Persoonlijk zie ik de Jong ook niet als een 'tien' eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef toma het volgende:
[..]
Perez, Sarpong en Siem zijn allemaal niet van het niveau dat bij Ajax past. Siem en Aissati hebben wel de potentie om van dat niveau te worden maar dat moet ik ook nog maar zien. Ik hoop wel dat men niet te hoge verwachtingen heeft van Aissati anders zakt ie keihard door het ijs en beland ie net als bij PSV op de bank. Die jongen moet gewoon zonder al te veel druk lekker voetballen zoals ie bij Twente deed.
Dat dus. En verder werd Villa alleen een beetje gevaarlijk omdat Vermeer en hoge ballen/corners geen onverdeeld succes is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou geflatteerd was het zeker niet, voor zover je daar uberhaupt over kunt spreken bij een 2-1 overwinning. Wat ik ervan gezien heb speelde Ajax redelijk positiespel zonder verder kansen te creeren. En verder was het erg mat, van twee kanten overigens.
Borisz heeft een nieuwe account?quote:
Niks beter dan in de competitie dus, helaas...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou geflatteerd was het zeker niet, voor zover je daar uberhaupt over kunt spreken bij een 2-1 overwinning. Wat ik ervan gezien heb speelde Ajax redelijk positiespel zonder verder kansen te creeren. En verder was het erg mat, van twee kanten overigens.
Precies. Een erg fysiek duel waar Ajax in de eerste helft met een goed positiespel (zoals van Basten vooraf al op hamerde) goed uitkwam. In de tweede helft zette Villa meer druk op het middenveld en bleek de handelingssnelheid vd meesten niet hoog genoeg waardoor Ajax die bal niet lang in de ploeg kon houden. Veel kansen werden niet gecreëerd door beiden ploegen niet. Villa was de gelukkige winnaar een gelijkspel was meer verdiend geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Terecht cijfers mbt Ajax?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef toma het volgende:
[..]
Verder werden 80% vd corners uitstekend genomen door Urby
Emanuelson was trouwens mijn MOTM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:37 schreef toma het volgende:
[..]
Verder werden 80% vd corners uitstekend genomen door Urby
Emanuelson was trouwens mijn MOTM
Vertonghen had van mij wat minder gemogen. Gabri iets beter. Verder komen de cijfers wel overeen. Waar heb je ze vandaan? De cijfers van Villa zijn stukken hoger dan die van Ajax dat klopt niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Terecht cijfers mbt Ajax?
[ afbeelding ]
http://news.bbc.co.uk/spo(...)ive_text/6183125.stmquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:22 schreef toma het volgende:
[..]
Vertonghen had van mij wat minder gemogen. Gabri iets beter. Verder komen de cijfers wel overeen. Waar heb je ze vandaan? De cijfers van Villa zijn stukken hoger dan die van Ajax dat klopt niet.
quote:
Van Basten is gewaarschuwd voor NEC
Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 18:28
Zondag treffen twee ploegen elkaar die donderdagavond een nederlaag leden in Europees verband. In Amsterdam neemt Ajax het op tegen NEC, dat op dit moment hoger staat dan de aanstaande tegenstander. Marco van Basten ziet de wedstrijd als een mooie gelegenheid de nederlaag tegen Aston Villa weg te spoelen.
“NEC is fris en maakt een wakkere indruk”, blikte de oefenmeester tijdens de persconferentie vooruit op het duel. “Zowel in Nederland als in Europa hebben ze goede prestaties neergezet. We zullen dus goed aan de start moeten verschijnen om tot een goed resultaat te komen.”
Ajax verzamelde uit de laatste drie Eredivisieduels zes punten; er werd gewonnen van FC Groningen (1-0) en Vitesse (3-0), maar tegen SC Heerenveen leed de ploeg een forse nederlaag (5-2). Voor de ontmoeting met de Nijmegenaren kan Van Basten geen beroep doen op acht spelers, van wie Dennis Rommedahl de laatste geblesseerde is. De Deense aanvaller kampt met een liesblessure.
PSV had vorig jaar een betere selectie ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hier snap ik dus helemaal niks van. Er is juist al vier jaar een chronisch tekort aan kwaliteit in de Ajax-selectie.
quote:Ajax kreeg gisteravond uit overwachte hoek steun van een ex-Ajacied. De Amsterdammers werden gesteund door Liverpool spits Ryan Babel. Babel zat gisteravond samen met Gianni Zuiverloon op de tribune om zijn oude ploeg een hart onder de riem te steken: "Ik heb kaarten kunnen regelen via John Carew", aldus Babel.
quote:Ajax wil supporters mee naar Eindhoven
Amsterdam, 24 okt 2008
De directie van Ajax heeft de directie van PSV meegedeeld dat de club van plan is, zoals gebruikelijk, supporters mee te nemen naar de wedstrijd PSV - Ajax.
De Eindhovense club liet gisteren weten dat Ajax-supporters dit seizoen niet welkom zijn in het PSV-stadion, na wanordelijkheden van vorig seizoen. Ajax is van mening dat dit besluit ongegrond is.
De clubleiding ontkent dat het besluit 'in goed overleg' is genomen. Ajax maakte gisteren, nadat al in eerdere stadia aan PSV was meegedeeld dat de club zich niet in het voorstel kan vinden, kenbaar pas vandaag opnieuw over deze kwestie intern en extern overleg te kunnen en willen voeren, om nadien een reactie aan PSV te kunnen geven.
Ajax kreeg begrijpelijkerwijs diverse verontruste reacties van de supporters. De club blijft er alles aan doen om met de aanwezigheid en de steun van de eigen supporters de wedstrijd in Eindhoven te kunnen spelen en dringt er om die reden bij PSV op aan om op korte termijn nader overleg te voeren.
PSV-supporters zijn van harte welkom als 16 november de wedstrijd Ajax - PSV wordt gespeeld.
Bron: Voetbalzone.nlquote:Aissati nog weken langs de kant
Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 19:59
Het herstel van Ismaïl Aissati verloopt niet voorspoedig. De middenvelder van Ajax, die begin september een knieblessure opliep, voelt nog altijd dezelfde pijn als voor zijn operatie. Coach Marco van Basten hoopt Aissati nog voor de winterstop terug te zien.
De middenvelder kwam deze zomer over van PSV in de hoop zich in de basis te kunnen spelen bij Ajax. Na twee maanden heeft Aissati echter nog steeds niet zijn competitiedebuut kunnen maken voor zijn nieuwe werkgever. De jeugdinternational bleef in de wedstrijd tegen Willem II aan de kant en raakte vervolgens in een wedstrijd met Jong Ajax geblesseerd.
Van Basten dacht destijds dat Aissati spoedig terug zou keren, maar de pijn in de knie is nog niet verdwenen. De coach verwacht wel dat de jonge spelmaker dit jaar nog in actie komt. "Dat zou normaal gesproken wel zo moeten zijn", zo tekende het ANP op uit de mond van Van Basten.
Ook over het herstel van een andere nieuwe aankoop, Miralem Sulejmani, kon Van Basten niet veel positiefs melden. De coach dacht dinsdag nog dat hij de Serviër zou kunnen inzetten tegen FC Twente (volgende week), maar dat idee is inmiddels uit het hoofd van de trainer verdwenen. "Het gaat gestaag beter met Miralem, maar hij is nog wel even zoet met zijn blessure."
PSV supporters zijn altijd welkom, want met meer dan 1 treintje komen ze 95% van de keren toch nietquote:
Check eens paar 1 post boven jequote:
Lekker is dat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef marp0 het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone.nl
Ik weet niet of deze al eens gepost is hier, maar dit is slecht nieuws!
Fixed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef fathank het volgende:
[..]
PSV supporters zijn altijd welkom, want met meer dan 1 treintje komen ze 100% van de keren toch niet
Van der Wiel deja-vuquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:08 schreef marp0 het volgende:
[..]
Sulejmani? Mis ik iets? Ik zie alleen een bericht ove Aissati..quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sulejmani? Mis ik iets? Ik zie alleen een bericht ove Aissati..
Zelfde bericht, laatste alinea.quote:Ook over het herstel van een andere nieuwe aankoop, Miralem Sulejmani, kon Van Basten niet veel positiefs melden. De coach dacht dinsdag nog dat hij de Serviër zou kunnen inzetten tegen FC Twente (volgende week), maar dat idee is inmiddels uit het hoofd van de trainer verdwenen. "Het gaat gestaag beter met Miralem, maar hij is nog wel even zoet met zijn blessure."
Het is toch niet meer normaal zeg, stel prutsers dat wij in de medische staf hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:08 schreef marp0 het volgende:
[..]
quote:Dennis Rommedahl is niet inzetbaar in de komende wedstrijd van Ajax. De Amsterdammers nemen het in eigen huis op tegen NEC. De Deense speler heeft een blessure opgelopen in het duel met Aston Villa en moet de wedstrijd van zondag vanwege liesklachten laten schieten.
Naast Rommedahl zijn ook Ismail Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh niet inzetbaar voor de Eredivisionist. Op de website van Ajax zegt trainer Van Basten dat 'Aissati voor de winterstop weer inzetbaar is, Gentenaar behandelt wordt en dat Sulejmani op de goede weg terug is.'
Ajax speelde afgelopen donderdag een UEFA Cup-wedstrijd tegen Aston Villa en verloor met 2-1.
Is dat zo raar? Jullie wilden toch ook 35 miljoen voor Huntelaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:34 schreef finsdefis het volgende:
Oja en psv zou 30 miljoen voor Afellay willen hebben![]()
Die heeft dan ook ooit wat weten te presterenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Jullie wilden toch ook 35 miljoen voor Huntelaar
Ik vind affelay een stuk beter dan huntelaar op het moment..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die heeft dan ook ooit wat weten te presteren
Dat zag ik ja afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:09 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik vind affelay een stuk beter dan huntelaar op het moment..
Ajax wilde Huntelaar uberhaupt niet verkopen dus geef dan maar een bron waarin ze dat gezegd hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Jullie wilden toch ook 35 miljoen voor Huntelaar
Geef nou maar gewoon toe dat de seizoensstart van affelay veel en veel beter is als deze van huntelaar.. Maar maakt niet uit, huntelaar scoort er nog wel 35quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat zag ik ja afgelopen woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |