SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6
BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0
beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6
Bla_Bla_Bla: draagdoek.nl
Cattie: korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6 / Didymos Millefiori groen/wit / Yamo
Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio / Beco Butterfly
DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5
E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6
freecell: Hoppediz Montreal / TricotSlen
Grijs:: grijze TricotSlen / Storchenwiege Ulli 4.6 / Storchenwiege Anna 4.6
lcicle: draagdoek.nl / EllaRoo Kristen 5.0 / RingSling Ditte / Girasol Mojito 4.6 onderweg..
Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier
Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.
Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25 / Yamo Mocha
LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop
Llewella: Hoppediz Miami 5.4 / Hoppediz Kaapstad 5.4 / Didymos Waves Sequoia 5.2 / 2x Zelfgemaakte Ringslings
LovelyLady: Hoppediz Montreal 4.6
Macka: Bara Barn Chili / Bara Barn Lotusblomma / Bara Barn Ocean ringsling / Bebina Regenbogen 4.6 (oude stijl) / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Ergo baby carrier NG black-cranberry / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6 / Mackagemaakte ringsling / Medley Palermo 4.5 / Medley Satin pink 3.5 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Storm Op Zolder Oosterse doek / Wonabang zomer podeagi (2x) / Yamo Mocha Streaks / Chimparoo Jazz
mamali: draagdoek.nl petrol / Storchenwiege Inka 4.6
Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6
Memmel: Girasol nr. 31 5.2
Noli.: zelfgemaakte Mei Tai / Girasol Lampo 5.2 / Girasol Avalon Rainbow 5.2
Nijna: Néobulle Manon Rouge 4.5, Chimparoo Juliet 4.5
Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3,60 / merkloze kleine Podaegi / Babycuddle / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry / Lodger shelter
Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika
p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Didymos Tom 4.2m
PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai
Reinhilde: Ellaroo Mei Tai / Binana Criquet
sjak: Hoppediz Havana 4.6 / Girasol nr. 20 (Tuli) 5.2 / Zara Earth 5.2 / Didymos Jacob Gr 6 / Rebozo
Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl (tijdelijk uit logeren) / didymos eva 4.7 / didymos indio sonne 4.7 / didymos natural hemp 4.7 / Didymos Millefiori Grun/Blau 3.7 / Mr. Mirko MT wraparound sleepy / Girasol Earthy Rainbow 5.2 / GM/Wrapsody BBB Morgaine 4.6 / Storchenwiege Anna 5.2 / Hoppediz Cape Town 4.6 / Girasol Earthy Rainbow Ringsling
Ticootje: ringsling / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Lampo 4.6 (Op reis)
Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5
Tucana: Didymos Nora / Didymos LLL shortie / Hoppediz Caïro / oranje Nesthäcken / Ellaroo La Rae / BBslen Blueberry Blue / Girasol Tulipaani / Hoppediz Havana / Vatanai Maruyama / onderweg: Storchenwiege Ulli /GypsyMama Morgaine / Hoppediz Santiago / Hoppediz Lille / Storchenwiege Leo Rouge / Amazonas Lollipop
Vamperotica: Amazonas Laguna
Webkim: Tricot Slen / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea ringsling / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 /Didymos Red Tom 4.6 / Girasol Blau Ringsling / Storchenwiege Anna / Hoppediz Acapulco / Girasol Chococabana 2.7 / Amazonas Natural / Didymos Millefiori grun/rot 6 / Didymos Millefiori Stein 6 / Didymos Pink Tom 2 / Didymos Silber Wellen 7 / Didymos Indio blauw/wit 6 / Didymos Wellen Lind 6 / Didymos Aare 6 / Hoppediz Florenz 6 / Didymos Rote Blatter / Afrikaase Kanga / DIY Podaegi
YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend) / mei tai
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 25-10-2008 12:38:28 ]Fake it till you make it...
Ze doen het wel hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:02 schreef Nijna het volgende:
Webkim had post:
Post!![]()
Didy Rote Blatter:
afbeelding
afbeelding
waarom doen die foto's het niet als ik ze link...?!
whoah die is mooi!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:05 schreef Nijna het volgende:
Ynske, ongeveer zo:
[ afbeelding ] fotootje komt nog
Jaaa, nog meer foto's graag!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Webkim het volgende:
Mooi Macka! Mag -ie in de OP of is het een testdoek?
Loevely, wat lekker, een boswandeling. Kleding was warm zat als ik het zo eens lees hoor. En ik ben benieuwd naar je foto's.
Wij hadden ook een doekenwandeling met dutje, zal eens kijken of die kiekjes de moeite zijn.
Mooie nieuwe aanwinsten idd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Een nieuw topic alweer!Gaat hard, zo
Hebben julli ehet beste idee van Nederland gekeken? Die Baby Turtle?
Ben wel benieuwd wat mijn mede-draagdoekers ervan vinden.
Het is een soort stijve harnas dat je rondom een drager kunt klikken of zo, zodat je kunt fietsen met je kind, en dat het toch beschermd is.
Ik zag alleen geen mogelijkheden om deze te combineren met een draagdoek, en de jury zei er verder ook niets over...
Mooie aanwinsten trouwens weer
Maar goed, ik was sowieso al geen fan van fietsen met een draagsysteem. (in welke vorm dan ook)quote:Wie: Sabine Zuurdeeg
Idee: De Baby Turtle; een soort hard schild, waarmee baby’s die in een draagzaak zitten tijdens het wandelen of fietsen goed beschermd zijn.Leeftijd: 36
Bijzonderheden: Sabine heeft het idee van de Baby Turtle al acht jaar en sinds een half jaar is ze actief bezig met de ontwikkeling. Ze gelooft dat de Turtle ‘levens kan redden’. Wolter Kroes en zijn vrouw hebben de Turtle getest met hun pasgeboren zoon Tom, thuis en op de fiets. Wolter was erg positief en ziet de Turtle met wat aanpassingen best op de markt verschijnen.
Quote: ‘Ik geloof enorm in de urgentie van mijn idee’
Precies, de meest veilige oplossing is keihard verbieden om te fietsen met een kind in draagdoek of aanverwanten!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Noli. het volgende:
Oooooooooooooooooooooow die derde fotooooo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Macka het was een soort keihard omhulsel voor om de BabyBjörn. Volgens mij voegt het niks toe in het dragen zelf het moet meer een 'veilig' omhulsel voor een drager zijn.
Van Het beste idee van Nederland-site: (daar kun je de aflevering ook terug zien)
[..]
Maar goed, ik was sowieso al geen fan van fietsen met een draagsysteem. (in welke vorm dan ook)
Vraag me ook af hoeveel kinderen er jaarlijks sterven hierdoorquote:Bijzonderheden: Sabine heeft het idee van de Baby Turtle al acht jaar en sinds een half jaar is ze actief bezig met de ontwikkeling. Ze gelooft dat de Turtle ‘levens kan redden’. Wolter Kroes en zijn vrouw hebben de Turtle getest met hun pasgeboren zoon Tom, thuis en op de fiets. Wolter was erg positief en ziet de Turtle met wat aanpassingen best op de markt verschijnen.
Ai ai ai.. *mooie doek alert!*quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Macka66 het volgende:
Maja's nieuwe snotlap, Chimparoo Jazz
[ afbeelding ]
Ik heb nog even bij Postbus 51 op de site gezocht, maar ook daar niks over een verplicht zitje...quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:19 schreef owlet het volgende:
Ik meen wel eens gehoord te hebben dat het inmiddels verplicht is om een kind op de fiets te vervoeren in combinatie met een goedgekeurd fietsstoeltje. Maar dat dat kind niet perse in het stoeltje hoeft te zitten![]()
off topic: ik wil zo graag zo'n rieten mand achter op de fiets, zoals waar ik vroeger ook in zat. Riet is stevig, veerkrachtig en het kind zit er tot aan de nek aan toe in. Maar nee, dat mag dus niet. Je mag alleen je kind vervoeren in een klein plastic kuipje waarbij armen, benen en hoofd helemaal vrij zitten
hm, dat stemt hoopvol v.w.b. mijn mandwensquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb nog even bij Postbus 51 op de site gezocht, maar ook daar niks over een verplicht zitje...
Oh heel simpel, níetquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef owlet het volgende:
icicle, super joh! Ik ben heel benieuwd hoe hij te sluiten/verstellen is?
Voor je buik?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat zou best wel eens kunnen ja! Ik blijf het lastig vinden, op je dooie gemak die doek netjes rechttrekken terwijl je moet opschieten omdat er anders een kind gaat gillen.
Maar ik vind het ook wel lastig om netjes op mijn rug te kruisen, terwijl die doek voor mijn buik ook nog netjes en recht moet blijven.
[nieuwsgierigheidsmode]quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef Webkim het volgende:Lovely, die is moooi!
Heeft hier ook een tijdje gewoond en is nu gehalveerd en verringslingd.
Ja haha jij hebt een sneakprview gehad zaterdagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef Nijna het volgende:
LL, die is mooi!
Maneki, die saar, ik zie het helemaal voor me.
Mirte ligt te kletsen in bed, ik denk dat ik haar er zo maar eens even uit ga halen... die gaat vast niet meer slapen....
Zal ik je even helpen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef chacama het volgende:
kwijl, kwijl,kwijl.....mooie doeken en dragers....
mijn doek vloekt bij mijn winterjas.... dilema
Die is ook verslingd en woont nu bij een andere mama.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[nieuwsgierigheidsmode]
Wat heb je met de rest gedaan?
[/nieuwsgierigheidsmode]
Ik dacht het, maar zoiets durf ik dan weer niet hard op te denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef Troel het volgende:
Eigenlijk zou dat mens van de fiets moeten donderen, maar dat si zo sneu voor het kindje.
Dat is vast een hele blije mama dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die is ook verslingd en woont nu bij een andere mama.
Ja, ergens speelde dat ook al in mijn hoofd..... Mijn winterjas kan nog wel ff mee. Ja, ok er zitten wat verfvlekken in, maar als ik daar een mooie doek overheen draag is er niets aan de hand. Was ook erg blij dat ie weer lekker paste. En verder is het gewoon een super fijn 'ski-jack'. Alleen hij is knalgeel...bijna fluoriserend. Daar had ik hem ook op gekocht, die gele kanarie die de piste al gilend en krijsend afkomt...dat ben ik. Maar, ja daar kleurt de Hopp Rio dus absoluut niet bij.....conclusie:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zal ik je even helpen?
Hamvraag is: heb je een nieuwe winterjas nodig, of kan deze nog een paar jaar mee?
Als je geen nieuwe winterjas nodig hebt is een doek een betere investering want:
a) een goede doek is minder prijzig dan een goede winterjas
b) een doek gebruik je ook in de andere jaargetijden
c) een doek blijft langer mooi dan een winterjas en is daarom ook beter weer door te verkopen
d) voortvloeiend uit c is een tweedehands doek een betere optie dan een tweedehands winterjas
Hoppediz Antigua?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:35 schreef Webkim het volgende:
Didymos Ellipsen Rot? Didymos Simon? Of een effen doek? Hmmm. *denkt hier even over na*
Even geheel offtopic natuurlijk, maar toevallig fietste ik gisteren op mijn moederfiets met 2 grote tassen aan mijn stuur, ZONDER kind dan he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
(maar boodschappentassen vol aan een stuur is zowiezo niet slim)
Lijkt me doodeng.... vooral als je de bocht om moetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Even geheel offtopic natuurlijk, maar toevallig fietste ik gisteren op mijn moederfiets met 2 grote tassen aan mijn stuur, ZONDER kind dan he?. en het viel mij op dat mijn fiets echt veel prettiger en vooral stabieler fietste mét gewicht aan het stuur dan zonder. Die fiets is gewoon echt gemaakt op gewicht aan de voorkant, want normaal zwabber en wiebel ik door de bochten. Dus het kan wel slim zijn
.
Spijkerbroek. En mijn nette winterjas is trouwens wit. Dus daar maakt het niet voor uit. Handschoenen...uhm.. grijs geloof ik. En ik heb een paarse sjaal. Maar, goed die is nog wel te vervangen door iets anders. *gaat eens rondsurfen en jullie tips bekijken*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:53 schreef Macka66 het volgende:
Welke kleur broeken/handschoenen draag je Chaca?
Ga ook even na of je goed over je jas kunt knopen met je 4.6 Hopp of dat je een maatje groter nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef chacama het volgende:
OK. Antiqua lijkt me erg mooi. Rood is niet mijn kleur....dus dat valt af.
En verder vind ik de 'zwarte' doek van Macka ook heeeeel erg mooi. Gaat heeeel hard nadenken of het verantwoord is om er een doek bij te kopen...pfff...
Nee, een Beco Obi heeft 2 'ringen' van stof, die aan de voor- en achterkant gekruist zijn vastgenaaid. Even afwachten dus, of het goed past.. Ik heb een S/M besteld gezien mijn niet zo'n weelderige boezemquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef Reinhilde het volgende:
Icicle, die is ook wel echt heel mooi zeg! Maar hij is niet te verstellen?
Kijk en daarom snap ik het hier vaak niet meer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef lcicle het volgende:
Heb straks even de Storchenwiege Anna (Kruiskeperbinding) van PM-girl mogen rekken en strekken om het verschil met een EllaRoo (Linnenbinding) te kunnen ontdekken. Je voelt inderdaad (niet dat ik jullie niet geloofde hoor) de rek die bij een EllaRoo ontbreekt. Ben zo benieuwd hoe de Girasol Mojito gaat dragen!
Macka heeft er een naaibeschrijving van gemaakt, kun je het zelfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef lcicle het volgende:
Nou, dan vraag je toch gewoon aan Macka of die er 1 wil maken?!
Mooi hoor!! En knap!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Poppedein het volgende:
Prachtig met een grote P Webkim!!...
Oehhhh man, het is dat ik niets van mezelf mag kopen voor dat hier ook maar 2 streepjes op een test verschenen zijn, maar ik kan mn kast geloof ik inmiddels ook al wel voldromen met 20 verschillende doeken... Ze zijn stuk voor stuk allemaal op een verschillende manier zó mooi!..
Vooralsnog is de eerste die er ooit gaat komen de Neobulle Simon... die is lekker neutraal en kan dus al vroeg in een zwangerschap aangeschaft worden om vanaf dat moment elke avond met veel liefde vertroeteld te worden
Ja, die is ook tof he? Zat stiekem ook al in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Noli. het volgende:
[..]
MisterMirko ringsling! Orange Fairy![]()
[ afbeelding ]
Linnenbinding rekt nauwelijks. Medley Satin heeft een keperbinding, en dus rek op 1 diagonaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi Macka!
Ik zag een foto van Mirte o pde rug. Knap dat dat in 1 keer (zo snel iig) zo goed gaat!
Webkim, jouw nieuwe doek is erg sjiek idd
Uhm, linnenbinding rekt toch helemaal niet? (Medley satin heeft toch linnenbinding?)
Macka, ik zou een nieuwe doek doen
Met een doek aan hoef je een minder warme jas aan, (ik tenminste) dus dan heb je ook het probleem niet dat je een te grote doek moet kopen
Ja! Juist!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een mooie dingen, bij mistermirko!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef Macka66 het volgende:
* Macka66 mompelt iets over verwend en ook nooit goed![]()
de BWCC zoals Didymos 'm doet ontziet je melkbarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je kunt een Tricot beter íets te strak knopen dan te los, omdat de stof snel wat losser wordt gaat het anders zakken en lubberen en dat draagt niet prettig
Ik heb een nieuwe missie, TerrorBep fatsoenlijk op mijn rug knopen. Dit zijn de pogingen van de laatste twee dagen:
Gisteren: bwcc met chestbelt (zat niet lekker, deed pijn op m`n melkbar)
[ afbeelding ]
em vandaag: rucksack. Zat steviger dan ik verwachtte, al moet ik volgende keer meer aandacht besteden aan het stuk bij m`n schouders, nu ging het snijden
[ afbeelding ]
De draagjas. Thomas zit erin, in de doek, met zijn benen ook binnenin de jas, aan de zijkanten.quote:
Noli, mijn gekochte draagjas heeft een wigvormig paneel dat je er aan de voorkant tussen kan ritsen. Daardoor is ' ie ook heel geschikt als zwangerschapsjas. Heb je geen jas waar je zelf een inritsbaar paneel voor kunt maken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:23 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat dan ook zo'n 10 euro Zeeman jas waar ik meerdere mensen over hoor?
* Noli. er ook al eventjes over nadenkt om er een te maken, maar ook al een andere jas moet kopen i.v.m. buik.Hmmmm...
UH..... wat is er mis met jouw figuurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, wat goed zeg!! En het staat ook heel leuk.
En idd, je bent echt heel erg afgevallen! Mooi hoor. (Je was toch ook weer aan het sporten? Als ik jou zo zie dan heb ik echt zoiets van "ik moet echt eens van mn luie reet afkomen en gewoon lekker gaan sporten", maar ja ik heb zoveel excuses om het niet te doen, geen tijd, rugpijn, geen zin, geen conditie) *Ticootje is een beetje jaloers.
Dat maakt niet zo gek veel uit. De bovenflap valt bij laag dragen wat verder in de nek dan bij een hoge carry, maar het past altijd. Ik ben alweer met een nieuwe bezig en maak dan bovenin misschien toch even een elastiek erin zodat je hem bovenaan, bij de nek van je kind, kan dichttrekken tegen de tocht. Hoewel het nu al heel warm is. *twijfelt nog*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:59 schreef TearSong het volgende:
Ziet er goed uit Webkim! Maar hoe bepaal je nou precies hoe hoog dat stuk moet zitten waar je kindje in zit? Soms draag ik Yara hoger en soms wat lager en ik vraag me dus af hoe dat zit met zo'n jas..maakt dat uit? en wat voor stof heb je gebruikt voor de zijkanten?
Ik hoef die van jou niet over te nemen, maar ik heb nog wel een jas waar je op mag oefenenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:57 schreef Webkim het volgende:
Als iemand trouwens mijn niet zo keurig afgewerkte proefproject wil overnemen: doe maar even pm-en dan.
O jee...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zojuist een Hopp Florenz gekauft
ow das wel mooi roze met zwart.. spannend!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja ik denk rozeDan heb ik eindelijk een roze doek
Ik heb hem ff moeten googelen, maar wat tof om die dan met dat roze te verven!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zojuist een Hopp Florenz gekauft
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb hem ff moeten googelen, maar wat tof om die dan met dat roze te verven!Wie z'n idee is dat dan?
(en foto van resultaat graag
)
HIer zie je de halve dag zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Is inderdaad onhandig, maar je moet wat als je baby alleen daar of bij jou in bed wil slapenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Maar het lijkt me ook wel belastend, de halve dag een baby om je nek. Niet zozeer fysiek maar meer qua uit de voeten kunnen.
Daar hoop ik dus opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:00 schreef Macka66 het volgende:
En met een ringsling gaat het ook prima.
Die tweede fotoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb hem ff moeten googelen, maar wat tof om die dan met dat roze te verven!Wie z'n idee is dat dan?
(en foto van resultaat graag
)
HIer zie je de halve dag zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Onder je arm door op je rug, met drager en al.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:39 schreef Troel het volgende:
OK. Duidelijk. Ik heb een kleine Pepijn. Ik krijg Ruben simpelweg gewoon niet op mijn rug. Hij zit gewoon niet stil.
Hoe krijg je een kind in de Yamo?
Ik wel, gaat best gemakkelijk eigenlijk! Alleen moet ik altijd veel hupsen om hem goed erin te krijgen. Hij heeft geen spekjes en geen kont, zakt eigenlijk nooit uit zichzelf naar beneden omdat hij zo'n lichtgewichtje is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:16 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Onder je arm door op je rug, met drager en al.
Yamo instructies
Maar dat heb ik nog nooit met een klauterkabouter geprobeerd
Ik krijg dat stuk wat je eerst om doet (ja hoe leg je dat nou uit... wat dus recht van links naar rechts (of andersom zoals je wilt...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TearSong het volgende:
Hmm anders dan goed strak knopen (zodat ze niet ver naar achteren kan hellen) en zorgen dat de doek goed hoog bij haar nek zit weet ik het eigenlijk niet. Waarschijnlijk heeft er iemand hier nog wel betere tips
Gaat het over de Mojito? Dan is het inderdaad spannendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:29 schreef lcicle het volgende:
Het wordt spannend... "Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. "
Oeh ja de Beco.... ben benieuwd hoor! En offie past natuurlijk (want stel nou dat ie helemaal niet past?)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef lcicle het volgende:
NeeDat is óók spannend ja
maar dit ging over de Beco uit *over seas* die ik met Paypal betaald heb haha!
Heb jij al meer duidelijkheid over je Paypal?
Kun je dat ergens terugvinden waar je bestelling is? Waar dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef lcicle het volgende:
NeeDat is óók spannend ja
maar dit ging over de Beco uit *over seas* die ik met Paypal betaald heb haha!
Heb jij al meer duidelijkheid over je Paypal?
Moeten we toch eens vergelijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Webkim het volgende:
En ik heb toch ergens anders al gelezen dat het een groen geverfde silver waves is. Ben benieuwd hoe die je bevalt; of -ie nog net zo lekker is als een ongeverfde. Dan mag mijn silver misschien ook wel eens in een gekleurd badje.
Ik heb Leander voor het eerst gedragen toen hij een dag of 8 of 9 was, ging prima!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef Estrys het volgende:
Ik wil een baby om te dragenzucht, nog 11 weken en dan jkom ik ook bij de draagdoekmaffia
Ik heb beide met goed resultaat gedaan. Dreamline is iets kleurvaster, maar goed, zo vaak was ik doeken niet en Dylon is goedkoop zat om ooit nog eens met dezelfde kleur in de wasmachine te gooien als het zou vervagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarmee doe jij verven webkim? Dreamline of ook wel eens Dylon?
Was idd snel geleverd!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo freecell dat is snel, en bevalt de sling een beetje? Zo te zien vindt Leander het ook helemaal niet erg
Super!
Ik ben stiekum ook wel benieuwd hoe de mojito eruit ziet, weten ze al ongeveer wanneer hij geleverd gaat worden?
De bestelling via The Portable Baby was gekoppeld aan Paypal en zo kreeg ik een mailtje met het volgnummer van USPS Express Mailquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Kun je dat ergens terugvinden waar je bestelling is? Waar dan?
Omdat je hem eerst 'hoort' te wassenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom zou je hem dan wassen als hij niet echt "vies" ruikt. Lekker zo laten joh...
Ik ben bang dat ik nog wel even moet wachten op mijn doek.....
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:01 schreef lcicle het volgende:
[..]
SlingoMama houdt mij heel trouw op de hoogte van de vorderingenZe schreef dat de Mojito volgende week klaar zal zijn en dan binnen 3-4 weken in Nederland arriveert.
Drogen duurt hier in de kamer (ik heb geen zolderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:24 schreef Grijs het volgende:
Maar zolang duurt het drogen toch niet? Mijn doeken zijn in een halve dag wel droog als ik ze op zolder hang.
't Is een limited edition van Didymos, die voortijdig was uitgelekt, omdat een Nederlandse via de seach op de site Seide had ingevoerd en toen de half-affe bestelpagina te zien kreeg, die nog niet online had gemogen. En toen waren ze binnen een paar uur uitverkocht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:00 schreef Guuzewuus het volgende:
Webkim, ik wil ook die mooie, die lichte, die dunne, die zilvere, die zijde, die allesallesalles!!!
Hoe kom je daaraan?
Hebbehebbehebbe![]()
Ohquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:04 schreef Webkim het volgende:
[..]
't Is een limited edition van Didymos, die voortijdig was uitgelekt, omdat een Nederlandse via de seach op de site Seide had ingevoerd en toen de half-affe bestelpagina te zien kreeg, die nog niet online had gemogen. En toen waren ze binnen een paar uur uitverkocht.
Een mooie en een minder mooie kant.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:48 schreef freecell het volgende:
Mooi LLewella!
Kan je die dingen verkeerd om knopen?
Ho, dit klinkt interessant!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:20 schreef Macka66 het volgende:
freecell, als de staart van je ringsling te lang blijft kun je 'm misschien een stuk terugvouwen en dat vastzetten. Kun je er meteen zakken in maken. Of zitten die er al in?
Het gaat ook best primaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
freecell, lekker blijven dragen hoor, klinkt alsof het helemaal goed gaat bij jullie daar
Lijkt me vervelend hoor, nix moet toch? Bovendien begint het nu veel leuker te worden want Leander zit nu toch ook in het wippertje en ligt in de box. Zeker als je bv is het toch juist goed dat ze lekker bij mammie kunnen hangen? En ja als je dan ook nog een beetje wat wilt doen in het huishouden is een draagdoek ideaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:02 schreef freecell het volgende:
Het gaat ook best prima![]()
Alleen ik trek me soms wel wat aan van mensen de vinden dat het onze eigen schuld is dat we hem de hele dag om de nek moeten hebben
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:23 schreef owlet het volgende:
[..]
Nou!![]()
En dat middenlabel valt echt reuze mee!
Hoe kan ik deze advertenties vinden op MP?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:21 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb weer eens Marktplaats doorgevlooid. Tussen alle zgan mooie babydragersstond gelukkig ook wat echt goeds. Dusch, mocht je nog op zoek zijn naar iets anders dan de Amazonas 5.1
Categorie voorgevormde zachte dragers:
Patapum toddler drager - Advertentienr.:200939064
Hipper heupzit - Advertentienr.:176814990
Categorie ringsling:
BB Sling - Advertentienr.:197518731
Categorie geweven knoopdoeken:
Hoppediz Osaka 4.6 - Advertentienr.:203019976
Hoppediz Tunis 4.6 - Advertentienr.:202239681
Didymos Lena 3.17 (= mt 3) - Advertentienr.:202357130
(en de Hoppediz Antigua 4.6 van Webkim stond er ook nog tussen)
Buiten categorie: een mij intrigerende tricot doek - Advertentienr.:196351725
Hier is het ***weer, ongelofelijk, en aangezien mijn plu stuk is gewaaid ben ik maar met de kinderwagen gegaan en de regenhoes erover heen (erg onhandig hoor) Bij school hebben ze ook maar 1 deur waar je doorheen kan. En kleine kindjes die weten nog niet wat " op hun beurt wachten" betekent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:14 schreef freecell het volgende:
Leander heeft trouwens ook een maillotVoor als het koud is en we gaan naar buiten, lekker onder zijn broekje, handig als die opkruipt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |