interessante gedachte... je zou wel eens gelijk kunnen hebben... hopen dat de economie het een beetje overschaduwtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef darktower het volgende:
Wat echt interessant is nu, is hoe CNN op haar website over het debat bericht. 'No holds barred' staat er. En opmerkingen dat de deksel nu echt van de ketel af is. De media willen natuurlijk dolgraag dat McCain een comeback maakt, omdat ze dan immers meer luisteraars, kijkers en lezers krijgen. Het zal mij niet verbazen als de networks het dus zo spinnen (ongeacht de uitslag en verloop van het debat) alsof McCain een comeback maakt. Ik hoop dat ik ongelijk heb.

Ja, McCain is er een ster in.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
Fucking kinderachtig steeds, dat eerst aanvallen en dan antwoorden.

Nou ja, laten we het in het heetst van de vuur maakt iedereen wel eens een foutje noemen.quote:

En de zin erna was iets van to improve our educational system....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:27 schreef Bab00n het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. De approval van vrouwen stortte ook meteen in. De mannen daar zijn volgens mij allemaal extreme patrioten die elke keer bij het woord Amerika van McCain opgewonden raken.

Daar zijn we het hele debat al mee bezig. Er zijn al tientallen factchecks de deur uit gegaan tijdens het debat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:29 schreef tomzev het volgende:
Darktower, wat gaan jullie nu doen? factchecking?

Is Joe the plumber echt een rich bitch met een cadillac?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:30 schreef darktower het volgende:
Daar zijn we het hele debat al mee bezig. Er zijn al tientallen factchecks de deur uit gegaan tijdens het debat.

omdat ie toevallig een pa en opa had die admiraal was.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:30 schreef tong80 het volgende:
McCain smeekt bijna om op hem te stemmen.
Komt als een loser over

Nou ja, er kijken maar 70 miljoen mensen ofzo, dus kans is kleinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:32 schreef Caesu het volgende:
wat deed mccain nu met z'n tong uit z'n mond?
hopelijk is daar een foto van.

Inderdaad, hilarischquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:32 schreef Caesu het volgende:
wat deed mccain nu met z'n tong uit z'n mond?
hopelijk is daar een foto van.

dat wordt echt het meest debiele plaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat deed McCain daar nu achter die desk?
Zal morgen wel op youtube staan.

Told you soquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef ShinobizWinter het volgende:
de winnaar was joe the plumber!

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:35 schreef rubbereend het volgende:
Grumpy McNasty aldus een commentator bij CNNover de reacties van McCain als Obama aan het woord was

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:36 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Even gegoogled op Joe the plumber.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |