abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62664357
Komen er voor de UEFA cup thuisduels ook losse verkoop? Ik kan namelijk alleen tegen Slavia Praag maar ik zie alleen Passe partouts
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62664376
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die stok boeit niet zoveel, maar die door al die honden besloot ik toch maar om een stapje harder te doen

Sfeer 1e helft was heel lekker. Vooral het begin. Shirt uit, Jelelele Ajax Amsterdam! En na de goal gewoon door blijven gaan met springen. En al die beren het hele vak opfokken haha. Heel vet!
Op die filmpjes zag ik een zwarte paraplu, en die zag ik tegen Groningen ook al, zit daar enige betekenis achter?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62664396
Ja, die losse verkoop is al gestart. Je kunt dus gewoon een kaartje kopen. Het is nu nog vrije verkoop ook
pi_62664420
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

Op die filmpjes zag ik een zwarte paraplu, en die zag ik tegen Groningen ook al, zit daar enige betekenis achter?
Nee, waren wel meerdere plu's. Gewoon beetje mee zwaaien en gek doen. Ultra-style
pi_62664426
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:06 schreef MaxC het volgende:
Komen er voor de UEFA cup thuisduels ook losse verkoop? Ik kan namelijk alleen tegen Slavia Praag maar ik zie alleen Passe partouts
http://www.ajax.nl/web/show/id=175872/contentid=67699
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62664468
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, waren wel meerdere plu's. Gewoon beetje mee zwaaien en gek doen. Ultra-style
Ok

Wat stond er nou trouwens de laatste keer op het doekje op 410? Kon het niet zien en de foto's bieden ook geen uitkomst
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62664503
Trouwens laat nooit je auto in Engeland 1 mm over een verkeerd streepje staan
pi_62664515
tering Van Geel hij zag het niet zitten in Renato Augusto
pi_62664553
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
tering Van Geel hij zag het niet zitten in Renato Augusto
Bron?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62664614
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:12 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ok

Wat stond er nou trouwens de laatste keer op het doekje op 410? Kon het niet zien en de foto's bieden ook geen uitkomst
Tegen Groningen bedoel je? Actie voor de wedstrijd? Ik kan me namelijk zo snel even geen ander doekje herinneren.

"Kijk uit malloot, die brand wordt groot"
pi_62664627
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tegen Groningen bedoel je? Actie voor de wedstrijd? Ik kan me namelijk zo snel even geen ander doekje herinneren.

"Kijk uit malloot, die brand wordt groot"
Bovenin het vak was een klein megadoek, leek op iets van een slang of zo

Was het die slang van die tv serie of zo?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_62664692
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bovenin het vak was een klein megadoek, leek op iets van een slang of zo

Was het die slang van die tv serie of zo?
Ja, van Ovide. Er staat ook een slang in het logo van GF, dus vandaar.
pi_62664861
Is er al een sfeerfilmpje van Villa uit? Naam van die site ben ik ff kwijt.
Geef mij maar Amsterdam
pi_62664938
www.ajaxpride.nl

Filmpje is er (nog?) niet.
pi_62665035
Pienaar doet het ook lekker bij Everton, wat een voorzet heeft hij vooral als je het vergelijkt met de corners/voorzetten die wij nu zien
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62665570
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:
Pienaar doet het ook lekker bij Everton, wat een voorzet heeft hij vooral als je het vergelijkt met de corners/voorzetten die wij nu zien
toen hij nog bij Ajax speelde kreeg hij de bal niet eens van de grond. wel leuk dat ie zich ontwikkeld.
pi_62665617
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
www.ajaxpride.nl

Filmpje is er (nog?) niet.
Tx
Geef mij maar Amsterdam
pi_62665636
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:
Volgens mij heeft urby geoefend want die corners waren nu in 1 keer wel redelijk gevaarlijk.. Vermaelen heeft nu ook al 2 keer gescoord uit een corner..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62665639
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:13 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

toen hij nog bij Ajax speelde kreeg hij de bal niet eens van de grond. wel leuk dat ie zich ontwikkeld.
Hij zou zeker niet misstaan in het huidige Ajax
pi_62666612
Godverdomme kutblessures
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62666805
Engelaar, Augusto, Defour. Wat een namen.
pi_62666951
Cziommer
pi_62666978
Goed nieuws!

De Jong vervangt Sarpong tegen NEC
Zaterdag 25 oktober 15:04 - Joris Droog
De Jong vervangt Sarpong tegen NEC Eredivisie - Siem de Jong keert terug bij de wedstrijdselectie van Ajax. De jonge middenvelder werd nog gepasseerd voor het UEFA Cup-duel met Aston Villa van afgelopen donderdag maar zal zondag tegen NEC wel weer van de partij zijn. Het vervangt de geblesseerde Jeffrey Sarpong.

Sarpong heeft last van zijn knie en zal zodoende het duel met de Nijmegenaren moeten missen. Toby Alderweireld zal er tegen NEC ook niet bij zijn. De jongeling die tegen Aston Villa voor het eerst mee mocht naar een officieel duel van de Amsterdammers is door Marco van Basten buiten de selectie gelaten.

http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/21400
pi_62667033
Marco snapt het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')