abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62797096
Het gaat heel goed met het wennen op het KDV, Jasja was er maandagochtend, gistermiddag en vandaag van 9 tot 4. Ze slaapt, drinkt en is vrolijk. Maar als we thuiskomen is zo zooo moe. Vandaag bij thuiskomst om 16.15 fles gegeven, daarna samen met haar dutje gaan doen. Ik kwam er om 6 uur uit maar we hebben haar om 9 uur wakker moeten maken. Fles gegeven en daarna viel ze gelijk bij mij weer in slaap. Zojuist luier verschoond en pyama aangedaan, daar werd ze wakker van en ze was helemaal vrolijk en druk. Even op haar buik gelegd in de box (dat vergeet ik telkens ) en in plaats van friemelen en wurmen wat ze normaal doet vielen haar ogen gelijk weer dicht. Maar weer op bed gelegd. Geen idee wanneer ze nu wakker gaat worden en of ze vannacht nu wel een beetje slaapt... Morgen helemaal geen afspraken dus we zien wel hoe haar ritme dan is.
Tot nu toe sliep ze overdag af en toe, lag ze 's avonds naast me op de bank een beetje te dutten en sliep ze van 11 tot 7 met meestal 1x wakker 's nachts. Flessen om 7-11-15-19-23 -soms 3. Badje deden we meestal tussen 2 flessen in als eten gezakt was en ze nog niet hongerig was. Dat ritme zal nu wel moeten wijzigen als ze vanaf volgende week echt naar het KDV gaat en ik weet niet zo goed wat nou wijsheid is qua schema met eten, slapen en badje? Over het algemeen zal ik haar rond 8 uur brengen en lief haar rond 5 uur halen, ik ben dan zelf hopelijk 6 uur thuis. Ik denk dat als ze thuis is, wakkerblijven tot 7 uur niet trekt. Maar haar om 5 uur op bed leggen en dan 2 uur later weer wakker maken is misschien ook niet zo tof....
Ik hoor graag jullie ervaringen en tips!

[ Bericht 6% gewijzigd door Madelieve op 29-10-2008 22:49:09 ]
pi_62798580
Als Lotte op het kdv is geweest is ze ook ontzettend moe daarvan.
Wij halen haar rond half 6 op, dan is het weer bij mama drinken, knuffelen en vaak rond half 7 naar bed.
Rond 10/11 uur maken we haar dan wakker voor de laatste voeding.

Ook andere avonden ligt ze overigens rond 5/6/7 uur in bed. Vanavond was het kwart over 5 en toen heb ik haar om kwart voor 10 wakker gemaakt.

Ik weet niet veel van flesvoeding, maar kun je niet naar een fles minder? Of de fles van 19 uur vervroegen?
pi_62798961
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:

[..]

Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd... Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep. Veel succes Webkim.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62799333
hai, ik kom weer ff gedag zeggen
ben niet meer echt online geweest, druk met ruby +O
wat is dat weer leuk zeg, maar mevrouw is met dr tandjes bezig
ik hoor dr echt nooit maar nu pff, zielig gewoon
alle mamma's van de baby's die na ruby geboren zijn.... nog gefeliciteerd , die voor ruby heb ik al gefeliciteerd als t goed is
nou dit was m weer ff
pi_62799392
kort maar krachtig donna
Saartje
pi_62799443
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
kort maar krachtig donna
hey maneki!
hoe gaat t met je dochter?
en met jou ook natuurlijk
ja joh ik heb zoveel meegemaakt maar weet niet waar ik moet beginnen dus doe ik dat lekker per topic overal en nergens
pi_62799498
zelfde euvel hier..we slapen al wéken slecht door het tandemonium
Met mij gaat alles best, ik sta nog rechtop iig
Heb je ook foto`s van Ruby?
Saartje
pi_62799695
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
zelfde euvel hier..we slapen al wéken slecht door het tandemonium
Met mij gaat alles best, ik sta nog rechtop iig
Heb je ook foto`s van Ruby?
ow beter, ja en er komt gewoon niets door he...bulten bobbels kwijl... maar geen tandje te zien nog
ow trouwens lache... ik moet morgenochtend ruby bij mn zoontje van 5 in de klas in bad gaan doen
ze hebben themaweek: aan en uit kleden
zal ze wel prachtig vinden al die kids die dr gaan wassen
ja ik heb wel foto van dr die zal ik ff neerzetten maar mn man heeft liever niet dat ik dr foto op internet zet, dus die haal ik ook weer weg dan
komt ie.....
ik stuur m wel ff pm
foto is trouwens al ff geleden maar heb geen andere op pc staan
staat jouw "saartje"ook ergens ?

[ Bericht 4% gewijzigd door donnahvh op 30-10-2008 00:27:10 ]
pi_62801426
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef mrien het volgende:
Als Lotte op het kdv is geweest is ze ook ontzettend moe daarvan.
Wij halen haar rond half 6 op, dan is het weer bij mama drinken, knuffelen en vaak rond half 7 naar bed.
Rond 10/11 uur maken we haar dan wakker voor de laatste voeding.

Ook andere avonden ligt ze overigens rond 5/6/7 uur in bed. Vanavond was het kwart over 5 en toen heb ik haar om kwart voor 10 wakker gemaakt.

Ik weet niet veel van flesvoeding, maar kun je niet naar een fles minder? Of de fles van 19 uur vervroegen?
Ok en toen was ze dus om 2 uur wakker . Zojuist grote fles gedronken, luier verschoond en nu ligt ze te poepen want zo'n schone luier poept toch het lekkerst .

Ze drinkt nu eigenlijk te weinig om naar een fles minder te gaan. Mrien, wanneer doen Lotte dan een badje? Of doe je dat niet op die dagen? Ik meen me te herinneren dat Lotte maar 2 dagen gaat toch? Jasja gaat straks op ma-di-wo dus dan wil ik haar minimaal op di in bad doen.
pi_62801942
wat grappig, je kind in de klas in bad doen
Hier heeft madam vannacht de boel weer aardig op stelten gezet. Om 4.30 begon het schreeuwen en ik heb nog afgewacht maar toen iedereen wakker was en madam overhit, heb ik haar toch maar weer gepakt. Ze gréép me werkelijk beet en heeft nog een uur liggen nasnikken, ondertussen stevig mijn hand vasthebbend in haar handjes
Pfft wat een drama zo!
Saartje
pi_62802435
Toen ik in groep 2 zat, had de juf een baby gekregen en die kwam ze ook in de klas doen. Dat weet ik nu nog, dus het was wel een succesnummer!

Vermoeiend Maneki! Kan je overdag nog ergens bijslapen?

Leander kwam al 3 weken standaard rond 3 uur, 7 uur en 11 uur voor een voeding en dat 2x. erg handig.

Dus gisteravond 23:00 laatste. Vanmorgen om 3:00 werd ik wakker, Leander niet dus ik dacht: mazzel, nog ff pitten! 4 uur hetzelfde verhaal en om half 6 meldde hij zich pas Daarna heeft hij nog even weer lekker geslapen tot 7:00

Das 6,5 uur tussen 2 voedingen! Record! Best lekker!

Nu hangt hij heerlijk om mijn nek te pitten en ik heb geen idee wanneer hij weer wil eten. Ergens tussen nu en 10 uur vermoedelijk En ik heb dus geen idee of we nu ineens terug zijn van 6 naar 5 voedingen op een dag.
Even afwachten dus wat er gaat gebeuren vandaag en de komende dagen.
Gisteren en eergisteren was hij wel erg chagrijnig, dus misschien had dat er wat mee te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door freecell op 30-10-2008 08:41:08 ]
pi_62805659
Freecell wij hebben ook een aantal van dagen gehad, ene keer kwam ze wel om 3 uur, andere keer om 4 of 5 uur. Die 4 en 5 uur waren niet zo handig want dan is dus het schema gelijk in de war - geen probleem tijdens verlof maar nu ze naar KDV gaat is een schema toch wel handig. Ik kreeg toen ook het idee dat het niet van de honger was maar meer: ik doe mijn ogen open dus doe ik ook maar gelijk mijn mond open. Ik heb toen geprobeerd een speentje erin te doen en dat werkte prima, ze ging gewoon weer slapen. Maar ik weet niet of Leander een fopspeen heeft of dat jij dat bent . En Jasja krijgt flesvoeding, daarvan is toch geloof ik ook wel bekend dat daar meestal langere pauzes tussenkunnen dan met borstvoeding dus dat zal ook wel schelen.
pi_62805875
Hier gister ook een chagerijnig dametje, of naja niet eens echt chagerijnig. Maar ze slaapt de laatste dagen ineens een stuk minder, waar ze normaal elke keer 1,5 tot 2 uur na t flesje ging slapen, slaapt ze nu nog maar 2 keer op een dag en dan max een uurtje. En gister wou ze echt de volle aandacht, gaf je dr die was het giegelen en lol, maar draai ik me 5 seconden om was t brullen

ochja mag ook wel eens natuurlijk...iedereen heeft wel eens wat meer aandacht nodig

Dana heeft ook erg scherpe nageltjes trouwens ik moet ze echt bijhouden want anders kratst ze zichzelf behoorlijk.

ow en ze kwijlt sinds een week ofzo enorm
pi_62817919
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_62818041
Llewella, ik klikte even op je ticker om te zien of Amber vroeg/laat is met tanden en wat zie ik:
ze is 3 maanden, 3 weken en 3 dagen.
(Ik ben een sucker voor mooie getallenreeksen)
Hardloper.
IG @webkim
pi_62818224
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:43 schreef Knut het volgende:

!
Net Ambertje met dat lachje en dat koppie

Ik zat toevallig te denken gisteravond; heej; ik ben wel benieuwd hoe het met de familie Knut gaat, tijdje niets vernomen van Yade & Sil

Amber heeft vandaag een drink dagje gehad; sinds maandag leek m'n borstvoeding in te zakken (erg tijdelijke emotionele stress?); maandag al iets minder dan de laatste 2 weken met kolven; dinsdag slecht, woensdag nog slechter, vanochtend nog slechter met kolven (60ml).
Dus ik heb Ambertje bewust vaak aangelegd, wat ze niet zo heel erg vond volgens mij
Lekker een mama en amber tuttel dagje
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62818321
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Webkim het volgende:
Llewella, ik klikte even op je ticker om te zien of Amber vroeg/laat is met tanden en wat zie ik:
ze is 3 maanden, 3 weken en 3 dagen.
(Ik ben een sucker voor mooie getallenreeksen)

En dan is ze 3 over 3 geboren na 33 minuten persen Op 6-7-8

(Misschien dat ze nog wel iets met getallen krijgt gezien mama al beetje slim is met getallenreeksen )

Ik wil trouwens proberen foto te maken van d'r aankomende tandjes; maar kan het zelf al slecht zien omdat ze steeds haar mond dicht doet
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62818723
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Llewella het volgende:

[..]

En dan is ze 3 over 3 geboren na 33 minuten persen Op 6-7-8
Die is wel erg mooi!
(Ik ben ook fan van mooie getallenreeksen!)
pi_62819180
Lachende Yade
Dana klinkt ook zo als ze lacht...zo schattig!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:40:23 #220
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62819505
Ooh, wat een lief filmpje Knut . Wat zijn ze toch leuk als ze zo hardop lachen .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:44:31 #221
223453 Guuzewuus
pi_62819630
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat grappig, je kind in de klas in bad doen
Hier heeft madam vannacht de boel weer aardig op stelten gezet. Om 4.30 begon het schreeuwen en ik heb nog afgewacht maar toen iedereen wakker was en madam overhit, heb ik haar toch maar weer gepakt. Ze gréép me werkelijk beet en heeft nog een uur liggen nasnikken, ondertussen stevig mijn hand vasthebbend in haar handjes
Pfft wat een drama zo!
Wat lijkt me dat zwaar. Stella volgt aardig moeders ontwikkelingstempo, dus ik vermoed dat ze met een maand of 8 haar eerste tandje gaat krijgen . Ik hoop zo, dat ze bij die paar babies hoort die er weinig last van hebben. Maar als ik jullie verhalen lees en mijn moeder hoor over mij vroeger, dan zal het wel héél zielig allemaal worden .

Verder herkenning wat betreft die vlijmscherpe nageltjes. Gisteren met Stella wezen douchen. Resultaat, mijn hele buik vol krassen en schrammen door die klimmende pootjes de hele tijd .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:07:24 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62820247
Alles was weer ok met Sasha en hij is vandaag dan ook gewoon naar het kdv gegaan.
En daar is hij zo hard op zijn giecheltje gevallen dat een van de kiezen in plaats van bijna nu echt definitief door is.
Bult op zijn koppie erbij.

Wat ik er nu van kan voelen is rechts boven echt goed door, die 'hoor' je ook al met poetsen. Links en rechts onder voelen we nu puntjes. Dat zal voor hem ook wel een opluchting zijn.

Hij is zo ontzettend gezellig trouwens. Ik heb hem opgehaald van de creche en tot het moment dat hij 2 uur later naar zijn bedje ging heeft hij de hele tijd zitten/lopen/liggen/staan brabbelen en babbelen.
pi_62820453
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 02:44 schreef Madelieve het volgende:

[..]

Ok en toen was ze dus om 2 uur wakker . Zojuist grote fles gedronken, luier verschoond en nu ligt ze te poepen want zo'n schone luier poept toch het lekkerst .

Ze drinkt nu eigenlijk te weinig om naar een fles minder te gaan. Mrien, wanneer doen Lotte dan een badje? Of doe je dat niet op die dagen? Ik meen me te herinneren dat Lotte maar 2 dagen gaat toch? Jasja gaat straks op ma-di-wo dus dan wil ik haar minimaal op di in bad doen.
Oeps Schone luiers zijn inderdaad het lekkerste om in te poepen, heel apart altijd

Als Lotte naar het kdv gaat doe ik d'r niet in bad. Andere dagen doe ik haar 's ochtends in bad. Eerst de voeding rond 7/8/9 uur en dan weer naar bed. Als ze dan wakker is doe ik haar in bad.
Lotte gaat inderdaad maar 2 dagen, de maandag en de donderdag. Kan me voorstellen dat het dan iets lastiger is met het in bad gaan. Kun je het niet 's avonds doen dan, voor de laatste voeding?
Hebben wij ook een tijdje gedaan (in de hoop dat ze dan beter zou slapen ) en dat beviel op zich ook wel goed. Of even douchen met haar 's avonds of 's ochtends vroeg?
Wat dat betreft is een fles soms wel makkelijker, kost denk ik 's ochtends minder tijd dan de bv
pi_62829904
Douchen met een beeb is tof!

Nou, Leandertje is voor het eerst wat zielig Als hij ligt loopt zijn neusje vol en snurkt hij heel hard. Hij kijkt er nogal moeilijk bij en lijkt niet te snappen dat hij ook door zijn mond kan ademen Hij is verder wel vrolijk en blij (érg vrolijk en blij zelfs ) maar hij kwam vannacht wel om 1 uur én om 5 uur voor eten. Nou, dat mag bést voor een keertje

Ik heb hem net maar even in de doek geknoopt, ook al was hij nog wakker en vrolijk, want hij zou bijna honger krijgen en was al te lang wakker om hem aan de borst te leggen. Hebben we al veel vaker gehad, dan issie al 2 uur wakker, krijgt honger, neemt 2 slokken en zeilt in een diepe slaap. En dan natuurlijk een uur later weer honger
Daarom knoop ik hem nu in dat soort situaties maar even een kwartiertje of een half uurtje voor hij honger krijgt. Dat werkt. En nu ook handig, want als hij in de doek slaapt loopt zijn neusje niet vol.
Maar als hij niet uit zichzelf komt voor half 10, ga ik hem wel wakker maken, hij had vanmorgen vroeg al wat verhoging en dan laat ik niet meer dan 4,5 uur tussen de voedingen zitten.
pi_62830558
Ze is maar 1 keer geweest vannacht om 4.30 en heeft toen tot 5.30 lekker naast me gelegen. Toen terug gelegd in eigen bedje waar ze sliep tot 7.30 Misschien ga ik haar gewoon tijdelijk maar wat meer bij me in bed laten slapen tot ze die periode van verlatingsangst voorbij is, want ze is echt héél zielig dan! Nog eens kijken hoe ik dat veilig kan doen

Och Sasha al met kiezen bezig, wat ga je hard jongen En gevallen, dat is zielig
Dat filmpje van Yade is echt lief
Saartje
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:51:23 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62830717
Sasha wat fijn dat je weer beter bent

Saartje verlatingsangst? vervelend is dat altijd

Nadat Nienke vorige weer d'r hele maag binnenstebuiten had gespuugd heb ik een paar dagen geen bijvoeding gegeven.. Sinds dinsdag weer begonnen maar ze vind het echt helemaal vreselijk Ze loopt echt te 'rillen' en walgen en kokhalzen .. zo vreselijk vindt ze het. Dingen waarbij ze vorige week nog net zo'n spreeuw was op zoek naar het lepeltje daar walgt ze nu van
Ging er vorige week nog een hele peer of banaan in, nu met moeite een paar hapjes. Zal vast wel beter gaan uiteindelijk, maar nu is het wel ff lastig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62830843
Douchen met Amber durf ik nog steeds niet aan; veelste bang dat ik zo'n klein rond glibberig babietje uit m'n handen laat glippen; met opvangen uit bad gaat dat al met veel beleid

Ik heb ambertje trouwens opgegeven voor het reik- en grijponderzoek; maar of ambertje dat gaat lukken allemaal
Het kick&play stoeltje had ze dus al heel snel door; hard trappelen op de zitting; dan komen er geluidjes en lichtjes; dat begon al met een week of 4.
En dan krijg je dit soort dingen

En hier ambertje die manamana leuk vind (dat begon met een duet tussen papa en mama tijdens de afwas; en ambertje had zo'n lol! Dus die blijft erin; ook opa en oma zijn nu aan de manamana ).

Amber Mae
pi_62831381
Hey lieve mensen,

ik heb een dringende vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb in het programma hoe wordt ik mamma in amsterdamzuid een Speen gezien afgezet met kristallen van Swarovski. nou is er iemand zwanger en die wil ik het graag kado doen!

Weet iemand waar je dit kan kopen en wat het kost?

Thnxs!
pi_62831436
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:20 schreef tigermickey het volgende:
Hey lieve mensen,

ik heb een dringende vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb in het programma hoe wordt ik mamma in amsterdamzuid een Speen gezien afgezet met kristallen van Swarovski. nou is er iemand zwanger en die wil ik het graag kado doen!

Weet iemand waar je dit kan kopen en wat het kost?

Thnxs!
Misschien even mailen met de programmaredactie? Ik pm je even een mailadres.
Edit: je pm-box is niet geactiveerd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62831923
zo, de laatste keer hier het CB, alles prima in orde. selene blijft een keruig lijntje volgen van 1 standaarddeviatie onder het gemiddelde wat met een mama van 1.60 (ik haal het echt!) prima is ze weegt nu 4.95 kilo. ik heb het gedoe met de 1-2-3 speen ook gemeld. ik wilde net melden dat ze prima bezig is met dingen pakken toen ze haar speentje uit haar mondje trok en die wisselde met haar duim
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:49:23 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62832103
Gaat het nu goed met drinken dan? Heb je een goeie speen gevonden?
pi_62832995
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Gaat het nu goed met drinken dan? Heb je een goeie speen gevonden?
mwah. we hebben nu die dr brown's anti-boertje flesjes met een speentje maat 2 erin. dat is volgens hunnie de juiste maat voor haar leeftijd enzo. de eerste twee dagen deed ze een half uur over haar flesje, en toen had ze het in de smiezen hoe het werkt (harder zuigen = meer drinken) dus nu zijn we weer terug bij de turboflesjes van 10 minuten op 180 cc. ze kan deze flesjes echter niet vacuum trekken, ze is niet meer boos als het op is en ze spuugt niet of nauwelijks, dus vinden we het wel goed zo het ging mij er voornamelijk om dat selene heel boos werd omdat het flesje op was en dat is niet meer een probleem. ze kan inmiddels ook zelf haar speentje eruit pakken en haar duimpje erin doen dus qua zuigbehoefte gaan dingen ook prima.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:45:07 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62835159
Nou ja, dan heb je dat iig wel gewonnen, dat ze niet meer zo boos is.
pi_62835171
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:22 schreef Webkim het volgende:

[..]

Misschien even mailen met de programmaredactie? Ik pm je even een mailadres.
Edit: je pm-box is niet geactiveerd.

ik heb geen PM box hoe moet ik dit activeren? ---- ik heb hem geactiveerd thnxs alvast!

[ Bericht 11% gewijzigd door tigermickey op 31-10-2008 12:51:47 ]
pi_62838384
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Madelieve het volgende:
Het gaat heel goed met het wennen op het KDV, Jasja was er maandagochtend, gistermiddag en vandaag van 9 tot 4. Ze slaapt, drinkt en is vrolijk. Maar als we thuiskomen is zo zooo moe. Vandaag bij thuiskomst om 16.15 fles gegeven, daarna samen met haar dutje gaan doen. Ik kwam er om 6 uur uit maar we hebben haar om 9 uur wakker moeten maken. Fles gegeven en daarna viel ze gelijk bij mij weer in slaap. Zojuist luier verschoond en pyama aangedaan, daar werd ze wakker van en ze was helemaal vrolijk en druk. Even op haar buik gelegd in de box (dat vergeet ik telkens ) en in plaats van friemelen en wurmen wat ze normaal doet vielen haar ogen gelijk weer dicht. Maar weer op bed gelegd. Geen idee wanneer ze nu wakker gaat worden en of ze vannacht nu wel een beetje slaapt... Morgen helemaal geen afspraken dus we zien wel hoe haar ritme dan is.
Tot nu toe sliep ze overdag af en toe, lag ze 's avonds naast me op de bank een beetje te dutten en sliep ze van 11 tot 7 met meestal 1x wakker 's nachts. Flessen om 7-11-15-19-23 -soms 3. Badje deden we meestal tussen 2 flessen in als eten gezakt was en ze nog niet hongerig was. Dat ritme zal nu wel moeten wijzigen als ze vanaf volgende week echt naar het KDV gaat en ik weet niet zo goed wat nou wijsheid is qua schema met eten, slapen en badje? Over het algemeen zal ik haar rond 8 uur brengen en lief haar rond 5 uur halen, ik ben dan zelf hopelijk 6 uur thuis. Ik denk dat als ze thuis is, wakkerblijven tot 7 uur niet trekt. Maar haar om 5 uur op bed leggen en dan 2 uur later weer wakker maken is misschien ook niet zo tof....
Ik hoor graag jullie ervaringen en tips!
misschien heb ik het gemist maar hoe oud is je kleintje?
die van ons is 12 weken en slaapt ook echt heel veel. (gaat niet naar het KDV trouwens) ligt volgens mij ook aan de tijd van het jaar. ik weet niet hoe oud je kleintje is maar mag die niet naar 4 voedingen?
pi_62838812
jasja was geloof ik net zo oud als selene, en die doet ook nog 5 voedingen hoor. ik heb het net vandaag besproken op het cb, en dat was prima zo.
pi_62839580
Vanmorgen op het cb geweest. Jen loopt iets voor met haar moteriek. (grof en fijn) Ik kreeg een compliment dat het zo'n lief meisje is. Ze is goed gegroeid, maar wat minder goed was haar gewicht. Ze heeft een beetje een dipje in haar lijntje. Maar ze is ook zo vreselijk druk bezig met van alles. Stappen, staan... Niet heel raar dus. Ik ga over een maandje nog wel even wegen. Het kan natuurlijk ook een foutje zijn.

Ze is nu 70 cm bij 8140 gram.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:31:40 #238
223453 Guuzewuus
pi_62839869
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:22 schreef Ticootje het volgende:
Vanmorgen op het cb geweest. Jen loopt iets voor met haar moteriek. (grof en fijn) Ik kreeg een compliment dat het zo'n lief meisje is. Ze is goed gegroeid, maar wat minder goed was haar gewicht. Ze heeft een beetje een dipje in haar lijntje. Maar ze is ook zo vreselijk druk bezig met van alles. Stappen, staan... Niet heel raar dus. Ik ga over een maandje nog wel even wegen. Het kan natuurlijk ook een foutje zijn.

Ze is nu 70 cm bij 8140 gram.
Nou te dun is ze dan toch zeker niet. Stella is 68.8cm en 7000 gram (wel aan de lichte kant). En die was ook niet te dun . Scheelt ruim een kilo!
pi_62842226
Oh nee, dr zit echt genoeg babyspek op hoor. En er is ook niets aan de hand, de arts stelde me echt helemaal gerust dat het echt niet erg was.

Maneki, Jen slaapt nog elke ochtend naast me. Ik leg haar of in het midden tussen de kussens (dan schuif ik de kussens opzij bed = 1.80) of aan mijn kant, daar kan ze ook niet eruit vallen, daar staat het bedje tegenaan.

Ik ga gewoon tussendoor even wegen, meer om mezelf op mn gemak te stellen. Ik hoef pas op 24 december weer.
pi_62843552
Ticootje: tussendoor wegen is dan toch prima voor je eigen geruststelling? Ik zou het ook doen hoor!

Domme Freecell hier net

Net Leandertje wakker -> huilen. Dus ik denk
- laatste voeding: 3 uur geleden en meestal huilt hij na 4 uur nog niet en leg ik hem maar gewoon aan, geen honger.
- Vieze luier, nope,
- moe? Nope, net heel lang geslapen.
- verveeld? nee, ik probeerde hem heus te vermaken...

....Maar hij bleef heel boos huilen.
Toch maar aangelegd. Sabbel, sabbel, DRINKDRINKDRINK leeg

Nope to self: hij kán natuurlijk best honger hebben na 3 uur en nu is hij erg tevreden aan het zijn.
pi_62843731
Tussen ons in slaapt bep niet zo lekker meer omdat we 2 losse matrassen hebben en dus een geul in het midden. Naast me durf ik niet want dan rolt ze uit bed. Misschien iets van een plankje tussen m`n matras en bedrand zetten, als uitvalbeveiliging
Saartje
pi_62844471
ja, crosstopic nodig hier eigenlijk *snif*. selene en ik zijn nu allebei ingeent. mijn arm doet zeer en haar beentjes. we zijn hier heel kleinzerig: boehoe, doet zeer! zij heeft de betere deal, want ze slaapt en drinkt gulzig, net als vorige keer
pi_62845610
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tussen ons in slaapt bep niet zo lekker meer omdat we 2 losse matrassen hebben en dus een geul in het midden. Naast me durf ik niet want dan rolt ze uit bed. Misschien iets van een plankje tussen m`n matras en bedrand zetten, als uitvalbeveiliging
Je kan bij ikea toch van die hekjes kopen, volgens mij kan je die ook op een "grote mensen" bed klikken
zoek... link.... en... KLIK
pi_62846227
ik hou Jen haar curve ook bij op bv.com, op die curve zit ze gewoon prima op de lijn.
pi_62846890
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Je kan bij ikea toch van die hekjes kopen, volgens mij kan je die ook op een "grote mensen" bed klikken
zoek... link.... en... KLIK
Handig! Hebben!
Leander ligt nu uit voorzorg zo ongeveer halverwege ons bed, dus er blijft wat weinig ruimte voor ons over
pi_62847170
het wordt pas vervelend als Jen wakker is. Dan gaat ze je haar eruit trekken.
pi_62847302
Oh ja..goede reden om binnenkort maar weer eens naar Ikea te gaan
Saartje
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:56:21 #248
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62870545
Net het kind in bad gedaan, zodat ze lekker schoon d'r bed in kon. Kind al lekker moe, dus nog een flesje d'rin. Maar het kind was misschien toch wel een beetje te moe, want ze verslikte zich en kotste alles weer uit. Over zichzelf, over mij, over het bed .

En toen had ik even zin om te huilen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62871196
oh dat is niet leuk!

Ik doe bep sinds 3 dagen nog een keer extra op een dag in bed, en dan slaapt ze een klein half uurtje en wil ze `s avonds íets later naar bed..maar tot nu toe komt ze `s nachts zo rond middernacht en dan pas tegen 5 uur weer. Dat is al heel wat beter dan 22.00 1.30 4.00 en 7.00
Saartje
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:33:07 #250
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62871443
Beter Maneki! Voel je je al meer uitgerust? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62871500
Ik ben nu helemaal gaar van het slapen
Saartje
  zondag 2 november 2008 @ 11:57:07 #252
223453 Guuzewuus
pi_62878674
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben nu helemaal gaar van het slapen
Ik ben gaar van het niet-slapen .
En ik doe iets helemaal verkeerd, maar heb de puf niet om het anders aan te pakken. Ik geef Stella eigenlijk altijd een klein flesje 's nachts als ze wakker wordt, maar nu wordt ze da laatste tijd regelmatig twee keer wakker en krijgt ze dus echt teveel binnen volgens mij .

6.00uur: 180ml opvolgmelk 2 met bambix.
9.30uur: fruit (hele appel bijvoorbeeld, helemaal fijn gemalen). Soms een rijstewafel of een soepstengel.
11.00uur: 180 ml opvolgmelk 2.
13.00uur: boterham (in stukjes zonder korstjes, met margarine of stroop).
15.00uur: 180 ml opvolgmelk 2.
17.20uur: avondeten (véél! Ze eet echt een grote portie verse groente, ook helemaal fijngemalen).
1845uur: 180 ml opvolgmelk 2.

En dan nog 's nachts één à twee keer op dit moment 120 ml opvolgmelk plus bambix. En ze heeft echt overvolle luiers 's nachts. Volgens mij krijgt ze gewoon teveel? Zou dat kunnen? Maar het lijkt alsof ze het nodig heeft. Het gaat er zonder problemen in, ze geeft zelf ook aan te willen eten. En als ze niet meer wil, stop ik altijd (ik prop er niet nog wat bij). Ze is nu 68.8cm en 7070 gram.

Volgens mij zijn die nachtflesjes echt niet nodig en moet ik haar op een andere manier gaan troosten, maar ik vind er gewoon de moed niet voor. Of denken jullie misschien dat ze wel echt dorst heeft dan?
Pfffff....
  zondag 2 november 2008 @ 12:06:23 #253
3011 E.T.
pi_62878872
jee, wat eet Stella al veel

Nienke is een week of 2 ouder en die eet 3 happen fruit en 2 happen groente (meer krijg ik er echt niet in) en heeft gister voor het eerst een broodkorst gehad om te kluiven. Ik moet hard aan het werk als ik het zo lees
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 november 2008 @ 12:08:15 #254
223453 Guuzewuus
pi_62878904
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:06 schreef E.T. het volgende:
jee, wat eet Stella al veel

Nienke is een week of 2 ouder en die eet 3 happen fruit en 2 happen groente (meer krijg ik er echt niet in) en heeft gister voor het eerst een broodkorst gehad om te kluiven. Ik moet hard aan het werk als ik het zo lees
Ja, ik weet het. Ik snap het ook echt niet . Ze vindt het heerlijk, vooral de groente .
En dat krijgt ze ook pas drie weken hoor. Brood sabbelt ze nu ook een week of drie aan, en sinds gisteren echt in stukjes. Feest .
pi_62880900
Die hekjes! Goed idee! *Ikea op to-do-lijstje zet*
Ik heb een kladblok naast mijn bed gelegd, waarop ik schrijf hoe laat Thomas zich meldt en wanneer hij weer verder slaapt. Want vaak weet ik 's morgens niet meer of hij nou 2, 3 of 4 keer is geweest en of hij 30 min. naast me gelegen heeft of 3 uur. Nou, na drie dagen wil ik er het volgende over kwijt:

Verder hier ook een grote eter hoor. Thomas krijgt naast zijn 4 tot 6 volledige borstvoedingen twee hele boterhammen, een stuk fruit, een rijstwafeltje en een avondhap van groente op zjin Rapleys of groente/aardappels of groente/rijst van een lepel.

En verder stond hij gisteren meerdere malen zowat! Op zijn voeten! Zijn box en bed zijn omlaag, hij kruipt als een bezetene het hele huis door, hij gaat zo snel!

Gisteren waren we op een verjaardag waar een >1-jarig meisje was dat net zo lang was als Thomas en maatje 80 draagt, wat Thomas ook al zo goed als past qua bovenkleding.

Hij wordt zo snel groot.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62883689
Dana rolde gister voor t eerst zelf om
ze lag boven bij ons op bed op dr buik en ineens draait ze zich gewoon op dr rug, ik zat echt zo te kijken whehe
pi_62883762
webkim, ik doe maar niet opschrijven hoevaak Jen zich snachts meldt. Ik hou gewoon op met tellen bij 2. Soms is het echt van de zotte. Ach het is gewoon zo.
  zondag 2 november 2008 @ 17:11:30 #258
3011 E.T.
pi_62885581
Thomas is wel weer een hele maand ouder dan Nienke

Wel goed, staan!

IK geloof dat hier de box niet zo lang blijft staan als bij Tijn Mevrouw vindt het maar niks en brult gewoon net zo lang tot ze d'r zin krijgt en op de grond d'r gang kan gaan Ze wil kruipen en ontdekken.. niet in die stomme box vanachter tralies toekijken hoe je broer door de hele kamer loopt
pi_62886382
bep wil ook niet in de box maar samen met de knullen met lego spelen en de kat molesteren, die dat gewoon best vindt
Saartje
pi_62901060
Ik heb vandaag een beetje een feestgevoel; klik maar op mijn babybanner!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_62901096
Onze katten accepteren ook alles, echt wonderbaarlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62901279
Hier wordt er ook flink aan de oren van de poes getrokken. Maar ik probeer wel steeds te corrigeren. "Nee, zachtjes bij de poes".... niet dat het helpt, maar toch.
pi_62901575
Ik ga zo een half stukje taart eten en de halve kamer versieren en ballonnen half op blazen

Verder wordt de kat hier ook wel eens gepest; maar dan vooral door mij
pi_62901926
half gefeliciteerd dan maar, flowerbox

bep kwam gisteravond om 22.00 uur, toen om 2 uur en toen pas om 7 uur weer ik wist niet wat me overkwam
En ik heb haar aan het drinken hoor..gewoon uit een bekertje en dat gaat als een speer
Saartje
pi_62902124
Hier gaat de sap ook redelijk nu. Het heeft me wel wat moeite gekost om haar van mama naar sap te krijgen. Maar ik krijg nu zo'n 150cc sap per dag naar binnen.

Gister waren we even bij mn ouders, maar ik was haar flesje vergeten. Gelukkig heeft mijn mam ook een flesje, welliswaar met een hele andere speen dan dat ze gewent is. Maar ze had m heel snel door en dronk zowaar op de middag en bij het avondeten de fles helemaal leeg. Zou het aan de speen liggen? Of misschien net even een ander sapje? ---> ik ga dus even kijken voor een difraxflesje... Misschien dat ze dan nog iets beter gaat drinken.
pi_62902183
Oh en Jen was weer een nachtspook, haar neusje zat vol. Dus met speen slapen kon niet. Mopperen dus. Wel aan de borst in slaap vallen, voorzichtig naast me neergelegd en ik heb zeker een half uur heerlijk naar haar liggen kijken. Ze lag heerlijk te snurken (waar haar vader ook aan mee deed, maar die kreeg wel een por) en ze was toch wel tevreden. Ze moest lachen in haar slaap.... En af en toe werd ze even wakker omdat ademen door de neus wat moeilijk ging, maar dan aaide ik even over haar rug en zakte ze weer weg..

Ik heb echt zo'n lief kind!
pi_62903095
Hoppa Bep!
Ticootje: lekker is dat hè? Zien dat uk wakker wordt, één voorzichtig aaitje en ze zeilen weer weg

Ik schaam me bijna om het hier en nu te zeggen, maar Leandertje slaapt door
Al 3 nachten rond 23:00 en dan rond 5:30/6:00 weer Ik vind dat doorslapen, haha. Wel word ik nog steeds heel wakker tussen 3 en 4, maar dat gaat vast vanzelf over. En hij ritselt het zelf zo dat hij toch 6 voedingen krijgt door óf 's morgens dan om 8:00 al weer te melden, óf 's avonds 2x vlak achter elkaar te willen drinken. Ook best prima dus.
pi_62903123
Jennifer heeft ook een periode doorgeslapen.
  maandag 3 november 2008 @ 11:33:19 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_62903573
Ruben heeft dan toch echt eindelijk zijn eerste tand
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62903664
Ah eindelijk Troel. Goed poetsen he?

Ik poets Jen haar tand elke dag, maar volgens het cb hoefde dat nog niet. Nou ik vind van wel! Ze weet precies als ik haar in de badkamer neerzet wat er gaat gebeuren. Ze doet netjes haar mondje open en dan poets ik haar hele mondje. (Misschien lok ik zo nog wel een tandje tevoorschijn)
pi_62903671
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Jennifer heeft ook een periode doorgeslapen.

Ik moest hardop lachen
Altijd hoop houden dus
  maandag 3 november 2008 @ 12:56:34 #272
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62905446
Flowerbox, gefeli!
Freecell, wat fijn! Hopelijk blijft dat zo (dat kan wel, hoor!). Maar bij ons zijn het periodes. Momenteel slaapt ze vaker wel dan niet door .

Gelukkig heeft Marlien het meestal wel naar haar zin in de box. Judith had er altijd een hekel aan en dat vond ik best lastig. Daan vond het ook altijd fijn in de box, het was echt een plekje waar hij zich veilig voelde, ook toen hij al wat groter was (en wij baalden dat die sta-in-de-weg nog steeds de kamer niet uitkon).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 3 november 2008 @ 13:03:04 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_62905612
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Ah eindelijk Troel. Goed poetsen he?

Ik poets Jen haar tand elke dag, maar volgens het cb hoefde dat nog niet. Nou ik vind van wel! Ze weet precies als ik haar in de badkamer neerzet wat er gaat gebeuren. Ze doet netjes haar mondje open en dan poets ik haar hele mondje. (Misschien lok ik zo nog wel een tandje tevoorschijn)
Op dit moment is het vooral kauwen op de tandenborstel

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 03-11-2008 13:29:51 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62905870
gefeliciteerd ruben, met je eerste tand. (bij piet is onlangs de eerste melktand eruit , dat was ook de tand die destijds als eerste doorkwam. zou dat altijd zo zijn?)
pi_62906427
Een halve felicitatie voor flowerbox... (zo heb je altijd wat te vieren he)
Ruben een tandje gefeliciteerd
Freecell een doorslaper, wat fijn zeg!

Vanmiddag moet ons manneke weer naar het CB, Weer prikkies Ben benieuwd hoe lang hij is. Tot nu toe heeft hij vandaag echt een brul-dag dus dat kan er ook nog wel bij.
pi_62908749
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Een halve felicitatie voor flowerbox... (zo heb je altijd wat te vieren he)

Ruben een tandje gefeliciteerd
Freecell een doorslaper, wat fijn zeg!

Vanmiddag moet ons manneke weer naar het CB, Weer prikkies Ben benieuwd hoe lang hij is. Tot nu toe heeft hij vandaag echt een brul-dag dus dat kan er ook nog wel bij.
Ik ben gek op feestjes en anders moeten we zo lang w8888.
En ik vind het ook wel een mijlpaal, dat eerste half jaar.
pi_62911955
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:10 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben gek op feestjes en anders moeten we zo lang w8888.
En ik vind het ook wel een mijlpaal, dat eerste half jaar.
Dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik heb dat niet zo, en het is pas dat ik hier kom sinds de geboorte van mijn 2e, dus zal het wel een nieuwe generatie zijn dat het zo "in" is.

Ons beer Koen is met 4 maanden weer goedgekeurd. Met zijn7340! gram en 66.5cm heeft hij net zijn 2 prikkies weer gehad. Uiteraard weer brullen maar nu mag ie lekker drinken
  maandag 3 november 2008 @ 17:11:44 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62912111
Ja, er zit natuurlijk ook echt een enooooorme kloof tussen jou eerste en deze kindje. Compleet nieuwe generatie!

Vraagje, Sasha wilde tussen de middag zijn melk niet, nu heb ik de fles op tafel laten staan en nu drink hij hem alsnog zelf met tussenpozen leeg. Dat is toch verder niet erg lijkt me?
  maandag 3 november 2008 @ 17:18:35 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62912265
Kunnen die van jullie ook zo vreselijk poepen trouwens?
Ik ruik nu ook weer wat en de moed zakt me echt in mijn schoenen dan!
Van de week had ik hem weer tot aan zijn oksels onder zitten, met romper en al in bad gezet en daar uitgepeld. Vieze zooi!
pi_62912654
Ow yeah!!
Z'n poeperd heeft nu een rust moment al een paar dagen. Sodeju wat kwam er ineens een hoop zooi uit dat lijfje

Als je z'n melk uit blik bedoeld dan zou ik die na 1 uur weggooien.

Maarten maakt steeds tuitmondjes en dat ziet er zo lief uit
pi_62912669
BE, voor een keer kan zo'n flesje niet kwaad. Maar voor de tanden is het beter om de eet-momenten te beperken tot zo'n 6a7 keer per dag. Dus eigenlijk de maaltijden&tussendoortjes. Anders worden de tanden continu belast met suikeraanvallen. Dat veroorzaakt weer zuigcaries. En dan tussendoor alleen water/thee.

En sommige luiers kunnen inderdaad zijn.. Die geur, en de drap overal
  maandag 3 november 2008 @ 17:33:48 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62912731
Het is idd poedermelk Ardenlyn.

En over de eetmomenten, dat klinkt idd wel zinnig. Hij heeft in principe de hele dag een flesje met diksap ter beschikking.
pi_62912802
Goeie tip! Maar mijn probleem is dat Maarten geen water en thee lust. Is er dan nog een andere optie?
  maandag 3 november 2008 @ 17:43:09 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_62912939
Ja, diksap, maar niet de hele dag door

Ruben krijgt hier gewoon zeeeer sterk verdunde diksap (waar mama het ongeveer andersom zou drinken ) en dat krijgt hij dan ergens bij. Na een kwartiertje is het afgelopen met de pret en is het weg met de fles/beker/waarieookmaaruitdrinktopdatmomentafhankelijkvanofdevaatwasserisuitgepakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62918811
Hier ging het ook zo. Chris wilde ook niks anders dan zoete drankjes, dus we gaven hem gewoon op vaste momenten zijn sapjes (1 op 15-20 verdund ofzo), en tussendoor regelmatig water laten proeven. Toen we dat een weekje heel actief deden wilde hij opeens het water wel..
pi_62919074
Oe, als ik dat zou doen bij Jen dan zou ik er nog minder in krijgen. Ik probeer gewoon iedere keer of ze iets wilt.
  maandag 3 november 2008 @ 22:23:12 #287
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62920817
Roos ( Volgende week 1 jaar ) drinkt gewoon slokjes water. Geen diksap, niets zoets verder. Soms een rijstwafeltje of een Nijntje koekje, maar zélden dat ze die opeet. Haar gewone maaltijden echter verslindt ze in razend tempo. Grote pot Olvarit ('s avonds), Soms twee boterhammen om 12 uur, ze laat het héél goed merken als het niet genoeg is. Ook als ik bij de Olvarit 's avonds of pap 's ochtends niet snel genoeg de volgende hap aanbied: hebbuh!!!!!!

Overigens zit ze praktisch 100% op de groeicurve qua alles, dus blijkbaar heeft ze het wel nodig, die twee boterhammen enzo, maar is het dus ook niet teveel.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_62924833
Luca slaapt sinds 2 weken ook elke nacht door. van 0:00 tot 08:00, dus ben zalig uitgeslapen haha
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:20:13 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62926863
We waren gisteren weer met de pufclub bij elkaar en die meiden zeiden dat ze Sasha bijna niet herkenden. Hij is echt zijn enorme bolle toet (en lijf) kwijt.
Hij eet ook echt niet zo veel als ik hier van sommigen lees.
Zo'n potje voeding (of dezelfde hoeveelheid vers) krijg hij meestal op een paar happen na op, dan nog wat yoghurt en tussen de middag 1 boterham.
Geen idee of hij er 2 op zou kunnen, maar hij protesteert ook niet na eentje. Dus daar hou ik het meestal maar gewoon bij.
pi_62927165
Maarten eet 's morgens 1 fles 180+3 en 1 boterham (die eet hij voor iets meer dan de helft op en soms helemaal)
Om ongeveer 9uur een koekje/cracker oid met sap.
Om 11uur/11:30 broodje met sap of meestal karnemelk
Half 3 in de middag poging om fruit te eten maar dat gaat ineens heel erg slecht dus dan maar in zijn avond eten fruit doen soms.
Half 6/6 uur avondeten en dan een behoorlijk bordje vol eet hij helemaal leeg en sap erbij.
Als laatste om 20:00 fles van 180+3.

het eten van maarten is iets slechter door zijn rare gewoonte om er vaak wat uit te werken met z'n tong maar opzich eet hij nog steeds goed.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:02:46 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_62928655
RUben heeft vanochtend Bert een blauw oog gemept met de afstandsbediening
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62928933
Ben heeft vannacht van 22u30 tot 6u geslapen .
En het heeft hem precies deugd gedaan, want hij lijkt een veel blijere baby dan voorheen! En hij kan sinds deze ochtend ook in buiklig zijn hoofdje volledig opheffen en alle kanten uitkijken .
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:17:00 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62928973
Goed gedaan Ben!

Wat een geweld allemaal! Sasha timmerde papa op zijn neus vanmorgen, de tranen sprongen in zijn ogen!
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Maarten eet 's morgens 1 fles 180+3 en 1 boterham (die eet hij voor iets meer dan de helft op en soms helemaal)
Om ongeveer 9uur een koekje/cracker oid met sap.
Om 11uur/11:30 broodje met sap of meestal karnemelk
Half 3 in de middag poging om fruit te eten maar dat gaat ineens heel erg slecht dus dan maar in zijn avond eten fruit doen soms.
Half 6/6 uur avondeten en dan een behoorlijk bordje vol eet hij helemaal leeg en sap erbij.
Als laatste om 20:00 fles van 180+3.

het eten van maarten is iets slechter door zijn rare gewoonte om er vaak wat uit te werken met z'n tong maar opzich eet hij nog steeds goed.
Sasha werkt er de laatste tijd ook steeds vaker wat uit.

Hier is het als volgt:

07.00 papfles 180cc
09.30 fruit
11.30/12.00 fles 180cc en 1 boterham (fles gaat niet altijd leeg)
uurtje of 14/15 koekje met sap
17.30 avondeten (vers of potje) met flink wat kwark met yoghurt (en soms wat vanillevla)
23.00 fles 180cc
pi_62929003
Ik had gister pasta gemaakt voor Jen, met spinazie en geitenkaas. Nou ze vond het heeeeeeel vies, huilen huilen! dus na een paar happen vond ik het echt zielig. Dus ik denk ik trek even snel een potje worteltjes open van de olvarit. Ik neem een hapje, smerig!!! Jen laten proeven, NEEEEE ik wil geen worteltjes. (Ik gaf dr geen ongelijk). Dus werd het een boterham met appelstroop, die was wel lekker.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:30:23 #295
3011 E.T.
pi_62929323
Nienke zwaait
Als ze naar bed gaat en papa zwaait haar nog even na, dan gaat ze ook haar handje bewegen ..

Echt té schattig
pi_62929626
Wat een gemep

Leander sliep vanmorgen tot 6:45 En daarna nog tot 9 uur
Ik ben er dus om half 9 maar uitgestapt om te gaan douchen
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:43:56 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62929628
Oh wat lief zeg!
pi_62934857
Lieve nienke!

Ik kijk uit naar het moment dat Ben zijn armpjes naar mij gaat uitsteken.
Hij is trouwens net op m'n arm in slaap gevallen. Eigenlijk zou ik hem moeten wegleggen en verder gaan uitpakken, maar naaaaaaaaaah lekker even niet .
pi_62935241
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik had gister pasta gemaakt voor Jen, met spinazie en geitenkaas. Nou ze vond het heeeeeeel vies, huilen huilen! dus na een paar happen vond ik het echt zielig. Dus ik denk ik trek even snel een potje worteltjes open van de olvarit. Ik neem een hapje, smerig!!! Jen laten proeven, NEEEEE ik wil geen worteltjes. (Ik gaf dr geen ongelijk). Dus werd het een boterham met appelstroop, die was wel lekker.
kinderen en geitenkaas is nou ook niet echt een goede combinatie ±P
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:03:41 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_62936285
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:20 schreef Dakota het volgende:

[..]

kinderen en geitenkaas is nou ook niet echt een goede combinatie ±P
Dan heb je Pepijn van P-iglet nog nooit geitenkaas zien eten