Wat heeft oma met hem uitgespookt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:00 schreef Troel het volgende:
Ruben was gisteren bek afOma heeft opgepast terwijl Bert en ik met mijn vader naar Les Miserables waren. Om half 7 lag Ruben op bed en hij was om half 9 pas weer wakker
Weten jullie zeker dat de klok niet vannacht stiekem verzet is
Als eerste: super dat je niet een nieuw topic geopend hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:08 schreef Utrecht het volgende:
Vraagje: Wij willen ipv potjes ook zelf koken voor onze baby als ze 6 maanden is.
Kan iemand een goede keukenmachine aanraden die je hierbij kan gebruiken (niet te groot)
Bumba, irritant clowntje leuk voor kleintjesquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en vanmorgen hebben we heel verantwoord een boterham gegeten voor de tv. Bomba (?) stond aan en ze vond het prachtig. Helemaal lachen en vergat soms om te eten.
Ja het is inderdaad niveau teletubbies... Maar Jen vond het echt helemaal leuk. Ze zat echt helemaal te kijken en te lachen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bumba, irritant clowntje leuk voor kleintjes
Wij hebben geen negatieve testen gehad, maar wel een extra test voor Marlien. Ik ben namelijk zelf slechthorend (erfelijk) op een manier die niet door de standaard-test gemeten wordt (de gehoorzenuw geeft de geluiden niet goed door). Vandaar dat Marlien een uitgebreidere test kreeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef marit1978 het volgende:
Wie heeft met zijn kleintje ook meegemaakt dat de gehoorscreening 2x negatief was?
De eerste poging samen met hielprik was aan beide zijden 3x negatief.
Kleine week later is er weer getest, rechts was nu meteen oké..maar links weer 3x negatief.
Nu komt er binnen 2wkn iemand langs voor ander soort test, duurt langer en werkt anders dan deze eerste screening. Geen idee eigenlijk hoe!?
In jouw geval snap ik het ook welquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik bedoel er trouwens niets rots mee naar de moeders toe.
Het is meer frustratie van mijn kant dat ht dus niet lekker gaat met Jen op het kdv. Een baby van nog geen jaar oud. Die ik dus tegen al mij gevoel toch elke dag moet achterlaten.
Waarom de regering de regeling van het gastouderopvang nu perse moeten veranderen snap ik niet zo (ja tuurlijk wel, kost geld), als dat niet was gebeurd dan was ik waarschijnlijk opzoek gegaan naar een gastoudergezin. Gewoon een rustigere omgeving voor mijn kleine meisje.
Of bedoel je een osteopaat?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
(Was het nou haptonoom? Of chiropractor? Ik ben het kwijt.)
Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
Maar hij slaapt primaAlleen niet in een bedje. Hij heeft verder niet ergens last van, hij heeft gewoon mama-honger.
Als hij moe is, gaat hij huilen, maar hij is alweer gelukkig als hij mij de doek ziet knopen en slaapt dan binnen een minuut!
Kan een Osteopaat dan nog wel wat voor me doen? Hij heeft écht geen pijn oid!
Mja, 's nachts ligt hij natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Ticootje het volgende:
freecell, misschien heeft ie wel pijn als je m neerlegt. Maar als je m bij de draagt dat hij net in een goede houding ligt. Je kan het een kans geven.
Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestiequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.
Het was alleen een suggestie hoor. Als jullie hier blij mee zijn is het toch ok?
Nog ff dan, ondanks dat je al overtuigd bent. Maar natuurlijk is hij erg gelukkig, hij hangt de hele dag lekker tegen jouw warme buik of die van papa aan, duh!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestie![]()
Maar hij lijkt gewoon wel erg gelukkig? Als hij wakker is, is het lachen, spelen, ontwikkelen, blij doen en hard op zoek zijn naar zijn duimpjeEn slapen gaat ook lekker, alleen dan in de doek of bij ons....
Het enige moment waarop hij wat ongelukkig is, is 's avonds een half uurtje rond etenstijd, maar dat schijnt meer voor te komen...
Hier werkte dat dus juist helemaal niet:Nquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:58 schreef bixister het volgende:
freecell, heerlijk dat de draagdoek zo'n uitkomst biedt. wat ik nog wilde toevoegen, zonder bemoeierig te willen overkomen: het kan volgens mij in ieder geval geen kwaad om 't wel af en toe te blijven proberen (Leander in z'n bed leggen als hij moe is). Piet en Anna konden de eerste paar maanden ook niet goed uit zichzelf in slaap vallen alleen in hun bedje. maar daarna hebben ze het (met wat 'oefenen') uiteindelijk toch geleerd. (net als dat hij zich eerst nog niet in de box of het wipstoeltje kon vermaken, maar nu wel). bij dat oefenen is 't voor de ouders vooral de kunst om zijn moeheidssignalen tijdig als zodanig te herkennen en 'm dan meteen naar bed te brengen. dus wrijven in de oogjes, duim zoeken, etc. > hopsakee, even in bed. aan die tip heb ik destijds in ieder geval veel gehad, dus wellicht is 't ook iets voor jullie. succes!
It's the thought that counts toch?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef Ticootje het volgende:
Ah hier is het "armen onhoog!".
Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
Nee joh dat moet pas als er bergen groen spuug uitkomt en ze hele vervelende dingen over je gaan roepen in een onnatuurlijke stemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Webkim het volgende:
Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:30 schreef pinquit het volgende:
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'![]()
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds![]()
Bedankt voor deze opbeurende postquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:
[..]
Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd...Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep.
Veel succes Webkim.
![]()
Je moet jezelf aanleren om hem gewoon op zijn buik te verschonen, gaat bestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Webkim het volgende:
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |