abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62623246
Ik vind het echt knap dat mensen zolang bv geven, echt respect daarvoor!
Wie weet lukt het mij ooit bij een derde nog eens te doen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:06:01 #52
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62624583
Spruitjes is op zich niet slecht voor de bv LL, maar het is wel een koolsoort en sommige babies krijgen dus krampjes als hun moeder dat eet en het via de bv doorgeeft.

En BOEM is niet leuk. De eerste tig keren dat dat gebeurde bij Finn ging m'n adrenalinespiegel door het dak, daarna wende het...
Wel knap dat ze dat kan Ticootje

En hier ook sliertjes en brokjes melk als Isis spuugt een tijdje na een voeding. En dat gebeurde gister en vandag nogal eens, ze is lekker verkouden namelijk en als ze heel hard hoest dan gaat het soms meteen over in spugen Ze had ook een prutoogje, maar met veel schoonmaken en bv erin druppelen ziet dat er nu alweer beter uit dan gisteren.
pi_62624886
Jojo, doe een druppeltje mm in haar oogje dat werkt erg goed!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62625567
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:14 schreef Jelief het volgende:
Jojo, doe een druppeltje mm in haar oogje dat werkt erg goed!
Volgens mij doet ze dat al:
quote:
aar met veel schoonmaken en bv erin druppelen ziet dat er nu alweer beter uit dan gisteren

Het is wel een wondermiddel hoor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62626275
woei. selene slaapt niet meer in haar wiegje maar in het ledikantje. dat was even eng, dus huilen. mijn tactiek was simpel: ze moest er van mij wel in blijven liggen, maar bij elk huiltje kwam ik, en ik ging pas weg als ze niet meer huilde. alleen eruit om te eten dus. ik ben hierin dan wel weer bruut (ieder zn aanpak hoor, maar ik had de "zachtjes aan"-tactiek al geprobeerd met broertje, en dat werkte niet, dus ik vond het de moeite van het proberen waard) wel haar eigen speeltje (dus nog niet het ledikantje speeltje, die hebben we haar daarstraks gegeven toen ze het eenmaal leuk vond om veel meer te kunnen zien)

het was ff belangrijk, aangezien we al over anderhalve week alvast voor het verhuizen 2 weken op een vakantiepark in drenthe gestald worden (oei! wat erg! *grinnik*) en het huisje komt ook met een ledikantje. dus het leek me beter dat ze maar vast vanuit haar eigen kamertje gewend is.

dus vanavond wilde ze niet slapen want ze was fijn aan het spelen met haar nieuwe speeltje. de pootjes van het olifantje hebben een ritselfunctie
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62626436
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef TearSong het volgende:

[..]

Volgens mij doet ze dat al:
[..]

Het is wel een wondermiddel hoor!
gevalletje te snel lezen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62633070
Maarten is gekrabd door 1 van onze katten.
Heeft nu 3 hele mooie strepen op z'n gezicht
Goedzak Stimpy had er toch eens een keer genoeg van blijkbaar.
pi_62633196
Tja, maarten je moet ook zachtjes doen bij de poes.

Jen heeft vannacht zich redelijk gedragen. M. ligt nu nog lekker op bed, even bijkomen van de afgelopen nachten. Jen is zich heerlijk aan het vermaken "draai mij in het rond".
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:08:25 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62633380
Och jee Maarten... Wat sneu.
pi_62633807
arme maarten.

we slaan door
seleentje wil niet in de box, niet op schoot, niet in het wipstoeltje. seleentje wil fijn in haar nieuwe bedje spelen met haar nieuwe speeltje.......
is weer eens wat anderts, zo'n kindje wat in haar bedje wenst te liggen. ach, ik pak haar toch wel voor eten en bezoek, dus van mij mag ze. geeft niks

en: we hebben vanochtend de brown fles gebruikt met extra klein speentje: en woei! een klein half uurtje gedaan over 145 cc, met 2 boertjes! tis wat minder dan ze normaal drinkt, maar dat zal snel genoeg wennen. hehe, poehpoeh en nounou.
pi_62633876
Tis eerder zielige Stimpy maarja vind het heel erg rot voor Maarten die krassen maar er is een grens.
Voel mij echt een bitch van een moeder nu maarja
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:05:23 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62636103
Dan ook een dikke kus voor Stimpy hoor!
En je hebt gelijk hoor. Kijk, die kat moet Maarten niet zomaar aan gaan vliegen, maar hij mag wel een beetje 'van zich afbijten'. Hoort ook bij het leren hoor!

Ik had vanmorgen weer even een aha momentje. Heb al tijden niet meer naar 'Oei ik groei' gekeken, maar nu Sasha de laatste dagen toch niet heel erg in zijn hummetje lijkt te zijn dacht ik 'toch eens kijken' en het klopt toch weer wel hoor. Hij zit nu volgens het schema in dat boekje weer in zo'n donkere periode met donderwolkjes. Dat verklaart wel het eea hier. Maakt het voor mij trouwens ook net even makkelijker om te accepteren dat hij soms wat dwarsig is (ja, met 10 maanden kan dat prima ja! ).
Het is ook wel aandoenlijk hoor. Beetje aanstellerig piepen met opgetrokken neus 'ik ben zo ziehielig'.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:35:53 #63
4177 Jojogirl
pi_62637019
Auw Maarten. Maar wel een goede les.

Fijn hè BE, die sprongetjes

Ik zit te twijfelen of ik langs de huisarts zal gaan met Isis. Ze is zo verkouden dat vooral 's ochtends weinig drinkt omdat ze gewoon helemaal dicht zit. Ik spray wel met zoutoplossing, maar dat zet weinig zoden aan de dijk, zeker niet in het neusgat met de sonde Maarja, het is maar een verkoudheidje, dus om daar nou voor naar de huisarts te gaan.
Ik twijfel dus nog even verder.
pi_62637441
Zal Stimpy fijn vinden

Voelde mij wel onwijs rot hoor toen ik die kras zag.
Kijk

Maar nogmaals er is een grens en de beesten hier zijn geen speelgoed.
Brrr heb er zo'n hekel aan dat kinderen beesten pesten en ouders er ook nog eens bij kunnnen staan lachen "tja dan moet de kat maar weg rennen hoor"..............
Ikzelf heb blijkbaar vroeger snorharen geknipt van de katten en een kat als dweil gebruikt
Ik kan er echt niet om lachen maar me moeder wel toen ze het een tijd terug vertelde

Jojo: gewoon heen gaan als je het niet vertrouwd.
Dan maar voor Piet Snot erheen
pi_62638535
Even een vraagje tussendoor:
Wat vinden/vonden jullie een fijne fles om drinken te geven aan je kindje? Ben bezig met afbouwen BV en moet me nu verdiepen in de wereld van flesjes en spenen. Pffff, wat een keus is er...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_62638585
Ik had flessen van de ETOS. Gewoon huismerk. En geen spenen.
pi_62638697
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik had flessen van de ETOS. Gewoon huismerk. En geen spenen.
Ik heb zelf nu die smalle van de Hema. Maar die zijn zo lastig schoon te maken. ik bedoelde trouwens geen fopspenen maar drinkspenen
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_62639766
De flessen gingen hier gewoon de vaatwasser in.
En drinkspeentechnisch...ook ETOS huismerk.
pi_62639829
Jojo, ik zou gewoon de huisarts bellen! Isis is natuurlijk niet zomaar een beeb met een verkoudheidje, die sonde zit er ook nog. Ik weet zeker dat de huisarts het doodnormaal vind als je belt.

Ik wilde vandaag Leander in zit zetten om wat lotion in zijn haartjes te smeren, maar meneer wilde niet zitten. Hij wurmde zijn voetjes onder zich en strek!

Dit was het resultaat:

Hij deed het dus zelf en het enige wat ik hier doe is hem in evenwicht houden, zijn gewicht staat helemaal op de kleine pootjes.
En vrolijk dat hij deed

Doen alle beebs dat? Ik vind het wel een beetje raar namelijk op zijn leeftijd En het lijkt me niet erg goed voor die beentjes...
pi_62640134
Maarten was er ook heel erg vroeg mee met staan.
Is niet goed nee maar lijkt mij stug dat je hem een tijd zo laat staan .

Ja hoor!!! Eerst gekrabd door Stimpy en nu *BOEM* plat op z'n snufferd en tandje door z'n tong
Heel klein bloedplekje.
Tis niet echt z'n topdag
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:50:27 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62640959
Maarten, als je een vrouw was zou ik zeggen, met een pot thee, chocola en een goed boek op de bank en er niet meer af komen. Arm ding!

Jojo, ik zou gewoon even bellen hoor. Zoals gezegd, Isis is natuurlijk niet de standaard baby die met 4500 gram geboren werd en vanaf dag 1 blozend de wereld in gegaan is. Beter te vaak dan te weinig. Enneh... dat moedergevoel zegt ook wel wat he!

Leander, wat ben je sterk joh!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:21:53 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_62641959
Leander go go go!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62642514
Leuke foto freecell, sommige beebs zijn idd heel erg sterk in hun beentjes en kunnen zo maar even staan

Koen doet sinds gisteren buikspier oefeningen, dat ziet er stom uit zeg! Dan zit ie in zijn wipper en dan doet ie zijn sit-ups. Straks heeft ie al een wasbordje voor dat hij kan lopen (en dan in combi met zijn spekbeentjes )

ohja en hij rolt om !!!!! als je hem op zijn buik legt. Maar ja dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk, hij laat zich gewoon (om)vallen. Wel een onwijs grappig gezicht, een verbaast koppie zo van: Uhm ik lag net toch nog op mijn buik?!
pi_62643092
Jojo, ik zou even bellen. Beter een keer te veel dan een keer te weinig.

Vandaag gaat het hier gewoon weer lekker. Jen is weer helemaal in dr hum, papa en mama hebben ook lekker geslapen.

(Alleen het klussen loopt flink uit. Jen dr kamer is nog lang niet klaar...)
pi_62646908
nog wel 1 vraagje over het speentjesgedoe: hoelang geef ik het nieuwe flesje/speentje de kans? want nu drinkt madam ineens heel weinig maar is wel helemaal tevreden hoor! ik heb zelf bedacht om iig het weekend eens lekker rustig aan te kijken, eventueel van 5 terug naar 6 voedingen. wat denken jullie?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:26:25 #76
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62647416
Hier duurde het een week of twee voordat ze aan een grotere speen gewend was. De eerste twee weken verzoop ze erin en moest je voorzichtig zijn ivm verslikken en daarna had ze de juiste sterkte te pakken en gingen de flesjes goed.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62647424
Maarten auw
Leander al proberen te staan
Saar doet nog helemaal niks in die richting, die studeert nog steeds voor zoutzak Zitten kan ze ook absoluut nog niet, ze leunt altijd zo gek voorover of ze stort gewoon in naar opzij

Over bv in ontstoken oogjes druppelen..dat wordt tegenwoordig weer afgeraden omdat je niet weet of het een bacteriele of een virale infectie is en bij een bacteriele infectie is de melk juist weer een goede voedingsbodem.
Saartje
pi_62647834
selene doet dat beetje staan ook hoor. als ik na haar flesje haar overpak naar boertje houding maakt ze echt een klein sprongetje met haar voetjes en beentjes, en dan kan ze echt wel eventjes haar gewicht dragen. het CB zei dat dat ook ondersteund best eventjes mag, goed voor de ontwikkeling en alles.maar in hoeverre je dat CB van hier moet vertrouwen weet ik ook niet
pi_62652672
Simmu, ik las dat je een heel klein speentje hebt gehaald? Misschien kun je toch een normale 1 of 2 gaten speen halen? Nu ga je natuurlijk van het ene in het andere uiterste. Misschien dat ze ook wel leert om uit zo'n hele kleine speen te halen. Maar ik zou zelf zenuwachtig worden als het drinken zo moeilijk gaat. Dat zou ik niet een paar dagen aankijken. Misschien een paar voedingen aankijken, maar als het morgen niet beter is, toch voor zondag een andere kopen?
pi_62653317
maar je moet het wel even de tijd geven. De hele tijd van speen wisselen is ook niet lekker voor die kleine.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:53:18 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62653961
Valt wel mee hoor, ik heb op een gegeven moment een stuk of drie spenen gekocht, en een paar dagen gerommeld voordat ik de juiste had. Baby had er weinig last van .

Simmu, ouderwetse tip, je kunt met een hete naald het gaatje iets groter maken, wel zorgen dat je een reserve hebt voor het geval je het gaatje per ongeluk te groot maakt .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_62654118
ik heb er ook niet zo veel verstand van eigenlijk.

Ik moet eens opzoek naar een manier om jen beter te laten drinken, het is zo moeilijk om een beetje aan een normale hoeveelheid vocht te komen bij jen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:02:22 #83
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62654233
Bij mij vonden ze met een rietje drinken al heel snel leuk . De truc is om de eerste keer een pakje te geven waar je dan zelf zachtjes in knijpt. Hebben ze zo door hoe het werkt .
pi_62654282
ja, maar ik kan jen toch nog geen pakje geven?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:06:03 #85
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62654330
Er zal toch wel wat zijn dat ze mag hebben? Even goed tussen de pakjes snuffelen?
pi_62654429
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef Ticootje het volgende:
ja, maar ik kan jen toch nog geen pakje geven?
En een pak met rietjes halen dan?
pi_62654449
ik zal eens snuffelen morgen.

Dit weekend gaat de wintertijd in. Ik hoop niet dat jen dan om 5 uur genoeg geslapen heeft.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:14:38 #88
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62654568
pakjes roosvicee?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:18:01 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62654650
Ja zoiets heb ik toen ook gedaan. Kan ook wel appelsap geweest zijn trouwens .

Freek dronk echt verschrikkelijk slecht, en op een gegeven moment woog het "onverantwoorde" van gezoet sap niet meer op tegen het gevaar van uitdroging .
Hij had het trouwens snel door, en dronk toen gewoon uit een glas met een rietje.
pi_62654692
pakjes appelsap, en de AH verkoopt zelfs pakjes water geloof ik
pi_62654806
Ik denk dat er wel meerdere kindjes last zullen hebben van de wintertijd.
Ben blij dat we af en en toe een half uurtje of een uurtje kunnen smokkelen met Koen qua voeding. Ik denk dat ik er meer last van heb dan Koen, vind het echt vreselijk terwijl het maar 1 uurtje is.
pi_62654938
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:09 schreef Ticootje het volgende:

Dit weekend gaat de wintertijd in. Ik hoop niet dat jen dan om 5 uur genoeg geslapen heeft.
Ik ben bang dat dat hier ook lastig wordt idd. Leander wil uit bed zodra het ook maar iets lichter wordt
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:31:48 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62655024
Ik heb dan wel geen baby's meer, maar ik zie er ook weer als een berg tegenop.
Ze zijn al een poos rond half 6 wakker, da's dan nu half 5 .
pi_62655102
Ow Leah, das wel erg vroeg!

Leander drinkt momenteel om 7 uur, 11 uur en 3 uur en dat 2x

Voordeel: voor de 23:0 voeding moet ik hem eigenlijk altijd wakker maken, dus ik denk dat wij hier ook maximaal 2 dagen wat uit het ritme zijn Gewoon 2x een half uurtje later wakker maken en we zitten weer op schema!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:19:43 #95
4177 Jojogirl
pi_62656428
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Leah het volgende:
Ik heb dan wel geen baby's meer, maar ik zie er ook weer als een berg tegenop.
Ze zijn al een poos rond half 6 wakker, da's dan nu half 5 .
Ik heb wel een baby, maar die slaapt als een blok, terwijl Finn dus ook tussen 5 en 7 wakker wordt elke ochtend. Ik verheug me dus ook nog niet op de wintertijd

Vanmiddag trouwens toch nog met Isis naar de huisarts geweest (een dag niet gedokterd is een dag niet geleefd tenslotte tegenwoordig) en goede neusspray meegekregen. Hopen dat die snel gaat helpen, want dat hoesten, snorkelen en spugen is niks.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:17:40 #96
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62660189
oh ja, die wintertijd ... aiaiaiai. Ik denk dat ik hier gewoon de klok maar niet verzet .

Gisteren ben ik met Stella met een vriendin van het dansen naar een andere vriendin van het dansen geweest, die nog net haar balletles met meisjes van 8 in rose panty's aan het afronden was. Stella heeft tien minuten lang gekeken, gelachen, gekeken, gelachen èn rek- en strekoefeningen liggen doen met haar beentjes op te muziek .

Ik denk altijd dat ik er op zeer subtiele wijze wel voor ga zorgen dat mijn dochter in ieder geval geen balletdanseres gaat worden (Guuzewuus heeft zelf een kort maar krachtig dansverleden), maar o-o wat was dit leuk .

[ Bericht 0% gewijzigd door Guuzewuus op 25-10-2008 07:27:12 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:26:01 #97
223453 Guuzewuus
pi_62660200
Maar of het lukt om haar tegen te houden

pi_62660315
Hee dat had mijn Saar kunnen zijn, qua styling
Leuk is dat he, als ze ergens zo gefascineerd naar kunnen kijken?
Saartje
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:05:33 #99
223453 Guuzewuus
pi_62660530
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 08:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hee dat had mijn Saar kunnen zijn, qua styling
Ik heb al wel eens gezegd in het fototopic dat ik bij Saar altijd het gevoel heb dat dat er één van mij had kunnen zijn. Geen idee waarom, styling inderdaad misschien . Laatst zag ik een foto waarop ze een gebreid hemajurkje aanheeft , heeft Stella ook .
pi_62660848
Oh leuk! Doe eens showen?
Ik heb bij Saar een nieuwe policy bedacht, de overdag_tot_de_rand_gevuld_policy..misschien heeft ze dan `s nachts eens wat minder honger en komt ze niet elke 2 uur voor een mamaneut Het hakt er flink in..heb haar vannacht vanaf 4 uur dan ook maar gewoon aangekoppeld laten liggen, dan schoot ik alleen maar wakker als ze zichzelf weer aan het bedienen was.
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')