quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:
[..]
Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd...Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep.
Veel succes Webkim.
![]()
hey maneki!quote:
ow beter, ja en er komt gewoon niets door he...bulten bobbels kwijl... maar geen tandje te zien nogquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
zelfde euvel hier..we slapen al wéken slecht door het tandemonium
Met mij gaat alles best, ik sta nog rechtop iig
Heb je ook foto`s van Ruby?
Ok en toen was ze dus om 2 uur wakkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef mrien het volgende:
Als Lotte op het kdv is geweest is ze ook ontzettend moe daarvan.
Wij halen haar rond half 6 op, dan is het weer bij mama drinken, knuffelen en vaak rond half 7 naar bed.
Rond 10/11 uur maken we haar dan wakker voor de laatste voeding.
Ook andere avonden ligt ze overigens rond 5/6/7 uur in bed. Vanavond was het kwart over 5 en toen heb ik haar om kwart voor 10 wakker gemaakt.
Ik weet niet veel van flesvoeding, maar kun je niet naar een fles minder? Of de fles van 19 uur vervroegen?
Net Ambertje met dat lachje en dat koppiequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Webkim het volgende:
Llewella, ik klikte even op je ticker om te zien of Amber vroeg/laat is met tanden en wat zie ik:
ze is 3 maanden, 3 weken en 3 dagen.![]()
(Ik ben een sucker voor mooie getallenreeksen)
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:58 schreef Llewella het volgende:
[..]
En dan is ze 3 over 3 geboren na 33 minuten persenOp 6-7-8
Wat lijkt me dat zwaar. Stella volgt aardig moeders ontwikkelingstempo, dus ik vermoed dat ze met een maand of 8 haar eerste tandje gaat krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat grappig, je kind in de klas in bad doen
Hier heeft madam vannacht de boel weer aardig op stelten gezet. Om 4.30 begon het schreeuwen en ik heb nog afgewacht maar toen iedereen wakker was en madam overhit, heb ik haar toch maar weer gepakt. Ze gréép me werkelijk beet en heeft nog een uur liggen nasnikken, ondertussen stevig mijn hand vasthebbend in haar handjes![]()
Pfft wat een drama zo!
Oepsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:44 schreef Madelieve het volgende:
[..]
Ok en toen was ze dus om 2 uur wakker. Zojuist grote fles gedronken, luier verschoond en nu ligt ze te poepen
want zo'n schone luier poept toch het lekkerst
.
Ze drinkt nu eigenlijk te weinig om naar een fles minder te gaan. Mrien, wanneer doen Lotte dan een badje? Of doe je dat niet op die dagen? Ik meen me te herinneren dat Lotte maar 2 dagen gaat toch? Jasja gaat straks op ma-di-wo dus dan wil ik haar minimaal op di in bad doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |