abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:17:25 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62632702
Nienke krijgt het ook voor elkaar hoor.. op een gegeven moment zit ze met d'r voeten onder m'n oksel, haar billen tegen mijn billen zowat en d'r rug wel heel erg bol.. en het gat tussen mijn rug en haar hoofd wordt steeds groter..

Ben ook nog hard aan het oefenen om dat strakker/beter te krijgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62632835
Het wordt spannend... "Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. "
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_62633785
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TearSong het volgende:
Hmm anders dan goed strak knopen (zodat ze niet ver naar achteren kan hellen) en zorgen dat de doek goed hoog bij haar nek zit weet ik het eigenlijk niet. Waarschijnlijk heeft er iemand hier nog wel betere tips
Ik krijg dat stuk wat je eerst om doet (ja hoe leg je dat nou uit... wat dus recht van links naar rechts (of andersom zoals je wilt... ) over haar rug loopt, niet hoger dan onder haar oksels. Anders krijg ik haar sowieso niet op mn rug en ik heb het idee dat dat ook nog naar beneden zakt, dus wellicht daar beter op letten dan idd...
Die schuine banen probeer ik wel zo te doen dat haar armpjes er binnen vallen en ze dus goed hoog zitten, maar klein wurpje wurmt zich eruit als het haar niet zint .
Nou had ik gister die bwcc op de didymos manier (volgens mij) gedaan, had hiervoor met chestbelt, dat krijg ik volgens mij beter vast. Alleen heb ik dan altijd de indruk dat mn voorgevel zo nadrukkelijk aanwezig is en ik vind dat ik toch eigenlijk al wel wat ruim bedeeld ben, dus dat hoeft dan weer niet zo van mij.

Spannend Icicle!
Fake it till you make it...
pi_62633826
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:29 schreef lcicle het volgende:
Het wordt spannend... "Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. "
Gaat het over de Mojito? Dan is het inderdaad spannend
pi_62634513
Nee Dat is óók spannend ja maar dit ging over de Beco uit *over seas* die ik met Paypal betaald heb haha!
Heb jij al meer duidelijkheid over je Paypal?
pi_62635385
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef lcicle het volgende:
Nee Dat is óók spannend ja maar dit ging over de Beco uit *over seas* die ik met Paypal betaald heb haha!
Oeh ja de Beco.... ben benieuwd hoor! En offie past natuurlijk (want stel nou dat ie helemaal niet past?)

Ja die was mislukt, was even vergeten dat ik automatische incasso's van mijn bank heb laten stilzetten aangezien de woningbouwvereniging eens een paar keer fanatiek was met afschrijven met de huur (ala 2 keer in de maand, en dan pas na 2 weken het geld terug krijgen etc)
Ennieweej mijn vriend heeft zijn paypal gekoppeld aan zijn CC en heeft daarmee betaald.

Nu wachten dus ... geen idee hoelang zoiets kan gaan duren...
pi_62637351
Wat voor kleur waves TearSong?
Hardloper.
IG @webkim
pi_62637352
Oeps... 2x

En ik heb toch ergens anders al gelezen dat het een groen geverfde silver waves is. Ben benieuwd hoe die je bevalt; of -ie nog net zo lekker is als een ongeverfde. Dan mag mijn silver misschien ook wel eens in een gekleurd badje.

[ Bericht 80% gewijzigd door Webkim op 24-10-2008 11:55:59 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_62637541
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef lcicle het volgende:
Kun je dat ergens terugvinden waar je bestelling is? Waar dan?
Saartje
pi_62645585
Ik wil een baby om te dragen zucht, nog 11 weken en dan jkom ik ook bij de draagdoekmaffia
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62646235
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Webkim het volgende:

En ik heb toch ergens anders al gelezen dat het een groen geverfde silver waves is. Ben benieuwd hoe die je bevalt; of -ie nog net zo lekker is als een ongeverfde. Dan mag mijn silver misschien ook wel eens in een gekleurd badje.
Moeten we toch eens vergelijken

Dit is hem
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62646824
Tearsong, dies ook mooi
pi_62647265
waarmee doe jij verven webkim? Dreamline of ook wel eens Dylon?
Saartje
pi_62652893
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef Estrys het volgende:
Ik wil een baby om te dragen zucht, nog 11 weken en dan jkom ik ook bij de draagdoekmaffia
Ik heb Leander voor het eerst gedragen toen hij een dag of 8 of 9 was, ging prima! Vooral lekker vroeg doen! Ik ben er pas aan toe gekomen toen de kraamhulp weg was, maar het was ook wel handig geweest om haar hulp te hebben!

Wij hebben de ringling binnen en snappen het al!

pi_62652971
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarmee doe jij verven webkim? Dreamline of ook wel eens Dylon?
Ik heb beide met goed resultaat gedaan. Dreamline is iets kleurvaster, maar goed, zo vaak was ik doeken niet en Dylon is goedkoop zat om ooit nog eens met dezelfde kleur in de wasmachine te gooien als het zou vervagen.

Freecell, wat is je sling mooi zeg!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62653088
Alleen de staart komt bijna op de grond heb hem er nu voorlangs geslagen en dat wil wel. Moet hem eerst maar even op 60 graden wassen geloof ik, dan krimpt hij vast wel een eind (hij kan op 60 volgens label)
pi_62653137
Mooi freecell!
pi_62653229
mooie sling freecell! Icicle als je de mojito hebt moeten we echt even meeten hoor!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:57:23 #244
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62654104
Mooie doek, Tearsong, ik vind alleen de kleur wat minder (maar weet natuurlijk ook niet hoe die je staat ).
En de sling van freecell vind ik prachtig!
Ik wil eigenlijk ook wel (nog) een mooie gekleurde doek. Iemand ruilen voor mijn Storch Ulli?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_62654690
Zo freecell dat is snel, en bevalt de sling een beetje? Zo te zien vindt Leander het ook helemaal niet erg
Super!
Ik ben stiekum ook wel benieuwd hoe de mojito eruit ziet, weten ze al ongeveer wanneer hij geleverd gaat worden?
pi_62654728
Hihi grijs... ik ben nog niet uitgekeken op mn doeken sorry .
pi_62655036
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo freecell dat is snel, en bevalt de sling een beetje? Zo te zien vindt Leander het ook helemaal niet erg
Super!
Ik ben stiekum ook wel benieuwd hoe de mojito eruit ziet, weten ze al ongeveer wanneer hij geleverd gaat worden?
Was idd snel geleverd!
Leander ligt er nu nog heerlijk in te pitten! Ik vind het jammer dat ik hem eigenlijk eerst nog moet wassen
Hij ruikt nu zo lekker (beetje wierook-achtig) en hij is met niet-giftige verf geverfd, dus waarom zou ik eigenlijk?
Ben ook bang dat de kleuren niet zo blijven.... (al doet een nachtje in zout en azijn vaak wonderen voor de kleurechtheid)
En dan kan ik hem minstens 2 dagen niet gebruiken (geen droger) of ik moet hem föhnen

Wat mij trouwens meevalt is dat de doek al zo soepel en zacht is! Hij is ook vrij dun! Ik hoef hem dus niet echt in te dragen
pi_62655859
Waarom zou je hem dan wassen als hij niet echt "vies" ruikt. Lekker zo laten joh...
Ik ben bang dat ik nog wel even moet wachten op mijn doek.....
pi_62655942
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:51 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Kun je dat ergens terugvinden waar je bestelling is? Waar dan?
De bestelling via The Portable Baby was gekoppeld aan Paypal en zo kreeg ik een mailtje met het volgnummer van USPS Express Mail

SlingoMama houdt mij heel trouw op de hoogte van de vorderingen Ze schreef dat de Mojito volgende week klaar zal zijn en dan binnen 3-4 weken in Nederland arriveert.

Morgen kun je nog een pre-order plaatsen

We gaan zekers nog eens meeten met Mojito Ticootje! Leuk!
pi_62655975
Waaw Tearsong.. die vind ik echt fantastisch!! Gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')