Dat is Palin-redeneren. Omdat hij het tegen de verwachtingen in beter doet, wil niet zeggen dat ie gewonnen heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:20 schreef Caesu het volgende:
mccain heeft gewonnen. verwachtingen waren laag, en hij deed beter.
denk dat de peilingen naar elkaar toe gaan trekken.
goed dat het nog geen gewonnen zaak is.
anders vergeten obama kiezers te stemmen omdat ze denken dat ie toch wel wint.
maar de economie blijft verslechteren. dat is mccain z'n zwakste punt.
Familie van van Gogh ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren.
DAt militairen voor de klas moeten mogen komen zonder kwalificaties te halen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren. Zei McCain nou net dat er militairen voor de klas moesten zonder dat ze enige certificering hebben?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
de vietcong heeft al z'n tanden eruit geslagen
Mooie vooruitzichten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:25 schreef tomzev het volgende:
pff zometeen weer gaan pitten en er dan om 7:00 weer uit
Kan wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef One_of_the_few het volgende:
zei hij nou senator Palin?
Nee ligt aan Dustin Hofman en de Josti band.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:25 schreef Omentuva het volgende:
Ligt 't aan mij of zegt McCain nu dat autisme en syndroom van Down ergens in dezelfde regio liggen?
Die heeft zoveel spijt dat ie Palin heeft benoemdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:26 schreef febster het volgende:
Hij probeert krampachtig het imago van Palin omhoog te halen, het is haast treurig om te zien.
Ja, dat hoorde ik ook. De approval van vrouwen stortte ook meteen in. De mannen daar zijn volgens mij allemaal extreme patrioten die elke keer bij het woord Amerika van McCain opgewonden raken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:23 schreef Libris het volgende:
Ik zit met een half oor te luisteren. Zei McCain nou net dat er militairen voor de klas moesten zonder dat ze enige certificering hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |