abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62641495
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Laten we nog maar even voorzichtig zijn met Enoh ondanks zijn goede start, die komt er wel!
Gabri en Vertonghen hebben zich voorlopig (veel) meer bewezen dan Enoh.
Vind ik ook!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:10:45 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62641585
Met tegenstanders van formaat liever Vertonghen op linksback dan Urby. Kan Enoh prima op het middenveld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:12:50 #153
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62641663
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Waan van de dag, zo gaat het hier volgens mij altijd.....
Klopt, meestal wel vermakelijk om te lezen hoor.
Ene moment is iemand de nieuwe sterspeler van Oranje of elke ander willekeurig land en een wedstrijd later kan hij beter vertrekken naar Fortuna.
pi_62641670
Wat een dag gister in Birmingham Jammer van die kut 2e helft, maar zoals al meerdere keren vermeld, er is nog geen man overboord.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62641674
Britse politie die maat oppakt
Britse agentes
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:13:46 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62641692
Ik had dit verlies eigenlijk al wel ingecalculeerd van te voren..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62641736
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef fathank het volgende:
Ik had dit verlies eigenlijk al wel ingecalculeerd van te voren..
Ik ook.
pi_62641739
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef kevin6188 het volgende:
Britse politie die maat oppakt
Britse agentes
Zat jij in bus 2 van AFCA Supportersclub-reis?
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62641751
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Zat jij in bus 2 van AFCA Supportersclub-reis?
Ja, dat verhaal ja.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62641790
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, dat verhaal ja.
Is er al bekend wat er met hem gebeurd?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:17:07 #161
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62641808
Ik begrijp wel steeds beter waarom Ajax Wielaert wilde hebben. Een fitte selectie bevat hele aardige spelers, alleen er mist iets aan. Voetballers die het elftal kunnen sturen, een stukje hierarchie oid. Gabri heeft dat wellicht, maar verder eigenlijjk niemand. Huntelaar kan alleen maar zeuren volgens mij.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:18:57 #162
52871 Blight
Supersized.
pi_62641862
Zat hier gisteren in de pub met een groepje Villa fans. Leuke gasten, maar jammer dat ik hen heb moeten feliciteren, en niet andersom.

Anyway, hopelijk van het weekend wel weer winnen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62641895
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef Breach het volgende:

[..]

Is er al bekend wat er met hem gebeurd?
Vannacht vrijgelaten, wordt niet voorgeleid en dus vrijgesproken. Komt vandaag met vliegtuig terug naar Nederland.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:24:07 #164
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_62642044
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Grulez het volgende:
Ik begrijp wel steeds beter waarom Ajax Wielaert wilde hebben. Een fitte selectie bevat hele aardige spelers, alleen er mist iets aan. Voetballers die het elftal kunnen sturen, een stukje hierarchie oid. Gabri heeft dat wellicht, maar verder eigenlijjk niemand. Huntelaar kan alleen maar zeuren volgens mij.
Eens, er zit niet echt één speler tussen met een sterke natuurlijke autoriteit.
Chivu
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:25:58 #165
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62642109
Als Ajax dat zou hebben (in de hele as), werden ze met de vingers in de neus kampioen.
pi_62642181
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:

[..]

Eens, er zit niet echt één speler tussen met een sterke natuurlijke autoriteit.
Chivu
Wat een fucking held is dat zeg, ik hoop echt dat Chivu nog een keer terug komt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62642430
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Laten we nog maar even voorzichtig zijn met Enoh ondanks zijn goede start, die komt er wel!
Gabri en Vertonghen hebben zich voorlopig (veel) meer bewezen dan Enoh.
Echt talent verloochent zich niet. Zodra Enoh weer fit is moet hij weer in de basis.

En Gabri is een degelijke voetballer, maar een echte klasbak is hij nou ook weer niet.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62642546
Kennis van me gister ook opgepakt omdat ie dronken was
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62642608
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef denthemen het volgende:
Kennis van me gister ook opgepakt omdat ie dronken was
Daar stond ik misschien wel bij in de buurt. Werd er achter me eentje uit de rij gehaald om die reden. Was er ook een kennis van jou die buiten op een gegeven moment alleen nog met de controlestrook van zijn kaart in z'n hand stond?

Dat waren weer maten van elkaar ofzo.
pi_62642681
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Daar stond ik misschien wel bij in de buurt. Werd er achter me eentje uit de rij gehaald om die reden. Was er ook een kennis van jou die buiten op een gegeven moment alleen nog met de controlestrook van zijn kaart in z'n hand stond?

Dat waren weer maten van elkaar ofzo.
Dat zou ik niet weten, beetje langer haar?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:43:00 #171
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_62642699
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:35 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Echt talent verloochent zich niet. Zodra Enoh weer fit is moet hij weer in de basis.

En Gabri is een degelijke voetballer, maar een echte klasbak is hij nou ook weer niet.
Yahubu was ook de nieuwe Vieira, maar kon het ook niet waarmaken, ik zie het ook zitten in Enoh, maar vorig jaar heeft Gabri bewezen erg belangrijk te zijn voor Ajax, ik zou hem op dit moment niet passeren.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_62642948
3-4-3:

V/d Wiel - Oleguer - Vermaelen
-------------Lindgren
------Gabri - Vertonghen
-------------Aissati
Suarez -------------- Sulejmani
-----------Huntelaar

Easy as dell. Laat die enoh nog maar eens vechten voor z;n plaats net als de anderen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62642970
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:43 schreef BoNi het volgende:

[..]

Yahubu was ook de nieuwe Vieira, maar kon het ook niet waarmaken, ik zie het ook zitten in Enoh, maar vorig jaar heeft Gabri bewezen erg belangrijk te zijn voor Ajax, ik zou hem op dit moment niet passeren.
Gabri speelt vooral goed wanneer de rest van het elftal ook draait. Wanneer er druk op Ajax wordt gezet door de tegenstander heb je weinig aan hem (zie NAC uit voor de beker vorig seizoen). Ik zou het gewoon zonde vinden om Enoh op de bank te zetten.
pi_62643043
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Gabri speelt vooral goed wanneer de rest van het elftal ook draait. Wanneer er druk op Ajax wordt gezet door de tegenstander heb je weinig aan hem (zie NAC uit voor de beker vorig seizoen). Ik zou het gewoon zonde vinden om Enoh op de bank te zetten.
Wait........

Jij wilt serieus gabri buiten de basis laten voor enoh?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_62643140
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:51 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wait........

Jij wilt serieus gabri buiten de basis laten voor enoh?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar weken geleden zat je hem waarschijnlijk nog de hemel in te prijzen, maar dat ben je vergeten nu hij geblesseerd is.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')