abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62871500
Ik ben nu helemaal gaar van het slapen
Saartje
  zondag 2 november 2008 @ 11:57:07 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62878674
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben nu helemaal gaar van het slapen
Ik ben gaar van het niet-slapen .
En ik doe iets helemaal verkeerd, maar heb de puf niet om het anders aan te pakken. Ik geef Stella eigenlijk altijd een klein flesje 's nachts als ze wakker wordt, maar nu wordt ze da laatste tijd regelmatig twee keer wakker en krijgt ze dus echt teveel binnen volgens mij .

6.00uur: 180ml opvolgmelk 2 met bambix.
9.30uur: fruit (hele appel bijvoorbeeld, helemaal fijn gemalen). Soms een rijstewafel of een soepstengel.
11.00uur: 180 ml opvolgmelk 2.
13.00uur: boterham (in stukjes zonder korstjes, met margarine of stroop).
15.00uur: 180 ml opvolgmelk 2.
17.20uur: avondeten (véél! Ze eet echt een grote portie verse groente, ook helemaal fijngemalen).
1845uur: 180 ml opvolgmelk 2.

En dan nog 's nachts één à twee keer op dit moment 120 ml opvolgmelk plus bambix. En ze heeft echt overvolle luiers 's nachts. Volgens mij krijgt ze gewoon teveel? Zou dat kunnen? Maar het lijkt alsof ze het nodig heeft. Het gaat er zonder problemen in, ze geeft zelf ook aan te willen eten. En als ze niet meer wil, stop ik altijd (ik prop er niet nog wat bij). Ze is nu 68.8cm en 7070 gram.

Volgens mij zijn die nachtflesjes echt niet nodig en moet ik haar op een andere manier gaan troosten, maar ik vind er gewoon de moed niet voor. Of denken jullie misschien dat ze wel echt dorst heeft dan?
Pfffff....
  zondag 2 november 2008 @ 12:06:23 #253
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62878872
jee, wat eet Stella al veel

Nienke is een week of 2 ouder en die eet 3 happen fruit en 2 happen groente (meer krijg ik er echt niet in) en heeft gister voor het eerst een broodkorst gehad om te kluiven. Ik moet hard aan het werk als ik het zo lees
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 november 2008 @ 12:08:15 #254
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62878904
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:06 schreef E.T. het volgende:
jee, wat eet Stella al veel

Nienke is een week of 2 ouder en die eet 3 happen fruit en 2 happen groente (meer krijg ik er echt niet in) en heeft gister voor het eerst een broodkorst gehad om te kluiven. Ik moet hard aan het werk als ik het zo lees
Ja, ik weet het. Ik snap het ook echt niet . Ze vindt het heerlijk, vooral de groente .
En dat krijgt ze ook pas drie weken hoor. Brood sabbelt ze nu ook een week of drie aan, en sinds gisteren echt in stukjes. Feest .
pi_62880900
Die hekjes! Goed idee! *Ikea op to-do-lijstje zet*
Ik heb een kladblok naast mijn bed gelegd, waarop ik schrijf hoe laat Thomas zich meldt en wanneer hij weer verder slaapt. Want vaak weet ik 's morgens niet meer of hij nou 2, 3 of 4 keer is geweest en of hij 30 min. naast me gelegen heeft of 3 uur. Nou, na drie dagen wil ik er het volgende over kwijt:

Verder hier ook een grote eter hoor. Thomas krijgt naast zijn 4 tot 6 volledige borstvoedingen twee hele boterhammen, een stuk fruit, een rijstwafeltje en een avondhap van groente op zjin Rapleys of groente/aardappels of groente/rijst van een lepel.

En verder stond hij gisteren meerdere malen zowat! Op zijn voeten! Zijn box en bed zijn omlaag, hij kruipt als een bezetene het hele huis door, hij gaat zo snel!

Gisteren waren we op een verjaardag waar een >1-jarig meisje was dat net zo lang was als Thomas en maatje 80 draagt, wat Thomas ook al zo goed als past qua bovenkleding.

Hij wordt zo snel groot.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62883689
Dana rolde gister voor t eerst zelf om
ze lag boven bij ons op bed op dr buik en ineens draait ze zich gewoon op dr rug, ik zat echt zo te kijken whehe
pi_62883762
webkim, ik doe maar niet opschrijven hoevaak Jen zich snachts meldt. Ik hou gewoon op met tellen bij 2. Soms is het echt van de zotte. Ach het is gewoon zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 2 november 2008 @ 17:11:30 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62885581
Thomas is wel weer een hele maand ouder dan Nienke

Wel goed, staan!

IK geloof dat hier de box niet zo lang blijft staan als bij Tijn Mevrouw vindt het maar niks en brult gewoon net zo lang tot ze d'r zin krijgt en op de grond d'r gang kan gaan Ze wil kruipen en ontdekken.. niet in die stomme box vanachter tralies toekijken hoe je broer door de hele kamer loopt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62886382
bep wil ook niet in de box maar samen met de knullen met lego spelen en de kat molesteren, die dat gewoon best vindt
Saartje
pi_62901060
Ik heb vandaag een beetje een feestgevoel; klik maar op mijn babybanner!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_62901096
Onze katten accepteren ook alles, echt wonderbaarlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62901279
Hier wordt er ook flink aan de oren van de poes getrokken. Maar ik probeer wel steeds te corrigeren. "Nee, zachtjes bij de poes".... niet dat het helpt, maar toch.
pi_62901575
Ik ga zo een half stukje taart eten en de halve kamer versieren en ballonnen half op blazen

Verder wordt de kat hier ook wel eens gepest; maar dan vooral door mij
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_62901926
half gefeliciteerd dan maar, flowerbox

bep kwam gisteravond om 22.00 uur, toen om 2 uur en toen pas om 7 uur weer ik wist niet wat me overkwam
En ik heb haar aan het drinken hoor..gewoon uit een bekertje en dat gaat als een speer
Saartje
pi_62902124
Hier gaat de sap ook redelijk nu. Het heeft me wel wat moeite gekost om haar van mama naar sap te krijgen. Maar ik krijg nu zo'n 150cc sap per dag naar binnen.

Gister waren we even bij mn ouders, maar ik was haar flesje vergeten. Gelukkig heeft mijn mam ook een flesje, welliswaar met een hele andere speen dan dat ze gewent is. Maar ze had m heel snel door en dronk zowaar op de middag en bij het avondeten de fles helemaal leeg. Zou het aan de speen liggen? Of misschien net even een ander sapje? ---> ik ga dus even kijken voor een difraxflesje... Misschien dat ze dan nog iets beter gaat drinken.
pi_62902183
Oh en Jen was weer een nachtspook, haar neusje zat vol. Dus met speen slapen kon niet. Mopperen dus. Wel aan de borst in slaap vallen, voorzichtig naast me neergelegd en ik heb zeker een half uur heerlijk naar haar liggen kijken. Ze lag heerlijk te snurken (waar haar vader ook aan mee deed, maar die kreeg wel een por) en ze was toch wel tevreden. Ze moest lachen in haar slaap.... En af en toe werd ze even wakker omdat ademen door de neus wat moeilijk ging, maar dan aaide ik even over haar rug en zakte ze weer weg..

Ik heb echt zo'n lief kind!
pi_62903095
Hoppa Bep!
Ticootje: lekker is dat hè? Zien dat uk wakker wordt, één voorzichtig aaitje en ze zeilen weer weg

Ik schaam me bijna om het hier en nu te zeggen, maar Leandertje slaapt door
Al 3 nachten rond 23:00 en dan rond 5:30/6:00 weer Ik vind dat doorslapen, haha. Wel word ik nog steeds heel wakker tussen 3 en 4, maar dat gaat vast vanzelf over. En hij ritselt het zelf zo dat hij toch 6 voedingen krijgt door óf 's morgens dan om 8:00 al weer te melden, óf 's avonds 2x vlak achter elkaar te willen drinken. Ook best prima dus.
pi_62903123
Jennifer heeft ook een periode doorgeslapen.
  maandag 3 november 2008 @ 11:33:19 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_62903573
Ruben heeft dan toch echt eindelijk zijn eerste tand
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62903664
Ah eindelijk Troel. Goed poetsen he?

Ik poets Jen haar tand elke dag, maar volgens het cb hoefde dat nog niet. Nou ik vind van wel! Ze weet precies als ik haar in de badkamer neerzet wat er gaat gebeuren. Ze doet netjes haar mondje open en dan poets ik haar hele mondje. (Misschien lok ik zo nog wel een tandje tevoorschijn)
pi_62903671
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Jennifer heeft ook een periode doorgeslapen.

Ik moest hardop lachen
Altijd hoop houden dus
  maandag 3 november 2008 @ 12:56:34 #272
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62905446
Flowerbox, gefeli!
Freecell, wat fijn! Hopelijk blijft dat zo (dat kan wel, hoor!). Maar bij ons zijn het periodes. Momenteel slaapt ze vaker wel dan niet door .

Gelukkig heeft Marlien het meestal wel naar haar zin in de box. Judith had er altijd een hekel aan en dat vond ik best lastig. Daan vond het ook altijd fijn in de box, het was echt een plekje waar hij zich veilig voelde, ook toen hij al wat groter was (en wij baalden dat die sta-in-de-weg nog steeds de kamer niet uitkon).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 3 november 2008 @ 13:03:04 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_62905612
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Ah eindelijk Troel. Goed poetsen he?

Ik poets Jen haar tand elke dag, maar volgens het cb hoefde dat nog niet. Nou ik vind van wel! Ze weet precies als ik haar in de badkamer neerzet wat er gaat gebeuren. Ze doet netjes haar mondje open en dan poets ik haar hele mondje. (Misschien lok ik zo nog wel een tandje tevoorschijn)
Op dit moment is het vooral kauwen op de tandenborstel

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 03-11-2008 13:29:51 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62905870
gefeliciteerd ruben, met je eerste tand. (bij piet is onlangs de eerste melktand eruit , dat was ook de tand die destijds als eerste doorkwam. zou dat altijd zo zijn?)
pi_62906427
Een halve felicitatie voor flowerbox... (zo heb je altijd wat te vieren he)
Ruben een tandje gefeliciteerd
Freecell een doorslaper, wat fijn zeg!

Vanmiddag moet ons manneke weer naar het CB, Weer prikkies Ben benieuwd hoe lang hij is. Tot nu toe heeft hij vandaag echt een brul-dag dus dat kan er ook nog wel bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')