Vind ik ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laten we nog maar even voorzichtig zijn met Enoh ondanks zijn goede start, die komt er wel!
Gabri en Vertonghen hebben zich voorlopig (veel) meer bewezen dan Enoh.
Klopt, meestal wel vermakelijk om te lezen hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Waan van de dag, zo gaat het hier volgens mij altijd.....
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef fathank het volgende:
Ik had dit verlies eigenlijk al wel ingecalculeerd van te voren..
Zat jij in bus 2 van AFCA Supportersclub-reis?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef kevin6188 het volgende:
Britse politie die maat oppakt![]()
Britse agentes
Ja, dat verhaal ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Zat jij in bus 2 van AFCA Supportersclub-reis?
Is er al bekend wat er met hem gebeurd?quote:
Vannacht vrijgelaten, wordt niet voorgeleid en dus vrijgesproken. Komt vandaag met vliegtuig terug naar Nederland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Is er al bekend wat er met hem gebeurd?
Eens, er zit niet echt één speler tussen met een sterke natuurlijke autoriteit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Grulez het volgende:
Ik begrijp wel steeds beter waarom Ajax Wielaert wilde hebben. Een fitte selectie bevat hele aardige spelers, alleen er mist iets aan. Voetballers die het elftal kunnen sturen, een stukje hierarchie oid. Gabri heeft dat wellicht, maar verder eigenlijjk niemand. Huntelaar kan alleen maar zeuren volgens mij.
Wat een fucking held is dat zeg, ik hoop echt dat Chivu nog een keer terug komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eens, er zit niet echt één speler tussen met een sterke natuurlijke autoriteit.
Chivu
Echt talent verloochent zich niet. Zodra Enoh weer fit is moet hij weer in de basis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laten we nog maar even voorzichtig zijn met Enoh ondanks zijn goede start, die komt er wel!
Gabri en Vertonghen hebben zich voorlopig (veel) meer bewezen dan Enoh.
Daar stond ik misschien wel bij in de buurt. Werd er achter me eentje uit de rij gehaald om die reden. Was er ook een kennis van jou die buiten op een gegeven moment alleen nog met de controlestrook van zijn kaart in z'n hand stond?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef denthemen het volgende:
Kennis van me gister ook opgepakt omdat ie dronken was
Dat zou ik niet weten, beetje langer haar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daar stond ik misschien wel bij in de buurt. Werd er achter me eentje uit de rij gehaald om die reden. Was er ook een kennis van jou die buiten op een gegeven moment alleen nog met de controlestrook van zijn kaart in z'n hand stond?
Dat waren weer maten van elkaar ofzo.
Yahubu was ook de nieuwe Vieira, maar kon het ook niet waarmaken, ik zie het ook zitten in Enoh, maar vorig jaar heeft Gabri bewezen erg belangrijk te zijn voor Ajax, ik zou hem op dit moment niet passeren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Echt talent verloochent zich niet. Zodra Enoh weer fit is moet hij weer in de basis.
En Gabri is een degelijke voetballer, maar een echte klasbak is hij nou ook weer niet.
Gabri speelt vooral goed wanneer de rest van het elftal ook draait. Wanneer er druk op Ajax wordt gezet door de tegenstander heb je weinig aan hem (zie NAC uit voor de beker vorig seizoen). Ik zou het gewoon zonde vinden om Enoh op de bank te zetten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Yahubu was ook de nieuwe Vieira, maar kon het ook niet waarmaken, ik zie het ook zitten in Enoh, maar vorig jaar heeft Gabri bewezen erg belangrijk te zijn voor Ajax, ik zou hem op dit moment niet passeren.
Wait........quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gabri speelt vooral goed wanneer de rest van het elftal ook draait. Wanneer er druk op Ajax wordt gezet door de tegenstander heb je weinig aan hem (zie NAC uit voor de beker vorig seizoen). Ik zou het gewoon zonde vinden om Enoh op de bank te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wait........
Jij wilt serieus gabri buiten de basis laten voor enoh?Een paar weken geleden zat je hem waarschijnlijk nog de hemel in te prijzen, maar dat ben je vergeten nu hij geblesseerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |