abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62643196
Het gaat nog spannend worden in deze groep want ik weet zeker dat Slavia wel wat punten pakt tegen Aston Villa en HSV. Zilina zou in principe alles moeten verliezen. Daar mag je geen punten tegen laten liggen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62643244
Ik heb Enoh ook de hemel ingeprezen, maar alsnog is Gabri belangrijker dan hem...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62643265
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Een paar weken geleden zat je hem waarschijnlijk nog de hemel in te prijzen, maar dat ben je vergeten nu hij geblesseerd is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enoh? Nee sorry, ik zei alleen dat we misschien nog wel wat plezier aan die jongen gingen beleven maar ik vond hem niet super ofzo?

Omdat iedereen zo slap speelde en hij er wat inkletste en wat meer doorrende vond iedereen hem gelijk geniaal? Zo hoort iedereen gewoon te voetballen, wel klasse van hem!

Het is ook wel een baas, maar ik ben nog niet overtuigd na 3 wedstrijdjes
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:58:31 #179
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62643281
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Een paar weken geleden zat je hem waarschijnlijk nog de hemel in te prijzen, maar dat ben je vergeten nu hij geblesseerd is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nogal een verschil of je hem vervolgens alsnog verkiest boven Gabri. Dat lijkt me samen met Suarez (en Suljemani als hij fit is) de enige Ajacied met echte meerwaarde.
pi_62643316
Gabri is een echte bikkel, die blijft er gewoon in staan.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62643453
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Enoh? Nee sorry, ik zei alleen dat we misschien nog wel wat plezier aan die jongen gingen beleven maar ik vond hem niet super ofzo?

Omdat iedereen zo slap speelde en hij er wat inkletste en wat meer doorrende vond iedereen hem gelijk geniaal? Zo hoort iedereen gewoon te voetballen, wel klasse van hem!

Het is ook wel een baas, maar ik ben nog niet overtuigd na 3 wedstrijdjes
Wat inkletsen en doorrennen is wel erg bagatelliserend. Hij viel inderdaad op door z'n vechtlust (die Gabri ook heeft), maar ook door zijn scherpe tackels en goede spelvoortzetting.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62643646
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten, beetje langer haar?
Beetje wel, ja. Brilletje ook, geloof ik. Een van z'n eerste uitwedstrijden Europees.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:11:17 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62643675
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat een fucking held is dat zeg, ik hoop echt dat Chivu nog een keer terug komt
[ afbeelding ]

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62644032
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef BoNi het volgende:

[..]

Heb je Vertonghen met België ook tegen Spanje gezien?
Nee niks van gezien. Was het wat?
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Prosac het volgende:

[..]

Waarom zoveel vertrouwen in Enoh, die maar een paar wedstrijdjes heeft gespeeld. Schrijf toch niet na 1 wedstrijd ineens een speler af. Volgens mij was Vertonghen na Belgie - Spanje nog jullie hoop in bange dagen.
Ik zeg ook helemaal niet dat Enoh het wel goed zal doen, maar misschien pakt het wel heel goed uit en kan hij ons positief verrassen. En ik schrijf Vertonghen helemaal niet af ik zeg alleen dat ik hem tegen HSV niet in de basis zou zetten.
pi_62644064
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:11 schreef fathank het volgende:

[..]

ik zal je vast uit je dromen helpen. Dat gaat toch niet gebeuren.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:32:09 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62644298
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef toma het volgende:

[..]

Ga jij lekker tekenen ipv mij uit m'n droom te helpen . Daar ben je namelijk een stuk beter in.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62644372
Gabri zou ik rechtsback zetten, dan kan Silva eruit. Enoh of Sno (ja Sno ja) op het middenveld. Als Ajax dan balbezit heeft dan kan Gabri een beetje opschuiven naar het middenveld, om zo een mannetje meer op het middenveld te krijgen.
pi_62644400
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Ga jij lekker tekenen ipv mij uit m'n droom te helpen . Daar ben je namelijk een stuk beter in.
Hij heeft laatst in een interview nog gezegd dat hij niet terug komt naar Ajax. Hij kan waarschijnlijk ook tot z'n 35'ste bij een Italiaanse of Europese topclub blijven spelen. Ik zie nog eerder vd Vaart terugkomen over een jaar of zes dan dat Chivu terug komt.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:35:42 #189
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62644412
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Jou uit je droom helpen, kan hij anders erg goed volgens mij
pi_62644437
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:34 schreef Radegast het volgende:
Gabri zou ik rechtsback zetten
Gabri is geen verdediger

En bij ajax speel je met opkomende backs die vaak doorlopen nou zie ik gabri dat niet doen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62644532
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:24 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de kans klein is ja, maar je weet het nooit
pi_62644578
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:36 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Gabri is geen verdediger

En bij ajax speel je met opkomende backs die vaak doorlopen nou zie ik gabri dat niet doen
Bij Barcelona speelde hij op die positie hoor (als 'ie mee mocht doen)

En waarom zou Gabri niet door kunnen lopen als opkomende back?
pi_62644628
Op dit moment zou Gabri het niet veel slechter doen als rechtsback dan Silva. Die jongen is echt uit vorm, zowel verdedigend als aanvallend.

Het kan ook dat mijn verwachtingen voor hem te hoog liggen.
pi_62644656
Jezus, als ik de uitslag niet wist en die adhv dit topic moest raden zou ik 4-1 gokken.
Hadden mensen hier nu serieuze hoop dat Ajax zou winnen daar ? Dan zou ik geen bookmaker worden.

2e helft was van 2 kanten errug matig. Aston niets gecreeert en Ajax evenmin. 1e helft niets van gezien.

We kunnen altijd wel blijven wijzen naar een tekort in de spelersgroep, maar de selectie is 4 jaar lang het probleem niet.
Ik vind het spijtig dat Urby, ondanks dat hij niet slecht in vorm is, toch weer telkens als linksback wordt geposteerd. Dat is gewoon zijn plek niet, ook al doet hij het redelijk.
Bovendien vind ik Silva totaal uit vorm in vergelijking tot de silva van vorig jaar.

En ja Huntelaar, ... als die in vorm is scoort hij er hoe dan ook nog eentje bij in zo'n wedstrijd. Nu denk ik wel dat het gemis van een nummer 10 hem op het moment de meeste parte speelt. En dit was vorig seizoen precies zo.
pi_62644660
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef BB-boy het volgende:
Op dit moment zou Gabri het niet veel slechter doen als rechtsback dan Silva. Die jongen is echt uit vorm, zowel verdedigend als aanvallend.
Silva deed het gisteren zo slecht nog niet. Maar hij werd puur op snelheid geklopt door Young. Tsja dat zou bij de rest van de selectie ook gebeuren.
pi_62644853
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef N.i.c.k het volgende:

We kunnen altijd wel blijven wijzen naar een tekort in de spelersgroep, maar de selectie is 4 jaar lang het probleem niet.
Hier snap ik dus helemaal niks van. Er is juist al vier jaar een chronisch tekort aan kwaliteit in de Ajax-selectie.
pi_62644899
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hier snap ik dus helemaal niks van. Er is juist al vier jaar een chronisch tekort aan kwaliteit in de Ajax-selectie.
Inderdaag vooral achterin schort het aan kwaliteit. Net als de creatieve spelers op het middenveld waar we er te weinig van hebben. Zodra Aissati geblesseerd is blijft er niet veel meer over.
pi_62645153
Siem de Jong maar die mag nooit spelen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:03:03 #199
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_62645207
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:51 schreef toma het volgende:

[..]

Inderdaag vooral achterin schort het aan kwaliteit. Net als de creatieve spelers op het middenveld waar we er te weinig van hebben. Zodra Aissati geblesseerd is blijft er niet veel meer over.
Wachten is nu tot de eerste 'Hadden we Perez maar nooit weg moeten doen' reactie
Maar het klopt wel, er is te weinig 'voetbal' op het middenveld.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_62645318
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wachten is nu tot de eerste 'Hadden we Perez maar nooit weg moeten doen' reactie
Maar het klopt wel, er is te weinig 'voetbal' op het middenveld.
Perez, Sarpong en Siem zijn allemaal niet van het niveau dat bij Ajax past. Siem en Aissati hebben wel de potentie om van dat niveau te worden maar dat moet ik ook nog maar zien. Ik hoop wel dat men niet te hoge verwachtingen heeft van Aissati anders zakt ie keihard door het ijs en beland ie net als bij PSV op de bank. Die jongen moet gewoon zonder al te veel druk lekker voetballen zoals ie bij Twente deed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')