quote:
Ik ben gaar van het niet-slapen

.
En ik doe iets helemaal verkeerd, maar heb de puf niet om het anders aan te pakken. Ik geef Stella eigenlijk altijd een klein flesje 's nachts als ze wakker wordt, maar nu wordt ze da laatste tijd regelmatig twee keer wakker en krijgt ze dus echt teveel binnen volgens mij

.
6.00uur: 180ml opvolgmelk 2 met bambix.
9.30uur: fruit (hele appel bijvoorbeeld, helemaal fijn gemalen). Soms een rijstewafel of een soepstengel.
11.00uur: 180 ml opvolgmelk 2.
13.00uur: boterham (in stukjes zonder korstjes, met margarine of stroop).
15.00uur: 180 ml opvolgmelk 2.
17.20uur: avondeten (véél! Ze eet echt een grote portie verse groente, ook helemaal fijngemalen).
1845uur: 180 ml opvolgmelk 2.
En dan nog 's nachts één à twee keer op dit moment 120 ml opvolgmelk plus bambix. En ze heeft echt overvolle luiers 's nachts. Volgens mij krijgt ze gewoon teveel? Zou dat kunnen? Maar het lijkt alsof ze het nodig heeft. Het gaat er zonder problemen in, ze geeft zelf ook aan te willen eten. En als ze niet meer wil, stop ik altijd (ik prop er niet nog wat bij). Ze is nu 68.8cm en 7070 gram.
Volgens mij zijn die nachtflesjes echt niet nodig en moet ik haar op een andere manier gaan troosten, maar ik vind er gewoon de moed niet voor. Of denken jullie misschien dat ze wel echt dorst heeft dan?
Pfffff....