abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62582469
Het grote kleine babietjestopic deel 161

Babietjes

10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
20 januari 2008: Finn, zoon van SaiG
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
6 april 2008: Stella, dochter van Guuzewuus
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
***01 juli 2008: Koen Jurriaan, zoon van LovelyLady***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 50% gewijzigd door Webkim op 03-11-2008 18:53:46 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62582549
Ik sloot het topic met de vraag aan Iksje:
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Iksje, geven jullie tot een jaar ook geen producten die gemaakt zijn van koemelk, zoals kaas?
pi_62582640
Hier ook geen suiker erin. Ook niet in z'n karnemelk terwijl ik dus verpest ben ermee omdat ik er wel suiker in moet.
Ik let er heel erg op dat ik niet mijn gewoonten naar hem overbreng. Ik vind spruiten bv onwijs goor maar Maarten zal echt wel ooit spruiten proberen.
pi_62582861
Ticootje,
Wij hebben het iets eerder gegeven dan 1 jaar, wat kaas op de boterham en een paar happen yoghurt. Dat zal met 11 maand of zo geweest zijn.
Het enige koemelkproduct dat je vanaf dag 1 mag geven is kunstvoeding

Ik ben ook van mening, wat ze niet kennen, kunnen ze niet missen. Daarom heb ik ook liever niet dat Liande te snoepen krijgt, al vinden zelfs mijn vriend en opa (die oppast) dat 'af en toe' moet kunnen. Af en toe is voor hen om de paar dagen confituur (jam), een koekje, chocomelk etc.
Terwijl ik net wil voorkomen dat ze net zo snoepgek wordt als ik.
pi_62583345
Als ik dit zo allemaal lees ben ik blij dat Lotte nog zo klein is en dat ik me er nu nog niet in hoef te verdiepen
Weet best dat dat over een tijdje wel zal moeten, maar voorlopig krijgt ze pas met 6 maanden iets van fruit/groente hap. M'n man vond 1e kerstdag wel een mooie dag, 3 dagen later is ze een half jaar oud. Tot die tijd, alleen maar borstvoeding voor haar.

Owja, nog vergeten!
Gisteren voor de heupecho geweest en alles zag er gelukkig goed uit!

[ Bericht 17% gewijzigd door mrien op 22-10-2008 15:19:28 ]
pi_62583917

een mooi nieuw topic om me in te komen melden met de verse Sanne !!

ben hier totaal niet bijgelezen, maar dat komt vast snel genoeg
als ik hier thuis beetje de tijd krijg
pi_62584027
Sanne wat ben jij een mooi meisje Zo lief met dat handje
pi_62584432
ze heeft zelfs 2 handjes

pi_62584652
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Iksje het volgende:
Ik ben ook van mening, wat ze niet kennen, kunnen ze niet missen. Daarom heb ik ook liever niet dat Liande te snoepen krijgt, al vinden zelfs mijn vriend en opa (die oppast) dat 'af en toe' moet kunnen. Af en toe is voor hen om de paar dagen confituur (jam), een koekje, chocomelk etc.
Terwijl ik net wil voorkomen dat ze net zo snoepgek wordt als ik.
Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker wel
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62584675
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef marit1978 het volgende:
ze heeft zelfs 2 handjes
en dat is maar goed ook! Wat een schatje
It's all up to you
pi_62584689
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef mrien het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees ben ik blij dat Lotte nog zo klein is en dat ik me er nu nog niet in hoef te verdiepen
Weet best dat dat over een tijdje wel zal moeten, maar voorlopig krijgt ze pas met 6 maanden iets van fruit/groente hap. M'n man vond 1e kerstdag wel een mooie dag, 3 dagen later is ze een half jaar oud. Tot die tijd, alleen maar borstvoeding voor haar.

Owja, nog vergeten!
Gisteren voor de heupecho geweest en alles zag er gelukkig goed uit!
Wij hebben het er ook al over gehad om eerste kerstdag daarvoor te nemen; echter zitten we dan op Tenerife; dus weet niet of dat handig is voor het geval het niet helemaal goed bevalt.

Amber vannacht om 2 uur weer aaaaahhhhhhhhh, waaahhhhhhhh...
Ze is dol op stemoefeningen de laatste 3 dagen

Marit; gefeliciteerd nog met je mooie dochter!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:50:32 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62584778
Welkom Marit en Sanne!
pi_62585080
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker wel
Yep; snoepen an sich heb ikzelf ook geen problemen mee.
Ik heb zelf geschommeld van teveel snoepen, naar vrijwel niets meer eten; naar weer teveel ongezonde dingen omdat je jezelf niet meer wilt tegenhouden doordat je jezelf teveel hebt ontzien etc.

Mijn moeder heeft me ook laten meedieten al toen ik 7/8 was; heeft me ook geleerd te vasten, snoepjes netjes in trommeltje etc; vooral gezond eten; meergranenproducten; visolie etc. Van het 1 in het ander vallen in lichte extremen; omdat ze kennelijk zelf een probleem met eten had. En trala; kind met eetproblemen is geboren Achteraf gezien heb ik vanaf een jaar ok 10 toch al redelijke eetproblemen gehad; voornamelijk te weinig eten, en teveel snoepen.

Mijn eetgewoonten heb ik een paar jaar geleden behoorlijk gereguleerd; middels therapie; en ook omdat ik wel moest gezien ik zelf een darmziekte heb en heb gemerkt dat gezond eten m'n lichaam ook beter ondersteunt en meer echte energie geeft (ik beter in m'n vel zit ook).

Gewoon lekker gezond eten; afentoe een snoepje.
Als je dingen teveel aandacht geeft; middels tegenhouden of juist aanmoedigen kan het nog weleens een averechts effect hebben. Gewoon normaal doen en zelf het goede voorbeeld geven op een ongedwongen manier helpt dan beter.

Een kind voelt dondersgoed die dingen aan; al zijn ze nog zo klein; dus zal ook de spanning van mama voelen rondom eten/snoepen, en dat zou dan wellicht ook voor het kind een issue kunnen worden.

Ik ben niet zo heel erg bang voor die dingen; Amber kan net zo goed qua dat op papa lijken; die heeft ondergewicht ook al kan die nog zoveel snoepen (teveel is nooit goed; of je nou dik of dun bent overigens ).

Gezond eten is voor ieder mens belangerijk; hoe jong of oud dan ook; maar een snoepje an sich kan niet veel kwaad (tenzij allergie ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:19:52 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_62585719
Welkom Sanne

Gefeliciteerd en tot ziens Anna Sophie

Ruben werd vanochtend door Bert weggebracht, zodra hij daar zat kwamen er al meteen drie kindjes met hem spelen

(hoorde ik vanmiddag toen Bert me vroegtijdig van kantoor ophaalde omdat ik net te horen heb gekregen dat ik aan het einde van het jaar geen werk meer heb)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62586230
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Llewella het volgende:
Als je dingen teveel aandacht geeft; middels tegenhouden of juist aanmoedigen kan het nog weleens een averechts effect hebben. Gewoon normaal doen en zelf het goede voorbeeld geven op een ongedwongen manier helpt dan beter.
Juist
It's all up to you
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:47:28 #16
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62586576
welkom marit en sanne!!

troel, dat is rotnieuws. Maar wel een fijn gevoel dat ruben zo populair is!

enigste zuivel dat dennis krijgt is yogurt, gewoon nutraal en voor de afwisseling af en toe eens fruit erdoor.
Smeerkaas lust ie volgens mij niet zo, als dat op zijn brood zit krijg ik er niks in.

Waren net op de kermis en kabouter plop had michelle een spekje gegeven en wou dennis er ook een geven was nog net op tijd om kabouter plop te vertellen dat ie te jong was!
Hij is wel in de draaimolen geweest, hij was lekker aan het kraaien en lachen, maar of dat nou kwam door de draaimolen of het feit dat ie met mama's haren aan het spelen was?
Ook het reuzen rad was een sucses. na een uurtje begon ie toch te mopperen dat ie nu wel uit de pokkeherrie wou.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:48:58 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62586605
* Brighteyes heeft Anna Sophie uit de lijst gehaald en maar niet doorgeschoven. We zien haar mama/papa nooit meer.

Balen van je werk Troel, how come? Reorganisatie ofzo?

We hebben een kies hier! ALthans... dat denk ik. Ik mag van Sasha niet meer in zijn mondje kijken, maar met ene beetje creatief worstelen lukt het soms een beetje.
pi_62588598
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef TearSong het volgende:

[..]

Inderdaad, met mate. Maar 'met mate' is voor mij in elk geval niet om de 2-3 dagen

Woei, Sasha, nu al kiezen!
pi_62590554
Hallo Sanne!

En balen Troel
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:59:43 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62591913
Hebben andere kindjes van ong. Sasha's leeftijd (Ruben, Maarten etc.) ook regelmatig blauwe knietjes?
Ik vind het er zo naar uit zien. En het is net of hij heel vaak op zijn knietjes valt ofzo, terwijl hij toch echt voornamelijk kruipt...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:14:42 #21
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62592468
dennis is dan niet precies van sasha's leeftijd, maar die heeft af en toe ook wel blauwe plekken op zijn knietjes, ook zijn eczeem speelt dan wat op. Waarschijnlijk is dat van alle druk enz die er op de knietjes zit, heel de dag.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_62593647
BE, sinds Chris tijgert en kruipt(10mnd) is hij blauwig op zijn onderbeentjes.. Soms meer op zijn knietjes, maar ook wel op andere plekken op het onderbeen, afhankelijk van waar hij nou weer klem heeft gezeten
Maar ik ben ook wel eens "bang" geworden als het er weer eens veel waren. Toen heb ik met een vinger op zijn beentje gedrukt, en opgelet of daar geen blauwe plek kwam. Om te kijken of hij niet te makkelijk nieuwe plekken krijgt. erg he
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:55:59 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62593946
Dat laatste was dus ook waarom ik het vraag. Omdat ik ook zo erg ben. Heb het nog niet gedaan, maar wel aan gedacht.

Bedankt voor jullie antwoorden!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:21:46 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_62594846
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben andere kindjes van ong. Sasha's leeftijd (Ruben, Maarten etc.) ook regelmatig blauwe knietjes?
Ik vind het er zo naar uit zien. En het is net of hij heel vaak op zijn knietjes valt ofzo, terwijl hij toch echt voornamelijk kruipt...
Nopes, geen blauwe plekken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62603906
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Inmiddels is ze niet meer van die leeftijd maar Ronja had (en heeft) ook altijd een hoop blauwe plekken. Blijkbaar lijkt ze op mij, ik kleur ook altijd snel als ik me ergens stoot.
Ons CB noemt het: "precies voldoende blauwe plekken voor een gezond spelend kind"
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:24:01 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62604105
Oh, dat heb ik ook ja. Je hoeft maar naar me te wijzen.

Ik vind de uitspraak van het CB wel een goeie.
Het is net of hij op een grindbak speelt ofzo.
pi_62604640
Ik was stiekem ook al blij dat het bij de CB afspraak van 11 maanden even wat rustiger was met plekken
pi_62604811
Maarten heeft geen blauwe plekjes op de knieen.

Vraag terug....heeft Sasha of Ruben of anderen ook een fase gehad dat ze ineens hun tong uitsteken om eten eruit te werken?
Hij vind het niet vies want hij eet het gewoon op maar ineens na een paar happen is het of het eten weigeren en/of het eten eruit werken.
Ikzelf heb het grote vermoeden dat het een fase is en ik maak mij er niet druk om.
maar ben benieuwd of anderen het ook hebben
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:09:13 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62604981
Ja, soms doet hij dat idd wel. Komt het er net zo hard weer uit als dat ik het erin schuif!
En dan het liefst nog even prrffrrrrt doen.

Het lijkt mij idd ook een fase. Ontdekken wat je allemaal kan met dat smoeltje.
pi_62606034
Ik ben niet zo'n actieve poster, maar zal toch even een update geven van Sten.

Hij heeft dinsdag zijn eerste prikken gehad. Vriend en ik hadden ons helemaal voorbereid op een schreeuwend kind, maar dat gebeurde helemaal niet. Na iedere prik gaf ie een brul en toen was het over. Wat een bikkel!
Sinds vorige week spuugt hij regelmatig nadat hij zijn fles heeft gehad. Maar hij spuugt dan geen melk maar doorzichtige vloeistof. Zou dit maagzuur kunnen zijn? Heeft iemand een idee wat ik ertegen zou kunnen doen?
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:12:19 #31
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62606217
Die doorzichtige vloeistof, zou dat ook speeksel kunnen zijn? Mijn dochter spuugt ook vrij veel. Wat ik ertegen doe: veel spuugdoekjes in huis hebben en vaak wassen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62606507
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef Grijs het volgende:
Die doorzichtige vloeistof, zou dat ook speeksel kunnen zijn? Mijn dochter spuugt ook vrij veel. Wat ik ertegen doe: veel spuugdoekjes in huis hebben en vaak wassen.
Het komt er met een golfje uit. Hij heeft daarvoor bijna nooit gespuugd, ook geen voeding. Misschien maak ik me zorgen om niks hoor.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_62606576
kaarr..klinkt als misschien al wat 'ontmengde' voeding ?
zolang hij er geen last van heeft in de zin van heel veel huilen bij/na het spugen zou ik me niet druk maken !!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:41:18 #34
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62606934
Net bij het cb geweest, mijn lange grote baby is ineens geen groot kindje meer. Lengte gemiddeld (op het lijntje) en gewicht eronder . Ik heb ineens een kleine baby .
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:43:15 #35
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62606987
Ik had Lilah vanochtend op haar rug in de box gelegd omdat ik snel moest plassen. Kom ik terug, ligt ze op haar buik . . . . .

heb ik het verdorie wel mooi gemist .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62607429
Jaaa Lilah, goed bezig ...alleen jammer dat je niet even wacht zodat je moeder het ook ziet

Hier nog steeds een snotterende Dana, maar het gaat al wel iets beter. Gister steeds de fles weigeren en heb met moeite toch iets naar binnen weten te krijgen, ze was ook een beetje zeurderig en niks was echt goed....ze is net dr moeder als ze zich niet lekker voelt

Ik denk ook dat ik dr morgen niet naar t kdv laat gaan, ff uitzieken en zorgen dat ze goed drinkt...of is dat onnozel?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:03:28 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62607533
Nee hoor, helemaal niet onnozel hoor. Als dat beter voelt voor jou gewoon doen!

Lilah, you go girl!
En nu dan nog een keertje zodat je moeder mee kan genieten!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:07:51 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_62607652
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:59 schreef Ardenlyn het volgende:
Maarten heeft geen blauwe plekjes op de knieen.

Vraag terug....heeft Sasha of Ruben of anderen ook een fase gehad dat ze ineens hun tong uitsteken om eten eruit te werken?
Hij vind het niet vies want hij eet het gewoon op maar ineens na een paar happen is het of het eten weigeren en/of het eten eruit werken.
Ikzelf heb het grote vermoeden dat het een fase is en ik maak mij er niet druk om.
maar ben benieuwd of anderen het ook hebben
Nopes, niet tijdens het eten. Hij heeft wel ineens door dat hij leuke reacties krijgt als hij zijn tong uitsteekt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:11:12 #39
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62607739
Ik denk ook dat het al ontmengde voeding is. Eva heeft dat ook af en toe namelijk met een klein golfje en hier en daar na een klein speurtje melk? Is dat bij Sten ook zo?
pi_62607885
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, helemaal niet onnozel hoor. Als dat beter voelt voor jou gewoon doen!
je hebt me over de streep getrokken
pi_62608286
Sten huilt niet na het spugen. Ik zal er eens op letten of er een beetje melk in zit.
Ik ben iig al wat gerustgesteld door jullie woorden .
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_62609286
Hier heb ik ook wel doorzichtig iets met een beetje melk erin gezien bij Amber; vorige week nog toen ik d'r met iets teveel vaart op m'n schouder legde voor een boertje; het lag voornamelijk achter me op de grond, en een beetje op m'n schouder

Vannacht Amber weer stemoefeningen; dit keer was ik voorbereid, had een speen klaar gelegd.
Stemoefeningen -> Speen erin -> Verder slapen

Ze wordt steeds meer een meisje; grote handen en voeten die ze al krijgt; de buikoefeningen die ze doet; ze probeert steeds te gaan zitten; en het lallen wat ze doet; ze krijgt flink wat stem!

En gisteren had ze bijv ook weer erg veel lol; ik heb het hele alfabet weer eens met d'r doorgenomen, heel duidelijk en luid met gekke stemmetjes A.....B......C...... En bij elke letter moest ze giechelen. En toen nog Papa die gek ging doen bij badje, ook weer een hoop gegiechel

Maar toch lijken bijv 8 maanden nog zo ver weg! Dochtertje van een directe collega is nu 8 maanden; en dan hoor ik over staan, en zitten, en kruipen, en proberen te lopen, jeetje, onvoorstelbaar dat Amber dat ook nog allemaal gaat doen! Ik vind d'r nu al zo leuk! En d'r komen nog veel meer leukere dingen aan! (En natuurlijk minder leuke; maar die neem ik dan wel voor lief )

Ok; Amber is wakker; ik hoor weer aaaaahhhhh (mijn vermoeden is dat ze dit nu gewoon doet ipv huilen).
Amber Mae
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:42:53 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62610210
Hier had Sasha ook doorzichtig spul met wat vlokjes en brokjes. Ik dacht ook altijd aan al half verteerd, uitgescheiden melk ofzo.

Het is ook onvoorstelbaar Llewella!
Ik heb mijn verbazing vanmorgen nog eens uitgesproken. Een jaar geleden nog in mijn buik en vanochtend zeer wijs bij ons in bed zitten de dekbedden optillend op zoek naar het een of ander. Zo lief om te zien hoeveel hij al kan en doet.
Fijn trouwens dat ze de speen pakte bij haar nachtelijke oefeningen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:59:42 #44
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62610691
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Hier had Sasha ook doorzichtig spul met wat vlokjes en brokjes. Ik dacht ook altijd aan al half verteerd, uitgescheiden melk ofzo.
Precies en het ruikt zurig.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62612071
doorzichtig spul met brokjes ken ik hier ook...geeft dana soms beetje terug als ze na t drinken boert. ruikt idd beetje zurig
pi_62615880
Ik ben zojuist even naar de stad geweest met Jen, op de fiets! Ze vond het helemaal geweldig. Lachen en wiebelen..

Sinds 2 dagen heeft Jen ook door hoe je moet stappen. Dus er wordt hier wat afgestapt.

Vannacht had ik weer eens een spook. Om 4 uur zette mevrouw een keel op, om die vervolgens pas dicht te doen toen het hele huis goed wakker was. Ik heb vanmorgen gelukkig wel een uurtje extra kunnen slapen, M. was zo lief om het spook lekker uit bed te halen en te gaan ontbijten.
pi_62620106
Ik heb gisteravond spruitjes gegeten, dat was dus geen goed idee .
Hele nacht een wenende baby, ook nog vandaag overdag.
En zo weinig drinken dat ik uiteindelijke pijnlijke stuwing had.
Maar nu lijkt hij wel weer blij...
pi_62620982
Ik heb de spruitjes nog even gelaten voor wat ze zijn. Maar ik heb toch het idee dat ik een beetje in dezelfde dingen blijf hangen qua eten..
Sperziebonen, bloemkool, broccolie, bietjes, worteltjes en doperwten....

Ik vind groente zo moeilijk, elke dag sta ik nu bij de Appie te twijfelen en toch neem ik de bekende dingen weer mee.
pi_62621780
Ow is spruitjes zo slecht voor de bv dan?
Ik ben niet zo goed in bv geven
pi_62622200
Nee gewoon spruitjes als prak... Voor de bv lijkt het me niet zo'n groot probleem.

Bv gaat hier gewoon helemaal vanzelf. We hebben er natuurlijk in het begin heel hard aan gewerkt om Jen goed te laten drinken. Maar ik ben er nog elke dag blij mee. Jen kan als ze 's nachts weer eens aan het spoken is altijd bij me terecht voor een slok. Ik hoef mn bed niet uit 's nachts. Heerlijk.

Oh en Jen deed net BOEM. Ze is alleen maar bezig met staan en stappen. En het liefst los. Maar ja dat gaat gewoon niet, dus ze wurmde zich uit mijn handen en BOEM. Ja, dat zal nog wel vaker gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')