Dit was mijn eerste resultaat op Joe the plumberquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:55 schreef ShinobizWinter het volgende:
oh noes he's gonna take over!![]()
post dan tenminste de juiste foto..
Zo beter ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:55 schreef ShinobizWinter het volgende:
oh noes he's gonna take over!![]()
post dan tenminste de juiste foto..
Ja en geen leraar Nederlandsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Opeens weet je het, Ik wordt loodgieter!
hahaha, inkoppertje..quote:
Joe the Plumber verdient $250.000 per jaar....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Opeens weet je het, Ik wordt loodgieter!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef Lyrebird het volgende:
Ik werd niet goed van McCain met z'n Joe the Plumber.
Hij had moeten refereren aan George the oilman. Daar ligt zijn werkelijke doelgroepquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef Lyrebird het volgende:
Toen ik "Joe the plumber" hoorde dacht ik "ah, een gewone man met een modaal of beneden modaal inkomen"...maar 250K per jaar is niet modaal, als iemand de 250K per jaar verdient iets meer belasting moet betalen dan kan ik daar niet wakker van liggen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, ze pakken altijd de kleine manquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Joe the Plumber verdient $250.000 per jaar....
ja klopt. het was mijn laatste actie van gisteren. niet zo goedequote:Op donderdag 16 oktober 2008 05:03 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
hahaha, inkoppertje..
het is denk ik te laat voor One_of_the_few (of te vroeg) hij zei nog dat hij zou gaan slapen..
Of Jack, the former POW.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij had moeten refereren aan George the oilman. Daar ligt zijn werkelijke doelgroep
Idd ja, zo vaak dezelfde jip-en-janneketaal gebruiken dat het ver voorbij de irritatiegrens gaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:33 schreef Klopkoek het volgende:
Doet me denken aan.....
[ afbeelding ]
"de Hardwerkende Nederlander"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |