Hier heb ik ook wel doorzichtig iets met een beetje melk erin gezien bij Amber; vorige week nog toen ik d'r met iets teveel vaart op m'n schouder legde voor een boertje; het lag voornamelijk achter me op de grond, en een beetje op m'n schouder

Vannacht Amber weer stemoefeningen; dit keer was ik voorbereid, had een speen klaar gelegd.
Stemoefeningen -> Speen erin -> Verder slapen

Ze wordt steeds meer een meisje; grote handen en voeten die ze al krijgt; de buikoefeningen die ze doet; ze probeert steeds te gaan zitten; en het lallen wat ze doet; ze krijgt flink wat stem!
En gisteren had ze bijv ook weer erg veel lol; ik heb het hele alfabet weer eens met d'r doorgenomen, heel duidelijk en luid met gekke stemmetjes A.....B......C...... En bij elke letter moest ze giechelen. En toen nog Papa die gek ging doen bij badje, ook weer een hoop gegiechel

Maar toch lijken bijv 8 maanden nog zo ver weg! Dochtertje van een directe collega is nu 8 maanden; en dan hoor ik over staan, en zitten, en kruipen, en proberen te lopen, jeetje, onvoorstelbaar dat Amber dat ook nog allemaal gaat doen! Ik vind d'r nu al zo leuk! En d'r komen nog veel meer leukere dingen aan!

(En natuurlijk minder leuke; maar die neem ik dan wel voor lief

)
Ok; Amber is wakker; ik hoor weer aaaaahhhhh (mijn vermoeden is dat ze dit nu gewoon doet ipv huilen).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae