Dat vraag ik me ook de hele tijd af, ik verwacht zeker een item over onze Joe.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:03 schreef febster het volgende:
Ik ben benieuwd wat Jon Steward met dit debat gaat doen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef febster het volgende:
Ben benieuwd wat voor youtube filmpjes er over "Joe the plumber" gaan verschijnen
Dat dacht ik dus ook als ik het hoor over het gezondheidsstelsel, tenminste de plannen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Verschil is duidelijk.
Obama wil een model dat meer op Nederland lijkt.
McCain niet. Maar dat betekent dan ook dat als je het niet op eigen houtje
gaat redden je de tering kan krijgen.
http://www.joelaratheplumber.com/extras.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:08 schreef thettes het volgende:
http://www.joelaratheplumber.com/
Vraag me af hoe de hitcounter er daar nu uitziet als eerste google hit op Joe the Plumber
quote:Same bathroom after I replaced the flooring, drywall, tub
surround, showerdoor, fixtures and a fresh coat of paint
(Customer Chose the toilet seat.)
Ik natuurlijk meteen naar die site, onder extra's wat foto's gekeken. Goed werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:08 schreef thettes het volgende:
http://www.joelaratheplumber.com/
Vraag me af hoe de hitcounter er daar nu uitziet als eerste google hit op Joe the Plumber
Begin moe te wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
4.30. Twijfel je of het bedtijd is?
natte droomquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die ondertitelaar heeft er ook al een paar inzitten.
Klopt vanaf het begin al geen reet vanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die ondertitelaar heeft er ook al een paar inzitten.
Boer met kiespijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vraag me toch af wat McCain in zijn wang heeft zitten.
Volgens mij heeft hij eikels gesprokkeld.
Voor nederland ja. Voor de VS bij sommigen veels te progressief.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:15 schreef marcodej het volgende:
Zeer sterk punt nu van Obama over het gemeenschappelijke standpunt over abortus!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vraag me toch af wat McCain in zijn wang heeft zitten.
Volgens mij heeft hij eikels gesprokkeld.
Ik denk niet dat je 't 100% met beide kandidaten eens kan. Beide kandidaten hebben zo hun standpunten waarvan je denkt hmm. De opmerking van fox news was idd erg leuk en op zijn plaats.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:13 schreef kamikaze het volgende:
joe the plumber![]()
Wat vonden jullie trouwens van de opmerking van Obama dat zelfs Fox News tegensprak dat Obama een tax raise voor mensen van 42000+ dollar maakte? ik vond het echt een geniale reactie tegen de beschuldigingen van McCain. Zit zelf wel erg te twijfelen wie ik beter vind in dit debat. Obama is weer denk ik sterker inhoudelijk, maar McCain maakt wel een aantal redelijke argumenten. In ieder geval is hij een stuk sterker dan in de vorige debatten. Alhoewel hij dan met Aiers of hoe je dat ook spelt de plank naar mijn mening weer redelijk mis slaat. en dit gedeelte met healthcare is ie ook minder.
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:14 schreef febster het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Amerikaan het ook maar een "rats ass" kan interesseren wat Obama ooit heeft gestemd op de Illoinos (schrijf ik fout i know), state senate floor.
Het ging me meer om de vorm waarin McCain het verpakt. Als hij een bepaald punt wil aanvallen haalt hij er telkens het "verre" verleden bij, State Senate, 1e Golfoorlog, etc. De meeste Amerikanen zitten veel meer met de problemen van nu imho. Hij doet het wat omslachtig aansnijden waardoor zijn punt veel aan kracht verliest.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jawel hoorals blijkt dat Obama daar echt tegen had gestemd zou dat veel mensen op de borst hebben gestuit
Nou ja, zn punt over het voorkomen van ongewenste zwangerschappen zal ook in de VS wel aanslaan denk ik...Kunnen beide kanten het niet mee oneens zijn. Hij is (ook in mijn ogen) te progressief over abortus, maar dit punt was wel sterk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Voor nederland ja. Voor de VS bij sommigen veels te progressief.
DAt de ouders ook eens de TV uit moeten zetten en de videospelletjes weg moeten leggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:20 schreef Noax het volgende:
Wat zei Obama nu over die videogames?
TV- en videospelletjes uitzetten als voorbeeld om de verantwoordelijkheid van ouders te benadrukken.quote:
de vietcong heeft al z'n tanden eruit geslagenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:18 schreef Toad het volgende:
Die wang van McCain komt toch door huidkanker van een paar jaar terug?
Dat is Palin-redeneren. Omdat hij het tegen de verwachtingen in beter doet, wil niet zeggen dat ie gewonnen heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:20 schreef Caesu het volgende:
mccain heeft gewonnen. verwachtingen waren laag, en hij deed beter.
denk dat de peilingen naar elkaar toe gaan trekken.
goed dat het nog geen gewonnen zaak is.
anders vergeten obama kiezers te stemmen omdat ze denken dat ie toch wel wint.
maar de economie blijft verslechteren. dat is mccain z'n zwakste punt.
Familie van van Gogh ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren.
DAt militairen voor de klas moeten mogen komen zonder kwalificaties te halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren. Zei McCain nou net dat er militairen voor de klas moesten zonder dat ze enige certificering hebben?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
de vietcong heeft al z'n tanden eruit geslagen
Mooie vooruitzichten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:25 schreef tomzev het volgende:
pff zometeen weer gaan pitten en er dan om 7:00 weer uit
Kan wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef One_of_the_few het volgende:
zei hij nou senator Palin?
Nee ligt aan Dustin Hofman en de Josti band.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:25 schreef Omentuva het volgende:
Ligt 't aan mij of zegt McCain nu dat autisme en syndroom van Down ergens in dezelfde regio liggen?
Die heeft zoveel spijt dat ie Palin heeft benoemdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef febster het volgende:
Hij probeert krampachtig het imago van Palin omhoog te halen, het is haast treurig om te zien.
Ja, dat hoorde ik ook. De approval van vrouwen stortte ook meteen in. De mannen daar zijn volgens mij allemaal extreme patrioten die elke keer bij het woord Amerika van McCain opgewonden raken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren. Zei McCain nou net dat er militairen voor de klas moesten zonder dat ze enige certificering hebben?
interessante gedachte... je zou wel eens gelijk kunnen hebben... hopen dat de economie het een beetje overschaduwtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef darktower het volgende:
Wat echt interessant is nu, is hoe CNN op haar website over het debat bericht. 'No holds barred' staat er. En opmerkingen dat de deksel nu echt van de ketel af is. De media willen natuurlijk dolgraag dat McCain een comeback maakt, omdat ze dan immers meer luisteraars, kijkers en lezers krijgen. Het zal mij niet verbazen als de networks het dus zo spinnen (ongeacht de uitslag en verloop van het debat) alsof McCain een comeback maakt. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Ja, McCain is er een ster in.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
Fucking kinderachtig steeds, dat eerst aanvallen en dan antwoorden.
Nou ja, laten we het in het heetst van de vuur maakt iedereen wel eens een foutje noemen.quote:
En de zin erna was iets van to improve our educational system....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:27 schreef Bab00n het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. De approval van vrouwen stortte ook meteen in. De mannen daar zijn volgens mij allemaal extreme patrioten die elke keer bij het woord Amerika van McCain opgewonden raken.
Daar zijn we het hele debat al mee bezig. Er zijn al tientallen factchecks de deur uit gegaan tijdens het debat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:29 schreef tomzev het volgende:
Darktower, wat gaan jullie nu doen? factchecking?
Is Joe the plumber echt een rich bitch met een cadillac?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:30 schreef darktower het volgende:
Daar zijn we het hele debat al mee bezig. Er zijn al tientallen factchecks de deur uit gegaan tijdens het debat.
omdat ie toevallig een pa en opa had die admiraal was.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:30 schreef tong80 het volgende:
McCain smeekt bijna om op hem te stemmen.
Komt als een loser over
Nou ja, er kijken maar 70 miljoen mensen ofzo, dus kans is kleinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:32 schreef Caesu het volgende:
wat deed mccain nu met z'n tong uit z'n mond?
hopelijk is daar een foto van.
Inderdaad, hilarischquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:32 schreef Caesu het volgende:
dat wordt echt het meest debiele plaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat deed McCain daar nu achter die desk?
Zal morgen wel op youtube staan.
Told you soquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef ShinobizWinter het volgende:
de winnaar was joe the plumber!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:35 schreef rubbereend het volgende:
Grumpy McNasty aldus een commentator bij CNNover de reacties van McCain als Obama aan het woord was
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:36 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Even gegoogled op Joe the plumber.
Obama leek erg relaxed, niet van plan om aan te vallen. Hij liet McCain aanvallen, verdedigde wat en leek het wel best te vinden. Hij hoefde ook niet zo nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:39 schreef marcodej het volgende:
Mijn eindconclusie:
Goed debat. Beter dan de vorige, waar de opzet en moderator slecht waren. Nu meer discussie, waarbij ik wel weinig nieuws gehoord heb.
Obama begon sterk, McCain warrig. Maar toen nam McCain het over: agressiever en Obama moest me teveel in de verdediging. Dat ging bij economie zo en ook bij het gedeelte over de campagnes. McCain viel hem echt direct aan... Maar daarna nam Obama het op inhoudelijk vlak goed van hem over. Vooral over energy dependency/foreign affairs, health care, abortus (hoewel te progressief) en onderwijs vond ik Obama sterker, evenwichtiger. McCains aanvalskracht nam ook af. Maar McCain vond ik zeker niet slecht, jammer dat het wat wegzakte...
Qua uitstraling vond ik McCain vorige keer natuurlijker overkomen. Dit keer lette hij duidelijk op zn uitstraling en dat maakte hem gemaakter. Die lachjes e.d. waren te nep... Obama was veel natuurlijker in het debat. Vond hem overigens voor het eerst iets presidentieels hebben!
Uiteindelijk klein winstje voor Obama denk ik. Grote gamechanger van McCain bleef uit, hoewel die wel pogingen deed.
Iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Joe the Plumber hoeft nooit meer te adverteren
Hij zegt 'you know" maar trekt dat samen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Obama toont zich wel een echte brother YO!
Meet Joe:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:45 schreef Caesu het volgende:
die joe the plumber wordt al gezien als de redder van de republikeinse partij.
mccain zal hem wel ambassadeur bij de VN maken ofzo.
Bij het vorige debat, kwam Astrid heel mooi in beeld, daar heb ik een screen van gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Kon Astrid niet wat vaker in beeld komen?
Me too.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:45 schreef One_of_the_few het volgende:
ik lees jullie reacties en die van de polls later wel. eerst een paar uur slapen.
Het was me een genoegen.
Dat zou geen ramp zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:46 schreef Toad het volgende:
Ik vrees dat McCain met een kleine plus gaat winnen.
heb je die screen ook geplaatstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Bij het vorige debat, kwam Astrid heel mooi in beeld, daar heb ik een screen van gemaakt.
Ik heb direct bij de NOS gekeken naar de online herhaling, maar die hebben ze er helaas niet compleet op staan.
Dat is in het gesprek met Eelco geweest even voordat het debat plaats vond.
Op mccains aanval van "jij hebt ook nooit tegen je eigen partij gestemd" lijkt mij "maar ze namen ook voortdurend goeie besluiten" het beste antwoord, aangevuld met een lijstje van desastreuze voorbeelden waar mccain met bush heeft meegestemd. Obama lijkt dat een beetje verknoeid te hebben?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:34 schreef darktower het volgende:
Binnen de komende tien minuten heb ik de eerste commentaren.
Dan lijk je een arrogante kandidaat zonder eigen mening, een puppet van de democraten. Lijkt mij het slechtst mogelijke antwoord.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:49 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Op mccains aanval van "jij hebt ook nooit tegen je eigen partij gestemd" lijkt mij "maar ze namen ook voortdurend goeie besluiten" het beste antwoord, aangevuld met een lijstje van desastreuze voorbeelden waar mccain met bush heeft meegestemd. Obama lijkt dat een beetje verknoeid te hebben?
Eens of niet?
Joe the Plumber wordt de nieuwe president van de Verenigde Staten!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:49 schreef Toad het volgende:
Ik hoop dat Joe the Plumber niet 3 weken gaat rondzingen in de media. Daar vrees ik een beetje voor.
goeie analyse. In het eerste debat vond ik het goed dat hij mccain corrigeerde op het stemmen voor troopfunding.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:48 schreef Yi-Long het volgende:
Moeilijk debat. Mccain was vooral in het begin goed. Obama was vooral goed in het laatste gedeelte, toen het over healthcare, pro-choice and onderwijs ging, maar dat zijn altijd zijn sterke punten geweest.
Waar ik van te voren al bang voor was, kwam wederom uit: McCain valt Obama aan, en Obama gaf te weinig gas terug. Je hoeft niet meteen negatief te worden, maar je moet wel 'terugslaan' wanneer je tegenstander dingen roept en insinueert die niet kloppen, en dat mag soms best wat feller dan wat Obama vanavond liet zien. De kansen liggen er ook steeds, en hij pakt ze niet.
McCain BLIJFT dezelfde fouten maken, waar ik het na het 2de debat ook al over had: hij heeft het meer over Obama's plannen, legt die verkeerd uit, Obama krijgt de kans om het wederom heel duidelijk uit te leggen aan iedereen (de enige die het nog steeds niet snapt is McCain), en we horen vervolgens dus helemaal NIETS, vanuit McCain's mond, over McCain's plannen.
Inhoudelijk wint Obama gewoon weer, maar McCain was erg fel, pakte Obama een paar keer goed, en Obama heeft geluk dat McCain onsympathiek overkwam tijdens de 'reaction-shots', want daardoor komt Obama weer veel cooler en beheerster en rustiger en 'presidentieler' over.
Moeilijk debat voor Obama, mede door zijn softness, en McCain's beste optreden, uit de 3 debatten, alhoewel hij de 2de helft zelf verpest heeft n Obama weer sterk terugkwam. Obama wint lichtjes, op inhoud, en likability. Maar moeizaam.
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef Beach het volgende:
Wat is er met die Joe? ik heb dat gemist.
Daar ging het hele debat overquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef Beach het volgende:
Ja sorry, ik vind anime kijken net wat belangrijker.quote:
Hoe kan je dat nou missen? Joe was all over the place in dit debat!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind anime kijken net wat belangrijker.
alleen als Mccain daarna gefotoshopt kan worden op het moment dat Mccain de park checktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef Seneca het volgende:
Kunnen we niet een fotoshop maken van Joe the Plumber die 'kankerkachel' roept?
Juist. In het 2de debat was Obama ook iets feller af en toe, maar hij is nergens ECHT fel geweest. Aan de ene kant is dat bewonderingswaardig natuurlijk, maar soms is het wel lekker dat ALS je de kans hebt om iemand compleet en finaal weg te lullen met een paar goede zinnen die op waarheid berusten, dat hij dat dan nalaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
goeie analyse. In het eerste debat vond ik het goed dat hij mccain corrigeerde op het stemmen voor troopfunding.
Hij zei toen dat hij tegen het repub voorstel stemde vanwege het ontbreken van een timetable, en dat mccain tegen het dem voorstel stemde vanwege het hebben van die timetable.
Dat had ik ook vanavond willen zien, maar ja, ze gingen met:
"zachtjes aan dan breekt het lijntje niet" wat ik riskant vind
Nee hoor dat hoeft nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:57 schreef marcodej het volgende:
Obama lijkt nu toch, ondanks een sterke start van McCain, weer winnaar van het debat!
er moeten nu wel hele gekke dingen gebeuren wil McCain nog winnen op 4 november.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:32 schreef Caesu het volgende:
Herhaling begint nuquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:42 schreef tong80 het volgende:
Heb het grootste gedeelte gemist.
Nee, ga ik nog doen, laat je het wel weten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
heb je die screen ook geplaatst
Illustratief voor het verloop van de verkiezingen op 4 november a.s.quote:
ik heb alleen de laatste 10 min gezien, ben in slaap gevallen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:51 schreef darktower het volgende:
Focus Group of undecided independent voters conducted by Frank Luntz for
Fox News
Luntz: ...none had made a decision to support Sen. Obama before the
debate, but more than half supported after the debate. It was a good
night for Barack Obama.
CBS 53-22 Obamaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:02 schreef tong80 het volgende:
Nu de poll op CNN
Obama wint
58 tegen 31 %
Dit wordt makkelijk voor Jon Stewart...quote:
Heb je een linkjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:57 schreef cultheld het volgende:
Obama was weer erg sterk. Als hij op 4 nov. daadwerkelijk de verkiezingen wint, is hij exact 4 jaar nadat ik een bescheiden topic over hem had aangemaakt op dit forum president geworden
.
Dat deden ze allebei, en daarbij vond ik McCain meer schamperen dan Obama...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:05 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
op de Nos werd gezegd dat Obama schamper lachte tijdens mccains inhoudelijke puntjes, vond je dat ook?
Het is een nogal naïef topic en ik had slechts wat triviale informatie van zijn site verzameld, maar met name die datum van de OP doet het 'mquote:
Maar wel leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is een nogal naïef topic en ik had slechts wat triviale informatie van zijn site verzameld, maar met name die datum van de OP doet het 'm.
[US 2004] Barack Obama
Voor Nederlanders wel. Voor Amerikanen ligt nogal anders. Veel Amerikanen zijn namelijk bang dat de overheid de gezondheidszorg de vernieling in zal hebben en dat het ze enorm veel geld gaat kosten. In Nederland is de overheid ook niet geliefd, maar is het beheer van het land veel zorgvuldiger dan in het door lobbyisten en ideologie gedreven Amerika. En dat weerspiegelt zich in het wantrouwen jegens de overheid.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:05 schreef marcodej het volgende:
Op health care wint Obama dik. zeer dik... Eerste gedeelte van debat was voor McCain, maar Obama is nu beter!
Ik wilde het topic omhoogkicken kan helaas niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is een nogal naïef topic en ik had slechts wat triviale informatie van zijn site verzameld, maar met name die datum van de OP doet het 'm.
[US 2004] Barack Obama
Tja, soms... voornamelijk omdat McCain inhoudelijk Obama's plannen probeerde aan te vallen, maar het zelf niet goed snapte. Wat dus Obama weer de mogelijkheid gaf om het (wederom) allemaal heel simpel en duidelijk uit te leggen. McCain viel Obama aan met onwaarheden over Obama's plannen, en Obama kon vervolgens counteren om het echte plan opnieuw uit te leggen, en vervolgens ging Obama ook nog even snel over McCain's plan heen, waarom die heel slecht was (McCain had het zelf amper over zijn eigen plannen, wat sowieso een zwaktebod is natuurlijk), en Obama kon ook nog een aantal keren vertellen dat onafhankelijk onderzoek aangaf dat McCain's plan de situatie zou verslechteren, en dat Obama's plannen gewoon beter waren...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:05 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ik heb alleen de laatste 10 min gezien, ben in slaap gevallen.
als het van Fox komt, dan .... tsja.
op de Nos werd gezegd dat Obama schamper lachte tijdens mccains inhoudelijke puntjes, vond je dat ook?
Ik zag dat wel, maar in mijn ogen enkel wanneer McCain grote onzin herhaalde die al vele malen is weerlegd. Ik verwacht dan ook niet dat dit Obama zal schaden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:05 schreef BogardeRules het volgende:
CNN is geen egale afspiegeling van de VS. De meeste conservatieven kijken naar Fox News. Dus niet te veel waarde hechten aan die cijfers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:14 schreef tong80 het volgende:
Alle statistieken op CNN zijn voor Obama.
Wie vond je het sympathiekst
80 20 %
Ja, Obama geeft de hardcore democrats helemaal niets om eens een keer lekker te juichen. echt heel jammer.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Juist. In het 2de debat was Obama ook iets feller af en toe, maar hij is nergens ECHT fel geweest. Aan de ene kant is dat bewonderingswaardig natuurlijk, maar soms is het wel lekker dat ALS je de kans hebt om iemand compleet en finaal weg te lullen met een paar goede zinnen die op waarheid berusten, dat hij dat dan nalaat.
Dit debat had Obama gewoon iets harder mogen zijn, want McCain scoorde in het eerste half uur, en Obama had de massel dat McCain daarna zwaar afzwakte, en het weer om inhoud ging, en dan wint Obama gewoon.
Daarnaast, zoals gezegd, komt McCain gewoon slecht over, de neus ophalen enzo, grinniken, etc. Wat Al Gore 8 jaar geleden op een iets andere manier verkeerd deed...
Ze pollen natuurlijk ook niet alleen CNN-kijkers, maar gewoon alle kijkers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:17 schreef Lagging het volgende:
[..]
CNN is geen egale afspiegeling van de VS. De meeste conservatieven kijken naar Fox News. Dus niet te veel waarde hechten aan die cijfers.
Bull shit. ze zeiden duidelijk dat er 40% democraten, en 30% repukes. en 30% Indep.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:17 schreef Lagging het volgende:
[..]
CNN is geen egale afspiegeling van de VS. De meeste conservatieven kijken naar Fox News. Dus niet te veel waarde hechten aan die cijfers.
Nee...weet ik wel maar ze zeiden van tevoren dat er meer republeinen keken vanavond dan Democraten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:17 schreef Lagging het volgende:
[..]
Ik vond Obama's antwoord over abortus juist heel goed, in tegenstelling tot wat die McCain-man beweerde. Hij legde zijn voting history heel duidelijk uit, hij wist de redening voor abortus heel goed uit en hij wist aan het eind ook nog heel goed de standpunten bij elkaar te brengen door te zeggen dat iedereen het er eigenlijk wel over eens is dat het aantal abortussen omlaag moet. Maar ja, voor pro-life mensen zal dat misschien niet goed klinken.quote:
inderdaad, O'Reilly trek ik nog wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:21 schreef Fokski het volgende:
HannityWat zou ik hem toch een pak rammel willen geven. O'Reilly vind ik nog enigzins symphatiek op zijn tijd maar Hannity.
ze is masochisties?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:09 schreef Fokski het volgende:
Clinton bij Fox in person.
Als zwarte man, kan ik zien wie een nazi-kop heeft, en die campaign manager Rick Davis is een echte naziquote:
Die zijn toch niet over te halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:24 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ik vond Obama's antwoord over abortus juist heel goed, in tegenstelling tot wat die McCain-man beweerde. Hij legde zijn voting history heel duidelijk uit, hij wist de redening voor abortus heel goed uit en hij wist aan het eind ook nog heel goed de standpunten bij elkaar te brengen door te zeggen dat iedereen het er eigenlijk wel over eens is dat het aantal abortussen omlaag moet. Maar ja, voor pro-life mensen zal dat misschien niet goed klinken.
Volgens mij is het een beest in bedquote:
Lachuquote:
Voor veel vrouwen en independents (en vooral voor vrouwelijke independents) is het hele pro-choice vs pro-life gedoe best belangrijk hoor... en de meeste vrouwen en independents zijn nu eenmaal pro-choice.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet over te halen.
Denk niet dat dat het issue is waar er stemmen wordt gewonnen.
Verder bij CNN wint Obama in iedere pol.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:30 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ady-to_b_134777.html
Als dit echt gebeurt is het
voor Mccain.
Ik wou precies hetzelfde posten, over dat kut CNN 'international' die zomaar overschakeltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:30 schreef Fokski het volgende:
Donder toch op CNN International en steek je world sports en je hele zender in je hol. Terry Badou.
Zo nu op naar Fox News.
vergeet het maar, Powell heeft deze week nog een karakter witness gegeven voor Ted Stevens, een corrupte republikeinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:30 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ady-to_b_134777.html
Als dit echt gebeurt is het
voor Mccain.
Jullie kunnen ook al Duitsland-3 niet meer zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:43 schreef BogardeRules het volgende:
ja en die fuking UPC heeft BBC world van de kabel gehaald in Adam ... dus ....
http://www.tv-links.cc
http://ishouldhaveastream.com/foxnews.htmlquote:
waarom deed hij dit?quote:
Iemand die weet waarom hij dat deed?quote:
Hij maakte een leuk grapjequote:
Ik heb het opgenomen van BBC World wat hier in Ierland wel op de kabel zitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:43 schreef BogardeRules het volgende:
ja en die fuking UPC heeft BBC world van de kabel gehaald in Adam ... dus ....
http://www.tv-links.cc
CNN is ook het Fox news voor de Democraten, net zoals MSNBCquote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet over te halen.
Denk niet dat dat het issue is waar er stemmen wordt gewonnen.
Verder bij CNN wint Obama in iedere pol.
Ook de andere kanalen kozen Obama als winnaar. Wel tof dat je toegeeft dat FOX niet neutraal is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:19 schreef laforest het volgende:
[..]
CNN is ook het Fox news voor de Democraten, net zoals MSNBC
McCain was veel sterker en Obama had vaak geen goed antwoord.
quote:
Niemand gelooft toch nog dat Foxnews objectief nieuws verslaat. Ook in de VS zelf is het een lachertje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook de andere kanalen kozen Obama als winnaar. Wel tof dat je toegeeft dat FOX niet neutraal is.
Behalve onder hun eigen doelgroep, en dat is ook hun bedoeling...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niemand gelooft toch nog dat Foxnews objectief nieuws verslaat. Ook in de VS zelf is het een lachertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |