abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:59:04 #101
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62660977
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh leuk! Doe eens showen?
Effe dan
en weer weg

[ Bericht 8% gewijzigd door Guuzewuus op 25-10-2008 10:21:02 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:00:31 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_62660990
Ruben was gisteren bek af Oma heeft opgepast terwijl Bert en ik met mijn vader naar Les Miserables waren. Om half 7 lag Ruben op bed en hij was om half 9 pas weer wakker
Weten jullie zeker dat de klok niet vannacht stiekem verzet is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62661320
dan zou de klok naar voren verzet zijn neem ik aan? wat heeft oma met 'm uitgespookt?

stella
(de spagaat kan ze in elk geval al bijna guuzewuus! )
pi_62661449
Stella zou het goed doen als zus van Saar
Ruben om half negen pas wakker Kun je oma eens om dat recept vragen?
Saartje
pi_62661908
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:00 schreef Troel het volgende:
Ruben was gisteren bek af Oma heeft opgepast terwijl Bert en ik met mijn vader naar Les Miserables waren. Om half 7 lag Ruben op bed en hij was om half 9 pas weer wakker
Weten jullie zeker dat de klok niet vannacht stiekem verzet is
Wat heeft oma met hem uitgespookt? Fanatiek gespeeld?

Leander heeft het 'de hele ochtend wakker zijn' ontdekt. Vet gezellig, vooral omdat hij nu de box en wipstoel ook echt leuk vindt (wipstoel=kijken wat mama doet en box=babygym ) en ik heb dus af en toe mijn handen vrij
Het nadeel is dat hij dan bij de voeding aan het einde van de morgen te moe is om te drinken en na 2 slokken in slaap valt. Ik heb hem nu dus een half uur/ 3 kwartier voor die voeding toch maar in de doek geknupt in slaapstand en zowaar het werkt, hij is nog even lekker gaan pitten

Hij ging vandaag trouwens echt een uur of 2 na zijn voeding heel veel (en zuur) spugen met een enorme boog en het kwam ook echt uit zijn nes en mond allebei. Hij schrok er zelf ook heel erg van Gelukkig lag hij net helemaal bloot op het aankleedkussen omdat hij in bad zou, dus de schade was goed te overzien
pi_62663729
freecell; Amber spuugde ook geregeld met een behoorlijk fonteintje, maar ze gaf dan geen kick; alsof er niets aan de hand was, dus cb raadde mij aan van te voren wat af te kolven omdat het erop leek of ik gewoonweg teveel voeding had. Ik heb niet gek veel van te voren afgekolfd; maar doe het nu bijv wel bij de eerste voeding als de boel goed gespannen staat; dan zit er ook gewoon ruimschoots melk in.

Net kwam een tante van vriendlief kleertjes brengen; 2e hands van een buurvrouw van een andere tante van vriendlief. 10 vuilniszakken + 1 tasje vol maar liefst!!!
Zo maar eens even kijken wat er allemaal in zit. We hebben al eerder kleertjes gehad van een buurvrouw van weer een andere tante van vriendlief; en daar zaten echt veel leuke en mooie kleertjes in; merkkleertjes; leuke vlotte kleertjes, en alles heel mooi en netjes nog.

En de kast puilt al zo uit, want volgens mij kopen we ook al genoeg
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 26 oktober 2008 @ 08:55:22 #107
223453 Guuzewuus
pi_62681919
Stella kruipt . Op handen en knieën . Vooruit . En het ziet er zooo stoer uit .

[ Bericht 24% gewijzigd door Guuzewuus op 26-10-2008 09:38:23 ]
pi_62681951
Leuk zeg Llewella, al die kleertjes! Thomas heeft ook heel wat krijgertjes, maar omdat dat babyspul nagenoeg niet slijt zitten er zulke mooie dingen bij!
En Stella, je bent stoer!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62681975
Stella! Hoppa!

Kleertjes krijgen is idd leuk!
pi_62682956
Stella wat rap! Leuk joh!

Mijn madam was een beetje in de war vannacht Ze kwam om 22.00 voor een voeding en toen pas (oude tijd) om 7.30 weer Nu ben ik helemaal gaar van het slapen
Saartje
pi_62683436
Stella wat goed

Dana was vanmorgen al om 7 uur wakker , naja 8 uur oude tijd...gelukkig was t vriendjes beurt
pi_62687403
Vraagje: Wij willen ipv potjes ook zelf koken voor onze baby als ze 6 maanden is.
Kan iemand een goede keukenmachine aanraden die je hierbij kan gebruiken (niet te groot)
pi_62688001
waarom heb je daar een keukenmachine voor nodig?
stukjes kan ook... en als je dat niet wil dan voldoet een standaard staafmixer, of een vork ook prima.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:37:32 #114
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_62688116
Wij gebruiken de babycook. Super handig ding vind ik dat!
pi_62688164
Wat goed Stella!!

Wat lekker Maneki!
Geloof dat Lotte en Saartje zich hebben afgewisseld..
Lotte slaapt eigenlijk al 2 maanden 's nachts door, maar vannacht om 2 uur (nieuwe tijd, 3 uur oude tijd) was het huilen, huilen en huilen. Drinken wilde ze ook niet echt, waarschijnlijk had ze last van een verstopt neusje. Uiteindelijk wat zoutoplossing erin gedaan, ging iets beter. Was ze in slaap gevallen aan de borst, Lotte naar bed gebracht, 5 min later was ze weer wakker. Weer zoutoplossing, drinken en toen weer in slaap gevallen gelukkig, want ze was doodmoe..
Maar toen was het wel 2 uur later, papa en mama waren ondertussen klaarwakker...

Om kwart over 9 was ze wakker, alleen even gedronken en toen wou ze weer heel graag slapen
Daarnet een uurtje wakker geweest en nu ligt ze alweer in diepe coma

Wel heel sneu vannacht, ze zat duidelijk niet lekker in d'r vel, gistermiddag vond ik d'r al een beetje uit d'r hum..
pi_62688880
ik prak gewoon alles voor jen. En meestal krijgt ze een stuk dat ze zelf kan vasthouden en happen.
Vanmorgen was het half 5.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62688983
Stella, wat stoer!
Mrien, lekker wel dat ze vandaag dus bijslaapt! Zou voor jou ook wat zijn he?

Ik heb net uurtje geslapen, Sanne was onrustig vanmorgen en vanmiddag dus Vin is maar wakker gebleven om evt. niet-slapen van haar op te kunnen vangen. Hij vanavond maar weer vroeger naar bed.

Wie heeft met zijn kleintje ook meegemaakt dat de gehoorscreening 2x negatief was?
De eerste poging samen met hielprik was aan beide zijden 3x negatief.
Kleine week later is er weer getest, rechts was nu meteen oké..maar links weer 3x negatief.
Nu komt er binnen 2wkn iemand langs voor ander soort test, duurt langer en werkt anders dan deze eerste screening. Geen idee eigenlijk hoe!?
pi_62689321
Het valt mee Marit, ben niet zo moe als gedacht..
Grappig eigenlijk, dat als je maanden achter elkaar 's nachts wakker wordt je er goed tegen kunt.
Ben je er inmiddels aangewend dat je 's nachts door kan slapen, wordt je een keer wakker, valt het je zo erg tegen
Terwijl we al heel blij mogen zijn dat ze zo goed doorslaapt

Ik heb het niet meegemaakt m.b.t. de gehoorscreening...lijkt me wel heel moeilijk dat je niet weet of het nu wel/niet goed is.
Heb je het op het CB ook nog nooit meegemaakt?
Hopelijk komt die persoon snel en weet je snel of die goed is!
pi_62689446
marit er is hier wel iemand met een kindje met gehoorproblemen. Ik dacht yara van soepstengel. Pm haar anders even.
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:16:31 #120
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62689566
Mrien, gek genoeg staat me dit verloop van bij Sanne niet zo bij van iemand op het werk !
Ticootje, ik ga er vooralsnog vanuit dat er geen gehoorprobleem is
in ieder geval weten we al dat één oortje gewoon goed is, dus al zou het andere oortje alsnog niet goed blijken..valt het allemaal nog reuze mee. Gek genoeg heb ik dus geen twijfel, hoop alleen ook snel voor het andere oortje een 'oké' te krijgen.

gekke is wel dat ik momenteel soll.procedure heb lopen voor functie als ouderbegeleider van ouders met slechthorende/dove kindjes
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:22:35 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_62701352
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:08 schreef Utrecht het volgende:
Vraagje: Wij willen ipv potjes ook zelf koken voor onze baby als ze 6 maanden is.
Kan iemand een goede keukenmachine aanraden die je hierbij kan gebruiken (niet te groot)
Als eerste: super dat je niet een nieuw topic geopend hebt

Ten tweede: als je al wat koopt zou ik gewoon een goede staafmixer kopen. Zo'n hele keukenmachine is alleen maar een sta in de weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62702555
mijn staafmixer heeft al duizenden prakjes gepureerd, dat ding is z`n gewicht in goud waard

Ik heb de verklaring gevonden voor alle geradbraakte nachten van afgelopen week..tand 3 is gezien
Saartje
pi_62711929
Dana heeft ontdekt dat ze heel veel verschillende geluiden kan maken, en ook op verschillende volumes...en dan oefent ze die het liefst s'nachts
pi_62712567
Jen zegt papa als ze blij is en mama als ze boos is.... Leuk is dat.
pi_62712837
aaahw ticootje
pi_62712968
Oh en vanmorgen hebben we heel verantwoord een boterham gegeten voor de tv. Bomba (?) stond aan en ze vond het prachtig. Helemaal lachen en vergat soms om te eten.
pi_62714704
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en vanmorgen hebben we heel verantwoord een boterham gegeten voor de tv. Bomba (?) stond aan en ze vond het prachtig. Helemaal lachen en vergat soms om te eten.
Bumba, irritant clowntje leuk voor kleintjes
pi_62714908
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Bumba, irritant clowntje leuk voor kleintjes
Ja het is inderdaad niveau teletubbies... Maar Jen vond het echt helemaal leuk. Ze zat echt helemaal te kijken en te lachen.

Daarna kwam de biebaboerdertij met de titatomaat.... Echt heel suf, maar Jen vindt het blijkbaar erg leuk.

Normaal eten wij trouwens aan de eettafel, maaar die ligt vol zooi van Jen. Aankleedkussen, luiers en kleertjes... Ik wil echt dat het kamertje snel klaar is...
pi_62715099
Ik heb echt een hekel aan Bumba
Wij zitten elke ochtend heerlijk op de bank voor de tv terwijl Maarten z'n fles krijgt en 1 broodje.
Of we kijken Bibaboerderij (iemand heeft alle afleveringen opgenomen op DVD ) of Het molletje of Pingu oid en soms gewoon een programma wat ik wil zien.

De rest van de dag eten we bv brood tussen de middag en avondeten netjes aan tafel.
Later wil ik ook 's ochtends aan tafel maar voor nu vind ik het heerlijk om knus op de bank te zitten hem de fles te geven
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:07:20 #131
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62716184
Wat knap van Stella!
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef marit1978 het volgende:
Wie heeft met zijn kleintje ook meegemaakt dat de gehoorscreening 2x negatief was?
De eerste poging samen met hielprik was aan beide zijden 3x negatief.
Kleine week later is er weer getest, rechts was nu meteen oké..maar links weer 3x negatief.
Nu komt er binnen 2wkn iemand langs voor ander soort test, duurt langer en werkt anders dan deze eerste screening. Geen idee eigenlijk hoe!?
Wij hebben geen negatieve testen gehad, maar wel een extra test voor Marlien. Ik ben namelijk zelf slechthorend (erfelijk) op een manier die niet door de standaard-test gemeten wordt (de gehoorzenuw geeft de geluiden niet goed door). Vandaar dat Marlien een uitgebreidere test kreeg.
Deze werd ook slapend afgenomen, waarbij ze allemaal plakkertjes op haar voorhoofd en bij haar nek kreeg. Door al die draadjes ziet het er wel wat zielig uit, maar het stelt niet zo heel veel voor. Marlien was voor deze test glansrijk geslaagd, dus de test duurde maar heel eventjes.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62717016
Grijs, dank voor je uitleg!
gewoon slapend dus, en als het mee zit gewoon snel weer klaar... ik ben benieuwd !
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:42:42 #133
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62717171
Heeft ze niet gewoon heel veel oorsmeer, dat het in die dopjes gaat zitten waardoor de test niet lukt?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:46:30 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62717278
Marit, Saskia heeft heel uitgebreide testen gehad voor d'r gehoor. Zij kreeg nog de 'oude' gehoortest en die was 3x negatief en toen heeft ze in het Sophia Kinderziekenhuis een heel uitgebreide gehoorscreening gehad.

Werkte ongeveer hetzelfde als de 'nieuwe' gehoortest, alleen dan langduriger en uitgebreider. Ze moest 3 kwartier ontspannen liggen bijv. (probeer dat maar eens met een dreumes )en dan zo'n dopje in d'r oor.. Nog meer testen met dopje om diverse zenuwen etc te meten. En daarna de KNO-arts nog een keer kijken.

Conclusie was hier: ze vond gewoon alles interessanter dan de geluidjes van de gehoortest

aanvulling: deze test was dat: http://www.hoorzaken.nl/BERA.htm
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62720556
Zo, vandaag een grote dag voor Jasja, ze ging vanmorgen wennen op het KDV. Ik ben heel lang stoer geweest maar hield het bij het afscheid toch niet helemaal droog maar dat waren ze inderdaad wel gewend daar. Daarna lekker even wezen shoppen, goede afleiding. Voor de fans van Hema-omslagdoeken: ze hebben een nieuwe in het assortiment, aan een kant roze en andere kant rood met witte stipjes en roze randje. Erg zoet !

Toen we haar om 12 uur weer gingen ophalen troffen we een zeer tevreden kindje aan die ons trakteerde op een stralende lach. Ze had de hele ochtend geen kik gegeven, was superlief gewend - eigenlijk zoals we het van haar gewend zijn . Dat was een pak van mijn hart.
Ze had daar maar een kort dutje gedaan en moet nu duidelijk bijkomen van alle nieuwe indrukken, ze ligt al 3 uur te slapen en te soezen .
pi_62720584
-dubbel-

[ Bericht 54% gewijzigd door Madelieve op 27-10-2008 16:41:18 ]
pi_62720670
En toch is het eigenlijk belachelijk om je kindje met 3 maanden achter te moeten laten bij een kdv. Tegen al je moedergevoelens in moet je toch weer aan hetw erk. Gedoe met kolven omdat je toch het beste wilt voor je kleine. Op verzoek voeden is er niet meer bij. En zeker nu wordt ik er steeds nijdiger om. Jen die niet (NIET) wilt slapen, maar wel goed slaapt als ze thuis is. En geef haar eens ongelijk. Dan denk ik gewoon, moeders moeten de moglijkheid hebben om het eerste jaar gewoon betaald thuis te kunnen blijven bij hun baby.

En helaas hebben wij echt de mogelijkheid niet dat ik alsnog stop met werken. Echt ik vind mijn baan heel leuk, maar mijn kindje gaat voor en ik zie gewoon dat het niet goed gaat zo.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:50:57 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_62721003
Ik vond het heerlijk om weer te gaan werken Sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62721084
Ja ik vond het ook heerlijk. Maar nu ik dus een weekje thuis ben geweest met Jen merk ik dat ik eigenlijk veel liever bij haar ben. Omdat ik echt het idee heb dat ik veel beter voor haar zorg dan een kinderdagverblijf.
pi_62721202
Ik zie er ook tegenop om straks in januari weer te gaan werken. Wel heb ik ervoor gekozen dana nu op vrijdag al een paar uurtjes naar t kdv te brengen, gewoon om haar en mezelf te laten wennen. En hoe moeilijk ik het in t begin ook vond, en hoe hard ik ook heb getwijfeld om gewoon maar alle vrijdagen af te zeggen tot januari...nu ben ik blij dat ik t heb gedaan. Dana word steeds makkelijker volgens de dames daar en ze slaapt gelukkig goed. Alleen nog werken aan t drinken, maar ook dat komt wel goed

Maar Madelieve, de eerste keer hield ik t ook niet droog...en stiekem vind ik t nog steeds niet leuk om haar daar af te geven...maar het is wel ontzettend fijn om haar weer te mogen ophalen

ow en tico ik ben t wel een beetje met je eens hoor...ouders zouden meer tijd bij hun kleine moeten kunnen doorbrengen de eerste tijd. En dan vooral zonder zoveel gedoe. Ik heb 3 maanden ontbetaald ouderschapsverlof opgenomen, maar je wilt niet weten hoe onduidelijk en onhandig t eea is geregeld en hoeveel gedoe t me al niet heeft opgeleverd
pi_62721311
Ik bedoel er trouwens niets rots mee naar de moeders toe.

Het is meer frustratie van mijn kant dat ht dus niet lekker gaat met Jen op het kdv. Een baby van nog geen jaar oud. Die ik dus tegen al mij gevoel toch elke dag moet achterlaten.

Waarom de regering de regeling van het gastouderopvang nu perse moeten veranderen snap ik niet zo (ja tuurlijk wel, kost geld), als dat niet was gebeurd dan was ik waarschijnlijk opzoek gegaan naar een gastoudergezin. Gewoon een rustigere omgeving voor mijn kleine meisje.
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:16:21 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_62721806
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik bedoel er trouwens niets rots mee naar de moeders toe.

Het is meer frustratie van mijn kant dat ht dus niet lekker gaat met Jen op het kdv. Een baby van nog geen jaar oud. Die ik dus tegen al mij gevoel toch elke dag moet achterlaten.

Waarom de regering de regeling van het gastouderopvang nu perse moeten veranderen snap ik niet zo (ja tuurlijk wel, kost geld), als dat niet was gebeurd dan was ik waarschijnlijk opzoek gegaan naar een gastoudergezin. Gewoon een rustigere omgeving voor mijn kleine meisje.
In jouw geval snap ik het ook wel Maar Ruben die heeft het voor zover ik weet prima naar zijn zin op de opvang En ook als ik hem op een andere tijd ophaal dan normaal zonder het aangekondigd te hebben is hij leuk bezig Ik vind het heerlijk omte zien hoe hij echt met andere kindjes aan het spelen is
En ik mis zelf gewoon de routine op de dagen dat ik met Ruben thuis ben en dat heb ik wel als ik aan het werk ben.

Overigens vind ik wel dat de mogelijkheid er moet zijn om inderdaad langer betaald thuis te blijven. Maar wel dat de vrouwen zelf de keuze mogen maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:32:10 #143
14746 k_i_m
pi_62722347
Ik wilde hier een reactie neerzetten maar ik gooi hem even door naar het moeders topic, omdat het toch eigenlijk niet zoveel met babietjes te maken heeft .
In my life
Why do I smile
pi_62723078
Het voelt ook allemaal vreselijk dubbel, aan de ene kant denk ik: als ik de keus had zou ik thuisblijven. En toch weet ik bijna zeker dat dat na een paar maanden vreselijk zou gaan kriebelen. Het fulltime met Jasja bezig zijn zoals in het begin is niet meer nodig, ze kan zich prima zelf vermaken in de box en ligt ook langer achter elkaar te slapen. Van de week zat ik echt 's ochtends op de bank en dacht ik: wat ga ik nu doen? Dat was de eerste keer in al die weken dus dat zag ik ook maar als een signaal dat voor mij de tijd rijp is om weer aan de slag te gaan. En Jasja zelf is er ook volgens mij wel klaar voor. Ze is steeds meer bezig met alles om zich heen, gisteren waren we bij vrienden met 2 kleine dochters en daar lag ze de hele tijd naar de lachen en stralen.
Maar het blijft moeilijk. En ik kan me heel goed voorstellen Tico dat het bij jou echt niet goed voelt omdat het niet lekker gaat met Jen en je toch het allerbeste wilt voor je kind.
pi_62726147
En als je werkt kun je nog weleens eerste dingetjes missen

Gelukkig werk ik maar 2 dagen.

Maar Ambertje is vandaag dus 3 maanden + 3 weken precies, mooie dag voor een nieuw truukje dus

Zo lag ze op d'r rug, en zo ineens op d'r buik! Op de grond bij overgrootoma, knappe meid!!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62730021
zo, nieuws van het speentjesfront: we hadden brown's nr 1 & nr 2 voor dat antiboertje systeem. ik begon met nr 1, dat ging wel erg traag (45 minuten op een flesje van 165), alhoewel ze soms wel goed doortrok ineens. daar had ik wantrouwend van moeten worden achteraf gezien. enfin: na 1 keertje die nr 1 probeerden we nr 2, en toen deed ze keurig 20 minuten over een flesje waarbij ze 160 ofzo dronk. dat leek me keurig, dus die houden we erin dacht ik. dat feest duurde een hele dag, en nu lurkt ze als vanouds een flesje van 165 in 10 minuten leeg (en ja: ze gaat steeds sneller......). ze doet niet meer zo wild als het op is.
nja, vanaf nu dus speentje nr 1, en da's zo ongeveer het kleinste wat er is. als ze dan nog zo snel drinkt geef ik het op. ze is tenslotte tevreden, blij en zonder krampjes. wat ik nu wel doe trouwens is dat ik steeds 200 cc aanbied, ook al drinkt ze zelden meer dan 165.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62731066
Klinkt wel beter Simmu!

Ik ben heel blij dat ik thuisblijf als gastouder! Wel werken/verdienen en dergelijke, maar toch altijd Leander bij de hand en lekker voeden op verzoek.
Sowieso blij aangezien hij alleen slaapt in een draagdoek. Doen ze vast niet op een opvang

Vandaag nog zitten voeden in de HEMA onder het genot van een cappuccino en een muffin, gezellig met TARA (en verstopt onder een draagdoek, anders durf ik niet zo goed in het openbaar ).

Ik krijg trouwens veel commentaar op die doeken
- Leg hem toch gewoon in bed (not, paniek!)
- Laat hem toch gewoon huilen, hij gaat vanzelf slapen! (not, paniek! en hij huilt rustig door tot de volgende voeding!)
- Je verwent hem zo! (verwen ik een baby als ik hem geef wat hij blijkbaar nodig heeft?)
- Het is je eigen schuld als je begint met in slaap dragen (uhm.... HIJ begon met paniek, toen vonden wij de doeken hier uit)

Maar samengevat krijg ik wél het gevoel dat wij iets fout doen dat hij niet alleen in een bedje wil slapen
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:58:09 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62731514
Heb je er ooit aan gedacht om eens bij een haptonoom langs te gaan met Leander?
(Was het nou haptonoom? Of chiropractor? Ik ben het kwijt. )

Niet omdat dat wat jullie nu doen slecht zou zijn hoor, maar ik heb hier al zo veel positieve verhalen gelezen daarover. Oa. ook bij kindjes die niet lekker sliepen enzo.
pi_62731561
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
(Was het nou haptonoom? Of chiropractor? Ik ben het kwijt. )
Of bedoel je een osteopaat?
pi_62731610
osteopaat?
pi_62731646
freecell, zo' n kleintje kan je nog niet verwennen hoor. En met je draagdoek zal je voorlopig nog wel wat reacties krijgen. Dat is zielig, koop toch een bb, neem toch een buggy, laat je gordijn thuis. Ach je moet wat stevig in je schoenen staan. Iedereen bemoeit zich opeens met je vanaf het moment dat je zwanger bent.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:02:41 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62731662
Dussss.

Die ja.

pi_62731756
Maar hij slaapt prima Alleen niet in een bedje. Hij heeft verder niet ergens last van, hij heeft gewoon mama-honger.

Als hij moe is, gaat hij huilen, maar hij is alweer gelukkig als hij mij de doek ziet knopen en slaapt dan binnen een minuut!
Kan een Osteopaat dan nog wel wat voor me doen? Hij heeft écht geen pijn oid!
pi_62731761
oh ik heb inderdaad goede verhalen over een osteopaat gehoord. En ook al eens resultaat bij een te vroeg geboren kereltje. Het was een wereld van verschil.
pi_62731839
freecell, misschien heeft ie wel pijn als je m neerlegt. Maar als je m bij de draagt dat hij net in een goede houding ligt. Je kan het een kans geven.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:10:39 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62731898
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef freecell het volgende:
Maar hij slaapt prima Alleen niet in een bedje. Hij heeft verder niet ergens last van, hij heeft gewoon mama-honger.

Als hij moe is, gaat hij huilen, maar hij is alweer gelukkig als hij mij de doek ziet knopen en slaapt dan binnen een minuut!
Kan een Osteopaat dan nog wel wat voor me doen? Hij heeft écht geen pijn oid!
Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.
Het was alleen een suggestie hoor. Als jullie hier blij mee zijn is het toch ok?
pi_62731945
De jongste van m'n beste vriendin loopt bij een osteopaat.
Hij is 2,5 en 'vertikt' het te praten. Nu blijkt z'n hoofdje aan 1 zijde wat afgevlakt te zijn; precies op het spraakgebied?
Dus hij wordt nu behandeld; en binnen enkele weken al verschil; ineens probeert hij allemaal woordjes en namen bij te leren (oa Amber). Heel pienter jochie; alleen het praten lukte nog niet zo.

En ik draag ook geregeld; de wandelwagen staat zelfs nu al een week of wat buiten gebruik (banden moeten opgepompt worden); maar Amber is een vlot meisje die graag bij mama is; maar ook al heel wijs de wereld in kijkt en zich ook bij anderen thuisvoelt; en ook gewoon lekker in d'r bedje kan slapen. Mits ze maar in haar behoeften voldaan is.
Amber Mae
pi_62732000
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:07 schreef Ticootje het volgende:
freecell, misschien heeft ie wel pijn als je m neerlegt. Maar als je m bij de draagt dat hij net in een goede houding ligt. Je kan het een kans geven.
Mja, 's nachts ligt hij natuurlijk
Maar ik moet toch nog naar mijn chiropractor/osteopaat voor nacontrole van mijn bekken, dus dan neem ik hem wel mee. Hij is heel goed en doet ook beebs
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:14:18 #159
14746 k_i_m
pi_62732007
Bij Lilah was behalve haar enorme voorkeurshouding ook niks te merken. Toen we bij de chiropractor kwamen bleek dat ze de ene kant helemaal niet goed op kon draaien en de "goede" kant eigenlijk ook helemaal niet zo goed ging. En ze heeft nooit gehuild, dus dat zegt niks. Je kan hem altijd een keer na laten kijken op "verborgen gebreken" .
In my life
Why do I smile
pi_62732147
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het heeft ook niet altijd iets met pijn te maken. Soms ook met 'lekker in zijn vel zitten'.
Het was alleen een suggestie hoor. Als jullie hier blij mee zijn is het toch ok?
Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestie
Maar hij lijkt gewoon wel erg gelukkig? Als hij wakker is, is het lachen, spelen, ontwikkelen, blij doen en hard op zoek zijn naar zijn duimpje En slapen gaat ook lekker, alleen dan in de doek of bij ons....
Het enige moment waarop hij wat ongelukkig is, is 's avonds een half uurtje rond etenstijd, maar dat schijnt meer voor te komen...
pi_62732246
Ik ben overtuigd, Leander gaat mee de komende keer
Ik meld wel ff hoe het ging!
pi_62733212
Je weet maar nooit wat hij voor je kan betekenen freecell. En voor het zelfde geldt is er helemaal niets aan het handje en heeft Leander gewoon een "huil-uurtje"

Hier is Koen de vrolijkheid zelve, als ik kijk met 2 maanden terug en nu. Jeutje wat een verschil is dat.
Ontzettend gekke geluidjes aan het maken, hard en zacht. Lachen lachen en nog eens lachen. En heel af en toe zint het hem niet en dan brult ie effies.

Zijn er hier babietjes die berg hebben (of hebben gehad) Ik kan op internet geen foto vinden waarop ik het evt zou kunnen vergelijken. Anders bel ik vd week even de HA maar ik wil altijd eerst zelf kijken of ik er achter kan komen wat het is.
pi_62733569
hier wel berg gehad, maar geen foto voor je vrees ik

zag er uit als soort korstjes op haar hoofdhuid, maar dan niet echt droog...maar soort plaque.
pi_62733771
Freecell,ook hier veel baat bij bezoek aan chiropractor.toen lotte net 4 weken was ben ik volgens mij voor het eerst gegaan.ze huilde ook niet,maar toen ik later hoorde wat er allemaal vast zat,vond ik dat echt heel zielig.
Het gaat nu echt een heel stuk beter,pas een kleine terugval gehad maar gaat nu weer heel goed!
Morgen weer ''controle''
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:08:45 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62734223
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, we vinden de situatie echt niet ideaal, daarom ben ik ook blij met jullie suggestie
Maar hij lijkt gewoon wel erg gelukkig? Als hij wakker is, is het lachen, spelen, ontwikkelen, blij doen en hard op zoek zijn naar zijn duimpje En slapen gaat ook lekker, alleen dan in de doek of bij ons....
Het enige moment waarop hij wat ongelukkig is, is 's avonds een half uurtje rond etenstijd, maar dat schijnt meer voor te komen...
Nog ff dan, ondanks dat je al overtuigd bent. Maar natuurlijk is hij erg gelukkig, hij hangt de hele dag lekker tegen jouw warme buik of die van papa aan, duh! Daar zou ik elke baby gelukkig van worden.
Maar ik bedacht ook al dat het toch wel steeds zwaarder zal worden naar mate hij groter wordt en een keer moeten jullie toch over zeg maar.
Dan denk ik dat je dat beter nu kan proberen, nu hij nog klein is dan dat hij later echt helemaal andere dingen moet aan aanwennen enzo.

En als je zelf toch al bij eentje loopt is de drempel natuurlijk helemaal laag. Ik ben benieuwd!
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:09:51 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62734286
Berg laat zich volgens mij het beste omschrijven als een beetje vettige, gelige of wittige schilfers en/of korstjes.
pi_62734482
ik heb het er net afgehaald bij Jen. Gele vettige korstjes.
pi_62734596
je kunt het vaak goed verwijderen (tijdelijk...die huid blijft vaak toch onrustig) door het eerst met neutrale olie of vaseline in te vetten. Nachtje 'weken' en dan met borsteltje of tandenborstel (of nagels ) voorzichtig loskrabbelen.
Het proberen weg te halen heeft trouwens weinig 'nut' hoor ! Herstelt er niet sneller van .. ik deed het meer omdat ik er gewoon niet meer van af kon blijven!
Hier was het pas weg toen ik na een opmerking van mijn vader toch eens een haarlotion gekocht heb die zeepresten na badje zou neutraliseren. Ik dacht dat het niet zou werken, maar mooi dat het al heel snel erna over was !
pi_62734720
Berg check! Soort vervellen, begint mild, maar wordt erger. Soort vettige gele korstjes.
Mijn optie om er af te komen: olie er op, even laten intrekken, met iets zachtjes over het hoofdjes schrapen (Leander vindt het leuk, haha) en dan in bad en haartjes wassen. Weg berg
pi_62734735
het gaat vaak vanzelf weg. En ik kon er ook niet afblijven. Ik ben een peuteraar.
pi_62737721
Hooi, nieuwe mama zegt even hallo
ik ben de mama van een lieve meid geboren in mei

En om terug te komen op de osteopaat, bij mijn dochter heeft het wonderen gedaan
pi_62738356
freecell, heerlijk dat de draagdoek zo'n uitkomst biedt. wat ik nog wilde toevoegen, zonder bemoeierig te willen overkomen: het kan volgens mij in ieder geval geen kwaad om 't wel af en toe te blijven proberen (Leander in z'n bed leggen als hij moe is). Piet en Anna konden de eerste paar maanden ook niet goed uit zichzelf in slaap vallen alleen in hun bedje. maar daarna hebben ze het (met wat 'oefenen') uiteindelijk toch geleerd. (net als dat hij zich eerst nog niet in de box of het wipstoeltje kon vermaken, maar nu wel). bij dat oefenen is 't voor de ouders vooral de kunst om zijn moeheidssignalen tijdig als zodanig te herkennen en 'm dan meteen naar bed te brengen. dus wrijven in de oogjes, duim zoeken, etc. > hopsakee, even in bed. aan die tip heb ik destijds in ieder geval veel gehad, dus wellicht is 't ook iets voor jullie. succes!
pi_62740634
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:58 schreef bixister het volgende:
freecell, heerlijk dat de draagdoek zo'n uitkomst biedt. wat ik nog wilde toevoegen, zonder bemoeierig te willen overkomen: het kan volgens mij in ieder geval geen kwaad om 't wel af en toe te blijven proberen (Leander in z'n bed leggen als hij moe is). Piet en Anna konden de eerste paar maanden ook niet goed uit zichzelf in slaap vallen alleen in hun bedje. maar daarna hebben ze het (met wat 'oefenen') uiteindelijk toch geleerd. (net als dat hij zich eerst nog niet in de box of het wipstoeltje kon vermaken, maar nu wel). bij dat oefenen is 't voor de ouders vooral de kunst om zijn moeheidssignalen tijdig als zodanig te herkennen en 'm dan meteen naar bed te brengen. dus wrijven in de oogjes, duim zoeken, etc. > hopsakee, even in bed. aan die tip heb ik destijds in ieder geval veel gehad, dus wellicht is 't ook iets voor jullie. succes!
Hier werkte dat dus juist helemaal niet:N
Ik kreeg als tip dat ik Maarten pas naar bed moest doen als hij echt moe was en niet al bij de eerste gaapjes oid.
Dat werkte bij Maarten veel beter en binnen een week sliep al redelijk rustig in zijn eigen bed overdag.
pi_62741628
Hier ook hele plakaten met berg. Ik smeer het in met baby olie even laten intrekken en dan met een kartonnetje eraf schrapen (mijn oude visistekaartjes komen eindelijk van pas)
pi_62741873
selene had ook wat berg. we hebben shampoo afgeschaft en sindsdien is de berg ook grotendeels weg gewoon lekker in badje met lekkere bubbelbad is zat voor zo'n jong velletje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62742288
Bep heeft ook berg, best wat maar haar haar zit er voor dus het valt niet zo op

Wat ik zo grappig vind, ze helpt sinds 2 weken met aankleden. Eerst was het nog altijd zo`n gewurm om met m`n hand zo`n mouw in te gaan om het handje te pakken en er door te voeren, nu hoef ik alleen nog maar haar hand voor het gat te doen dan doet ze zelf haar arm recht Ze probeert het ook al zelf maar maait dan altijd net de verkeerde kant op
Ik vind haar best vlot daarmee, of haar broers waren zo lekker lui
Saartje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:27:07 #177
14746 k_i_m
pi_62742338
Ik doe dat omgekeerd met uitkleden. Dan zeg ik tegen Lilah "TREKKENNN!!" en dan trekt ze zo haar arm uit de mouw .
In my life
Why do I smile
pi_62742465
Ah hier is het "armen onhoog!".

Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
pi_62742579
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:32 schreef Ticootje het volgende:
Ah hier is het "armen onhoog!".

Jen geeft echte kusjes. Of te wel ze likt je wang.
It's the thought that counts toch?!

Oke na al die verhalen over berg denk ik dat Koen het niet zo erg heeft, het zit echt alleen bij zijn fontanelletje en heeft dit al sinds zijn geboorte, het wordt niet erger dus ik denk dat het allemaal wel meevalt.
pi_62743498
Ik heb het ook gewoon laten zitten hoor. Ik heb het een week of 2 geleden pas lekker ingesmeerd en uitgekamd.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:48:14 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62757622

Zit ik in Italie, blijkt dat mijn gevoel vanmorgen toch juist was. Ik vond Sasha wat warm en idd is F. halverwege de dag naar huis gegaan om hem op te halen.
Was nog wel een gedoe. Ik ben contact nr 1, maar ik nam uiteraard niet op want ik hing in de lucht. F. zat in een vergadering en kon ook niet opnemen en toen hebben ze mijn ouders gebeld, en die zitten nog op Terschelling. Die hebben toen heel lief een vriendin gebeld en gevraagd of zij hem kon halen en F. is hem toen weer bij haar op gaan halen.
Ik belde net en hoorde een hoop gehuil op de achtergrond, hij wil absoluut niet op de grond of in de box, alleen maar hangen, hangen en nog meer hangen.

Wrsch zijn het tandjes, hij heeft 2 hele nare, paarsige bulten op zijn kaakje zitten, kiezen dus. Arm ding. En een beetje arme F. ook wel, want ik ben pas morgenavond weer thuis.
pi_62758747
Ahgos, arme Sasha. En arme jij, dat je niet bij hem bent nu.

Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh
Hij is vreselijk hardhandig: grijpt met die kleine nageltjes stukken vel vast, bij voorkeur in je gezicht, zet zijn nagels erin en trekt dan heel hard. Hij slaat en petst dat het een lieve lust is, hij duwt zich met zijn benen af als je hem vast wil houden.
En het allerlastigst: meneer verdomt het op zijn rug te liggen. Erg handig als hij een poepluier heeft. Hem terugrollen op zijn rug wordt d r a m a: hij gaat gillen en huilen en blijft naar zijn buik draaien, terwijl hij zijn hele lijf in een S-bocht gooit. Pffff.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62759718
ze gaan wat dat betreft wel weer lekker gelijk op webkim Die kleine nageltjes zijn scherp als scheermessen!
Als bep écht aan het draaikonten is en niet mee wil werken met luier verschonen ga ik op de grond zitten met haar tussen m`n benen liggend, waarna ik haar zachtjes vastklem met m`n onderbenen. Dan kan ze in ieder geval een paar kanten minder op. Mijn ene hand doet het nog steeds niet waardoor ik haar benen niet vast kan houden, en als ze dan ook nog gaat draaien is het helemaal niet te doen!
Saartje
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:46:14 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_62769448
Oew, arme Sasha

Thomas klinkt lekker beweeglijk, ik herken gelukkig alleen dat vastgrijpen aan mijn vel, dat ellendig draaien doet hij eigenlijk niet vaak.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62769658
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 18:36 schreef Webkim het volgende:
Ik denk dat ik een exorcist moet bellen; Thomas lijkt wel bezeten joh
Nee joh dat moet pas als er bergen groen spuug uitkomt en ze hele vervelende dingen over je gaan roepen in een onnatuurlijke stem

Ik herken het wel hoor Hier grijpt Yara ook hardhandig naar vel en het maakt echt weinig uit of je nou net de nagels geknipt hebt of niet, het blijft vervelend. Ook leuk: mama's neus vastgrijpen en even met je nagels in het tussenschotje knijpen.
Op de rug liggen? Nee hoor! Dat is gewoon drama...mevrouw begint te gillen en laat duidelijk weten dat ze het er niet mee eens is Eigenlijk begint ze hard te gillen bij zo'n beetje alles waar ze het niet mee eens is.
Gelukkig zijn er ook zat dingen die ze wel leuk vindt. 1 ervan is eten. Ze kan dus gerust een uur lang in een kinderstoel zitten om te eten. Zelf eten, het gaat misschien niet snel maar het gaat er allemaal goed in
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62773157
Wat een kleine monstertjes zijn het toch ook, Sander gaf altijd kopstoten en niet alleen tegen de deur maar ook tegen mij (2 keer nieuwe bril moeten aanschaffen) En ook draaien als ie een poepluier had.

Koen is jengelig, misschien een griepje/ziekjes/tandjes? Niks is goed en hij heeft behoorlijke rooie wangetjes. Maar geen verhoging/koorts.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:30:03 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_62773893
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62774233
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62776384
Amber was gisteren lekker van de rel; maar een kwartiertje overdag geslapen bij oma; eertgisteren maar 3 kwartier bij oma. Dus m'n stiefmoeder had gisteren haar handen vol aan Amber; op een end zijn ze maar een stukje gaan rijden en een kopje koffie gaan drinken ergens; daarmee was Ambertje afgeleid.

Ik kreeg meteen de vraag wat ik de avond te voor had gegeten, en ze had voor de zekerheid tandjes-doorkom-spul gesmeerd.

Tandjes lijken er wel heen hard aan te komen nu; ze steken net niet door het tandvlees heen nu; onder 2 voortandjes iig.

Maar of dat het was weet ik niet; ik denk dat ze mama gewoon heel erg miste; gisteravond de tijd genomen om haar lekker onbeperkt te laten tutten aan de borst; en ze leefde weer helemaal op; lachen; en ze heeft weer goed geslapen (Naja; wel vroeg wakker geworden vanochtend).
Nu is ze weer een happy meisje; geen drama.

Maar ze was gisteren echt even heel erg boos; ook maar kort in badje geweest; vriendlief ging d'r een kusje op d'r buik geven om op te vrolijken; maar ze ging dus boos aan z'n haar trekken; echt met die vuistjes zo helemaal spannen en van ik ben boos!!!!!-uitdrukking. Was echt een klein drama met badje en pyama aan.

Jammergenoeg raakt m'n stiefmoeder over bezorgd; die belde gisteravond ook om te zien hoe het nu was; en maar even aankijken dan; maar ik denk dat ze te overbezorgd is en dat werkt dan niet bij ambertje op m'n gevoel; gewoon heel intuitief met d'r omgaan en lekker relaxed zijn en zorgen dat ze al haar behoeftes heeft gehad werkt het beste.
Maar het is wel zo dat vanaf het begin ambertje niet zo goed bij opa en oma slaapt als thuis; ze is daar een stuk alerter; terwijl ze daar praktisch dezelfde wieg heeft staan (die van hun is 10 cm groter, maar zelfde model; de kroonwieg; dus dat is bekend ook al slaapt ze thuis inmiddels in d'r ledikantje).
Drinken doet ze goed; maar ik denk dat ze dan gewoon de veiligheid van papa en mama mist; opa en oma zijn leuk om leuk te doen; maar toch anders dan papa en mama.
Amber Mae
pi_62776482
Inmiddels slaapt Jen nu wel net zo goed bij mijn ouders als bij ons thuis. Soms zelfs beter.

Maar dat heeft ook wel even geduurd.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:59:30 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_62776525
Ruben heeft nooit last van dat soort dingen gehad *afklopt*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62777941
Nee Jen doet ook gewoon blijven liggen. Verder luierbroekjes! Ideaal, gewoon laten staan, luier omhoog en klaar. Kind blij mama blij.

Krabben -> nagels knippen als ze net in bad is geweest, dan kun je ze lekker kort knippen. Meestal wacht ik tot ze me weer openkrabt dan is het tijd om de boel weer te knippen.

Ik heb gister even gekeken of ik al een elastiekje in dr haartjes kon doen, maar helaas het is echt nog te kort. Gister was ze trouwens echt heel moe van het kdv. Ze wilde helemaal niets meer, ook geen eten. We hadden zelfs bietjes voor haar, die vindt ze helemaal super, maar het was huilen, huilen en huilen. Fruithapje ging nog wel voor de helft (anders heeft ze een lege maag voor de nacht, dat is ook zo sneu). Maar het badje hebben we gister echt even overgeslagen. Zodra ze dr bedje raakte sliep ze al. Vandaag mag ze de middag weer lekker thuis slaap inhalen. Dan alleen morgen nog en vrijdag is mama weer thuis.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:09:17 #193
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62778694
Isis heeft ook al van die vlijmscherpe nagels. Helaas zijn ze echt nog te klein om goed kort te kunnen knippen, dus ik heb ook al krasjes in m'n nek en decollete staan.
Inmiddels is ze weer iets minder verkouden en hebben we sterkere medicijnen tegen de spruw, want die was nog steeds niet weg. Tot nu toe helaas nog zonder resultaat, het drinken gaat nog steeds slecht en het lijkt eerder de verkeerde kant dan de goede kant op te gaan. Zelfs als ze wel goed wakker is weigert ze nu af en toe te drinken Vrijdag voor het eerst naar de kinderarts van de Down poli, hopelijk heeft die goede ideeën over het drinken.
pi_62778755
Jojo, wat vervelend! Wachten jullie met een flesje tot ze aangeeft of ze honger heeft (of doet ze dat helemaal niet?) of voeden jullie echt volgens een schema. Misschien heeft ze gewoon geen honger op het moment dat jij met de fles komt? Kan dat?

Vrijdag is nog maar 2 daagjes, hou het wel goed in de gaten, babies drogen veel sneller uit dan volwassenen.
pi_62779214
Wat moeilijk Jojo!
Krijgt ze nog steeds de voeding via de sonde?
Hopelijk weet de arts vrijdag nog wat tips voor je
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:30:18 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_62779276
He Jojo, dat is niet leuk. Maar ik denk dat ze vrijdag wel wat voor je weten hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:46:02 #197
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62779707
Ze krijgt nog steeds dat wat ze niet zelf opdrinkt via de sonde, dus uitdrogingsgevaar is er gelukkig niet. En voeden op verzoek doen we niet, want ze geeft zelf amper wat aan. Af en toe komt ze eerder dan na 3 uur om d'r voeding en dan geven we ook gewoon meteen, maar dat is dus zeldzaam en zelfs dan drinkt ze hem niet helemaal op. En geen honger op de schemamomenten, ja misschien, maar wanneer dan wel? Ik heb echt het idee dat ze als we d'r niet wakker zouden maken voor een voeding 's nachts en 's ochtends, ze gewoon rustig 10-12 uur zou slapen zonder om eten te vragen en dat is natuurlijk veel te lang voor zo'n ukkie
Ik heb zelfs al zitten denken of het zin heeft om een dag gewoon alleen te geven als ze er zelf om vraagt, maar dat durf ik niet zonder te overleggen met de arts, want ik denk dat we dan lang niet aan het minimum van 500 mL gaan komen.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:16:27 #198
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62783723
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:30 schreef pinquit het volgende:
oh god dat draaien ja
ik weet nog toen het bij max begon, ik wanhopig op fok! vroeg wanneer dat overging, waarop renzell antwoorde met 'julius is een jaar ouder dan max en die doet het nogsteeds'
en, verrassing: max is nu 2.5 en doet het nogsteeds

Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd... Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep. Veel succes Webkim.
pi_62784118
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef renzell het volgende:

[..]

Julius (3,5) poept sinds een paar weken op de pot, maar tot die tijd... Poep op de bank, poep op de grond, poep op het bed, op je handen, in je haar, overal en altijd poep, poep, poep. Veel succes Webkim.
Bedankt voor deze opbeurende post
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:32:52 #200
223453 Guuzewuus
pi_62787658
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef Webkim het volgende:
Neeeeeeee!
Dat is niet wat ik wil horen pinq.
Je moet jezelf aanleren om hem gewoon op zijn buik te verschonen, gaat best . Ik kan Stella nu ook al op handen en knietjes verschonen. En omdat we daarmee het gevecht dus overslaan, gaat dat stukken sneller.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')