Ow die update was ik even vergetenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef freecell het volgende:
Terug van consultatiebureau. Helemaal goedgekeurd!
4175 Gramen 55 CM
Al een idioot gegroeid en nu dus zowaar binnen de lijntjes
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:46 schreef E.T. het volgende:
Sh*t![]()
Ben ik vandaag weer fruit voor Nienke vergetenDat zit zo erg niet in mijn systeem nog..
Heb ik wel speciaal voor haar verse mango gekocht.. ik vergeet het gewoon klaar te maken en te geven![]()
Komt waarschijnlijk omdat ik ook bezig ben haar in een ritme te 'proppen' tussen schooltijden door enzo.. En voor je het weet is het 5 uur.
Ik denk dat ik het nu nog ff doe, ik hoef toch niet te koken vandaag (we hebben trek in chinees)
He, dat had hij vast met Tijn afgesprokenquote:foto Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Soepie, hoe is het bij jullie eigenlijk? Zijn jullie al met extra dingen bezig mbt Yana?
Sasha had net een hele vieze luier. Zijn rompertje zat ook onder en bij het verschonen dus ook de hoes over het aankleedkussen. Dus ik Sasha even met zijn blote billetjes op het kleedje op de grond gezet om een nieuwe hoes erover te kunnen doen, gaat hij op het kleedje zitten plassen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop