SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
Ardenlyn: draagdoek.nl 4.6 / Ellaroo Ysabel 4.6 / Hoppediz Rio 4.6
BE: draagdoek.nl 5.4 / Ellaroo LaRae 5.0
beefcake: Hoppediz Costa Rica 4.6
Bla_Bla_Bla: draagdoek.nl
Cattie: korte doek wereldwinkel, tricotdoek BabyCuddle, draagdoek.nl, mei tai, ringsling, hoppediz Osaka 4.6 / Didymos Millefiori groen/wit / Yamo
Chacama: draagdoek.nl / Hoppediz Rio / Beco Butterfly
DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5
E.T.: TricotSlen / Hoppediz Antigua 5.4 / EllaRoo LaRae 4.6
freecell: Hoppediz Montreal / TricotSlen
Grijs:: grijze TricotSlen / Storchenwiege Ulli 4.6 / Storchenwiege Anna 4.6
lcicle: draagdoek.nl / EllaRoo Kristen 5.0 / RingSling Ditte / Girasol Mojito 4.6 onderweg..
Iksje: TricotSlen / Ringsling (dharitri) / Ergo Carrier
Jelief: Mei Tai, gemaakt door Owlet, indiase doek als snelle sling bij paniek.
Kersjes: draagdoek.nl / Girasol nr.25 / Yamo Mocha
LadyS: Tricot Slen / Oililly mei tai / Amazonas Lollipop
Llewella: Hoppediz Miami 5.4 / Hoppediz Kaapstad 5.4 / Didymos Waves Sequoia 5.2 / 2x Zelfgemaakte Ringslings
LovelyLady: Hoppediz Montreal 4.6
Macka: Bara Barn Chili / Bara Barn Lotusblomma / Bara Barn Ocean ringsling / Bebina Regenbogen 4.6 (oude stijl) / Didymos Millefiori Stein 4.7 / Ergo baby carrier NG black-cranberry / Girasol nr. 26 (Tuulipani) 2.6 / Mackagemaakte ringsling / Medley Palermo 4.5 / Medley Satin pink 3.5 / Storchenwiege Johannes I 4.1 / Storchenwiege Albert 5.2 / Storm Op Zolder Oosterse doek / Wonabang zomer podeagi (2x) / Yamo Mocha Streaks / Chimparoo Jazz
mamali: draagdoek.nl petrol / Storchenwiege Inka 4.6
Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6
Memmel: Girasol nr. 31 5.2
Noli.: zelfgemaakte Mei Tai / Girasol Lampo 5.2 / Girasol Avalon Rainbow 5.2
Nijna: Néobulle Manon Rouge 4.5, Chimparoo Juliet 4.5
Owlet: storchenwiege Anna 5,20 / hoppediz la paz 4.6 / didymos Olaf 4.2 / Ellaroo LaRae 3,60 / merkloze kleine Podaegi / Babycuddle / tricot draagdoek.nl /zelfgemaakte ringsling / grote manta / kleine manta / slendang / zelfgemaakte mei tai / Ellaroo Podaegi orange sakura / Ergo zwart-cranberry / Lodger shelter
Paradijsvogeltje draagdoek.nl / zelf gemaakte Mei Tai / heupdrager uit het echte Afrika
p_iglet: & t_igger Ellaroo Christiane 4.6 / Hoppediz Rio 4.6 / Girasol Espresso 3.6 / Maneki Mei Tai / Medley Satin Dark Blue 4.5m / Medley Palermo 4.0m / Medley Alpino Design Prague / Didymos Tom 4.2m
PM-girl: Tricotti / Storchenwiege Anna / zelfgemaakte Mei Tai
Reinhilde: Ellaroo Mei Tai / Binana Criquet
sjak: Hoppediz Havana 4.6 / Girasol nr. 20 (Tuli) 5.2 / Zara Earth 5.2 / Didymos Jacob Gr 6 / Rebozo
Tearsong: 2x tricot draagdoek.nl (tijdelijk uit logeren) / didymos eva 4.7 / didymos indio sonne 4.7 / didymos natural hemp 4.7 / Didymos Millefiori Grun/Blau 3.7 / Mr. Mirko MT wraparound sleepy / Girasol Earthy Rainbow 5.2 / GM/Wrapsody BBB Morgaine 4.6 / Storchenwiege Anna 5.2 / Hoppediz Cape Town 4.6 / Girasol Earthy Rainbow Ringsling
Ticootje: ringsling / Storchenwiege Vicky 4.6 / Girasol Lampo 4.6 (Op reis)
Troel: Troelgemaakte Tricotslen / Ellaroo Jan 4.6 / Paarsblauwe Afrikaanse lange pagne / Roodblauwe Afrikaanse korte pagne / Troel tai / Medley Monza 5.5
Tucana: Didymos Nora / Didymos LLL shortie / Hoppediz Caïro / oranje Nesthäcken / Ellaroo La Rae / BBslen Blueberry Blue / Girasol Tulipaani / Hoppediz Havana / Vatanai Maruyama / onderweg: Storchenwiege Ulli /GypsyMama Morgaine / Hoppediz Santiago / Hoppediz Lille / Storchenwiege Leo Rouge / Amazonas Lollipop
Vamperotica: Amazonas Laguna
Webkim: Tricot Slen / Girasol Pacifica 4.6 / Girasol Green Tea ringsling / Sleepy Nico / Girasol Cocoa Almond 4.6 / Girasol Polkka 4.2 / Girasol Fuoco 4.6 / Girasol Earthy Rainbow 4.6 /Didymos Red Tom 4.6 / Girasol Blau Ringsling / Storchenwiege Anna / Hoppediz Acapulco / Girasol Chococabana 2.7 / Amazonas Natural / Didymos Millefiori grun/rot 6 / Didymos Millefiori Stein 6 / Didymos Pink Tom 2 / Didymos Silber Wellen 7 / Didymos Indio blauw/wit 6 / Didymos Wellen Lind 6 / Didymos Aare 6 / Hoppediz Florenz 6 / Didymos Rote Blatter / Afrikaase Kanga / DIY Podaegi
YPPY storchenwiege Ulli / lange doek wereldwinkel / draagdoek.nl (tijdelijk uitgeleend) / mei tai
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 25-10-2008 12:38:28 ]Fake it till you make it...
Ze doen het wel hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:02 schreef Nijna het volgende:
Webkim had post:
Post!![]()
Didy Rote Blatter:
afbeelding
afbeelding
waarom doen die foto's het niet als ik ze link...?!
whoah die is mooi!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:05 schreef Nijna het volgende:
Ynske, ongeveer zo:
[ afbeelding ] fotootje komt nog
Jaaa, nog meer foto's graag!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Webkim het volgende:
Mooi Macka! Mag -ie in de OP of is het een testdoek?
Loevely, wat lekker, een boswandeling. Kleding was warm zat als ik het zo eens lees hoor. En ik ben benieuwd naar je foto's.
Wij hadden ook een doekenwandeling met dutje, zal eens kijken of die kiekjes de moeite zijn.
Mooie nieuwe aanwinsten idd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Een nieuw topic alweer!Gaat hard, zo
Hebben julli ehet beste idee van Nederland gekeken? Die Baby Turtle?
Ben wel benieuwd wat mijn mede-draagdoekers ervan vinden.
Het is een soort stijve harnas dat je rondom een drager kunt klikken of zo, zodat je kunt fietsen met je kind, en dat het toch beschermd is.
Ik zag alleen geen mogelijkheden om deze te combineren met een draagdoek, en de jury zei er verder ook niets over...
Mooie aanwinsten trouwens weer
Maar goed, ik was sowieso al geen fan van fietsen met een draagsysteem. (in welke vorm dan ook)quote:Wie: Sabine Zuurdeeg
Idee: De Baby Turtle; een soort hard schild, waarmee baby’s die in een draagzaak zitten tijdens het wandelen of fietsen goed beschermd zijn.Leeftijd: 36
Bijzonderheden: Sabine heeft het idee van de Baby Turtle al acht jaar en sinds een half jaar is ze actief bezig met de ontwikkeling. Ze gelooft dat de Turtle ‘levens kan redden’. Wolter Kroes en zijn vrouw hebben de Turtle getest met hun pasgeboren zoon Tom, thuis en op de fiets. Wolter was erg positief en ziet de Turtle met wat aanpassingen best op de markt verschijnen.
Quote: ‘Ik geloof enorm in de urgentie van mijn idee’
Precies, de meest veilige oplossing is keihard verbieden om te fietsen met een kind in draagdoek of aanverwanten!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Noli. het volgende:
Oooooooooooooooooooooow die derde fotooooo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Macka het was een soort keihard omhulsel voor om de BabyBjörn. Volgens mij voegt het niks toe in het dragen zelf het moet meer een 'veilig' omhulsel voor een drager zijn.
Van Het beste idee van Nederland-site: (daar kun je de aflevering ook terug zien)
[..]
Maar goed, ik was sowieso al geen fan van fietsen met een draagsysteem. (in welke vorm dan ook)
Vraag me ook af hoeveel kinderen er jaarlijks sterven hierdoorquote:Bijzonderheden: Sabine heeft het idee van de Baby Turtle al acht jaar en sinds een half jaar is ze actief bezig met de ontwikkeling. Ze gelooft dat de Turtle ‘levens kan redden’. Wolter Kroes en zijn vrouw hebben de Turtle getest met hun pasgeboren zoon Tom, thuis en op de fiets. Wolter was erg positief en ziet de Turtle met wat aanpassingen best op de markt verschijnen.
Ai ai ai.. *mooie doek alert!*quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Macka66 het volgende:
Maja's nieuwe snotlap, Chimparoo Jazz
[ afbeelding ]
Ik heb nog even bij Postbus 51 op de site gezocht, maar ook daar niks over een verplicht zitje...quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:19 schreef owlet het volgende:
Ik meen wel eens gehoord te hebben dat het inmiddels verplicht is om een kind op de fiets te vervoeren in combinatie met een goedgekeurd fietsstoeltje. Maar dat dat kind niet perse in het stoeltje hoeft te zitten![]()
off topic: ik wil zo graag zo'n rieten mand achter op de fiets, zoals waar ik vroeger ook in zat. Riet is stevig, veerkrachtig en het kind zit er tot aan de nek aan toe in. Maar nee, dat mag dus niet. Je mag alleen je kind vervoeren in een klein plastic kuipje waarbij armen, benen en hoofd helemaal vrij zitten
hm, dat stemt hoopvol v.w.b. mijn mandwensquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb nog even bij Postbus 51 op de site gezocht, maar ook daar niks over een verplicht zitje...
Oh heel simpel, níetquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:45 schreef owlet het volgende:
icicle, super joh! Ik ben heel benieuwd hoe hij te sluiten/verstellen is?
Voor je buik?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat zou best wel eens kunnen ja! Ik blijf het lastig vinden, op je dooie gemak die doek netjes rechttrekken terwijl je moet opschieten omdat er anders een kind gaat gillen.
Maar ik vind het ook wel lastig om netjes op mijn rug te kruisen, terwijl die doek voor mijn buik ook nog netjes en recht moet blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |