Lekker is dat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef marp0 het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone.nl
Ik weet niet of deze al eens gepost is hier, maar dit is slecht nieuws!
Fixed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef fathank het volgende:
[..]
PSV supporters zijn altijd welkom, want met meer dan 1 treintje komen ze 100% van de keren toch niet
Van der Wiel deja-vuquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef marp0 het volgende:
[..]
Sulejmani? Mis ik iets? Ik zie alleen een bericht ove Aissati..quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sulejmani? Mis ik iets? Ik zie alleen een bericht ove Aissati..
Zelfde bericht, laatste alinea.quote:Ook over het herstel van een andere nieuwe aankoop, Miralem Sulejmani, kon Van Basten niet veel positiefs melden. De coach dacht dinsdag nog dat hij de Serviër zou kunnen inzetten tegen FC Twente (volgende week), maar dat idee is inmiddels uit het hoofd van de trainer verdwenen. "Het gaat gestaag beter met Miralem, maar hij is nog wel even zoet met zijn blessure."
Het is toch niet meer normaal zeg, stel prutsers dat wij in de medische staf hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:08 schreef marp0 het volgende:
[..]
quote:Dennis Rommedahl is niet inzetbaar in de komende wedstrijd van Ajax. De Amsterdammers nemen het in eigen huis op tegen NEC. De Deense speler heeft een blessure opgelopen in het duel met Aston Villa en moet de wedstrijd van zondag vanwege liesklachten laten schieten.
Naast Rommedahl zijn ook Ismail Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh niet inzetbaar voor de Eredivisionist. Op de website van Ajax zegt trainer Van Basten dat 'Aissati voor de winterstop weer inzetbaar is, Gentenaar behandelt wordt en dat Sulejmani op de goede weg terug is.'
Ajax speelde afgelopen donderdag een UEFA Cup-wedstrijd tegen Aston Villa en verloor met 2-1.
Is dat zo raar? Jullie wilden toch ook 35 miljoen voor Huntelaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef finsdefis het volgende:
Oja en psv zou 30 miljoen voor Afellay willen hebben![]()
Die heeft dan ook ooit wat weten te presterenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Jullie wilden toch ook 35 miljoen voor Huntelaar
Ik vind affelay een stuk beter dan huntelaar op het moment..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die heeft dan ook ooit wat weten te presteren
Dat zag ik ja afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:09 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik vind affelay een stuk beter dan huntelaar op het moment..
Ajax wilde Huntelaar uberhaupt niet verkopen dus geef dan maar een bron waarin ze dat gezegd hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Jullie wilden toch ook 35 miljoen voor Huntelaar
Geef nou maar gewoon toe dat de seizoensstart van affelay veel en veel beter is als deze van huntelaar.. Maar maakt niet uit, huntelaar scoort er nog wel 35quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat zag ik ja afgelopen woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |