Ik krijg dat stuk wat je eerst om doet (ja hoe leg je dat nou uit... wat dus recht van links naar rechts (of andersom zoals je wilt...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:08 schreef TearSong het volgende:
Hmm anders dan goed strak knopen (zodat ze niet ver naar achteren kan hellen) en zorgen dat de doek goed hoog bij haar nek zit weet ik het eigenlijk niet. Waarschijnlijk heeft er iemand hier nog wel betere tips
Gaat het over de Mojito? Dan is het inderdaad spannendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:29 schreef lcicle het volgende:
Het wordt spannend... "Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. "
Oeh ja de Beco.... ben benieuwd hoor! En offie past natuurlijk (want stel nou dat ie helemaal niet past?)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef lcicle het volgende:
NeeDat is óók spannend ja
maar dit ging over de Beco uit *over seas* die ik met Paypal betaald heb haha!
Heb jij al meer duidelijkheid over je Paypal?
Kun je dat ergens terugvinden waar je bestelling is? Waar dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:02 schreef lcicle het volgende:
NeeDat is óók spannend ja
maar dit ging over de Beco uit *over seas* die ik met Paypal betaald heb haha!
Heb jij al meer duidelijkheid over je Paypal?
Moeten we toch eens vergelijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:45 schreef Webkim het volgende:
En ik heb toch ergens anders al gelezen dat het een groen geverfde silver waves is. Ben benieuwd hoe die je bevalt; of -ie nog net zo lekker is als een ongeverfde. Dan mag mijn silver misschien ook wel eens in een gekleurd badje.
Ik heb Leander voor het eerst gedragen toen hij een dag of 8 of 9 was, ging prima!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:15 schreef Estrys het volgende:
Ik wil een baby om te dragenzucht, nog 11 weken en dan jkom ik ook bij de draagdoekmaffia
Ik heb beide met goed resultaat gedaan. Dreamline is iets kleurvaster, maar goed, zo vaak was ik doeken niet en Dylon is goedkoop zat om ooit nog eens met dezelfde kleur in de wasmachine te gooien als het zou vervagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarmee doe jij verven webkim? Dreamline of ook wel eens Dylon?
Was idd snel geleverd!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo freecell dat is snel, en bevalt de sling een beetje? Zo te zien vindt Leander het ook helemaal niet erg
Super!
Ik ben stiekum ook wel benieuwd hoe de mojito eruit ziet, weten ze al ongeveer wanneer hij geleverd gaat worden?
De bestelling via The Portable Baby was gekoppeld aan Paypal en zo kreeg ik een mailtje met het volgnummer van USPS Express Mailquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Kun je dat ergens terugvinden waar je bestelling is? Waar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |