abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62731646
freecell, zo' n kleintje kan je nog niet verwennen hoor. En met je draagdoek zal je voorlopig nog wel wat reacties krijgen. Dat is zielig, koop toch een bb, neem toch een buggy, laat je gordijn thuis. Ach je moet wat stevig in je schoenen staan. Iedereen bemoeit zich opeens met je vanaf het moment dat je zwanger bent.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:02:41 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62731662
Dussss.

Die ja.

pi_62731756
Maar hij slaapt prima Alleen niet in een bedje. Hij heeft verder niet ergens last van, hij heeft gewoon mama-honger.

Als hij moe is, gaat hij huilen, maar hij is alweer gelukkig als hij mij de doek ziet knopen en slaapt dan binnen een minuut!
Kan een Osteopaat dan nog wel wat voor me doen? Hij heeft écht geen pijn oid!
pi_62731761
oh ik heb inderdaad goede verhalen over een osteopaat gehoord. En ook al eens resultaat bij een te vroeg geboren kereltje. Het was een wereld van verschil.
pi_62731839
freecell, misschien heeft ie wel pijn als je m neerlegt. Maar als je m bij de draagt dat hij net in een goede houding ligt. Je kan het een kans geven.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:10:39 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62731898
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
Maar hij slaapt prima Alleen niet in een bedje. Hij heeft verder niet ergens last van, hij heeft gewoon mama-honger.

Als hij moe is, gaat hij huilen, maar hij is alweer gelukkig als hij mij de doek ziet knopen en slaapt dan binnen een minuut!
Kan een Osteopaat dan nog wel wat voor me doen? Hij heeft écht geen pijn oid!
Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.
Het was alleen een suggestie hoor. Als jullie hier blij mee zijn is het toch ok?
pi_62731945
De jongste van m'n beste vriendin loopt bij een osteopaat.
Hij is 2,5 en 'vertikt' het te praten. Nu blijkt z'n hoofdje aan 1 zijde wat afgevlakt te zijn; precies op het spraakgebied?
Dus hij wordt nu behandeld; en binnen enkele weken al verschil; ineens probeert hij allemaal woordjes en namen bij te leren (oa Amber). Heel pienter jochie; alleen het praten lukte nog niet zo.

En ik draag ook geregeld; de wandelwagen staat zelfs nu al een week of wat buiten gebruik (banden moeten opgepompt worden); maar Amber is een vlot meisje die graag bij mama is; maar ook al heel wijs de wereld in kijkt en zich ook bij anderen thuisvoelt; en ook gewoon lekker in d'r bedje kan slapen. Mits ze maar in haar behoeften voldaan is.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62732000
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Ticootje het volgende:
freecell, misschien heeft ie wel pijn als je m neerlegt. Maar als je m bij de draagt dat hij net in een goede houding ligt. Je kan het een kans geven.
Mja, 's nachts ligt hij natuurlijk
Maar ik moet toch nog naar mijn chiropractor/osteopaat voor nacontrole van mijn bekken, dus dan neem ik hem wel mee. Hij is heel goed en doet ook beebs
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:14:18 #159
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62732007
Bij Lilah was behalve haar enorme voorkeurshouding ook niks te merken. Toen we bij de chiropractor kwamen bleek dat ze de ene kant helemaal niet goed op kon draaien en de "goede" kant eigenlijk ook helemaal niet zo goed ging. En ze heeft nooit gehuild, dus dat zegt niks. Je kan hem altijd een keer na laten kijken op "verborgen gebreken" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62732147
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.
Het was alleen een suggestie hoor. Als jullie hier blij mee zijn is het toch ok?
Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestie
Maar hij lijkt gewoon wel erg gelukkig? Als hij wakker is, is het lachen, spelen, ontwikkelen, blij doen en hard op zoek zijn naar zijn duimpje En slapen gaat ook lekker, alleen dan in de doek of bij ons....
Het enige moment waarop hij wat ongelukkig is, is 's avonds een half uurtje rond etenstijd, maar dat schijnt meer voor te komen...
pi_62732246
Ik ben overtuigd, Leander gaat mee de komende keer
Ik meld wel ff hoe het ging!
pi_62733212
Je weet maar nooit wat hij voor je kan betekenen freecell. En voor het zelfde geldt is er helemaal niets aan het handje en heeft Leander gewoon een "huil-uurtje"

Hier is Koen de vrolijkheid zelve, als ik kijk met 2 maanden terug en nu. Jeutje wat een verschil is dat.
Ontzettend gekke geluidjes aan het maken, hard en zacht. Lachen lachen en nog eens lachen. En heel af en toe zint het hem niet en dan brult ie effies.

Zijn er hier babietjes die berg hebben (of hebben gehad) Ik kan op internet geen foto vinden waarop ik het evt zou kunnen vergelijken. Anders bel ik vd week even de HA maar ik wil altijd eerst zelf kijken of ik er achter kan komen wat het is.
pi_62733569
hier wel berg gehad, maar geen foto voor je vrees ik

zag er uit als soort korstjes op haar hoofdhuid, maar dan niet echt droog...maar soort plaque.
pi_62733771
Freecell,ook hier veel baat bij bezoek aan chiropractor.toen lotte net 4 weken was ben ik volgens mij voor het eerst gegaan.ze huilde ook niet,maar toen ik later hoorde wat er allemaal vast zat,vond ik dat echt heel zielig.
Het gaat nu echt een heel stuk beter,pas een kleine terugval gehad maar gaat nu weer heel goed!
Morgen weer ''controle''
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:08:45 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62734223
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestie
Maar hij lijkt gewoon wel erg gelukkig? Als hij wakker is, is het lachen, spelen, ontwikkelen, blij doen en hard op zoek zijn naar zijn duimpje En slapen gaat ook lekker, alleen dan in de doek of bij ons....
Het enige moment waarop hij wat ongelukkig is, is 's avonds een half uurtje rond etenstijd, maar dat schijnt meer voor te komen...
Nog ff dan, ondanks dat je al overtuigd bent. Maar natuurlijk is hij erg gelukkig, hij hangt de hele dag lekker tegen jouw warme buik of die van papa aan, duh! Daar zou ik elke baby gelukkig van worden.
Maar ik bedacht ook al dat het toch wel steeds zwaarder zal worden naar mate hij groter wordt en een keer moeten jullie toch over zeg maar.
Dan denk ik dat je dat beter nu kan proberen, nu hij nog klein is dan dat hij later echt helemaal andere dingen moet aan aanwennen enzo.

En als je zelf toch al bij eentje loopt is de drempel natuurlijk helemaal laag. Ik ben benieuwd!
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:09:51 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62734286
Berg laat zich volgens mij het beste omschrijven als een beetje vettige, gelige of wittige schilfers en/of korstjes.
pi_62734482
ik heb het er net afgehaald bij Jen. Gele vettige korstjes.
pi_62734596
je kunt het vaak goed verwijderen (tijdelijk...die huid blijft vaak toch onrustig) door het eerst met neutrale olie of vaseline in te vetten. Nachtje 'weken' en dan met borsteltje of tandenborstel (of nagels ) voorzichtig loskrabbelen.
Het proberen weg te halen heeft trouwens weinig 'nut' hoor ! Herstelt er niet sneller van .. ik deed het meer omdat ik er gewoon niet meer van af kon blijven!
Hier was het pas weg toen ik na een opmerking van mijn vader toch eens een haarlotion gekocht heb die zeepresten na badje zou neutraliseren. Ik dacht dat het niet zou werken, maar mooi dat het al heel snel erna over was !
pi_62734720
Berg check! Soort vervellen, begint mild, maar wordt erger. Soort vettige gele korstjes.
Mijn optie om er af te komen: olie er op, even laten intrekken, met iets zachtjes over het hoofdjes schrapen (Leander vindt het leuk, haha) en dan in bad en haartjes wassen. Weg berg
pi_62734735
het gaat vaak vanzelf weg. En ik kon er ook niet afblijven. Ik ben een peuteraar.
pi_62737721
Hooi, nieuwe mama zegt even hallo
ik ben de mama van een lieve meid geboren in mei

En om terug te komen op de osteopaat, bij mijn dochter heeft het wonderen gedaan
pi_62738356
freecell, heerlijk dat de draagdoek zo'n uitkomst biedt. wat ik nog wilde toevoegen, zonder bemoeierig te willen overkomen: het kan volgens mij in ieder geval geen kwaad om 't wel af en toe te blijven proberen (Leander in z'n bed leggen als hij moe is). Piet en Anna konden de eerste paar maanden ook niet goed uit zichzelf in slaap vallen alleen in hun bedje. maar daarna hebben ze het (met wat 'oefenen') uiteindelijk toch geleerd. (net als dat hij zich eerst nog niet in de box of het wipstoeltje kon vermaken, maar nu wel). bij dat oefenen is 't voor de ouders vooral de kunst om zijn moeheidssignalen tijdig als zodanig te herkennen en 'm dan meteen naar bed te brengen. dus wrijven in de oogjes, duim zoeken, etc. > hopsakee, even in bed. aan die tip heb ik destijds in ieder geval veel gehad, dus wellicht is 't ook iets voor jullie. succes!
pi_62740634
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:58 schreef bixister het volgende:
freecell, heerlijk dat de draagdoek zo'n uitkomst biedt. wat ik nog wilde toevoegen, zonder bemoeierig te willen overkomen: het kan volgens mij in ieder geval geen kwaad om 't wel af en toe te blijven proberen (Leander in z'n bed leggen als hij moe is). Piet en Anna konden de eerste paar maanden ook niet goed uit zichzelf in slaap vallen alleen in hun bedje. maar daarna hebben ze het (met wat 'oefenen') uiteindelijk toch geleerd. (net als dat hij zich eerst nog niet in de box of het wipstoeltje kon vermaken, maar nu wel). bij dat oefenen is 't voor de ouders vooral de kunst om zijn moeheidssignalen tijdig als zodanig te herkennen en 'm dan meteen naar bed te brengen. dus wrijven in de oogjes, duim zoeken, etc. > hopsakee, even in bed. aan die tip heb ik destijds in ieder geval veel gehad, dus wellicht is 't ook iets voor jullie. succes!
Hier werkte dat dus juist helemaal niet:N
Ik kreeg als tip dat ik Maarten pas naar bed moest doen als hij echt moe was en niet al bij de eerste gaapjes oid.
Dat werkte bij Maarten veel beter en binnen een week sliep al redelijk rustig in zijn eigen bed overdag.
pi_62741628
Hier ook hele plakaten met berg. Ik smeer het in met baby olie even laten intrekken en dan met een kartonnetje eraf schrapen (mijn oude visistekaartjes komen eindelijk van pas)
pi_62741873
selene had ook wat berg. we hebben shampoo afgeschaft en sindsdien is de berg ook grotendeels weg gewoon lekker in badje met lekkere bubbelbad is zat voor zo'n jong velletje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62742288
Bep heeft ook berg, best wat maar haar haar zit er voor dus het valt niet zo op

Wat ik zo grappig vind, ze helpt sinds 2 weken met aankleden. Eerst was het nog altijd zo`n gewurm om met m`n hand zo`n mouw in te gaan om het handje te pakken en er door te voeren, nu hoef ik alleen nog maar haar hand voor het gat te doen dan doet ze zelf haar arm recht Ze probeert het ook al zelf maar maait dan altijd net de verkeerde kant op
Ik vind haar best vlot daarmee, of haar broers waren zo lekker lui
Saartje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:27:07 #177
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62742338
Ik doe dat omgekeerd met uitkleden. Dan zeg ik tegen Lilah "TREKKENNN!!" en dan trekt ze zo haar arm uit de mouw .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62742465
Ah hier is het "armen onhoog!".

Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
pi_62742579
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef Ticootje het volgende:
Ah hier is het "armen onhoog!".

Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
It's the thought that counts toch?!

Oke na al die verhalen over berg denk ik dat Koen het niet zo erg heeft, het zit echt alleen bij zijn fontanelletje en heeft dit al sinds zijn geboorte, het wordt niet erger dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
pi_62743498
Ik heb het ook gewoon laten zitten hoor. Ik heb het een week of 2 geleden pas lekker ingesmeerd en uitgekamd.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:48:14 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62757622

Zit ik in Italie, blijkt dat mijn gevoel vanmorgen toch juist was. Ik vond Sasha wat warm en idd is F. halverwege de dag naar huis gegaan om hem op te halen.
Was nog wel een gedoe. Ik ben contact nr 1, maar ik nam uiteraard niet op want ik hing in de lucht. F. zat in een vergadering en kon ook niet opnemen en toen hebben ze mijn ouders gebeld, en die zitten nog op Terschelling. Die hebben toen heel lief een vriendin gebeld en gevraagd of zij hem kon halen en F. is hem toen weer bij haar op gaan halen.
Ik belde net en hoorde een hoop gehuil op de achtergrond, hij wil absoluut niet op de grond of in de box, alleen maar hangen, hangen en nog meer hangen.

Wrsch zijn het tandjes, hij heeft 2 hele nare, paarsige bulten op zijn kaakje zitten, kiezen dus. Arm ding. En een beetje arme F. ook wel, want ik ben pas morgenavond weer thuis.
pi_62758747
Ahgos, arme Sasha. En arme jij, dat je niet bij hem bent nu.

Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh
Hij is vreselijk hardhandig: grijpt met die kleine nageltjes stukken vel vast, bij voorkeur in je gezicht, zet zijn nagels erin en trekt dan heel hard. Hij slaat en petst dat het een lieve lust is, hij duwt zich met zijn benen af als je hem vast wil houden.
En het allerlastigst: meneer verdomt het op zijn rug te liggen. Erg handig als hij een poepluier heeft. Hem terugrollen op zijn rug wordt d r a m a: hij gaat gillen en huilen en blijft naar zijn buik draaien, terwijl hij zijn hele lijf in een S-bocht gooit. Pffff.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62759718
ze gaan wat dat betreft wel weer lekker gelijk op webkim Die kleine nageltjes zijn scherp als scheermessen!
Als bep écht aan het draaikonten is en niet mee wil werken met luier verschonen ga ik op de grond zitten met haar tussen m`n benen liggend, waarna ik haar zachtjes vastklem met m`n onderbenen. Dan kan ze in ieder geval een paar kanten minder op. Mijn ene hand doet het nog steeds niet waardoor ik haar benen niet vast kan houden, en als ze dan ook nog gaat draaien is het helemaal niet te doen!
Saartje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:46:14 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_62769448
Oew, arme Sasha

Thomas klinkt lekker beweeglijk, ik herken gelukkig alleen dat vastgrijpen aan mijn vel, dat ellendig draaien doet hij eigenlijk niet vaak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62769658
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Webkim het volgende:
Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh
Nee joh dat moet pas als er bergen groen spuug uitkomt en ze hele vervelende dingen over je gaan roepen in een onnatuurlijke stem

Ik herken het wel hoor Hier grijpt Yara ook hardhandig naar vel en het maakt echt weinig uit of je nou net de nagels geknipt hebt of niet, het blijft vervelend. Ook leuk: mama's neus vastgrijpen en even met je nagels in het tussenschotje knijpen.
Op de rug liggen? Nee hoor! Dat is gewoon drama...mevrouw begint te gillen en laat duidelijk weten dat ze het er niet mee eens is Eigenlijk begint ze hard te gillen bij zo'n beetje alles waar ze het niet mee eens is.
Gelukkig zijn er ook zat dingen die ze wel leuk vindt. 1 ervan is eten. Ze kan dus gerust een uur lang in een kinderstoel zitten om te eten. Zelf eten, het gaat misschien niet snel maar het gaat er allemaal goed in
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62773157
Wat een kleine monstertjes zijn het toch ook, Sander gaf altijd kopstoten en niet alleen tegen de deur maar ook tegen mij (2 keer nieuwe bril moeten aanschaffen) En ook draaien als ie een poepluier had.

Koen is jengelig, misschien een griepje/ziekjes/tandjes? Niks is goed en hij heeft behoorlijke rooie wangetjes. Maar geen verhoging/koorts.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:30:03 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62773893
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62774233
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62776384
Amber was gisteren lekker van de rel; maar een kwartiertje overdag geslapen bij oma; eertgisteren maar 3 kwartier bij oma. Dus m'n stiefmoeder had gisteren haar handen vol aan Amber; op een end zijn ze maar een stukje gaan rijden en een kopje koffie gaan drinken ergens; daarmee was Ambertje afgeleid.

Ik kreeg meteen de vraag wat ik de avond te voor had gegeten, en ze had voor de zekerheid tandjes-doorkom-spul gesmeerd.

Tandjes lijken er wel heen hard aan te komen nu; ze steken net niet door het tandvlees heen nu; onder 2 voortandjes iig.

Maar of dat het was weet ik niet; ik denk dat ze mama gewoon heel erg miste; gisteravond de tijd genomen om haar lekker onbeperkt te laten tutten aan de borst; en ze leefde weer helemaal op; lachen; en ze heeft weer goed geslapen (Naja; wel vroeg wakker geworden vanochtend).
Nu is ze weer een happy meisje; geen drama.

Maar ze was gisteren echt even heel erg boos; ook maar kort in badje geweest; vriendlief ging d'r een kusje op d'r buik geven om op te vrolijken; maar ze ging dus boos aan z'n haar trekken; echt met die vuistjes zo helemaal spannen en van ik ben boos!!!!!-uitdrukking. Was echt een klein drama met badje en pyama aan.

Jammergenoeg raakt m'n stiefmoeder over bezorgd; die belde gisteravond ook om te zien hoe het nu was; en maar even aankijken dan; maar ik denk dat ze te overbezorgd is en dat werkt dan niet bij ambertje op m'n gevoel; gewoon heel intuitief met d'r omgaan en lekker relaxed zijn en zorgen dat ze al haar behoeftes heeft gehad werkt het beste.
Maar het is wel zo dat vanaf het begin ambertje niet zo goed bij opa en oma slaapt als thuis; ze is daar een stuk alerter; terwijl ze daar praktisch dezelfde wieg heeft staan (die van hun is 10 cm groter, maar zelfde model; de kroonwieg; dus dat is bekend ook al slaapt ze thuis inmiddels in d'r ledikantje).
Drinken doet ze goed; maar ik denk dat ze dan gewoon de veiligheid van papa en mama mist; opa en oma zijn leuk om leuk te doen; maar toch anders dan papa en mama.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62776482
Inmiddels slaapt Jen nu wel net zo goed bij mijn ouders als bij ons thuis. Soms zelfs beter.

Maar dat heeft ook wel even geduurd.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:59:30 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_62776525
Ruben heeft nooit last van dat soort dingen gehad *afklopt*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62777941
Nee Jen doet ook gewoon blijven liggen. Verder luierbroekjes! Ideaal, gewoon laten staan, luier omhoog en klaar. Kind blij mama blij.

Krabben -> nagels knippen als ze net in bad is geweest, dan kun je ze lekker kort knippen. Meestal wacht ik tot ze me weer openkrabt dan is het tijd om de boel weer te knippen.

Ik heb gister even gekeken of ik al een elastiekje in dr haartjes kon doen, maar helaas het is echt nog te kort. Gister was ze trouwens echt heel moe van het kdv. Ze wilde helemaal niets meer, ook geen eten. We hadden zelfs bietjes voor haar, die vindt ze helemaal super, maar het was huilen, huilen en huilen. Fruithapje ging nog wel voor de helft (anders heeft ze een lege maag voor de nacht, dat is ook zo sneu). Maar het badje hebben we gister echt even overgeslagen. Zodra ze dr bedje raakte sliep ze al. Vandaag mag ze de middag weer lekker thuis slaap inhalen. Dan alleen morgen nog en vrijdag is mama weer thuis.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:09:17 #193
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62778694
Isis heeft ook al van die vlijmscherpe nagels. Helaas zijn ze echt nog te klein om goed kort te kunnen knippen, dus ik heb ook al krasjes in m'n nek en decollete staan.
Inmiddels is ze weer iets minder verkouden en hebben we sterkere medicijnen tegen de spruw, want die was nog steeds niet weg. Tot nu toe helaas nog zonder resultaat, het drinken gaat nog steeds slecht en het lijkt eerder de verkeerde kant dan de goede kant op te gaan. Zelfs als ze wel goed wakker is weigert ze nu af en toe te drinken Vrijdag voor het eerst naar de kinderarts van de Down poli, hopelijk heeft die goede ideeën over het drinken.
pi_62778755
Jojo, wat vervelend! Wachten jullie met een flesje tot ze aangeeft of ze honger heeft (of doet ze dat helemaal niet?) of voeden jullie echt volgens een schema. Misschien heeft ze gewoon geen honger op het moment dat jij met de fles komt? Kan dat?

Vrijdag is nog maar 2 daagjes, hou het wel goed in de gaten, babies drogen veel sneller uit dan volwassenen.
pi_62779214
Wat moeilijk Jojo!
Krijgt ze nog steeds de voeding via de sonde?
Hopelijk weet de arts vrijdag nog wat tips voor je
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:30:18 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_62779276
He Jojo, dat is niet leuk. Maar ik denk dat ze vrijdag wel wat voor je weten hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:46:02 #197
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62779707
Ze krijgt nog steeds dat wat ze niet zelf opdrinkt via de sonde, dus uitdrogingsgevaar is er gelukkig niet. En voeden op verzoek doen we niet, want ze geeft zelf amper wat aan. Af en toe komt ze eerder dan na 3 uur om d'r voeding en dan geven we ook gewoon meteen, maar dat is dus zeldzaam en zelfs dan drinkt ze hem niet helemaal op. En geen honger op de schemamomenten, ja misschien, maar wanneer dan wel? Ik heb echt het idee dat ze als we d'r niet wakker zouden maken voor een voeding 's nachts en 's ochtends, ze gewoon rustig 10-12 uur zou slapen zonder om eten te vragen en dat is natuurlijk veel te lang voor zo'n ukkie
Ik heb zelfs al zitten denken of het zin heeft om een dag gewoon alleen te geven als ze er zelf om vraagt, maar dat durf ik niet zonder te overleggen met de arts, want ik denk dat we dan lang niet aan het minimum van 500 mL gaan komen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:16:27 #198
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62783723
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:30 schreef pinquit het volgende:
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds

Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd... Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep. Veel succes Webkim.
pi_62784118
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:

[..]

Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd... Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep. Veel succes Webkim.
Bedankt voor deze opbeurende post
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:32:52 #200
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62787658
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Webkim het volgende:
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
Je moet jezelf aanleren om hem gewoon op zijn buik te verschonen, gaat best . Ik kan Stella nu ook al op handen en knietjes verschonen. En omdat we daarmee het gevecht dus overslaan, gaat dat stukken sneller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')