Dat vraag ik me ook de hele tijd af, ik verwacht zeker een item over onze Joe.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:03 schreef febster het volgende:
Ik ben benieuwd wat Jon Steward met dit debat gaat doen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef febster het volgende:
Ben benieuwd wat voor youtube filmpjes er over "Joe the plumber" gaan verschijnen
Dat dacht ik dus ook als ik het hoor over het gezondheidsstelsel, tenminste de plannen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Verschil is duidelijk.
Obama wil een model dat meer op Nederland lijkt.
McCain niet. Maar dat betekent dan ook dat als je het niet op eigen houtje
gaat redden je de tering kan krijgen.
http://www.joelaratheplumber.com/extras.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:08 schreef thettes het volgende:
http://www.joelaratheplumber.com/
Vraag me af hoe de hitcounter er daar nu uitziet als eerste google hit op Joe the Plumber
quote:Same bathroom after I replaced the flooring, drywall, tub
surround, showerdoor, fixtures and a fresh coat of paint
(Customer Chose the toilet seat.)
Ik natuurlijk meteen naar die site, onder extra's wat foto's gekeken. Goed werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:08 schreef thettes het volgende:
http://www.joelaratheplumber.com/
Vraag me af hoe de hitcounter er daar nu uitziet als eerste google hit op Joe the Plumber
Begin moe te wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
4.30. Twijfel je of het bedtijd is?
natte droomquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die ondertitelaar heeft er ook al een paar inzitten.
Klopt vanaf het begin al geen reet vanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die ondertitelaar heeft er ook al een paar inzitten.
Boer met kiespijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vraag me toch af wat McCain in zijn wang heeft zitten.
Volgens mij heeft hij eikels gesprokkeld.
Voor nederland ja. Voor de VS bij sommigen veels te progressief.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:15 schreef marcodej het volgende:
Zeer sterk punt nu van Obama over het gemeenschappelijke standpunt over abortus!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vraag me toch af wat McCain in zijn wang heeft zitten.
Volgens mij heeft hij eikels gesprokkeld.
Ik denk niet dat je 't 100% met beide kandidaten eens kan. Beide kandidaten hebben zo hun standpunten waarvan je denkt hmm. De opmerking van fox news was idd erg leuk en op zijn plaats.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:13 schreef kamikaze het volgende:
joe the plumber![]()
Wat vonden jullie trouwens van de opmerking van Obama dat zelfs Fox News tegensprak dat Obama een tax raise voor mensen van 42000+ dollar maakte? ik vond het echt een geniale reactie tegen de beschuldigingen van McCain. Zit zelf wel erg te twijfelen wie ik beter vind in dit debat. Obama is weer denk ik sterker inhoudelijk, maar McCain maakt wel een aantal redelijke argumenten. In ieder geval is hij een stuk sterker dan in de vorige debatten. Alhoewel hij dan met Aiers of hoe je dat ook spelt de plank naar mijn mening weer redelijk mis slaat. en dit gedeelte met healthcare is ie ook minder.
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:14 schreef febster het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Amerikaan het ook maar een "rats ass" kan interesseren wat Obama ooit heeft gestemd op de Illoinos (schrijf ik fout i know), state senate floor.
Het ging me meer om de vorm waarin McCain het verpakt. Als hij een bepaald punt wil aanvallen haalt hij er telkens het "verre" verleden bij, State Senate, 1e Golfoorlog, etc. De meeste Amerikanen zitten veel meer met de problemen van nu imho. Hij doet het wat omslachtig aansnijden waardoor zijn punt veel aan kracht verliest.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jawel hoorals blijkt dat Obama daar echt tegen had gestemd zou dat veel mensen op de borst hebben gestuit
Nou ja, zn punt over het voorkomen van ongewenste zwangerschappen zal ook in de VS wel aanslaan denk ik...Kunnen beide kanten het niet mee oneens zijn. Hij is (ook in mijn ogen) te progressief over abortus, maar dit punt was wel sterk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Voor nederland ja. Voor de VS bij sommigen veels te progressief.
DAt de ouders ook eens de TV uit moeten zetten en de videospelletjes weg moeten leggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:20 schreef Noax het volgende:
Wat zei Obama nu over die videogames?
TV- en videospelletjes uitzetten als voorbeeld om de verantwoordelijkheid van ouders te benadrukken.quote:
de vietcong heeft al z'n tanden eruit geslagenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:18 schreef Toad het volgende:
Die wang van McCain komt toch door huidkanker van een paar jaar terug?
Dat is Palin-redeneren. Omdat hij het tegen de verwachtingen in beter doet, wil niet zeggen dat ie gewonnen heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:20 schreef Caesu het volgende:
mccain heeft gewonnen. verwachtingen waren laag, en hij deed beter.
denk dat de peilingen naar elkaar toe gaan trekken.
goed dat het nog geen gewonnen zaak is.
anders vergeten obama kiezers te stemmen omdat ze denken dat ie toch wel wint.
maar de economie blijft verslechteren. dat is mccain z'n zwakste punt.
Familie van van Gogh ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren.
DAt militairen voor de klas moeten mogen komen zonder kwalificaties te halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren. Zei McCain nou net dat er militairen voor de klas moesten zonder dat ze enige certificering hebben?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
de vietcong heeft al z'n tanden eruit geslagen
Mooie vooruitzichten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:25 schreef tomzev het volgende:
pff zometeen weer gaan pitten en er dan om 7:00 weer uit
Kan wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef One_of_the_few het volgende:
zei hij nou senator Palin?
Nee ligt aan Dustin Hofman en de Josti band.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:25 schreef Omentuva het volgende:
Ligt 't aan mij of zegt McCain nu dat autisme en syndroom van Down ergens in dezelfde regio liggen?
Die heeft zoveel spijt dat ie Palin heeft benoemdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef febster het volgende:
Hij probeert krampachtig het imago van Palin omhoog te halen, het is haast treurig om te zien.
Ja, dat hoorde ik ook. De approval van vrouwen stortte ook meteen in. De mannen daar zijn volgens mij allemaal extreme patrioten die elke keer bij het woord Amerika van McCain opgewonden raken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren. Zei McCain nou net dat er militairen voor de klas moesten zonder dat ze enige certificering hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |