quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Iksje, geven jullie tot een jaar ook geen producten die gemaakt zijn van koemelk, zoals kaas?
Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Iksje het volgende:
Ik ben ook van mening, wat ze niet kennen, kunnen ze niet missen. Daarom heb ik ook liever niet dat Liande te snoepen krijgt, al vinden zelfs mijn vriend en opa (die oppast) dat 'af en toe' moet kunnen. Af en toe is voor hen om de paar dagen confituur (jam), een koekje, chocomelk etc.
Terwijl ik net wil voorkomen dat ze net zo snoepgek wordt als ik.
en dat is maar goed ook! Wat een schatjequote:
Wij hebben het er ook al over gehad om eerste kerstdag daarvoor te nemen; echter zitten we dan op Tenerife; dus weet niet of dat handig is voor het geval het niet helemaal goed bevalt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef mrien het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees ben ik blij dat Lotte nog zo klein is en dat ik me er nu nog niet in hoef te verdiepen![]()
Weet best dat dat over een tijdje wel zal moeten, maar voorlopig krijgt ze pas met 6 maanden iets van fruit/groente hap. M'n man vond 1e kerstdag wel een mooie dag, 3 dagen later is ze een half jaar oud. Tot die tijd, alleen maar borstvoeding voor haar.
Owja, nog vergeten!
Gisteren voor de heupecho geweest en alles zag er gelukkig goed uit!![]()
Yep; snoepen an sich heb ikzelf ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker wel
Juistquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Llewella het volgende:
Als je dingen teveel aandacht geeft; middels tegenhouden of juist aanmoedigen kan het nog weleens een averechts effect hebben. Gewoon normaal doen en zelf het goede voorbeeld geven op een ongedwongen manier helpt dan beter.
Inderdaad, met mate. Maar 'met mate' is voor mij in elk geval niet om de 2-3 dagenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker wel
Nopes, geen blauwe plekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben andere kindjes van ong. Sasha's leeftijd (Ruben, Maarten etc.) ook regelmatig blauwe knietjes?
Ik vind het er zo naar uit zien.En het is net of hij heel vaak op zijn knietjes valt ofzo, terwijl hij toch echt voornamelijk kruipt...
Inmiddels is ze niet meer van die leeftijd maar Ronja had (en heeft) ook altijd een hoop blauwe plekken. Blijkbaar lijkt ze op mij, ik kleur ook altijd snel als ik me ergens stoot.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben andere kindjes van ong. Sasha's leeftijd (Ruben, Maarten etc.) ook regelmatig blauwe knietjes?
Ik vind het er zo naar uit zien.En het is net of hij heel vaak op zijn knietjes valt ofzo, terwijl hij toch echt voornamelijk kruipt...
Het komt er met een golfje uit. Hij heeft daarvoor bijna nooit gespuugd, ook geen voeding. Misschien maak ik me zorgen om niks hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef Grijs het volgende:
Die doorzichtige vloeistof, zou dat ook speeksel kunnen zijn? Mijn dochter spuugt ook vrij veel. Wat ik ertegen doe: veel spuugdoekjes in huis hebben en vaak wassen.
Nopes, niet tijdens het eten. Hij heeft wel ineens door dat hij leuke reacties krijgt als hij zijn tong uitsteektquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Maarten heeft geen blauwe plekjes op de knieen.
Vraag terug....heeft Sasha of Ruben of anderen ook een fase gehad dat ze ineens hun tong uitsteken om eten eruit te werken?
Hij vind het niet vies want hij eet het gewoon op maar ineens na een paar happen is het of het eten weigeren en/of het eten eruit werken.
Ikzelf heb het grote vermoeden dat het een fase is en ik maak mij er niet druk om.
maar ben benieuwd of anderen het ook hebben
je hebt me over de streep getrokkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, helemaal niet onnozel hoor. Als dat beter voelt voor jou gewoon doen!
Precies en het ruikt zurig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hier had Sasha ook doorzichtig spul met wat vlokjes en brokjes.Ik dacht ook altijd aan al half verteerd, uitgescheiden melk ofzo.
Volgens mij doet ze dat al:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:14 schreef Jelief het volgende:
Jojo, doe een druppeltje mm in haar oogje dat werkt erg goed!
quote:aar met veel schoonmaken en bv erin druppelen ziet dat er nu alweer beter uit dan gisteren
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef TearSong het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat al:
[..]
Het is wel een wondermiddel hoor!
Ik heb zelf nu die smalle van de Hema. Maar die zijn zo lastig schoon te maken. ik bedoelde trouwens geen fopspenen maar drinkspenenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik had flessen van de ETOS. Gewoon huismerk. En geen spenen.
En een pak met rietjes halen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef Ticootje het volgende:
ja, maar ik kan jen toch nog geen pakje geven?
Ik ben bang dat dat hier ook lastig wordt idd. Leander wil uit bed zodra het ook maar iets lichter wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Dit weekend gaat de wintertijd in. Ik hoop niet dat jen dan om 5 uur genoeg geslapen heeft.
Ik heb wel een baby, maar die slaapt als een blok, terwijl Finn dus ook tussen 5 en 7 wakker wordt elke ochtend. Ik verheug me dus ook nog niet op de wintertijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Leah het volgende:
Ik heb dan wel geen baby's meer, maar ik zie er ook weer als een berg tegenop.
Ze zijn al een poos rond half 6 wakker, da's dan nu half 5.
Ik heb al wel eens gezegd in het fototopic dat ik bij Saar altijd het gevoel heb dat dat er één van mij had kunnen zijn. Geen idee waarom, styling inderdaad misschienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hee dat had mijn Saar kunnen zijn, qua styling![]()
Wat heeft oma met hem uitgespookt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:00 schreef Troel het volgende:
Ruben was gisteren bek afOma heeft opgepast terwijl Bert en ik met mijn vader naar Les Miserables waren. Om half 7 lag Ruben op bed en hij was om half 9 pas weer wakker
Weten jullie zeker dat de klok niet vannacht stiekem verzet is
Als eerste: super dat je niet een nieuw topic geopend hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:08 schreef Utrecht het volgende:
Vraagje: Wij willen ipv potjes ook zelf koken voor onze baby als ze 6 maanden is.
Kan iemand een goede keukenmachine aanraden die je hierbij kan gebruiken (niet te groot)
Bumba, irritant clowntje leuk voor kleintjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en vanmorgen hebben we heel verantwoord een boterham gegeten voor de tv. Bomba (?) stond aan en ze vond het prachtig. Helemaal lachen en vergat soms om te eten.
Ja het is inderdaad niveau teletubbies... Maar Jen vond het echt helemaal leuk. Ze zat echt helemaal te kijken en te lachen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bumba, irritant clowntje leuk voor kleintjes
Wij hebben geen negatieve testen gehad, maar wel een extra test voor Marlien. Ik ben namelijk zelf slechthorend (erfelijk) op een manier die niet door de standaard-test gemeten wordt (de gehoorzenuw geeft de geluiden niet goed door). Vandaar dat Marlien een uitgebreidere test kreeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef marit1978 het volgende:
Wie heeft met zijn kleintje ook meegemaakt dat de gehoorscreening 2x negatief was?
De eerste poging samen met hielprik was aan beide zijden 3x negatief.
Kleine week later is er weer getest, rechts was nu meteen oké..maar links weer 3x negatief.
Nu komt er binnen 2wkn iemand langs voor ander soort test, duurt langer en werkt anders dan deze eerste screening. Geen idee eigenlijk hoe!?
In jouw geval snap ik het ook welquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik bedoel er trouwens niets rots mee naar de moeders toe.
Het is meer frustratie van mijn kant dat ht dus niet lekker gaat met Jen op het kdv. Een baby van nog geen jaar oud. Die ik dus tegen al mij gevoel toch elke dag moet achterlaten.
Waarom de regering de regeling van het gastouderopvang nu perse moeten veranderen snap ik niet zo (ja tuurlijk wel, kost geld), als dat niet was gebeurd dan was ik waarschijnlijk opzoek gegaan naar een gastoudergezin. Gewoon een rustigere omgeving voor mijn kleine meisje.
Of bedoel je een osteopaat?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
(Was het nou haptonoom? Of chiropractor? Ik ben het kwijt.)
Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
Maar hij slaapt primaAlleen niet in een bedje. Hij heeft verder niet ergens last van, hij heeft gewoon mama-honger.
Als hij moe is, gaat hij huilen, maar hij is alweer gelukkig als hij mij de doek ziet knopen en slaapt dan binnen een minuut!
Kan een Osteopaat dan nog wel wat voor me doen? Hij heeft écht geen pijn oid!
Mja, 's nachts ligt hij natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Ticootje het volgende:
freecell, misschien heeft ie wel pijn als je m neerlegt. Maar als je m bij de draagt dat hij net in een goede houding ligt. Je kan het een kans geven.
Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestiequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.
Het was alleen een suggestie hoor. Als jullie hier blij mee zijn is het toch ok?
Nog ff dan, ondanks dat je al overtuigd bent. Maar natuurlijk is hij erg gelukkig, hij hangt de hele dag lekker tegen jouw warme buik of die van papa aan, duh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestie![]()
Maar hij lijkt gewoon wel erg gelukkig? Als hij wakker is, is het lachen, spelen, ontwikkelen, blij doen en hard op zoek zijn naar zijn duimpjeEn slapen gaat ook lekker, alleen dan in de doek of bij ons....
Het enige moment waarop hij wat ongelukkig is, is 's avonds een half uurtje rond etenstijd, maar dat schijnt meer voor te komen...
Hier werkte dat dus juist helemaal niet:Nquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:58 schreef bixister het volgende:
freecell, heerlijk dat de draagdoek zo'n uitkomst biedt. wat ik nog wilde toevoegen, zonder bemoeierig te willen overkomen: het kan volgens mij in ieder geval geen kwaad om 't wel af en toe te blijven proberen (Leander in z'n bed leggen als hij moe is). Piet en Anna konden de eerste paar maanden ook niet goed uit zichzelf in slaap vallen alleen in hun bedje. maar daarna hebben ze het (met wat 'oefenen') uiteindelijk toch geleerd. (net als dat hij zich eerst nog niet in de box of het wipstoeltje kon vermaken, maar nu wel). bij dat oefenen is 't voor de ouders vooral de kunst om zijn moeheidssignalen tijdig als zodanig te herkennen en 'm dan meteen naar bed te brengen. dus wrijven in de oogjes, duim zoeken, etc. > hopsakee, even in bed. aan die tip heb ik destijds in ieder geval veel gehad, dus wellicht is 't ook iets voor jullie. succes!
It's the thought that counts toch?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef Ticootje het volgende:
Ah hier is het "armen onhoog!".
Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
Nee joh dat moet pas als er bergen groen spuug uitkomt en ze hele vervelende dingen over je gaan roepen in een onnatuurlijke stemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Webkim het volgende:
Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:30 schreef pinquit het volgende:
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'![]()
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds![]()
Bedankt voor deze opbeurende postquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:
[..]
Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd...Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep.
Veel succes Webkim.
![]()
Je moet jezelf aanleren om hem gewoon op zijn buik te verschonen, gaat bestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Webkim het volgende:
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:
[..]
Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd...Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep.
Veel succes Webkim.
![]()
hey maneki!quote:
ow beter, ja en er komt gewoon niets door he...bulten bobbels kwijl... maar geen tandje te zien nogquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
zelfde euvel hier..we slapen al wéken slecht door het tandemonium
Met mij gaat alles best, ik sta nog rechtop iig
Heb je ook foto`s van Ruby?
Ok en toen was ze dus om 2 uur wakkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef mrien het volgende:
Als Lotte op het kdv is geweest is ze ook ontzettend moe daarvan.
Wij halen haar rond half 6 op, dan is het weer bij mama drinken, knuffelen en vaak rond half 7 naar bed.
Rond 10/11 uur maken we haar dan wakker voor de laatste voeding.
Ook andere avonden ligt ze overigens rond 5/6/7 uur in bed. Vanavond was het kwart over 5 en toen heb ik haar om kwart voor 10 wakker gemaakt.
Ik weet niet veel van flesvoeding, maar kun je niet naar een fles minder? Of de fles van 19 uur vervroegen?
Net Ambertje met dat lachje en dat koppiequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Webkim het volgende:
Llewella, ik klikte even op je ticker om te zien of Amber vroeg/laat is met tanden en wat zie ik:
ze is 3 maanden, 3 weken en 3 dagen.![]()
(Ik ben een sucker voor mooie getallenreeksen)
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Llewella het volgende:
[..]
En dan is ze 3 over 3 geboren na 33 minuten persenOp 6-7-8
Wat lijkt me dat zwaar. Stella volgt aardig moeders ontwikkelingstempo, dus ik vermoed dat ze met een maand of 8 haar eerste tandje gaat krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat grappig, je kind in de klas in bad doen
Hier heeft madam vannacht de boel weer aardig op stelten gezet. Om 4.30 begon het schreeuwen en ik heb nog afgewacht maar toen iedereen wakker was en madam overhit, heb ik haar toch maar weer gepakt. Ze gréép me werkelijk beet en heeft nog een uur liggen nasnikken, ondertussen stevig mijn hand vasthebbend in haar handjes![]()
Pfft wat een drama zo!
Oepsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:44 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ok en toen was ze dus om 2 uur wakker. Zojuist grote fles gedronken, luier verschoond en nu ligt ze te poepen
want zo'n schone luier poept toch het lekkerst
.
Ze drinkt nu eigenlijk te weinig om naar een fles minder te gaan. Mrien, wanneer doen Lotte dan een badje? Of doe je dat niet op die dagen? Ik meen me te herinneren dat Lotte maar 2 dagen gaat toch? Jasja gaat straks op ma-di-wo dus dan wil ik haar minimaal op di in bad doen.
Misschien even mailen met de programmaredactie? Ik pm je even een mailadres.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:20 schreef tigermickey het volgende:
Hey lieve mensen,
ik heb een dringende vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb in het programma hoe wordt ik mamma in amsterdamzuid een Speen gezien afgezet met kristallen van Swarovski. nou is er iemand zwanger en die wil ik het graag kado doen!
Weet iemand waar je dit kan kopen en wat het kost?
Thnxs!
mwah. we hebben nu die dr brown's anti-boertje flesjes met een speentje maat 2 erin. dat is volgens hunnie de juiste maat voor haar leeftijd enzo. de eerste twee dagen deed ze een half uur over haar flesje, en toen had ze het in de smiezen hoe het werkt (harder zuigen = meer drinken) dus nu zijn we weer terug bij de turboflesjes van 10 minuten op 180 cc. ze kan deze flesjes echter niet vacuum trekken, ze is niet meer boos als het op is en ze spuugt niet of nauwelijks, dus vinden we het wel goed zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat het nu goed met drinken dan? Heb je een goeie speen gevonden?
ik heb geen PM boxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef Webkim het volgende:
[..]
Misschien even mailen met de programmaredactie? Ik pm je even een mailadres.
Edit: je pm-box is niet geactiveerd.
misschien heb ik het gemist maar hoe oud is je kleintje?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Madelieve het volgende:
Het gaat heel goed met het wennen op het KDV, Jasja was er maandagochtend, gistermiddag en vandaag van 9 tot 4. Ze slaapt, drinkt en is vrolijk. Maar als we thuiskomen is zo zooo moe. Vandaag bij thuiskomst om 16.15 fles gegeven, daarna samen met haar dutje gaan doen. Ik kwam er om 6 uur uit maar we hebben haar om 9 uur wakker moeten maken. Fles gegeven en daarna viel ze gelijk bij mij weer in slaap. Zojuist luier verschoond en pyama aangedaan, daar werd ze wakker van en ze was helemaal vrolijk en druk. Even op haar buik gelegd in de box (dat vergeet ik telkens) en in plaats van friemelen en wurmen wat ze normaal doet vielen haar ogen gelijk weer dicht. Maar weer op bed gelegd. Geen idee wanneer ze nu wakker gaat worden en of ze vannacht nu wel een beetje slaapt... Morgen helemaal geen afspraken dus we zien wel hoe haar ritme dan is.
Tot nu toe sliep ze overdag af en toe, lag ze 's avonds naast me op de bank een beetje te dutten en sliep ze van 11 tot 7 met meestal 1x wakker 's nachts. Flessen om 7-11-15-19-23 -soms 3. Badje deden we meestal tussen 2 flessen in als eten gezakt was en ze nog niet hongerig was. Dat ritme zal nu wel moeten wijzigen als ze vanaf volgende week echt naar het KDV gaat en ik weet niet zo goed wat nou wijsheid is qua schema met eten, slapen en badje? Over het algemeen zal ik haar rond 8 uur brengen en lief haar rond 5 uur halen, ik ben dan zelf hopelijk 6 uur thuis. Ik denk dat als ze thuis is, wakkerblijven tot 7 uur niet trekt. Maar haar om 5 uur op bed leggen en dan 2 uur later weer wakker maken is misschien ook niet zo tof....
Ik hoor graag jullie ervaringen en tips!
Nou te dun is ze dan toch zeker niet. Stella is 68.8cm en 7000 gram (wel aan de lichte kant). En die was ook niet te dunquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:22 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen op het cb geweest. Jen loopt iets voor met haar moteriek. (grof en fijn) Ik kreeg een compliment dat het zo'n lief meisje is. Ze is goed gegroeid, maar wat minder goed was haar gewicht. Ze heeft een beetje een dipje in haar lijntje. Maar ze is ook zo vreselijk druk bezig met van alles. Stappen, staan... Niet heel raar dus. Ik ga over een maandje nog wel even wegen. Het kan natuurlijk ook een foutje zijn.
Ze is nu 70 cm bij 8140 gram.
Je kan bij ikea toch van die hekjes kopen, volgens mij kan je die ook op een "grote mensen" bed klikkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tussen ons in slaapt bep niet zo lekker meer omdat we 2 losse matrassen hebben en dus een geul in het midden. Naast me durf ik niet want dan rolt ze uit bed. Misschien iets van een plankje tussen m`n matras en bedrand zetten, als uitvalbeveiliging
Handig! Hebben!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan bij ikea toch van die hekjes kopen, volgens mij kan je die ook op een "grote mensen" bed klikken
zoek... link.... en... KLIK
Ik ben gaar van het niet-slapenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben nu helemaal gaar van het slapen![]()
Ja, ik weet het. Ik snap het ook echt nietquote:Op zondag 2 november 2008 12:06 schreef E.T. het volgende:
jee, wat eet Stella al veel![]()
Nienke is een week of 2 ouder en die eet 3 happen fruit en 2 happen groente (meer krijg ik er echt niet in) en heeft gister voor het eerst een broodkorst gehad om te kluiven. Ik moet hard aan het werk als ik het zo lees
quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Jennifer heeft ook een periode doorgeslapen.
Op dit moment is het vooral kauwen op de tandenborstelquote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Ah eindelijk Troel. Goed poetsen he?
Ik poets Jen haar tand elke dag, maar volgens het cb hoefde dat nog niet. Nou ik vind van wel! Ze weet precies als ik haar in de badkamer neerzet wat er gaat gebeuren. Ze doet netjes haar mondje open en dan poets ik haar hele mondje. (Misschien lok ik zo nog wel een tandje tevoorschijn)
Ik ben gek op feestjes en anders moeten we zo lang w8888.quote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Een halve felicitatie voor flowerbox... (zo heb je altijd wat te vieren he)
Ruben een tandjegefeliciteerd
Freecell een doorslaper, wat fijn zeg!
Vanmiddag moet ons manneke weer naar het CB, Weer prikkiesBen benieuwd hoe lang hij is. Tot nu toe heeft hij vandaag echt een brul-dag dus dat kan er ook nog wel bij.
Dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik heb dat niet zo, en het is pas dat ik hier kom sinds de geboorte van mijn 2e, dus zal het wel een nieuwe generatie zijn dat het zo "in" is.quote:Op maandag 3 november 2008 15:10 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben gek op feestjes en anders moeten we zo lang w8888.![]()
En ik vind het ook wel een mijlpaal, dat eerste half jaar.
Sasha werkt er de laatste tijd ook steeds vaker wat uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Maarten eet 's morgens 1 fles 180+3 en 1 boterham (die eet hij voor iets meer dan de helft op en soms helemaal)
Om ongeveer 9uur een koekje/cracker oid met sap.
Om 11uur/11:30 broodje met sap of meestal karnemelk
Half 3 in de middag poging om fruit te eten maar dat gaat ineens heel erg slecht dus dan maar in zijn avond eten fruit doen soms.
Half 6/6 uur avondeten en dan een behoorlijk bordje vol eet hij helemaal leeg en sap erbij.
Als laatste om 20:00 fles van 180+3.
het eten van maarten is iets slechter door zijn rare gewoonte om er vaak wat uit te werken met z'n tong maar opzich eet hij nog steeds goed.
kinderen en geitenkaas is nou ook niet echt een goede combinatie ±Pquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik had gister pasta gemaakt voor Jen, met spinazie en geitenkaas. Nou ze vond het heeeeeeel vies, huilen huilen! dus na een paar happen vond ik het echt zielig. Dus ik denk ik trek even snel een potje worteltjes open van de olvarit. Ik neem een hapje, smerig!!! Jen laten proeven, NEEEEE ik wil geen worteltjes. (Ik gaf dr geen ongelijk). Dus werd het een boterham met appelstroop, die was wel lekker.
Dan heb je Pepijn van P-iglet nog nooit geitenkaas zien etenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
kinderen en geitenkaas is nou ook niet echt een goede combinatie ±P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |