Volgens mij doet ze dat al:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:14 schreef Jelief het volgende:
Jojo, doe een druppeltje mm in haar oogje dat werkt erg goed!
quote:aar met veel schoonmaken en bv erin druppelen ziet dat er nu alweer beter uit dan gisteren
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:30 schreef TearSong het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat al:
[..]
Het is wel een wondermiddel hoor!
Ik heb zelf nu die smalle van de Hema. Maar die zijn zo lastig schoon te maken. ik bedoelde trouwens geen fopspenen maar drinkspenenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik had flessen van de ETOS. Gewoon huismerk. En geen spenen.
En een pak met rietjes halen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef Ticootje het volgende:
ja, maar ik kan jen toch nog geen pakje geven?
Ik ben bang dat dat hier ook lastig wordt idd. Leander wil uit bed zodra het ook maar iets lichter wordtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Dit weekend gaat de wintertijd in. Ik hoop niet dat jen dan om 5 uur genoeg geslapen heeft.
Ik heb wel een baby, maar die slaapt als een blok, terwijl Finn dus ook tussen 5 en 7 wakker wordt elke ochtend. Ik verheug me dus ook nog niet op de wintertijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Leah het volgende:
Ik heb dan wel geen baby's meer, maar ik zie er ook weer als een berg tegenop.
Ze zijn al een poos rond half 6 wakker, da's dan nu half 5.
Ik heb al wel eens gezegd in het fototopic dat ik bij Saar altijd het gevoel heb dat dat er één van mij had kunnen zijn. Geen idee waarom, styling inderdaad misschienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hee dat had mijn Saar kunnen zijn, qua styling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |