Als ze een clausule in het contract wilden opnemen, kun je niet meer zeggen "wij verkopen niet"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:33 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ajax wilde Huntelaar uberhaupt niet verkopen dus geef dan maar een bron waarin ze dat gezegd hebben
Als dat waar was dan hadden ze 'm wel verkocht toen Man. City 40 miljoen bood.
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als ze een clausule in het contract wilden opnemen, kun je niet meer zeggen "wij verkopen niet"
http://sport.nieuws.nl/532145/herstel_aissati_verloopt_langzaamquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:15 schreef versteegrob het volgende:
Het nieuws van Voetbalzone wordt nergens anders bevestigd dus er is nog hoop. Maar waarom lijken blessures altijd langer te duren, bah!
de integrale 2de helft van Ajax had meer kijkers dan de wedstrijd Nancy - feyenoord live... dus dat komt wel goed volgende keerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
Hopen dat over 2 weken Ajax wel live wordt uitgezonden tegen Zilina.
Toeristische routequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:29 schreef Riro het volgende:
[..]
5 uur later weggaan en 5 minuten later thuis
Mooi tripje, kutpolitie en helemaal kapot.
Ja, nachtje blijven slapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie nog wel blijven plakken daar dus, die gasten van hier waren vanmorgen om 10 uur (sommigen al kotsend en wel) al weer terug
.
Heel weinig. Wel paar keer boksen met bobby's, maar verder niets noemenswaardigs. Politiestaat, niet normaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef PyTh het volgende:
Helemaal niks voor gevallen in Birmingham?
Baalde er al weer van toen ik die gasten sprak vanmiddag. Die zeiden precies hetzelfde. Nou ja, in Hamburg weer een kansquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, nachtje blijven slapen.
Veel meegemaakt, maar dit was toch wel één van de mooiste tripjes. Wat een gekkenhuis.
Wij hadden ook een hotelletje. Dus nog ff de stad in geweest na de wedstrijd en vandaag om een uur of half 2 weer vertrokken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie nog wel blijven plakken daar dus, die gasten van hier waren vanmorgen om 10 uur (sommigen al kotsend en wel) al weer terug
.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toeristische route
Pff, wat een stuk lopen he
Gaat het meisje?
Zuluuuus gonna get yaaa!
Op een hoop geduw en getrek en slavendrijverij van die poltie na niet nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef PyTh het volgende:
Helemaal niks voor gevallen in Birmingham?
We liepen gewoon rustig daar, ineens gaat zo'n wout als een mongool schreeuwen dat we door moeten roepen met een stem van volume 100, nog ff en hij had ze stok gepakt volgens mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:47 schreef PyTh het volgende:
Beetje hetzelfde verhaal als met ons bij Tottenham afgelopen jaar.
Zwaar lang moeten wachten en dan met een cordon begleid worden en heel de weg aangepakt worden door die kut wouten daar.
En meteen weer mijn nest in.quote:
Geen probleem voor mij, want dan zit ik in de ArenA.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
Hopen dat over 2 weken Ajax wel live wordt uitgezonden tegen Zilina.
Die stok boeit niet zoveel, maar die door al die honden besloot ik toch maar om een stapje harder te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
We liepen gewoon rustig daar, ineens gaat zo'n wout als een mongool schreeuwen dat we door moeten roepen met een stem van volume 100, nog ff en hij had ze stok gepakt volgens mij
Sfeer van ons 1e helft was trouwens wel lekker![]()
Op die filmpjes zag ik een zwarte paraplu, en die zag ik tegen Groningen ook al, zit daar enige betekenis achter?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die stok boeit niet zoveel, maar die door al die honden besloot ik toch maar om een stapje harder te doen
Sfeer 1e helft was heel lekker. Vooral het begin. Shirt uit, Jelelele Ajax Amsterdam! En na de goal gewoon door blijven gaan met springen. En al die beren het hele vak opfokken haha. Heel vet!
Nee, waren wel meerdere plu's. Gewoon beetje mee zwaaien en gek doen. Ultra-stylequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Op die filmpjes zag ik een zwarte paraplu, en die zag ik tegen Groningen ook al, zit daar enige betekenis achter?
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=67699quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:06 schreef MaxC het volgende:
Komen er voor de UEFA cup thuisduels ook losse verkoop? Ik kan namelijk alleen tegen Slavia Praag maar ik zie alleen Passe partouts
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, waren wel meerdere plu's. Gewoon beetje mee zwaaien en gek doen. Ultra-style
Bron?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
tering Van Geelhij zag het niet zitten in Renato Augusto
Tegen Groningen bedoel je? Actie voor de wedstrijd? Ik kan me namelijk zo snel even geen ander doekje herinneren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:12 schreef denthemen het volgende:
[..]Ok
Wat stond er nou trouwens de laatste keer op het doekje op 410? Kon het niet zien en de foto's bieden ook geen uitkomst
Bovenin het vak was een klein megadoek, leek op iets van een slang of zoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Groningen bedoel je? Actie voor de wedstrijd? Ik kan me namelijk zo snel even geen ander doekje herinneren.
"Kijk uit malloot, die brand wordt groot"
Ja, van Ovide. Er staat ook een slang in het logo van GF, dus vandaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bovenin het vak was een klein megadoek, leek op iets van een slang of zo
Was het die slang van die tv serie of zo?
toen hij nog bij Ajax speelde kreeg hij de bal niet eens van de grond. wel leuk dat ie zich ontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:
Pienaar doet het ook lekker bij Everton, wat een voorzet heeft hij vooral als je het vergelijkt met de corners/voorzetten die wij nu zien
Txquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
www.ajaxpride.nl
Filmpje is er (nog?) niet.
Volgens mij heeft urby geoefend want die corners waren nu in 1 keer wel redelijk gevaarlijk.. Vermaelen heeft nu ook al 2 keer gescoord uit een corner..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:
Pienaar doet het ook lekker bij Everton, wat een voorzet heeft hij vooral als je het vergelijkt met de corners/voorzetten die wij nu zien
Hij zou zeker niet misstaan in het huidige Ajaxquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
toen hij nog bij Ajax speelde kreeg hij de bal niet eens van de grond. wel leuk dat ie zich ontwikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |