abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:26:25 #76
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62647416
Hier duurde het een week of twee voordat ze aan een grotere speen gewend was. De eerste twee weken verzoop ze erin en moest je voorzichtig zijn ivm verslikken en daarna had ze de juiste sterkte te pakken en gingen de flesjes goed.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62647424
Maarten auw
Leander al proberen te staan
Saar doet nog helemaal niks in die richting, die studeert nog steeds voor zoutzak Zitten kan ze ook absoluut nog niet, ze leunt altijd zo gek voorover of ze stort gewoon in naar opzij

Over bv in ontstoken oogjes druppelen..dat wordt tegenwoordig weer afgeraden omdat je niet weet of het een bacteriele of een virale infectie is en bij een bacteriele infectie is de melk juist weer een goede voedingsbodem.
Saartje
pi_62647834
selene doet dat beetje staan ook hoor. als ik na haar flesje haar overpak naar boertje houding maakt ze echt een klein sprongetje met haar voetjes en beentjes, en dan kan ze echt wel eventjes haar gewicht dragen. het CB zei dat dat ook ondersteund best eventjes mag, goed voor de ontwikkeling en alles.maar in hoeverre je dat CB van hier moet vertrouwen weet ik ook niet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_62652672
Simmu, ik las dat je een heel klein speentje hebt gehaald? Misschien kun je toch een normale 1 of 2 gaten speen halen? Nu ga je natuurlijk van het ene in het andere uiterste. Misschien dat ze ook wel leert om uit zo'n hele kleine speen te halen. Maar ik zou zelf zenuwachtig worden als het drinken zo moeilijk gaat. Dat zou ik niet een paar dagen aankijken. Misschien een paar voedingen aankijken, maar als het morgen niet beter is, toch voor zondag een andere kopen?
pi_62653317
maar je moet het wel even de tijd geven. De hele tijd van speen wisselen is ook niet lekker voor die kleine.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:53:18 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62653961
Valt wel mee hoor, ik heb op een gegeven moment een stuk of drie spenen gekocht, en een paar dagen gerommeld voordat ik de juiste had. Baby had er weinig last van .

Simmu, ouderwetse tip, je kunt met een hete naald het gaatje iets groter maken, wel zorgen dat je een reserve hebt voor het geval je het gaatje per ongeluk te groot maakt .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_62654118
ik heb er ook niet zo veel verstand van eigenlijk.

Ik moet eens opzoek naar een manier om jen beter te laten drinken, het is zo moeilijk om een beetje aan een normale hoeveelheid vocht te komen bij jen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:02:22 #83
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62654233
Bij mij vonden ze met een rietje drinken al heel snel leuk . De truc is om de eerste keer een pakje te geven waar je dan zelf zachtjes in knijpt. Hebben ze zo door hoe het werkt .
pi_62654282
ja, maar ik kan jen toch nog geen pakje geven?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:06:03 #85
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62654330
Er zal toch wel wat zijn dat ze mag hebben? Even goed tussen de pakjes snuffelen?
pi_62654429
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef Ticootje het volgende:
ja, maar ik kan jen toch nog geen pakje geven?
En een pak met rietjes halen dan?
pi_62654449
ik zal eens snuffelen morgen.

Dit weekend gaat de wintertijd in. Ik hoop niet dat jen dan om 5 uur genoeg geslapen heeft.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:14:38 #88
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62654568
pakjes roosvicee?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:18:01 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62654650
Ja zoiets heb ik toen ook gedaan. Kan ook wel appelsap geweest zijn trouwens .

Freek dronk echt verschrikkelijk slecht, en op een gegeven moment woog het "onverantwoorde" van gezoet sap niet meer op tegen het gevaar van uitdroging .
Hij had het trouwens snel door, en dronk toen gewoon uit een glas met een rietje.
pi_62654692
pakjes appelsap, en de AH verkoopt zelfs pakjes water geloof ik
pi_62654806
Ik denk dat er wel meerdere kindjes last zullen hebben van de wintertijd.
Ben blij dat we af en en toe een half uurtje of een uurtje kunnen smokkelen met Koen qua voeding. Ik denk dat ik er meer last van heb dan Koen, vind het echt vreselijk terwijl het maar 1 uurtje is.
pi_62654938
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:09 schreef Ticootje het volgende:

Dit weekend gaat de wintertijd in. Ik hoop niet dat jen dan om 5 uur genoeg geslapen heeft.
Ik ben bang dat dat hier ook lastig wordt idd. Leander wil uit bed zodra het ook maar iets lichter wordt
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:31:48 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62655024
Ik heb dan wel geen baby's meer, maar ik zie er ook weer als een berg tegenop.
Ze zijn al een poos rond half 6 wakker, da's dan nu half 5 .
pi_62655102
Ow Leah, das wel erg vroeg!

Leander drinkt momenteel om 7 uur, 11 uur en 3 uur en dat 2x

Voordeel: voor de 23:0 voeding moet ik hem eigenlijk altijd wakker maken, dus ik denk dat wij hier ook maximaal 2 dagen wat uit het ritme zijn Gewoon 2x een half uurtje later wakker maken en we zitten weer op schema!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:19:43 #95
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_62656428
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:31 schreef Leah het volgende:
Ik heb dan wel geen baby's meer, maar ik zie er ook weer als een berg tegenop.
Ze zijn al een poos rond half 6 wakker, da's dan nu half 5 .
Ik heb wel een baby, maar die slaapt als een blok, terwijl Finn dus ook tussen 5 en 7 wakker wordt elke ochtend. Ik verheug me dus ook nog niet op de wintertijd

Vanmiddag trouwens toch nog met Isis naar de huisarts geweest (een dag niet gedokterd is een dag niet geleefd tenslotte tegenwoordig) en goede neusspray meegekregen. Hopen dat die snel gaat helpen, want dat hoesten, snorkelen en spugen is niks.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:17:40 #96
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62660189
oh ja, die wintertijd ... aiaiaiai. Ik denk dat ik hier gewoon de klok maar niet verzet .

Gisteren ben ik met Stella met een vriendin van het dansen naar een andere vriendin van het dansen geweest, die nog net haar balletles met meisjes van 8 in rose panty's aan het afronden was. Stella heeft tien minuten lang gekeken, gelachen, gekeken, gelachen èn rek- en strekoefeningen liggen doen met haar beentjes op te muziek .

Ik denk altijd dat ik er op zeer subtiele wijze wel voor ga zorgen dat mijn dochter in ieder geval geen balletdanseres gaat worden (Guuzewuus heeft zelf een kort maar krachtig dansverleden), maar o-o wat was dit leuk .

[ Bericht 0% gewijzigd door Guuzewuus op 25-10-2008 07:27:12 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:26:01 #97
223453 Guuzewuus
pi_62660200
Maar of het lukt om haar tegen te houden

pi_62660315
Hee dat had mijn Saar kunnen zijn, qua styling
Leuk is dat he, als ze ergens zo gefascineerd naar kunnen kijken?
Saartje
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:05:33 #99
223453 Guuzewuus
pi_62660530
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 08:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hee dat had mijn Saar kunnen zijn, qua styling
Ik heb al wel eens gezegd in het fototopic dat ik bij Saar altijd het gevoel heb dat dat er één van mij had kunnen zijn. Geen idee waarom, styling inderdaad misschien . Laatst zag ik een foto waarop ze een gebreid hemajurkje aanheeft , heeft Stella ook .
pi_62660848
Oh leuk! Doe eens showen?
Ik heb bij Saar een nieuwe policy bedacht, de overdag_tot_de_rand_gevuld_policy..misschien heeft ze dan `s nachts eens wat minder honger en komt ze niet elke 2 uur voor een mamaneut Het hakt er flink in..heb haar vannacht vanaf 4 uur dan ook maar gewoon aangekoppeld laten liggen, dan schoot ik alleen maar wakker als ze zichzelf weer aan het bedienen was.
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')