628803
    Sarpong moet je laten komen.. nu wordt van hem verwacht dat hij de wedstrijd als een speler speelt die al een paar jaar mee gaat. Die jongen komt er wel.
    pi_62628805
    quote:

Welke 1e helft heb jij gezien kan ik me beter aanvragen.

Na de 1-1 zette Ajax pressie en daaruit kwam o.a. de bal van Huntelaar die op de paal belandde. De 2-1 van Villa kwam ook echt helemaal uit het niets.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:15:56 #56
    30220 Barca
    pi_62628808
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:

[..]

Balbezit ... hahaha!
    pi_62628826
    Wat zijn sommige spelers ernstig zeg. Die kunnen niet eens meer een bal fatsoenlijk overpassen. Echt ongelooflijk. En hoe Lindgren op een gegeven moment aan de kant wordt gebeukt, dat ging best hard ja, maar hij liep er ook de hele wedstrijd als een wijf bij. En niet alleen hij.

Jammer hoe de goals weg werden gegeven. Mooie goal van Vermaelen, toen kreeg ik nog heel effe hoop.
    pi_62628838
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:14 schreef toma het volgende:

[..]

onvoldoende, te snel balverlies, te weinig overzicht en fysiek niet sterk genoeg.
    Stelde de vraag specifiek aan david omdat hij een hoge pet op heeft van die jongen.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:17:23 #59
    30220 Barca
    pi_62628844
    Zij controleerden de wedstrijd! We waren totaal niet dreigend.
    pi_62628862
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Heb de eerste helft niet gezien zei ik, dus het is lastig een oordeel vellen. Wat hij in de tweede helft liet zien was weer niet veel soeps.
    Duidelijk.
    pi_62628888
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:17 schreef Barca het volgende:
    Zij controleerden de wedstrijd!
    .

Ja Villa heeft echt gecontroleerd . Schei toch uit man.
    pi_62628932
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

.

Ja Villa heeft echt gecontroleerd . Schei toch uit man.
    Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Ajax gehad?

0
    pi_62628949
    Hopen dat Aissati weer snel fit is en gewoon een flink aantal wedstrijden in de basis op 10 blijft spelen. Je mist gewoon echt een creatieve speler daar, het is telkens Huntelaar die zich laat terug zakken.
    pi_62628978
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Ajax gehad?

0
    .
    Cvita had nog een dikke kans, die bal van Urby in de 2de helft.
    En zoveel kansen had Villa nou ook weer niet. Als Ajax gelijk had gespeeld was het prima terecht.
    Overigens begrijp ik Bassie wel waarom ie Lindgren niet opstelt, die speelt echt zwak de laatste tijd.
    Ajax moet een type Viera hebben.
    -
    pi_62628993
    Aissati kan idd van grote waarde zijn voor dit team.
    Sarpong komt echt te kort, dit heeft niets met slechte vorm te maken. Hij komt echt te kort.
    -
    pi_62629007
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Sno zou dat qua fysiek moeten kunnen zijn, helaas voetbalt hij alleen te traag en dramatisch. Ik heb niet veel vertrouwen in hem eerlijk gezegd.

We hadden De Zeeuw of Mendes da Silva deze zomer moeten halen.
    pi_62629037
    quote:

[..]

Deze jongen heeft de potentie.
    pi_62629041
    quote:

[..]

Ajax moet een type Rijkaard hebben.
    pi_62629050
    Zijn genoeg positieve dingen Binnen ruim een maand krijg we 3 hele goede spelers terug. Verder is villa gewoon beter, kijk is na de stand waar ze in de competentie staan. Als we thuis 2 keer winnen is er niks aan de hand. En nu op naar zondag, komt helemaal goed mensen.
    pi_62629107
    Enoh en Gabri is al een stuk beter dan Lindgren en Gabri
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_62629186
    Wanneer gaan we Sjonnie terug kopen?
    pi_62629285
    Gewoon zo spelen:

----------------------Huntelaar----------------------
    Sarpong---------Aissati/De Jong---------Suarez
    ------------Vertonghen---------Gabri--------------
    Emanuelson--Vermaelen---Oleguer-------Silva
    -----------------------Vermeer-----------------------

Mits fit Sulej i.p.v. Sarpong en Steek i.p.v. Vermeer
    pi_62629530
    Van der Wiel moet spelen.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:05:37 #74
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_62629770
    ben benieuwd wie er had gedacht dat dit seizoen zo slecht zou lopen met al die nieuwe aaankopen
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_62629806
    Jammer, maar het is nog lang niet voorbij. Nog 3 wedstrijden te gaan.
    pi_62629868
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 01:05 schreef Fortitudo het volgende:
    ben benieuwd wie er had gedacht dat dit seizoen zo slecht zou lopen met al die nieuwe aaankopen
    Anders vergeet je voor het gemak even dat twee spelers niet of amper in actie zijn gekomen.
    pi_62630045
    Ajax met lege handen na onnodige nederlaag

BIRMINGHAM - Ajax voetbalde donderdagavond tijdens het eerste optreden in de groepsfase van de UEFA Cup lange tijd beter dan Aston Villa. Daarom was het jammer voor de Amsterdammers dat ze nul punten overhielden aan het bezoekje aan de nummer zes van Engeland: 2-1.
    ANP

De geflatteerde nederlaag hoeft geen verstrekkende gevolgen voor Ajax te hebben. De Amsterdammers stuiten nog voor de winterstop op Zilina, Hamburger SV en Slavia Praag. Een plaatsje bij de beste drie volstaat al voor een langer verblijf in de UEFA Cup.
    Click here to find out more!

Ajax had het zich met een gelijkspel of zege wel veel gemakkelijker kunnen maken. Nu moeten de Amsterdammers zich troosten met de gedachte dat ze met het in Birmingham behaalde niveau in de eigen eredivisie wedstrijden op vreemde bodem moeten kunnen gaan winnen.

Van Basten

Trainer Marco van Basten benadrukte voor de wedstrijd tegenover zijn spelers dat meer dan 60 procent van de doelpunten van Aston Villa dit seizoen uit dode spelmomenten werden geboren. De teleurstelling bij de trainer van Ajax was dan ook groot toen de thuisploeg al in de achtste minuut na een hoekschop op voorsprong kwam.

Doelmannen

Doelman Kenneth Vermeer verkeek zich volkomen op de curve die Ashley Young aan de bal gaf. De vervanger van de geblesseerde doelmannen Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar kon vervolgens niet voorkomen dat de lange Deense verdediger Martin Laursen de bal in het lege doel kopte (1-0).

Ajax herstelde zich goed van de snelle tegentreffer en kreeg ook de controle over de wedstrijd. Thomas Vermaelen beloonde het redelijke spel van zijn ploeg in de 22e minuut met de gelijkmaker. De Belg sprong na een hoekschop van Urby Emanuelson hoger dan zijn belagers en trof via de onderkant van de lat doel: 1-1.

Emanuelson

Een andere hoekschop van Emanuelson leidde in de dertigste minuut bijna de tweede treffer van Ajax in. Vermaelen verlengde de bal opnieuw met het hoofd maar helaas voor Ajax stonden Rasmus Lindgren en Klaas-Jan Huntelaar elkaar bij de tweede paal in de weg.

Aston Villa

Aston Villa begon de ontmoeting tegen Ajax niet alleen met zeven Engelse spelers. De nummer zes van de Premier League acteert ook nog steeds in een typische Britse speelwijze. Waar andere ploegen uit de hoogste Engelse voetbalklasse dankzij de vele buitenlanders vaak snel en kort combineren, schieten de verdedigers en middenvelders van Villa de ballen graag hoog en hard naar voren.

Voorspelbaar

Ajax voelde zich lekker bij het voorspelbare spel van de tegenstander, maar kwam in de slotseconde van de eerste helft ongelukkig op achterstand. Oleguer verlengde een voorzet van Ashley Young ongewild voor de voeten van Gareth Barry, die met een droge knal voor de geflatteerde voorsprong zorgde: 2-1.

Groningen

Ajax, dat met dezelfde elf spelers als zaterdag tegen FC Groningen begon, koesterde ook in de tweede helft het meeste balbezit. Het was begrijpelijk dat trainer Van Basten de lichte Jeffrey Sarpong in de 55e minuut voor Dario Cvitanich wisselde. De vervanging van de altijd gevaarlijk Luis Suarez voor Leonardo riep meer vraagtekens op.

Slotfase

Ajax kreeg in de slotfase nog een kans op de gelijkmaker maar doelman Brad Friedel bezorgde zijn ploeg met een fraaie reflex op een schot van Emanuelson de zege.
    (c) ANP

http://www.nu.nl/news/180(...)odige_nederlaag.html
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:29:57 #78
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_62630075
    Het enige probleem dat direct op te lossen valt (relatief gezien met de andere problemen) is de mentale weerbaarheid. Die is echt enorm slecht zeg . Ik weet zeker als de 1-2 gemaakt was of als het 1-1 gebleven was dat we veel stabieler gespeeld hadden in de tweede helft. Zodra we de rust niet fijn in gaan komen we er ook niet stabiel uit en dat moet echt gefixed worden die mentaliteit. Helaas heeft een jong elftal ook zo z'n nadelen.

Verder was de opbouw idd zeer slecht en is dit denk ik een kwestie van op elkaar ingespeeld raken en een beetje de goede mensen het veld in sturen (wat nogal eens fout gaat imo). Maar ja het een is het resultaat van het ander en zodra die cirkel niet doorbroken wordt blijf je in het ritme zitten. Ben benieuwd of de (terug-)komst van Sulejmani of Aissati verschil gaat maken.
    The strong do what they can and the weak suffer what they must.
    - Thucydides
    pi_62630129
    ach knallen in de competitie dna maar
    AFC AJAX
    pi_62630346
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
    BIRMINGHAM - Ajax voetbalde donderdagavond tijdens het eerste optreden in de groepsfase van de UEFA Cup lange tijd beter dan Aston Villa.
    Welke wedstrijd hebben zij gezien? Niet dat we zo extreem slecht waren, maar 'lange tijd beter'...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenman op 24-10-2008 02:17:49 ]
    pi_62630477
    Nja lange tijd beter is overdreven.. maar verliezen had zeker niet gehoeven!!!!
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:37:18 #82
    117642 Sethje
    Notoire betweter
    pi_62630867
    Wat een kutwedstijd zeg....zat weer zo weinig in..makkelijk goals weggeven.....

Wel voor het eerst sinds tijden gescoord uit een corner
    Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
    27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
    Mijn party reviews
    pi_62631132
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 02:37 schreef Sethje het volgende:
    Wat een kutwedstijd zeg....zat weer zo weinig in..makkelijk goals weggeven.....

Roda JC?
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 03:31:16 #84
    30220 Barca
    pi_62631298
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:38 schreef koningdavid het volgende:
    Gewoon zo spelen:

----------------------Huntelaar----------------------
    Sarpong---------Aissati/De Jong---------Suarez
    ------------Vertonghen---------Gabri--------------
    Emanuelson--Vermaelen---Oleguer-------Silva
    -----------------------Vermeer-----------------------

Mits fit Sulej i.p.v. Sarpong en Steek i.p.v. Vermeer
    De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.

Stekelenburg;
    Van der Wiel, Wielaert, Pieters, Braafheid;
    Heitinga, De Zeeuw;
    Suarez/De Guzman, Afellay, Sulejmani/Pranjic/Levchenko;
    Huntelaar

En een fatsoenlijke coach!
    pi_62631314
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:

[..]

De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.

Stekelenburg;
    Heitinga, De Zeeuw;
    Huntelaar

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      Forum Admin vrijdag 24 oktober 2008 @ 03:38:43 #86
    35723 crew  GGMM
    pi_62631342
    quote:

[..]

Stekelenburg;
    Heitinga, De Zeeuw;
    Huntelaar

Jezus
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_62631394
    quote:

[..]

Onzin, het zijn stuk voor stuk fantastische voetballers. Alleen komt het er (nog) niet uit.

Wat ik vooral mis, is de vreugde in het spelletje en de echte wil om te winnen. Als ze dat weer op orde hebben, is er nog best wel hoop voor dit seizoen.

Ook mist Ajax op dit moment een bepalende speler áchter de spitsen. De man van de assist zeg maar. Ik had mijn hoop op Aisatti en Sulejmani gezet, maar tja... die zijn beide geblesseerd. Nu moet Huntelaar zich steeds een linie laten zakken om de bal op te halen, en dat is nou niet bepaald zijn sterkste punt. Ik ben een fan van Huntelaar, maar ben realistisch genoeg om te zien dat het een zeer beperkte voetballer is.

De verdediging is trouwens al jaren een probleem. Maar dat werd meestal gecamoufleerd door een goede aanvalslinie. De aanval is immers de beste verdediging
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 06:56:16 #88
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_62632245
    Jammer.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:04:02 #89
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_62632283

Hij zat er wel lekker in hoor Thomas !
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:55:53 #90
    30220 Barca
    pi_62632573
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Onzin, het zijn stuk voor stuk fantastische voetballers. Alleen komt het er (nog) niet uit.

Wat ik vooral mis, is de vreugde in het spelletje en de echte wil om te winnen. Als ze dat weer op orde hebben, is er nog best wel hoop voor dit seizoen.

Ook mist Ajax op dit moment een bepalende speler áchter de spitsen. De man van de assist zeg maar. Ik had mijn hoop op Aisatti en Sulejmani gezet, maar tja... die zijn beide geblesseerd. Nu moet Huntelaar zich steeds een linie laten zakken om de bal op te halen, en dat is nou niet bepaald zijn sterkste punt. Ik ben een fan van Huntelaar, maar ben realistisch genoeg om te zien dat het een zeer beperkte voetballer is.

De verdediging is trouwens al jaren een probleem. Maar dat werd meestal gecamoufleerd door een goede aanvalslinie. De aanval is immers de beste verdediging
    Met Bassie gaat het nietl ukken. Italianen: De aanval begint bij de verdediging.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:02:46 #91
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_62632606
    quote:

Als PSV fan ben ik hier erg bang voor
    Ik weet wel zeker dat Guus het beste uit het elftal naar boven kan halen.
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:13:22 #92
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_62632673
    quote:

[..]

Stekelenburg;
    Heitinga, De Zeeuw;
    Huntelaar

Levchenko
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_62632823
    Ik was blijkbaar een van de weinigen die niet ontevreden was... De verwachtingen zijn echt te hoog. Deze spelersgroep is amper een paar maanden bij elkaar en men verwacht meteen dat ze Aston Villa even uitschakelen.

Kijk als Ajax met 5-1 zou verliezen, dan zou de lijn van afgelopen jaren voortgezet worden. Ten eerste is 2-1 verliezen uit, in het hol van de leeuw bij een club als Aston Villa niet slecht. Ten tweede pakten we de draad goed op nadat we zeer snel met 1-0 achter kwamen te staan en ten derde heb ik een aangenaam Ajax gezien gedurende de eerste helft dat helemaal niet minder speelde (op de eerste tien minuten na).

Aston Villa heeft een miljonair en dus ook een flink budget. Daarnaast staan ze 6e in de competitie en voetballen ze wekelijks op een veel hoger niveau dan Ajax, hetgeen duidelijk te zien was in het snellere spel en de druk die continu aanwezig was.

Nu al roepen dat Marco de laan uit gestuurd zou moeten worden getuigd van weinig verstand. Ik ben het echter wel eens dat hij Suarez niet had moeten wisselen. Zoals ik in het vorig topic al zei, het was jammer dat we Enoh niet hadden. Het grote verschil gisteren tussen Aston Villa en Ajax was, is dat Aston Villa veel agressiever op het middenveld aanwezig was en Ajax niet verder liet komen, dit in tegenstelling tot het middenveld van Ajax.

Ben het er verder ook mee eens dat er in de winterstop verdedigers bij moeten. Misschien die Doulgas maar halen en zo'n Portugese rots.
    pi_62632830
    En serieus NEGEER die Barca gast nou gewoon eens. Die heeft echt te weinig aandacht in zijn kindertijd gehad.
    pi_62632939
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Aissati kan idd van grote waarde zijn voor dit team.
    Sarpong komt echt te kort, dit heeft niets met slechte vorm te maken. Hij komt echt te kort.
    Gewoon blijven roepen dat die jongen er wel komt, en gewoon tegen HSV opstellen
    Arme jongen verzuipt dan helemaal.
    pi_62632951
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 08:28 schreef Dvm86 het volgende:
    Ik was blijkbaar een van de weinigen die niet ontevreden was... De verwachtingen zijn echt te hoog. Deze spelersgroep is amper een paar maanden bij elkaar en men verwacht meteen dat ze Aston Villa even uitschakelen.
    Paar maanden oud Er zijn een paar schakels verandert maar echt een nieuwe ploeg is het niet.
    quote:
    Aston Villa heeft een miljonair en dus ook een flink budget. Daarnaast staan ze 6e in de competitie en voetballen ze wekelijks op een veel hoger niveau dan Ajax, hetgeen duidelijk te zien was in het snellere spel en de druk die continu aanwezig was.
    En weer het gelul over een miljonair bij de club. Vergeleken bij een Willem II en Heerenveen zijn we ook veel rijker maar verlies je ook kansloos.
    Kunnen we blijkbaar het niveau van deze clubs ook niet aan. Dus wat is het nou?

Ik kan het niet bevatten dat zo een ploeg/club als Ajax wat altijd bekend stond om zijn veldbezetting en balsnelheid het nu niet meer kan.
    Wat doen ze op een training? Ga maar een potje spelen, schiet maar een paar keer op doel ga douchen en lekker naar huis?

MOKUM XXX RATED
    pi_62633078
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 08:29 schreef Dvm86 het volgende:
    En serieus NEGEER die Barca gast nou gewoon eens. Die heeft echt te weinig aandacht in zijn kindertijd gehad.
    jij snapt het.
    pi_62633082
    Geen man overboord door uit te verliezen. Beide thuis wedstrijden winnen en misschien een puntje afsnoepen van Hsv. Zijn we er nog !

Vond t voetbal overigens niet best
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_62633303
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 02:37 schreef Sethje het volgende:
    Dat vond ik nog het meest grappige. Op een gegeven moment gaf Urby de bal voor (2e helft) en toen begon Leo Driessen te mekkeren dat hoge ballen geen enkele zin zouden hebben met Laursen bij Villa in de verdediging.

Beste Leo,
    Op welke manier is er gister door Ajax gescoord?
    Juist, pannekoek.
    pi_62633367
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 08:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gewoon blijven roepen dat die jongen er wel komt, en gewoon tegen HSV opstellen
    Arme jongen verzuipt dan helemaal.
    Precies. Ik zie serieus veel liever Cvitanich of Leonardo op zijn plek. Ja, Leonardo.
    pi_62633558
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 09:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Precies. Ik zie serieus veel liever Cvitanich of Leonardo op zijn plek. Ja, Leonardo.
    Nee, wanneer je beschikt over een volledig fitte selectie moet je naar mijn mening met de volgende elf starten:

-----------------------Stekelenburg----------------------
    vd Wiel------Oleguer---------Vermaelen-----Emanuelson
    --------------------Gabri-------Enoh---------------------
    --------------------------Aisatti---------------------------
    ----Suarez------------Huntelaar------------Sulejmani

Zolang Sulejmani niet fit is moet je 4-4-2 spelen omdat we geen vervanger hebben die de linksbuiten positie zo goed kan invullen als hij dat kan.

-----------------------Stekelenburg----------------------
    vd Wiel------Oleguer---------Vermaelen-----Emanuelson
    --------------------------Enoh----------------------------
    ---------------Gabri----------------Vertonghen---------
    --------------------------Aisatti---------------------------
    ---------------Suarez------------Huntelaar--------------

Overigens vind ik het verschil tussen de rechtsbacks Silva en vd Wiel vrij klein. Aangezien vd Wiel nog veel potentie heeft laat ik liever hem starten.
    pi_62633632
    Ik zou Enoh inruilen voor Vertonghen.
    Beste ajacied van het seizoen tot dus ver.
    pi_62633636
    quote:
    Van Basten: ‘Tweede helft was een stuk minder’
    Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 08:12

Met een 2-1 nederlaag bij Aston Villa is Ajax de groepsfase van de UEFA Cup niet opperbest begonnen. Coach Marco van Basten baalde van het verlies, maar zag eveneens aanknopingspunten waarop zijn team de komende weken kan voortborduren. “We kregen niet heel veel kansen maar controleerden wel de wedstrijd”, aldus de Utrechter.

De oud-bondscoach van het Nederlands elftal baalde dan ook van de late tegentreffer in het eerste bedrijf. “Het was doodzonde dat we zeven tellen voor het einde van de eerste helft op achterstand kwamen. In de tweede helft speelden we minder. Aan het einde van de tweede helft vergaten we te voetballen.”

“We kregen niet heel veel kansen maar controleerden wel de wedstrijd”, zo vond hij. “Dan is het jammer dat je na 45 minuten toch met 2-1 achterstaat. Bij de eerste tegentreffer schatte Kenneth Vermeer een hoekschop verkeerd in. Maar we komen op een dergelijke manier ook op gelijke hoogte.”

Ook had de oefenmeester nog een puntje van kritiek aan het adres van zijn aanvallers. “Ik vind dat we de laatste tijd voorin te veel balverlies lijden. Daarom heb ik Suárez gewisseld.” Desondanks wil hij het positieve er van inzien. “Het is jammer dat we hebben verloren, maar het was al met al een leerzame ervaring voor onze jonge ploeg.”
    quote:
    Sibon: ‘Milan paar stapjes hoger dan Ajax’
    Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 08:05

Zo lastig als SC Heerenveen in eigen land te verslaan is, zo makkelijk rekende AC Milan donderdagavond in het Abe Lenstra Stadion af met de Friezen. Trainer Trond Sollied was er echter snel bij om aan te geven dat hij het duel met de Rossoneri als leermoment zag. “De jongens hebben een fantastisch toekomst.” klik hier! “Je weet van tevoren dat je weinig kansen krijgt”, reflecteerde de Noorse oefenmeester na afloop. “Je moet je kansen goed benutten. We kunnen en móéten meer doelpunten maken. In de tweede helft hebben we het goed geprobeerd om op zoek te gaan naar de 1-2.” Na de openingsgoal van Filippo Inzaghi en de 0-2, korte tijd later verzorgd door Gennaro Gattuso, was de pijp al snel leeg bij de Friese ploeg. “We kunnen dit zien als een fantastisch leerproces”, besloot Sollied. Lof had hij ook voor het vertoonde spel van Milan. “Ze speelden fantastisch en voerden het één-tegen-één spel perfect uit. Ook verdedigend stonden ze fantastisch.”

Spits Gerald Sibon, die na met griep gekampt te hebben fit genoeg werd bevonden te starten tegen Milan, wist zich weinig raad met de uitslag. Tegenover de camera’s van de NOS sprak de 34-jarige aanvalsleider: “Ik weet niet wat ik zeggen moet. Ik heb eigenlijk maar zes, zeven ballen gehad. Meer niet.” Over de allure die het affiche tegen het grote Milan met zich meebracht, sprak de spits: “Het is mooi een keer mee te maken, maar dat is leuk voor later.”

Ik weet niet zo goed wat ik ervan zeggen moet. Na het eerste kwartier kregen we het lastig. Het is natuurlijk wel een paar stapjes hoger dan tegen Ajax. Iedereen leefde er zo naar toe, het was een happening. En dat was het dan”, aldus Sibon.
    pi_62633647
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef sjimz het volgende:
    Gisteren was Vertonghen zeeeer matig. Hij verloor alle duels en leed veel balverlies. Had nog nooit zo'n slechte wedstrijd van hem gezien.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:21:21 #105
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_62633664
    1e helft alleen de samenvatting gezien en de 2e helft in z'n geheel.

Op basis van de 2e helft was het heel pover wat ajax heeft laten zien en hebben ze eigenlijk geen moment aanspraak kunnen maken op een punt, laat staan 3.

Wel moet ajax in de 1e helft gewoon 2-1 maken bij die rare situatie bij de 2e paal met Lindgren en Huntelaar die elkaar in de weg lopen.

Overigens onbegrijpelijk om Suarez te wisselen en Leonardo er in te brengen, ondanks dat Suarez niet in de wedstrijd zat moet je die natuurlijk altijd laten staan in zo'n wedstrijd.

En die Gareth Barry van Villa is trouwens een geweldenaar...
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_62633838
    Ach ja, nog geen man overboord... Villa uit is gewoon een erg lastig duel in deze fase... zij draaien goed, Ajax nog niet. Europees gezien is 2-1 in een uitwedstrijd niet eens een slechte uitslag, alleen heb je daar in een poule geen fuck aan... Wel genoeg aanknopingspunten om op verder te bouwen.
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:54:11 #107
    30220 Barca
    pi_62634351
    HSV maakt gehakt van ons.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:58:08 #108
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_62634427
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 09:21 schreef PyTh het volgende:
    1e helft alleen de samenvatting gezien en de 2e helft in z'n geheel.

Op basis van de 2e helft was het heel pover wat ajax heeft laten zien en hebben ze eigenlijk geen moment aanspraak kunnen maken op een punt, laat staan 3.

Wel moet ajax in de 1e helft gewoon 2-1 maken bij die rare situatie bij de 2e paal met Lindgren en Huntelaar die elkaar in de weg lopen.

Overigens onbegrijpelijk om Suarez te wisselen en Leonardo er in te brengen, ondanks dat Suarez niet in de wedstrijd zat moet je die natuurlijk altijd laten staan in zo'n wedstrijd.

En die Gareth Barry van Villa is trouwens een geweldenaar...
    Nogal, ja. Alleen krijgt hij de 2-1 op een presenteerblaadje, kan natuurlijk niet.

Ashley Young en Gabriel Agbonlahor vielen nog mee, heb ik beter gezien.

Aan de kant van Ajax vond ik Urby Emanuelson de uitblinker en ik ben blij dat gabri weer fit is.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:34:56 #109
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_62635327
    quote:

[..]

Stekelenburg;
    Heitinga, De Zeeuw;
    Huntelaar

Wat ben jij een retard zeg . Wielaart, Pieters en Braafheid , die hebben totaal niks toe te voegen. Heitinga, meen je dat nou serieus? De Zeeuw is van AZ, die zullen echt niet voor minder dan 15 miljoen naar Ajax laten gaan. De Guzman heeft ook 5 leuke wedstrijdjes gespeeld bij een middenmoter. Afellay is ook een behoorlijke kansloze missie . En een Levchenko heeft ook niks bij Ajax te zoeken. 3/4 van het elftal wat jij opnoemt ontstijgt de middelmaat echt niet.
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_62635503
    Nooit meer reagern op een post van Barca, zulke gasten moet je doodzwijgen, dat is het beste.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_62636282
    Als we gewoon gelijkspelen tegen HSV, dan ben ik best tevreden.
    pi_62636387
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 09:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat vond ik nog het meest grappige. Op een gegeven moment gaf Urby de bal voor (2e helft) en toen begon Leo Driessen te mekkeren dat hoge ballen geen enkele zin zouden hebben met Laursen bij Villa in de verdediging.

Beste Leo,
    Op welke manier is er gister door Ajax gescoord?
    Juist, pannekoek.
    Hij had wel gelijk, die gast won al ze kopduels, die lange ballen van Vermeer waren allemaal kansloos omdat hij daar stond.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:19:32 #113
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_62636533
    Ja als we gewoon gelijk spelen en gewoon thuis winnen. Zo makkelijk gaat het allemaal niet. We hadden echt een punt moeten pakken daar Villa was ook niet in beste doen. Al kunnen ze wel allemaal leuk voetballen daar. Het was wel absoluut een goed leermoment. Ik ben toch een beetje angstig voor Slavia thuis. En Zilina(ofzo) heb ik nog nooit gezien. Dadelijk loopt daar een of andere beer in de spits die er met een corner 2 inkopt.HSV is ook een beetje een kansloze missie. Nee het komt er allemaal nog niet echt uit. Al was Vermaelen wel erg sterk had hij is wel echt gegroeid de laatste tijd.
    #FreeHat
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:27:15 #114
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_62636748
    Mensen die Vertonghen uit de basis willen houden voor Enoh die net 2 wedstrijden heeft meegedaan .
    -
    pi_62637340
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:15 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij had wel gelijk, die gast won al ze kopduels, die lange ballen van Vermeer waren allemaal kansloos omdat hij daar stond.
    Die lange ballen zijn sowieso kansloos. Niet alleen omdat hij daar stond.
    pi_62637440
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:11 schreef Rumille het volgende:
    Als we gewoon gelijkspelen tegen HSV, dan ben ik best tevreden.
    kans lijkt mij vrij klein, tegen de koploper van de bundesliga. Dat 'gewoon' zit er niet in, we moeten gewoon thuis de wedstrijden winnen.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:48:25 #117
    175985 Silaz
    drie bier
    pi_62637446
    Wat ik nou wel erg slcht vond is dat er bij een moment in de tweede helft er niet eens een uittrap goed kon worden ingespeeld. (vermeer op ? vermaelen dacht ik (slechte stream) neemt em binnen de 16 aan etc.
    maargoed, zoals eerder al vermeld, deze 'mocht' je verliezen.
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
    pi_62637476
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Mensen die Vertonghen uit de basis willen houden voor Enoh die net 2 wedstrijden heeft meegedaan .
    Ongelooflijk.

De laatste weken was het ''Vertonghen , '' (meer dan terecht natuurlijk) en nu speelt ie een mindere wedstrijd, moet hij plaatsmaken voor Enoh.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:51:11 #119
    175985 Silaz
    drie bier
    pi_62637533
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ongelooflijk.

De laatste weken was het ''Vertonghen , '' (meer dan terecht natuurlijk) en nu speelt ie een mindere wedstrijd, moet hij plaatsmaken voor Enoh.
    noujah, Enoh maakte wel aardig goede indruk. wil niet zeggen dat je ervoor vertonghen uit de basis moet zetten, maar mss een keer 3-4-3 uitproberen ofzo?
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
    pi_62637572
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 09:20 schreef sjimz het volgende:
    pi_62637599
    quote:
    Dat is net zo triest als wensen dat Bassie nu al weg gaat.

Enoh en Vertonghen moeten overigens beiden in de basis, dat domme gezeur over verdedigende middenvelders.... die hebben we trouwens niet eens bleek gisteren wel
    pi_62637655
    Lange ballen bij Ajax zijn al jaren kansloos. En niet des Ajax.

Laat ze eens leren combineren op een hoger tempo. Het gaat allemaal zoo traag. Daar speel je een team niet mee kapot.
    MOKUM XXX RATED
    pi_62637658
    ben benieuwd naar aankomend weekend. kijken hoe beide clubs op de nederlaag reageren. de nederlaag van NEC was toch wel een stukje zuurder..
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:57:41 #124
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_62637718
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ongelooflijk.

Inderdaad knap kansloos.
    De pass van Vertonghen heeft Enoh niet.
    -
    pi_62637736
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:51 schreef Silaz het volgende:

[..]

noujah, Enoh maakte wel aardig goede indruk. wil niet zeggen dat je ervoor vertonghen uit de basis moet zetten, maar mss een keer 3-4-3 uitproberen ofzo?
    Dat zou wel een goede zijn inderdaad.

V/d Wiel - Oleguer - Vermaelen
    Enoh
    Gabri - Vertonghen
    Aissati
    Suarez - Huntelaar - Sulejmani
    pi_62637767
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:51 schreef Silaz het volgende:

[..]

Enoh doet het inderdaad goed maar in mijn ogen is Vertongehn-Gabri meer complementair dan Enoh-Gabri. Op het middenveld zouden anders alleen maar spelers lopen met een rechterbeen. Een linksbenige speler zie ik dan ook als een must. Heb Vertonghen overigens al meerdere malen prachtige passes zien geven (en ook belangrijke).
    pi_62637785
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad knap kansloos.
    De pass van Vertonghen heeft Enoh niet.
    Ik ben fan van Vertonghen, maar dat schot in de laatste minuten op de goal van Villa sloeg echt nergens op. Dat zie ik de laatste tijd wel vaker in de competitie. Kap daar eens mee zeg.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:00:42 #128
    166976 DuvelDuvel
    pi_62637809
    Weet iemand trouwens of de dvd van 410 een beetje de moeite waard is om te bestellen?
    #FreeHat
    pi_62637968
    Als Sulejmani, Enoh en Aissati terug hebben, wie valt er dan af van die 3, als je Vertonghen en Gabri laat staan.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:09:26 #130
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_62638029
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 12:06 schreef Rumille het volgende:
    Als Sulejmani, Enoh en Aissati terug hebben, wie valt er dan af van die 3, als je Vertonghen en Gabri laat staan.
    Enoh, simpel zat.
    -
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:10:09 #131
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_62638039
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:59 schreef Cyberia18 het volgende:
    Vertongehn-Gabri meer complementair dan Enoh-Gabri.
    Kop -> spijker.
    -
    pi_62638059
    quote:
    Enoh. Aissati is duidelijk ons nummer 10. Dan hoeft Huntelaar ook niet meer zo ver terug te zakken.

Sulejmani speelt gewoon linksbuiten.
    pi_62638062
    quote:
    Gezien de kostprijs zal Sulejmani altijd wel de voorkeur krijgen, anders maak je je als van Basten zijnde belachelijk tov de directie.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:14:56 #134
    166976 DuvelDuvel
    pi_62638159
    quote:
    Aston Villa-coach: 'Verdiend gewonnen'

Martin O’Neill, de coach van Aston Villa, was in zijn nopjes met de 2-1 overwinning op Ajax in de UEFA Cup donderdagavond. Dankzij doelpunten van Martin Laursen en Gareth Barry won de ploeg nipt. ‘Ik vond dat we briljant waren. We verdienden het om de wedstrijd te winnen,’ aldus O’Neill tegen de BBC.

‘We hebben goede spelers en aangezien het de eerste wedstrijd in de groep was hebben we het uitstekend gedaan.’ O’Neill vond eigenlijk dat de uitslag groter had moeten uitvallen, omdat hij constateerde dat Gabriel Agbonlahor in het strafschopgebied van de Amsterdammers onderuit werd gehaald. ‘We hadden een strafschop moeten hebben, maar de scheidsrechter zag het niet. Het zou ons wat meer lucht hebben gegeven
    Strafschop?
    #FreeHat
    pi_62638323
    quote:
    die bal van Urby in de 2de helft.
    Een schot van 25 meter is toch geen kans
    pi_62638367
    quote:
    O’Neill vond eigenlijk dat de uitslag groter had moeten uitvallen
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:29:42 #138
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_62638553
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Strafschop?
    Het moment met Leonardo. Dat kan hij vinden inderdaad, dat was een kwestie van perspectief denk ik.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:41:10 #139
    166976 DuvelDuvel
    pi_62638867
    Was een normaal duel toch. Ze hielden allebei een beetje vast dacht ik. Niet echt iets om op terug te komen na de wedstrijd.
    #FreeHat
    pi_62639113
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 12:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Ik vond dat we briljant waren.
    Ze zijn ook snel tevreden daar in Engeland .
    pi_62639487
    Was ook wel een strafschop volgens mij, die overtreding van Leo.
    pi_62639778
    quote:
    ja lach me maar uit. Vertonghen was een drama gisteren hij heeft werkelijk niets goed gedaan. PL is duidelijk nog een niveau te hoog voor hem. Dan kun je beter een speler hebben als Enoh die een echte stofzuiger is. Vertonghen heeft natuurlijk een veel betere pass maar dat kwam er totaal niet uit omdat hij helemaal uit de wedstrijd werd gespeeld. In de competitie zou ik Vertonghen ALTIJD in de basis zetten maar tegen HSV niet.

Bergkamp wordt trouwens assistent bij Jong Oranje.
    pi_62640405
    Niet bij Jong Oranje, bij B-Oranje.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:45:40 #144
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_62640836
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef toma het volgende:

[..]

ja lach me maar uit. Vertonghen was een drama gisteren hij heeft werkelijk niets goed gedaan. PL is duidelijk nog een niveau te hoog voor hem. Dan kun je beter een speler hebben als Enoh die een echte stofzuiger is. Vertonghen heeft natuurlijk een veel betere pass maar dat kwam er totaal niet uit omdat hij helemaal uit de wedstrijd werd gespeeld. In de competitie zou ik Vertonghen ALTIJD in de basis zetten maar tegen HSV niet.

Heb je Vertonghen met België ook tegen Spanje gezien?
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_62640920
    Waarom is alles zo kut.

Laten we aub een olie-Rus aanschaffen ofzo. Dat alles 'gekocht' is ben je na een jaar toch wel vergeten.
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:52:47 #146
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62641015
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:11 schreef toma het volgende:

[..]

Waarom zoveel vertrouwen in Enoh, die maar een paar wedstrijdjes heeft gespeeld. Schrijf toch niet na 1 wedstrijd ineens een speler af. Volgens mij was Vertonghen na Belgie - Spanje nog jullie hoop in bange dagen.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:55:02 #147
    53851 BoNi
    pi_62641095
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Prosac het volgende:

[..]

Waarom zoveel vertrouwen in Enoh, die maar een paar wedstrijdjes heeft gespeeld. Schrijf toch niet na 1 wedstrijd ineens een speler af. Volgens mij was Vertonghen na Belgie - Spanje nog jullie hoop in bange dagen.
    Waan van de dag, zo gaat het hier volgens mij altijd.....
    Schitterend!
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:58:34 #148
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_62641190
    quote:

[..]

Precies.
    Imo verdient Vertonghen zijn basisplaats meer dan wie dan ook. Okay, Suarez misschien nog wat meer.
    -
    pi_62641201
    Vertonghen en Enoh moeten allebei spelen.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:02:05 #150
    53851 BoNi
    pi_62641302
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:58 schreef BB-boy het volgende:
    Vertonghen en Enoh Gabri moeten allebei spelen.
    Laten we nog maar even voorzichtig zijn met Enoh ondanks zijn goede start, die komt er wel!
    Gabri en Vertonghen hebben zich voorlopig (veel) meer bewezen dan Enoh.
    Schitterend!
    pi_62641495
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Laten we nog maar even voorzichtig zijn met Enoh ondanks zijn goede start, die komt er wel!
    Vind ik ook!
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:10:45 #152
    157922 fathank
    pi_62641585
    Met tegenstanders van formaat liever Vertonghen op linksback dan Urby. Kan Enoh prima op het middenveld.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:12:50 #153
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62641663
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Waan van de dag, zo gaat het hier volgens mij altijd.....
    Klopt, meestal wel vermakelijk om te lezen hoor.
    Ene moment is iemand de nieuwe sterspeler van Oranje of elke ander willekeurig land en een wedstrijd later kan hij beter vertrekken naar Fortuna.
    pi_62641670
    Wat een dag gister in Birmingham Jammer van die kut 2e helft, maar zoals al meerdere keren vermeld, er is nog geen man overboord.
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
    pi_62641674
    Britse politie die maat oppakt
    Britse agentes
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:13:46 #156
    157922 fathank
    pi_62641692
    Ik had dit verlies eigenlijk al wel ingecalculeerd van te voren..
    pi_62641736
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef fathank het volgende:
    Ik had dit verlies eigenlijk al wel ingecalculeerd van te voren..
    Ik ook.
    pi_62641739
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef kevin6188 het volgende:
    Britse politie die maat oppakt
    Britse agentes
    Zat jij in bus 2 van AFCA Supportersclub-reis?
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
    pi_62641751
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Zat jij in bus 2 van AFCA Supportersclub-reis?
    Ja, dat verhaal ja.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_62641790
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, dat verhaal ja.
    Is er al bekend wat er met hem gebeurd?
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:17:07 #161
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62641808
    Ik begrijp wel steeds beter waarom Ajax Wielaert wilde hebben. Een fitte selectie bevat hele aardige spelers, alleen er mist iets aan. Voetballers die het elftal kunnen sturen, een stukje hierarchie oid. Gabri heeft dat wellicht, maar verder eigenlijjk niemand. Huntelaar kan alleen maar zeuren volgens mij.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:18:57 #162
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_62641862
    Zat hier gisteren in de pub met een groepje Villa fans. Leuke gasten, maar jammer dat ik hen heb moeten feliciteren, en niet andersom.

Anyway, hopelijk van het weekend wel weer winnen!
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_62641895
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef Breach het volgende:

[..]

Is er al bekend wat er met hem gebeurd?
    Vannacht vrijgelaten, wordt niet voorgeleid en dus vrijgesproken. Komt vandaag met vliegtuig terug naar Nederland.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:24:07 #164
    53851 BoNi
    pi_62642044
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Grulez het volgende:
    Ik begrijp wel steeds beter waarom Ajax Wielaert wilde hebben. Een fitte selectie bevat hele aardige spelers, alleen er mist iets aan. Voetballers die het elftal kunnen sturen, een stukje hierarchie oid. Gabri heeft dat wellicht, maar verder eigenlijjk niemand. Huntelaar kan alleen maar zeuren volgens mij.
    Eens, er zit niet echt één speler tussen met een sterke natuurlijke autoriteit.
    Chivu
    Schitterend!
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:25:58 #165
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62642109
    Als Ajax dat zou hebben (in de hele as), werden ze met de vingers in de neus kampioen.
    pi_62642181
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:

[..]

Eens, er zit niet echt één speler tussen met een sterke natuurlijke autoriteit.
    Chivu
    Wat een fucking held is dat zeg, ik hoop echt dat Chivu nog een keer terug komt
    pi_62642430
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Echt talent verloochent zich niet. Zodra Enoh weer fit is moet hij weer in de basis.

En Gabri is een degelijke voetballer, maar een echte klasbak is hij nou ook weer niet.
    pi_62642546
    Kennis van me gister ook opgepakt omdat ie dronken was
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_62642608
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef denthemen het volgende:
    Kennis van me gister ook opgepakt omdat ie dronken was
    Daar stond ik misschien wel bij in de buurt. Werd er achter me eentje uit de rij gehaald om die reden. Was er ook een kennis van jou die buiten op een gegeven moment alleen nog met de controlestrook van zijn kaart in z'n hand stond?

Dat waren weer maten van elkaar ofzo.
    pi_62642681
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Daar stond ik misschien wel bij in de buurt. Werd er achter me eentje uit de rij gehaald om die reden. Was er ook een kennis van jou die buiten op een gegeven moment alleen nog met de controlestrook van zijn kaart in z'n hand stond?

Dat waren weer maten van elkaar ofzo.
    Dat zou ik niet weten, beetje langer haar?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:43:00 #171
    53851 BoNi
    pi_62642699
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:35 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Echt talent verloochent zich niet. Zodra Enoh weer fit is moet hij weer in de basis.

En Gabri is een degelijke voetballer, maar een echte klasbak is hij nou ook weer niet.
    Yahubu was ook de nieuwe Vieira, maar kon het ook niet waarmaken, ik zie het ook zitten in Enoh, maar vorig jaar heeft Gabri bewezen erg belangrijk te zijn voor Ajax, ik zou hem op dit moment niet passeren.
    Schitterend!
    pi_62642948
    3-4-3:

V/d Wiel - Oleguer - Vermaelen
    -------------Lindgren
    ------Gabri - Vertonghen
    -------------Aissati
    Suarez -------------- Sulejmani
    -----------Huntelaar

Easy as dell. Laat die enoh nog maar eens vechten voor z;n plaats net als de anderen
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_62642970
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:43 schreef BoNi het volgende:

[..]

Yahubu was ook de nieuwe Vieira, maar kon het ook niet waarmaken, ik zie het ook zitten in Enoh, maar vorig jaar heeft Gabri bewezen erg belangrijk te zijn voor Ajax, ik zou hem op dit moment niet passeren.
    Gabri speelt vooral goed wanneer de rest van het elftal ook draait. Wanneer er druk op Ajax wordt gezet door de tegenstander heb je weinig aan hem (zie NAC uit voor de beker vorig seizoen). Ik zou het gewoon zonde vinden om Enoh op de bank te zetten.
    pi_62643043
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Gabri speelt vooral goed wanneer de rest van het elftal ook draait. Wanneer er druk op Ajax wordt gezet door de tegenstander heb je weinig aan hem (zie NAC uit voor de beker vorig seizoen). Ik zou het gewoon zonde vinden om Enoh op de bank te zetten.
    Wait........

Jij wilt serieus gabri buiten de basis laten voor enoh?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_62643140
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wait........

Jij wilt serieus gabri buiten de basis laten voor enoh?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Een paar weken geleden zat je hem waarschijnlijk nog de hemel in te prijzen, maar dat ben je vergeten nu hij geblesseerd is.
    SPOILER
    pi_62643196
    Het gaat nog spannend worden in deze groep want ik weet zeker dat Slavia wel wat punten pakt tegen Aston Villa en HSV. Zilina zou in principe alles moeten verliezen. Daar mag je geen punten tegen laten liggen.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_62643244
    Ik heb Enoh ook de hemel ingeprezen, maar alsnog is Gabri belangrijker dan hem...
    pi_62643265
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Een paar weken geleden zat je hem waarschijnlijk nog de hemel in te prijzen, maar dat ben je vergeten nu hij geblesseerd is.
    SPOILER
    Enoh? Nee sorry, ik zei alleen dat we misschien nog wel wat plezier aan die jongen gingen beleven maar ik vond hem niet super ofzo?

Omdat iedereen zo slap speelde en hij er wat inkletste en wat meer doorrende vond iedereen hem gelijk geniaal? Zo hoort iedereen gewoon te voetballen, wel klasse van hem!

Het is ook wel een baas, maar ik ben nog niet overtuigd na 3 wedstrijdjes
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:58:31 #179
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62643281
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

SPOILER
    Dat is nogal een verschil of je hem vervolgens alsnog verkiest boven Gabri. Dat lijkt me samen met Suarez (en Suljemani als hij fit is) de enige Ajacied met echte meerwaarde.
    pi_62643316
    Gabri is een echte bikkel, die blijft er gewoon in staan.
    pi_62643453
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Enoh? Nee sorry, ik zei alleen dat we misschien nog wel wat plezier aan die jongen gingen beleven maar ik vond hem niet super ofzo?

Omdat iedereen zo slap speelde en hij er wat inkletste en wat meer doorrende vond iedereen hem gelijk geniaal? Zo hoort iedereen gewoon te voetballen, wel klasse van hem!

Het is ook wel een baas, maar ik ben nog niet overtuigd na 3 wedstrijdjes
    Wat inkletsen en doorrennen is wel erg bagatelliserend. Hij viel inderdaad op door z'n vechtlust (die Gabri ook heeft), maar ook door zijn scherpe tackels en goede spelvoortzetting.
    pi_62643646
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten, beetje langer haar?
    Beetje wel, ja. Brilletje ook, geloof ik. Een van z'n eerste uitwedstrijden Europees.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:11:17 #183
    157922 fathank
    pi_62643675
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat een fucking held is dat zeg, ik hoop echt dat Chivu nog een keer terug komt
    [ afbeelding ]

pi_62644032
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef BoNi het volgende:

[..]

Heb je Vertonghen met België ook tegen Spanje gezien?
    Nee niks van gezien. Was het wat?
    quote:

[..]

Ik zeg ook helemaal niet dat Enoh het wel goed zal doen, maar misschien pakt het wel heel goed uit en kan hij ons positief verrassen. En ik schrijf Vertonghen helemaal niet af ik zeg alleen dat ik hem tegen HSV niet in de basis zou zetten.
    pi_62644064
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:11 schreef fathank het volgende:

[..]

ik zal je vast uit je dromen helpen. Dat gaat toch niet gebeuren.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:32:09 #186
    157922 fathank
    pi_62644298
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef toma het volgende:

[..]

Ga jij lekker tekenen ipv mij uit m'n droom te helpen . Daar ben je namelijk een stuk beter in.
    pi_62644372
    Gabri zou ik rechtsback zetten, dan kan Silva eruit. Enoh of Sno (ja Sno ja) op het middenveld. Als Ajax dan balbezit heeft dan kan Gabri een beetje opschuiven naar het middenveld, om zo een mannetje meer op het middenveld te krijgen.
    pi_62644400
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Ga jij lekker tekenen ipv mij uit m'n droom te helpen . Daar ben je namelijk een stuk beter in.
    Hij heeft laatst in een interview nog gezegd dat hij niet terug komt naar Ajax. Hij kan waarschijnlijk ook tot z'n 35'ste bij een Italiaanse of Europese topclub blijven spelen. Ik zie nog eerder vd Vaart terugkomen over een jaar of zes dan dat Chivu terug komt.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:35:42 #189
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62644412
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Jou uit je droom helpen, kan hij anders erg goed volgens mij
    pi_62644437
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef Radegast het volgende:
    Gabri zou ik rechtsback zetten
    Gabri is geen verdediger

En bij ajax speel je met opkomende backs die vaak doorlopen nou zie ik gabri dat niet doen
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_62644532
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de kans klein is ja, maar je weet het nooit
    pi_62644578
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:36 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Gabri is geen verdediger

En bij ajax speel je met opkomende backs die vaak doorlopen nou zie ik gabri dat niet doen
    Bij Barcelona speelde hij op die positie hoor (als 'ie mee mocht doen)

En waarom zou Gabri niet door kunnen lopen als opkomende back?
    pi_62644628
    Op dit moment zou Gabri het niet veel slechter doen als rechtsback dan Silva. Die jongen is echt uit vorm, zowel verdedigend als aanvallend.

Het kan ook dat mijn verwachtingen voor hem te hoog liggen.
    pi_62644656
    Jezus, als ik de uitslag niet wist en die adhv dit topic moest raden zou ik 4-1 gokken.
    Hadden mensen hier nu serieuze hoop dat Ajax zou winnen daar ? Dan zou ik geen bookmaker worden.

2e helft was van 2 kanten errug matig. Aston niets gecreeert en Ajax evenmin. 1e helft niets van gezien.

We kunnen altijd wel blijven wijzen naar een tekort in de spelersgroep, maar de selectie is 4 jaar lang het probleem niet.
    Ik vind het spijtig dat Urby, ondanks dat hij niet slecht in vorm is, toch weer telkens als linksback wordt geposteerd. Dat is gewoon zijn plek niet, ook al doet hij het redelijk.
    Bovendien vind ik Silva totaal uit vorm in vergelijking tot de silva van vorig jaar.

En ja Huntelaar, ... als die in vorm is scoort hij er hoe dan ook nog eentje bij in zo'n wedstrijd. Nu denk ik wel dat het gemis van een nummer 10 hem op het moment de meeste parte speelt. En dit was vorig seizoen precies zo.
    pi_62644660
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef BB-boy het volgende:
    Op dit moment zou Gabri het niet veel slechter doen als rechtsback dan Silva. Die jongen is echt uit vorm, zowel verdedigend als aanvallend.
    Silva deed het gisteren zo slecht nog niet. Maar hij werd puur op snelheid geklopt door Young. Tsja dat zou bij de rest van de selectie ook gebeuren.
    pi_62644853
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef N.i.c.k het volgende:

We kunnen altijd wel blijven wijzen naar een tekort in de spelersgroep, maar de selectie is 4 jaar lang het probleem niet.
    Hier snap ik dus helemaal niks van. Er is juist al vier jaar een chronisch tekort aan kwaliteit in de Ajax-selectie.
    pi_62644899
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hier snap ik dus helemaal niks van. Er is juist al vier jaar een chronisch tekort aan kwaliteit in de Ajax-selectie.
    Inderdaag vooral achterin schort het aan kwaliteit. Net als de creatieve spelers op het middenveld waar we er te weinig van hebben. Zodra Aissati geblesseerd is blijft er niet veel meer over.
    pi_62645153
    Siem de Jong maar die mag nooit spelen.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:03:03 #199
    53851 BoNi
    pi_62645207
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:51 schreef toma het volgende:

[..]

Inderdaag vooral achterin schort het aan kwaliteit. Net als de creatieve spelers op het middenveld waar we er te weinig van hebben. Zodra Aissati geblesseerd is blijft er niet veel meer over.
    Wachten is nu tot de eerste 'Hadden we Perez maar nooit weg moeten doen' reactie
    Maar het klopt wel, er is te weinig 'voetbal' op het middenveld.
    Schitterend!
    pi_62645318
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wachten is nu tot de eerste 'Hadden we Perez maar nooit weg moeten doen' reactie
    Maar het klopt wel, er is te weinig 'voetbal' op het middenveld.
    Perez, Sarpong en Siem zijn allemaal niet van het niveau dat bij Ajax past. Siem en Aissati hebben wel de potentie om van dat niveau te worden maar dat moet ik ook nog maar zien. Ik hoop wel dat men niet te hoge verwachtingen heeft van Aissati anders zakt ie keihard door het ijs en beland ie net als bij PSV op de bank. Die jongen moet gewoon zonder al te veel druk lekker voetballen zoals ie bij Twente deed.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:11:33 #201
    53851 BoNi
    pi_62645472
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef toma het volgende:

[..]

Perez, Sarpong en Siem zijn allemaal niet van het niveau dat bij Ajax past. Siem en Aissati hebben wel de potentie om van dat niveau te worden maar dat moet ik ook nog maar zien. Ik hoop wel dat men niet te hoge verwachtingen heeft van Aissati anders zakt ie keihard door het ijs en beland ie net als bij PSV op de bank. Die jongen moet gewoon zonder al te veel druk lekker voetballen zoals ie bij Twente deed.
    Persoonlijk zie ik de Jong ook niet als een 'tien' eigenlijk.
    De Jong vind ik toch eerder een rechtshalf, zeker als er met de punt naar achter gespeeld zou worden.
    Voetballen zonder al te veel druk en Ajax gaan helaas niet samen, ik ben dan ook bang voor de toekomst van Aissati, maar hoop ongelijk te krijgen.

En Perez is gewoon het gelijk van van Basten aan het bewijzen, net als van Bommel langzaam maar zeker.......
    Schitterend!
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:13:45 #202
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_62645547
    Aissati moet gewoon in de basis als hij fit is, en dan moet ie daar ook lekker een tiental wedstrijden blijven staan. En tot die tijd Siem in de basis graag.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_62646021
    Hoe was de wedstrijd gister, ik heb het niet kunnen zien omdat ik moest werken, maar op de ene site lees ik een geflatteerde zege voor Villa en op de andere site staat weer dat Ajax er neit aan te pas kwam.
    pi_62646132
    Nou geflatteerd was het zeker niet, voor zover je daar uberhaupt over kunt spreken bij een 2-1 overwinning. Wat ik ervan gezien heb speelde Ajax redelijk positiespel zonder verder kansen te creeren. En verder was het erg mat, van twee kanten overigens.
    pi_62646172
    Eens met Robbie.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_62646179
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nou geflatteerd was het zeker niet, voor zover je daar uberhaupt over kunt spreken bij een 2-1 overwinning. Wat ik ervan gezien heb speelde Ajax redelijk positiespel zonder verder kansen te creeren. En verder was het erg mat, van twee kanten overigens.
    Dat dus. En verder werd Villa alleen een beetje gevaarlijk omdat Vermeer en hoge ballen/corners geen onverdeeld succes is.
    pi_62646196
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 16:35 schreef Suijk het volgende:
    Eens met Robbie.
    Borisz heeft een nieuwe account?
    quote:
    Niks beter dan in de competitie dus, helaas...
    pi_62646216
    quote:
    Precies. Een erg fysiek duel waar Ajax in de eerste helft met een goed positiespel (zoals van Basten vooraf al op hamerde) goed uitkwam. In de tweede helft zette Villa meer druk op het middenveld en bleek de handelingssnelheid vd meesten niet hoog genoeg waardoor Ajax die bal niet lang in de ploeg kon houden. Veel kansen werden niet gecreëerd door beiden ploegen niet. Villa was de gelukkige winnaar een gelijkspel was meer verdiend geweest.

Verder werden 80% vd corners uitstekend genomen door Urby
    Emanuelson was trouwens mijn MOTM

[ Bericht 5% gewijzigd door toma op 24-10-2008 16:44:05 ]
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:47:58 #209
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62646499
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef toma het volgende:

[..]

Terecht cijfers mbt Ajax?

pi_62646801
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef toma het volgende:

[..]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    pi_62647332
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef Grulez het volgende:

[..]

Terecht cijfers mbt Ajax?

[ afbeelding ]
    Vertonghen had van mij wat minder gemogen. Gabri iets beter. Verder komen de cijfers wel overeen. Waar heb je ze vandaan? De cijfers van Villa zijn stukken hoger dan die van Ajax dat klopt niet.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:24:25 #212
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62647365
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 17:22 schreef toma het volgende:

[..]

Vertonghen had van mij wat minder gemogen. Gabri iets beter. Verder komen de cijfers wel overeen. Waar heb je ze vandaan? De cijfers van Villa zijn stukken hoger dan die van Ajax dat klopt niet.
    http://news.bbc.co.uk/spo(...)ive_text/6183125.stm
    pi_62647854
    Die cijfers
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:43:57 #214
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62647882
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef BB-boy het volgende:
    Die cijfers
    Ja je moet niet echt op de verhouding letten...
    pi_62647935
    De BBC is altijd wel positief ingesteld over Engelse clubs, maar je zou bijna denken dat ze een wereldpot hebben neergezet gisteren (ook door de woorden van O'Neill).

Oh wacht het is door de fans. Tja dat zegt me al helemaal weinig.
    pi_62647994
    Had gister wel een puntje ingezeten maar helaas.

Niks aan de hand en thuis gewoon winnen
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_62649007
    quote:

Van Basten is gewaarschuwd voor NEC

Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 18:28

Zondag treffen twee ploegen elkaar die donderdagavond een nederlaag leden in Europees verband. In Amsterdam neemt Ajax het op tegen NEC, dat op dit moment hoger staat dan de aanstaande tegenstander. Marco van Basten ziet de wedstrijd als een mooie gelegenheid de nederlaag tegen Aston Villa weg te spoelen.

“NEC is fris en maakt een wakkere indruk”, blikte de oefenmeester tijdens de persconferentie vooruit op het duel. “Zowel in Nederland als in Europa hebben ze goede prestaties neergezet. We zullen dus goed aan de start moeten verschijnen om tot een goed resultaat te komen.”

Ajax verzamelde uit de laatste drie Eredivisieduels zes punten; er werd gewonnen van FC Groningen (1-0) en Vitesse (3-0), maar tegen SC Heerenveen leed de ploeg een forse nederlaag (5-2). Voor de ontmoeting met de Nijmegenaren kan Van Basten geen beroep doen op acht spelers, van wie Dennis Rommedahl de laatste geblesseerde is. De Deense aanvaller kampt met een liesblessure.
    pi_62649069
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:

[..]

PSV had vorig jaar een betere selectie ?

Zolang je niet het optimale rendement uit je spelersgroep haalt dan zit het probleem primair daar. Pas als je op volle kunnen presteert en dan nog tekort komt, ga dan pas praten over versterkingen.
    pi_62649117
    quote:
    Ajax kreeg gisteravond uit overwachte hoek steun van een ex-Ajacied. De Amsterdammers werden gesteund door Liverpool spits Ryan Babel. Babel zat gisteravond samen met Gianni Zuiverloon op de tribune om zijn oude ploeg een hart onder de riem te steken: "Ik heb kaarten kunnen regelen via John Carew", aldus Babel.
    pi_62650295
    Dennis Rommedahl * liesblessure

pi_62650358
    quote:
    Ajax wil supporters mee naar Eindhoven

Amsterdam, 24 okt 2008
    De directie van Ajax heeft de directie van PSV meegedeeld dat de club van plan is, zoals gebruikelijk, supporters mee te nemen naar de wedstrijd PSV - Ajax.

De Eindhovense club liet gisteren weten dat Ajax-supporters dit seizoen niet welkom zijn in het PSV-stadion, na wanordelijkheden van vorig seizoen. Ajax is van mening dat dit besluit ongegrond is.

De clubleiding ontkent dat het besluit 'in goed overleg' is genomen. Ajax maakte gisteren, nadat al in eerdere stadia aan PSV was meegedeeld dat de club zich niet in het voorstel kan vinden, kenbaar pas vandaag opnieuw over deze kwestie intern en extern overleg te kunnen en willen voeren, om nadien een reactie aan PSV te kunnen geven.

Ajax kreeg begrijpelijkerwijs diverse verontruste reacties van de supporters. De club blijft er alles aan doen om met de aanwezigheid en de steun van de eigen supporters de wedstrijd in Eindhoven te kunnen spelen en dringt er om die reden bij PSV op aan om op korte termijn nader overleg te voeren.

PSV-supporters zijn van harte welkom als 16 november de wedstrijd Ajax - PSV wordt gespeeld.
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_62651321
    quote:
    Aissati nog weken langs de kant
    Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 19:59

Het herstel van Ismaïl Aissati verloopt niet voorspoedig. De middenvelder van Ajax, die begin september een knieblessure opliep, voelt nog altijd dezelfde pijn als voor zijn operatie. Coach Marco van Basten hoopt Aissati nog voor de winterstop terug te zien.

De middenvelder kwam deze zomer over van PSV in de hoop zich in de basis te kunnen spelen bij Ajax. Na twee maanden heeft Aissati echter nog steeds niet zijn competitiedebuut kunnen maken voor zijn nieuwe werkgever. De jeugdinternational bleef in de wedstrijd tegen Willem II aan de kant en raakte vervolgens in een wedstrijd met Jong Ajax geblesseerd.

Van Basten dacht destijds dat Aissati spoedig terug zou keren, maar de pijn in de knie is nog niet verdwenen. De coach verwacht wel dat de jonge spelmaker dit jaar nog in actie komt. "Dat zou normaal gesproken wel zo moeten zijn", zo tekende het ANP op uit de mond van Van Basten.

Ook over het herstel van een andere nieuwe aankoop, Miralem Sulejmani, kon Van Basten niet veel positiefs melden. De coach dacht dinsdag nog dat hij de Serviër zou kunnen inzetten tegen FC Twente (volgende week), maar dat idee is inmiddels uit het hoofd van de trainer verdwenen. "Het gaat gestaag beter met Miralem, maar hij is nog wel even zoet met zijn blessure."
    Bron: Voetbalzone.nl

Ik weet niet of deze al eens gepost is hier, maar dit is slecht nieuws!
    As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:08:43 #223
    157922 fathank
    pi_62651323
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 19:28 schreef denthemen het volgende:

[..]
    PSV supporters zijn altijd welkom, want met meer dan 1 treintje komen ze 95% van de keren toch niet
    pi_62651330
    Hoe onverwacht van Aissati ;')
    pi_62651343
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 20:09 schreef iofn het volgende:

[..]

Je verwacht het niet!
    Check eens paar 1 post boven je
    As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
    pi_62651347
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef marp0 het volgende:

[..]

Lekker is dat.
    Eerst zeggen ze dat het met beide goed gaat en nu ineens dat het juist niet goed gaat.

Kunnen we die slagers niet terughalen?
    pi_62651361
    Wat een godverdomde kutzooi zeg, Aissati en Sulejmani zien we dit jaar dus niet meer :r Waarom zijn die kutblessures aaaaaaaaaaaaltijd erger en langer dan verwacht?
    pi_62651413
    Als het a la vd Wiel gaat zien we ze helemaal niet terug dit seizoen.

Gaat weer uitstekend godverdomme.
    pi_62651513
    Waarom is dit altijd zo bij ons? de tering zeg
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:18:21 #230
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62651514
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef fathank het volgende:

[..]

PSV supporters zijn altijd welkom, want met meer dan 1 treintje komen ze 100% van de keren toch niet
    Fixed.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:23:18 #231
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_62651616
    Is voetbalzone uberhaubt wel geloofwaardig dan? Ik wacht wel op echte berichten voor ik de medische staf ga uitkafferen. Al doen de resultaten uit het verleden weinig goeds vermoeden.
    pi_62651802
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef marp0 het volgende:

[..]

Van der Wiel deja-vu

MOKUM XXX RATED
    pi_62652172
    Godverdomme . Aissati én Sulejmani?!
    pi_62652292
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 20:48 schreef Rumille het volgende:
    Godverdomme . Aissati én Sulejmani?!
    Sulejmani? Mis ik iets? Ik zie alleen een bericht ove Aissati..
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_62652335
    Suikersati.
    pi_62652373
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Sulejmani? Mis ik iets? Ik zie alleen een bericht ove Aissati..
    quote:
    Ook over het herstel van een andere nieuwe aankoop, Miralem Sulejmani, kon Van Basten niet veel positiefs melden. De coach dacht dinsdag nog dat hij de Serviër zou kunnen inzetten tegen FC Twente (volgende week), maar dat idee is inmiddels uit het hoofd van de trainer verdwenen. "Het gaat gestaag beter met Miralem, maar hij is nog wel even zoet met zijn blessure."
    Zelfde bericht, laatste alinea.
    pi_62652430
    Waarom zie ik alleen een bron als voetbalzone.nl staan. Waarom niks op ajax.netwerk.to of andere sites?
    MOKUM XXX RATED
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:03:28 #238
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_62654256
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:08 schreef marp0 het volgende:

[..]

Het is toch niet meer normaal zeg, stel prutsers dat wij in de medische staf hebben.
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:34:58 #239
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_62655105
    Godverdomme
    Zo krijgen we nooit die droomaanval vol met creativiteit (waar we het toch echt van moetne hebben)

Oja en psv zou 30 miljoen voor Afellay willen hebben
    - Thucydides
    pi_62655914
    quote:
    Dennis Rommedahl is niet inzetbaar in de komende wedstrijd van Ajax. De Amsterdammers nemen het in eigen huis op tegen NEC. De Deense speler heeft een blessure opgelopen in het duel met Aston Villa en moet de wedstrijd van zondag vanwege liesklachten laten schieten.

Naast Rommedahl zijn ook Ismail Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh niet inzetbaar voor de Eredivisionist. Op de website van Ajax zegt trainer Van Basten dat 'Aissati voor de winterstop weer inzetbaar is, Gentenaar behandelt wordt en dat Sulejmani op de goede weg terug is.'

Ajax speelde afgelopen donderdag een UEFA Cup-wedstrijd tegen Aston Villa en verloor met 2-1.

En hij heeft niet eens gevoetbald gister
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:02:11 #241
    227143 Kopbal
    Bal met de kop.
    pi_62655966
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef finsdefis het volgende:
    Oja en psv zou 30 miljoen voor Afellay willen hebben
    Is dat zo raar? Jullie wilden toch ook 35 miljoen voor Huntelaar
    pi_62656079
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Die heeft dan ook ooit wat weten te presteren
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_62656159
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die heeft dan ook ooit wat weten te presteren
    Ik vind affelay een stuk beter dan huntelaar op het moment..
    pi_62656199
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:09 schreef GieJay het volgende:

[..]

Ik vind affelay een stuk beter dan huntelaar op het moment..
    Dat zag ik ja afgelopen woensdag.
    MOKUM XXX RATED
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:33:33 #245
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_62656736
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ajax wilde Huntelaar uberhaupt niet verkopen dus geef dan maar een bron waarin ze dat gezegd hebben
    Als dat waar was dan hadden ze 'm wel verkocht toen Man. City 40 miljoen bood.
    - Thucydides
    pi_62656879
    ff lachen met "Benny Blind"

Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_62657276
    Ik vind er eerlijk gezegd geen moer aan. Ruben van der Meer meestal wel ok trouwens.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_62657312
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dat zag ik ja afgelopen woensdag.
    Geef nou maar gewoon toe dat de seizoensstart van affelay veel en veel beter is als deze van huntelaar.. Maar maakt niet uit, huntelaar scoort er nog wel 35
    pi_62657585
    Aissati voor de winterstop terug

Goh, dan is hij maar 5 maanden geblesseerd geweest
    pi_62657628
    Het nieuws van Voetbalzone wordt nergens anders bevestigd dus er is nog hoop. Maar waarom lijken blessures altijd langer te duren, bah!
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:25:22 #251
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62657820
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 23:33 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ajax wilde Huntelaar uberhaupt niet verkopen dus geef dan maar een bron waarin ze dat gezegd hebben
    Als dat waar was dan hadden ze 'm wel verkocht toen Man. City 40 miljoen bood.
    Als ze een clausule in het contract wilden opnemen, kun je niet meer zeggen "wij verkopen niet"
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:39:04 #252
    219855 finsdefis
    I.. I got authoritah?
    pi_62658077
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 00:25 schreef Prosac het volgende:

[..]

Als ze een clausule in het contract wilden opnemen, kun je niet meer zeggen "wij verkopen niet"
    Daar heb je gelijk in
    Verder vond ik 16 miljoen ook te veel voor Sulejmani, 27 voor Sneijder etc. etc. Sowieso zijn die bedragen absurd, maar m'n eigen club wens ik het toch wat eerder toe dan PSV. Daarentegen ben ik het eens met denthemen en voegt Huntelaar gewoon het aspect "irritante-goaltjesdief" toe aan een team - vooral met goede aanvoer, wat bij ons nogal eens ontbreekt - ookal speelt 'ie nu daardoor niet zo goed.
    - Thucydides
    pi_62658211
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 00:15 schreef versteegrob het volgende:
    Het nieuws van Voetbalzone wordt nergens anders bevestigd dus er is nog hoop. Maar waarom lijken blessures altijd langer te duren, bah!
    http://sport.nieuws.nl/532145/herstel_aissati_verloopt_langzaam
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62658471
    Hopen dat over 2 weken Ajax wel live wordt uitgezonden tegen Zilina.
    pi_62658538
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
    de integrale 2de helft van Ajax had meer kijkers dan de wedstrijd Nancy - feyenoord live... dus dat komt wel goed volgende keer

tenzij RTL echt hardleers is
    pi_62658778
    Zo, ben er weer.
    Was super
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:29:49 #257
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_62658866
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 01:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Zo, ben er weer.
    Was super
    5 uur later weggaan en 5 minuten later thuis

Mooi tripje, kutpolitie en helemaal kapot.
    pi_62659451
    Jullie nog wel blijven plakken daar dus, die gasten van hier waren vanmorgen om 10 uur (sommigen al kotsend en wel ) al weer terug .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_62659485
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 01:29 schreef Riro het volgende:

[..]

5 uur later weggaan en 5 minuten later thuis

Mooi tripje, kutpolitie en helemaal kapot.
    Toeristische route

Pff, wat een stuk lopen he
    Gaat het meisje?

Zuluuuus gonna get yaaa!
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:26:08 #260
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_62659521
    Helemaal niks voor gevallen in Birmingham?
    pi_62659530
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
    Jullie nog wel blijven plakken daar dus, die gasten van hier waren vanmorgen om 10 uur (sommigen al kotsend en wel ) al weer terug .
    Ja, nachtje blijven slapen.

Veel meegemaakt, maar dit was toch wel één van de mooiste tripjes. Wat een gekkenhuis.
    pi_62659544
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef PyTh het volgende:
    Heel weinig. Wel paar keer boksen met bobby's, maar verder niets noemenswaardigs. Politiestaat, niet normaal.

Wel een hele goede groep van Ajax aanwezig. Vooral veel oude gasten.
    pi_62659555
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja, nachtje blijven slapen.

Veel meegemaakt, maar dit was toch wel één van de mooiste tripjes. Wat een gekkenhuis.
    Baalde er al weer van toen ik die gasten sprak vanmiddag. Die zeiden precies hetzelfde. Nou ja, in Hamburg weer een kans .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:30:31 #264
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_62659562
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
    Wij hadden ook een hotelletje. Dus nog ff de stad in geweest na de wedstrijd en vandaag om een uur of half 2 weer vertrokken.
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 02:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Toeristische route

Pff, wat een stuk lopen he
    Gaat het meisje?

Zuluuuus gonna get yaaa!
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef PyTh het volgende:
    Op een hoop geduw en getrek en slavendrijverij van die poltie na niet nee.
    pi_62659914
    Zo ook weer terug na wat gezeik in Birmingham vanochtend met de politie.

Was wel vet daar in elk geval, na de wedstrijd gister was de politie wel echt .

Zaten veel joden in dat backpackers "hotelletje" waar wij ook zaten.
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 03:47:44 #266
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_62659970
    Beetje hetzelfde verhaal als met ons bij Tottenham afgelopen jaar.
    Zwaar lang moeten wachten en dan met een cordon begleid worden en heel de weg aangepakt worden door die kut wouten daar.
    pi_62659987
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 03:47 schreef PyTh het volgende:
    Beetje hetzelfde verhaal als met ons bij Tottenham afgelopen jaar.
    Zwaar lang moeten wachten en dan met een cordon begleid worden en heel de weg aangepakt worden door die kut wouten daar.
    We liepen gewoon rustig daar, ineens gaat zo'n wout als een mongool schreeuwen dat we door moeten roepen met een stem van volume 100, nog ff en hij had ze stok gepakt volgens mij

Sfeer van ons 1e helft was trouwens wel lekker

Voor de wedstrijd nog lopen praten met een Duitse Aston Villa fan in de trein naar het stadion, hij zei nog dat we moesten opletten voor Laursen door de lucht, maar kennelijk wist Ajax dat zelf niet

Hij begon ook hele verhalen waarom Nederlanders de duitsers haten vanwege WO2

[ Bericht 16% gewijzigd door Jasza op 25-10-2008 04:46:00 ]
    pi_62661019
    Internetverkoop
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:04:48 #269
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_62661057
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 10:02 schreef Noshiba het volgende:
    Internetverkoop
    En meteen weer mijn nest in.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:04:54 #270
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_62661060
    Valt GVD om 1 minuut voor 10 m'n computer uit.

Twente
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:26:48 #271
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_62661410
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 10:02 schreef Noshiba het volgende:
    Internetverkoop

Om 10.25 er nog een kaartje uit trekken
    pi_62661826
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
    pi_62663216
    Ik heb geen kaart, maat had zich verslapen.
    pi_62663725
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
    Geen probleem voor mij, want dan zit ik in de ArenA.
    Striving to be more than average.
    pi_62664281
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 03:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

We liepen gewoon rustig daar, ineens gaat zo'n wout als een mongool schreeuwen dat we door moeten roepen met een stem van volume 100, nog ff en hij had ze stok gepakt volgens mij

Sfeer van ons 1e helft was trouwens wel lekker
    Die stok boeit niet zoveel, maar die door al die honden besloot ik toch maar om een stapje harder te doen

Sfeer 1e helft was heel lekker. Vooral het begin. Shirt uit, Jelelele Ajax Amsterdam! En na de goal gewoon door blijven gaan met springen. En al die beren het hele vak opfokken haha. Heel vet!
    pi_62664357
    Komen er voor de UEFA cup thuisduels ook losse verkoop? Ik kan namelijk alleen tegen Slavia Praag maar ik zie alleen Passe partouts
    pi_62664376
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die stok boeit niet zoveel, maar die door al die honden besloot ik toch maar om een stapje harder te doen

Sfeer 1e helft was heel lekker. Vooral het begin. Shirt uit, Jelelele Ajax Amsterdam! En na de goal gewoon door blijven gaan met springen. En al die beren het hele vak opfokken haha. Heel vet!
    Op die filmpjes zag ik een zwarte paraplu, en die zag ik tegen Groningen ook al, zit daar enige betekenis achter?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_62664396
    Ja, die losse verkoop is al gestart. Je kunt dus gewoon een kaartje kopen. Het is nu nog vrije verkoop ook
    pi_62664420
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

Op die filmpjes zag ik een zwarte paraplu, en die zag ik tegen Groningen ook al, zit daar enige betekenis achter?
    Nee, waren wel meerdere plu's. Gewoon beetje mee zwaaien en gek doen. Ultra-style
    pi_62664426
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:06 schreef MaxC het volgende:
    Komen er voor de UEFA cup thuisduels ook losse verkoop? Ik kan namelijk alleen tegen Slavia Praag maar ik zie alleen Passe partouts
    http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=67699
    pi_62664468
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, waren wel meerdere plu's. Gewoon beetje mee zwaaien en gek doen. Ultra-style
    Ok

Wat stond er nou trouwens de laatste keer op het doekje op 410? Kon het niet zien en de foto's bieden ook geen uitkomst
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_62664503
    Trouwens laat nooit je auto in Engeland 1 mm over een verkeerd streepje staan
    pi_62664515
    tering Van Geel hij zag het niet zitten in Renato Augusto
    pi_62664553
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
    tering Van Geel hij zag het niet zitten in Renato Augusto
    Bron?
    pi_62664614
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:12 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ok

Wat stond er nou trouwens de laatste keer op het doekje op 410? Kon het niet zien en de foto's bieden ook geen uitkomst
    Tegen Groningen bedoel je? Actie voor de wedstrijd? Ik kan me namelijk zo snel even geen ander doekje herinneren.

"Kijk uit malloot, die brand wordt groot"
    pi_62664627
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tegen Groningen bedoel je? Actie voor de wedstrijd? Ik kan me namelijk zo snel even geen ander doekje herinneren.

"Kijk uit malloot, die brand wordt groot"
    Bovenin het vak was een klein megadoek, leek op iets van een slang of zo

Was het die slang van die tv serie of zo?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_62664692
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bovenin het vak was een klein megadoek, leek op iets van een slang of zo

Was het die slang van die tv serie of zo?
    Ja, van Ovide. Er staat ook een slang in het logo van GF, dus vandaar.
    pi_62664861
    Is er al een sfeerfilmpje van Villa uit? Naam van die site ben ik ff kwijt.
    Geef mij maar Amsterdam
    pi_62664938
    www.ajaxpride.nl

Filmpje is er (nog?) niet.
    pi_62665035
    Pienaar doet het ook lekker bij Everton, wat een voorzet heeft hij vooral als je het vergelijkt met de corners/voorzetten die wij nu zien
    pi_62665570
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:
    Pienaar doet het ook lekker bij Everton, wat een voorzet heeft hij vooral als je het vergelijkt met de corners/voorzetten die wij nu zien
    toen hij nog bij Ajax speelde kreeg hij de bal niet eens van de grond. wel leuk dat ie zich ontwikkeld.
    pi_62665617
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    www.ajaxpride.nl

Filmpje is er (nog?) niet.
    Tx
    Geef mij maar Amsterdam
    pi_62665636
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:
    Volgens mij heeft urby geoefend want die corners waren nu in 1 keer wel redelijk gevaarlijk.. Vermaelen heeft nu ook al 2 keer gescoord uit een corner..
    pi_62665639
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 14:13 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

toen hij nog bij Ajax speelde kreeg hij de bal niet eens van de grond. wel leuk dat ie zich ontwikkeld.
    Hij zou zeker niet misstaan in het huidige Ajax
    pi_62666612
    Godverdomme kutblessures
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_62666805
    Engelaar, Augusto, Defour. Wat een namen.
    pi_62666951
    Cziommer
    pi_62666978
    Goed nieuws!

De Jong vervangt Sarpong tegen NEC
    Zaterdag 25 oktober 15:04 - Joris Droog
    De Jong vervangt Sarpong tegen NEC Eredivisie - Siem de Jong keert terug bij de wedstrijdselectie van Ajax. De jonge middenvelder werd nog gepasseerd voor het UEFA Cup-duel met Aston Villa van afgelopen donderdag maar zal zondag tegen NEC wel weer van de partij zijn. Het vervangt de geblesseerde Jeffrey Sarpong.

Sarpong heeft last van zijn knie en zal zodoende het duel met de Nijmegenaren moeten missen. Toby Alderweireld zal er tegen NEC ook niet bij zijn. De jongeling die tegen Aston Villa voor het eerst mee mocht naar een officieel duel van de Amsterdammers is door Marco van Basten buiten de selectie gelaten.

http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/21400
    pi_62667033
    Marco snapt het wel.
    pi_62667068
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 15:20 schreef versteegrob het volgende:
    Goed nieuws!

De Jong vervangt Sarpong tegen NEC
    Zaterdag 25 oktober 15:04 - Joris Droog
    De Jong vervangt Sarpong tegen NEC Eredivisie - Siem de Jong keert terug bij de wedstrijdselectie van Ajax. De jonge middenvelder werd nog gepasseerd voor het UEFA Cup-duel met Aston Villa van afgelopen donderdag maar zal zondag tegen NEC wel weer van de partij zijn. Het vervangt de geblesseerde Jeffrey Sarpong.

Sarpong heeft last van zijn knie en zal zodoende het duel met de Nijmegenaren moeten missen. Toby Alderweireld zal er tegen NEC ook niet bij zijn. De jongeling die tegen Aston Villa voor het eerst mee mocht naar een officieel duel van de Amsterdammers is door Marco van Basten buiten de selectie gelaten.

http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/21400
    Weer een blessure en jij noemt het goed nieuws?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')