Ik ben gaar van het niet-slapenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben nu helemaal gaar van het slapen![]()
Ja, ik weet het. Ik snap het ook echt nietquote:Op zondag 2 november 2008 12:06 schreef E.T. het volgende:
jee, wat eet Stella al veel![]()
Nienke is een week of 2 ouder en die eet 3 happen fruit en 2 happen groente (meer krijg ik er echt niet in) en heeft gister voor het eerst een broodkorst gehad om te kluiven. Ik moet hard aan het werk als ik het zo lees
quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Jennifer heeft ook een periode doorgeslapen.
Op dit moment is het vooral kauwen op de tandenborstelquote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Ah eindelijk Troel. Goed poetsen he?
Ik poets Jen haar tand elke dag, maar volgens het cb hoefde dat nog niet. Nou ik vind van wel! Ze weet precies als ik haar in de badkamer neerzet wat er gaat gebeuren. Ze doet netjes haar mondje open en dan poets ik haar hele mondje. (Misschien lok ik zo nog wel een tandje tevoorschijn)
Ik ben gek op feestjes en anders moeten we zo lang w8888.quote:Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Een halve felicitatie voor flowerbox... (zo heb je altijd wat te vieren he)
Ruben een tandjegefeliciteerd
Freecell een doorslaper, wat fijn zeg!
Vanmiddag moet ons manneke weer naar het CB, Weer prikkiesBen benieuwd hoe lang hij is. Tot nu toe heeft hij vandaag echt een brul-dag dus dat kan er ook nog wel bij.
Dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik heb dat niet zo, en het is pas dat ik hier kom sinds de geboorte van mijn 2e, dus zal het wel een nieuwe generatie zijn dat het zo "in" is.quote:Op maandag 3 november 2008 15:10 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben gek op feestjes en anders moeten we zo lang w8888.![]()
En ik vind het ook wel een mijlpaal, dat eerste half jaar.
Sasha werkt er de laatste tijd ook steeds vaker wat uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Maarten eet 's morgens 1 fles 180+3 en 1 boterham (die eet hij voor iets meer dan de helft op en soms helemaal)
Om ongeveer 9uur een koekje/cracker oid met sap.
Om 11uur/11:30 broodje met sap of meestal karnemelk
Half 3 in de middag poging om fruit te eten maar dat gaat ineens heel erg slecht dus dan maar in zijn avond eten fruit doen soms.
Half 6/6 uur avondeten en dan een behoorlijk bordje vol eet hij helemaal leeg en sap erbij.
Als laatste om 20:00 fles van 180+3.
het eten van maarten is iets slechter door zijn rare gewoonte om er vaak wat uit te werken met z'n tong maar opzich eet hij nog steeds goed.
kinderen en geitenkaas is nou ook niet echt een goede combinatie ±Pquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik had gister pasta gemaakt voor Jen, met spinazie en geitenkaas. Nou ze vond het heeeeeeel vies, huilen huilen! dus na een paar happen vond ik het echt zielig. Dus ik denk ik trek even snel een potje worteltjes open van de olvarit. Ik neem een hapje, smerig!!! Jen laten proeven, NEEEEE ik wil geen worteltjes. (Ik gaf dr geen ongelijk). Dus werd het een boterham met appelstroop, die was wel lekker.
Dan heb je Pepijn van P-iglet nog nooit geitenkaas zien etenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
kinderen en geitenkaas is nou ook niet echt een goede combinatie ±P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |