abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62742288
Bep heeft ook berg, best wat maar haar haar zit er voor dus het valt niet zo op

Wat ik zo grappig vind, ze helpt sinds 2 weken met aankleden. Eerst was het nog altijd zo`n gewurm om met m`n hand zo`n mouw in te gaan om het handje te pakken en er door te voeren, nu hoef ik alleen nog maar haar hand voor het gat te doen dan doet ze zelf haar arm recht Ze probeert het ook al zelf maar maait dan altijd net de verkeerde kant op
Ik vind haar best vlot daarmee, of haar broers waren zo lekker lui
Saartje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:27:07 #177
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62742338
Ik doe dat omgekeerd met uitkleden. Dan zeg ik tegen Lilah "TREKKENNN!!" en dan trekt ze zo haar arm uit de mouw .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62742465
Ah hier is het "armen onhoog!".

Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62742579
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef Ticootje het volgende:
Ah hier is het "armen onhoog!".

Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
It's the thought that counts toch?!

Oke na al die verhalen over berg denk ik dat Koen het niet zo erg heeft, het zit echt alleen bij zijn fontanelletje en heeft dit al sinds zijn geboorte, het wordt niet erger dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
pi_62743498
Ik heb het ook gewoon laten zitten hoor. Ik heb het een week of 2 geleden pas lekker ingesmeerd en uitgekamd.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:48:14 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62757622

Zit ik in Italie, blijkt dat mijn gevoel vanmorgen toch juist was. Ik vond Sasha wat warm en idd is F. halverwege de dag naar huis gegaan om hem op te halen.
Was nog wel een gedoe. Ik ben contact nr 1, maar ik nam uiteraard niet op want ik hing in de lucht. F. zat in een vergadering en kon ook niet opnemen en toen hebben ze mijn ouders gebeld, en die zitten nog op Terschelling. Die hebben toen heel lief een vriendin gebeld en gevraagd of zij hem kon halen en F. is hem toen weer bij haar op gaan halen.
Ik belde net en hoorde een hoop gehuil op de achtergrond, hij wil absoluut niet op de grond of in de box, alleen maar hangen, hangen en nog meer hangen.

Wrsch zijn het tandjes, hij heeft 2 hele nare, paarsige bulten op zijn kaakje zitten, kiezen dus. Arm ding. En een beetje arme F. ook wel, want ik ben pas morgenavond weer thuis.
pi_62758747
Ahgos, arme Sasha. En arme jij, dat je niet bij hem bent nu.

Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh
Hij is vreselijk hardhandig: grijpt met die kleine nageltjes stukken vel vast, bij voorkeur in je gezicht, zet zijn nagels erin en trekt dan heel hard. Hij slaat en petst dat het een lieve lust is, hij duwt zich met zijn benen af als je hem vast wil houden.
En het allerlastigst: meneer verdomt het op zijn rug te liggen. Erg handig als hij een poepluier heeft. Hem terugrollen op zijn rug wordt d r a m a: hij gaat gillen en huilen en blijft naar zijn buik draaien, terwijl hij zijn hele lijf in een S-bocht gooit. Pffff.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62759718
ze gaan wat dat betreft wel weer lekker gelijk op webkim Die kleine nageltjes zijn scherp als scheermessen!
Als bep écht aan het draaikonten is en niet mee wil werken met luier verschonen ga ik op de grond zitten met haar tussen m`n benen liggend, waarna ik haar zachtjes vastklem met m`n onderbenen. Dan kan ze in ieder geval een paar kanten minder op. Mijn ene hand doet het nog steeds niet waardoor ik haar benen niet vast kan houden, en als ze dan ook nog gaat draaien is het helemaal niet te doen!
Saartje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:46:14 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_62769448
Oew, arme Sasha

Thomas klinkt lekker beweeglijk, ik herken gelukkig alleen dat vastgrijpen aan mijn vel, dat ellendig draaien doet hij eigenlijk niet vaak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62769658
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Webkim het volgende:
Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh
Nee joh dat moet pas als er bergen groen spuug uitkomt en ze hele vervelende dingen over je gaan roepen in een onnatuurlijke stem

Ik herken het wel hoor Hier grijpt Yara ook hardhandig naar vel en het maakt echt weinig uit of je nou net de nagels geknipt hebt of niet, het blijft vervelend. Ook leuk: mama's neus vastgrijpen en even met je nagels in het tussenschotje knijpen.
Op de rug liggen? Nee hoor! Dat is gewoon drama...mevrouw begint te gillen en laat duidelijk weten dat ze het er niet mee eens is Eigenlijk begint ze hard te gillen bij zo'n beetje alles waar ze het niet mee eens is.
Gelukkig zijn er ook zat dingen die ze wel leuk vindt. 1 ervan is eten. Ze kan dus gerust een uur lang in een kinderstoel zitten om te eten. Zelf eten, het gaat misschien niet snel maar het gaat er allemaal goed in
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62773157
Wat een kleine monstertjes zijn het toch ook, Sander gaf altijd kopstoten en niet alleen tegen de deur maar ook tegen mij (2 keer nieuwe bril moeten aanschaffen) En ook draaien als ie een poepluier had.

Koen is jengelig, misschien een griepje/ziekjes/tandjes? Niks is goed en hij heeft behoorlijke rooie wangetjes. Maar geen verhoging/koorts.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:30:03 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62773893
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62774233
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62776384
Amber was gisteren lekker van de rel; maar een kwartiertje overdag geslapen bij oma; eertgisteren maar 3 kwartier bij oma. Dus m'n stiefmoeder had gisteren haar handen vol aan Amber; op een end zijn ze maar een stukje gaan rijden en een kopje koffie gaan drinken ergens; daarmee was Ambertje afgeleid.

Ik kreeg meteen de vraag wat ik de avond te voor had gegeten, en ze had voor de zekerheid tandjes-doorkom-spul gesmeerd.

Tandjes lijken er wel heen hard aan te komen nu; ze steken net niet door het tandvlees heen nu; onder 2 voortandjes iig.

Maar of dat het was weet ik niet; ik denk dat ze mama gewoon heel erg miste; gisteravond de tijd genomen om haar lekker onbeperkt te laten tutten aan de borst; en ze leefde weer helemaal op; lachen; en ze heeft weer goed geslapen (Naja; wel vroeg wakker geworden vanochtend).
Nu is ze weer een happy meisje; geen drama.

Maar ze was gisteren echt even heel erg boos; ook maar kort in badje geweest; vriendlief ging d'r een kusje op d'r buik geven om op te vrolijken; maar ze ging dus boos aan z'n haar trekken; echt met die vuistjes zo helemaal spannen en van ik ben boos!!!!!-uitdrukking. Was echt een klein drama met badje en pyama aan.

Jammergenoeg raakt m'n stiefmoeder over bezorgd; die belde gisteravond ook om te zien hoe het nu was; en maar even aankijken dan; maar ik denk dat ze te overbezorgd is en dat werkt dan niet bij ambertje op m'n gevoel; gewoon heel intuitief met d'r omgaan en lekker relaxed zijn en zorgen dat ze al haar behoeftes heeft gehad werkt het beste.
Maar het is wel zo dat vanaf het begin ambertje niet zo goed bij opa en oma slaapt als thuis; ze is daar een stuk alerter; terwijl ze daar praktisch dezelfde wieg heeft staan (die van hun is 10 cm groter, maar zelfde model; de kroonwieg; dus dat is bekend ook al slaapt ze thuis inmiddels in d'r ledikantje).
Drinken doet ze goed; maar ik denk dat ze dan gewoon de veiligheid van papa en mama mist; opa en oma zijn leuk om leuk te doen; maar toch anders dan papa en mama.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62776482
Inmiddels slaapt Jen nu wel net zo goed bij mijn ouders als bij ons thuis. Soms zelfs beter.

Maar dat heeft ook wel even geduurd.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:59:30 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_62776525
Ruben heeft nooit last van dat soort dingen gehad *afklopt*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62777941
Nee Jen doet ook gewoon blijven liggen. Verder luierbroekjes! Ideaal, gewoon laten staan, luier omhoog en klaar. Kind blij mama blij.

Krabben -> nagels knippen als ze net in bad is geweest, dan kun je ze lekker kort knippen. Meestal wacht ik tot ze me weer openkrabt dan is het tijd om de boel weer te knippen.

Ik heb gister even gekeken of ik al een elastiekje in dr haartjes kon doen, maar helaas het is echt nog te kort. Gister was ze trouwens echt heel moe van het kdv. Ze wilde helemaal niets meer, ook geen eten. We hadden zelfs bietjes voor haar, die vindt ze helemaal super, maar het was huilen, huilen en huilen. Fruithapje ging nog wel voor de helft (anders heeft ze een lege maag voor de nacht, dat is ook zo sneu). Maar het badje hebben we gister echt even overgeslagen. Zodra ze dr bedje raakte sliep ze al. Vandaag mag ze de middag weer lekker thuis slaap inhalen. Dan alleen morgen nog en vrijdag is mama weer thuis.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:09:17 #193
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62778694
Isis heeft ook al van die vlijmscherpe nagels. Helaas zijn ze echt nog te klein om goed kort te kunnen knippen, dus ik heb ook al krasjes in m'n nek en decollete staan.
Inmiddels is ze weer iets minder verkouden en hebben we sterkere medicijnen tegen de spruw, want die was nog steeds niet weg. Tot nu toe helaas nog zonder resultaat, het drinken gaat nog steeds slecht en het lijkt eerder de verkeerde kant dan de goede kant op te gaan. Zelfs als ze wel goed wakker is weigert ze nu af en toe te drinken Vrijdag voor het eerst naar de kinderarts van de Down poli, hopelijk heeft die goede ideeėn over het drinken.
pi_62778755
Jojo, wat vervelend! Wachten jullie met een flesje tot ze aangeeft of ze honger heeft (of doet ze dat helemaal niet?) of voeden jullie echt volgens een schema. Misschien heeft ze gewoon geen honger op het moment dat jij met de fles komt? Kan dat?

Vrijdag is nog maar 2 daagjes, hou het wel goed in de gaten, babies drogen veel sneller uit dan volwassenen.
pi_62779214
Wat moeilijk Jojo!
Krijgt ze nog steeds de voeding via de sonde?
Hopelijk weet de arts vrijdag nog wat tips voor je
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:30:18 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_62779276
He Jojo, dat is niet leuk. Maar ik denk dat ze vrijdag wel wat voor je weten hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:46:02 #197
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62779707
Ze krijgt nog steeds dat wat ze niet zelf opdrinkt via de sonde, dus uitdrogingsgevaar is er gelukkig niet. En voeden op verzoek doen we niet, want ze geeft zelf amper wat aan. Af en toe komt ze eerder dan na 3 uur om d'r voeding en dan geven we ook gewoon meteen, maar dat is dus zeldzaam en zelfs dan drinkt ze hem niet helemaal op. En geen honger op de schemamomenten, ja misschien, maar wanneer dan wel? Ik heb echt het idee dat ze als we d'r niet wakker zouden maken voor een voeding 's nachts en 's ochtends, ze gewoon rustig 10-12 uur zou slapen zonder om eten te vragen en dat is natuurlijk veel te lang voor zo'n ukkie
Ik heb zelfs al zitten denken of het zin heeft om een dag gewoon alleen te geven als ze er zelf om vraagt, maar dat durf ik niet zonder te overleggen met de arts, want ik denk dat we dan lang niet aan het minimum van 500 mL gaan komen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:16:27 #198
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62783723
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:30 schreef pinquit het volgende:
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds

Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd... Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep. Veel succes Webkim.
pi_62784118
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:

[..]

Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd... Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep. Veel succes Webkim.
Bedankt voor deze opbeurende post
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:32:52 #200
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62787658
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Webkim het volgende:
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
Je moet jezelf aanleren om hem gewoon op zijn buik te verschonen, gaat best . Ik kan Stella nu ook al op handen en knietjes verschonen. En omdat we daarmee het gevecht dus overslaan, gaat dat stukken sneller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')