Jaaa, nog meer foto's graag!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:35 schreef Webkim het volgende:
Mooi Macka! Mag -ie in de OP of is het een testdoek?
Loevely, wat lekker, een boswandeling. Kleding was warm zat als ik het zo eens lees hoor. En ik ben benieuwd naar je foto's.
Wij hadden ook een doekenwandeling met dutje, zal eens kijken of die kiekjes de moeite zijn.
Mooie nieuwe aanwinsten idd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Een nieuw topic alweer!Gaat hard, zo
Hebben julli ehet beste idee van Nederland gekeken? Die Baby Turtle?
Ben wel benieuwd wat mijn mede-draagdoekers ervan vinden.
Het is een soort stijve harnas dat je rondom een drager kunt klikken of zo, zodat je kunt fietsen met je kind, en dat het toch beschermd is.
Ik zag alleen geen mogelijkheden om deze te combineren met een draagdoek, en de jury zei er verder ook niets over...
Mooie aanwinsten trouwens weer
Maar goed, ik was sowieso al geen fan van fietsen met een draagsysteem. (in welke vorm dan ook)quote:Wie: Sabine Zuurdeeg
Idee: De Baby Turtle; een soort hard schild, waarmee baby’s die in een draagzaak zitten tijdens het wandelen of fietsen goed beschermd zijn.Leeftijd: 36
Bijzonderheden: Sabine heeft het idee van de Baby Turtle al acht jaar en sinds een half jaar is ze actief bezig met de ontwikkeling. Ze gelooft dat de Turtle ‘levens kan redden’. Wolter Kroes en zijn vrouw hebben de Turtle getest met hun pasgeboren zoon Tom, thuis en op de fiets. Wolter was erg positief en ziet de Turtle met wat aanpassingen best op de markt verschijnen.
Quote: ‘Ik geloof enorm in de urgentie van mijn idee’
Precies, de meest veilige oplossing is keihard verbieden om te fietsen met een kind in draagdoek of aanverwanten!quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Noli. het volgende:
Oooooooooooooooooooooow die derde fotooooo...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Macka het was een soort keihard omhulsel voor om de BabyBjörn. Volgens mij voegt het niks toe in het dragen zelf het moet meer een 'veilig' omhulsel voor een drager zijn.
Van Het beste idee van Nederland-site: (daar kun je de aflevering ook terug zien)
[..]
Maar goed, ik was sowieso al geen fan van fietsen met een draagsysteem. (in welke vorm dan ook)
Vraag me ook af hoeveel kinderen er jaarlijks sterven hierdoorquote:Bijzonderheden: Sabine heeft het idee van de Baby Turtle al acht jaar en sinds een half jaar is ze actief bezig met de ontwikkeling. Ze gelooft dat de Turtle ‘levens kan redden’. Wolter Kroes en zijn vrouw hebben de Turtle getest met hun pasgeboren zoon Tom, thuis en op de fiets. Wolter was erg positief en ziet de Turtle met wat aanpassingen best op de markt verschijnen.
Ai ai ai.. *mooie doek alert!*quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Macka66 het volgende:
Maja's nieuwe snotlap, Chimparoo Jazz
[ afbeelding ]
Ik heb nog even bij Postbus 51 op de site gezocht, maar ook daar niks over een verplicht zitje...quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:19 schreef owlet het volgende:
Ik meen wel eens gehoord te hebben dat het inmiddels verplicht is om een kind op de fiets te vervoeren in combinatie met een goedgekeurd fietsstoeltje. Maar dat dat kind niet perse in het stoeltje hoeft te zitten![]()
off topic: ik wil zo graag zo'n rieten mand achter op de fiets, zoals waar ik vroeger ook in zat. Riet is stevig, veerkrachtig en het kind zit er tot aan de nek aan toe in. Maar nee, dat mag dus niet. Je mag alleen je kind vervoeren in een klein plastic kuipje waarbij armen, benen en hoofd helemaal vrij zitten
hm, dat stemt hoopvol v.w.b. mijn mandwensquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb nog even bij Postbus 51 op de site gezocht, maar ook daar niks over een verplicht zitje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |