abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62424583
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:39 schreef marcodej het volgende:
Mijn eindconclusie:

Goed debat. Beter dan de vorige, waar de opzet en moderator slecht waren. Nu meer discussie, waarbij ik wel weinig nieuws gehoord heb.

Obama begon sterk, McCain warrig. Maar toen nam McCain het over: agressiever en Obama moest me teveel in de verdediging. Dat ging bij economie zo en ook bij het gedeelte over de campagnes. McCain viel hem echt direct aan... Maar daarna nam Obama het op inhoudelijk vlak goed van hem over. Vooral over energy dependency/foreign affairs, health care, abortus (hoewel te progressief) en onderwijs vond ik Obama sterker, evenwichtiger. McCains aanvalskracht nam ook af. Maar McCain vond ik zeker niet slecht, jammer dat het wat wegzakte...
Qua uitstraling vond ik McCain vorige keer natuurlijker overkomen. Dit keer lette hij duidelijk op zn uitstraling en dat maakte hem gemaakter. Die lachjes e.d. waren te nep... Obama was veel natuurlijker in het debat. Vond hem overigens voor het eerst iets presidentieels hebben!

Uiteindelijk klein winstje voor Obama denk ik. Grote gamechanger van McCain bleef uit, hoewel die wel pogingen deed.
Obama leek erg relaxed, niet van plan om aan te vallen. Hij liet McCain aanvallen, verdedigde wat en leek het wel best te vinden. Hij hoefde ook niet zo nodig.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  Trouwste user 2022 donderdag 16 oktober 2008 @ 04:43:36 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_62424584
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Joe the Plumber hoeft nooit meer te adverteren
Idd

Die gaat binnenlopen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 16 oktober 2008 @ 04:44:22 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_62424585
Dan zeggen ze dat de NOS onafhankelijk is.

De eerste reclame gaat over een toilet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62424586
ik lees jullie reacties en die van de polls later wel. eerst een paar uur slapen.

Het was me een genoegen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62424587
die joe the plumber wordt al gezien als de redder van de republikeinse partij.
mccain zal hem wel ambassadeur bij de VN maken ofzo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62424588
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Obama toont zich wel een echte brother YO!
Hij zegt 'you know" maar trekt dat samen.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_62424589
Fox News: 4 van de 23 hadden hun beslissing gemaakt => Alle 4 Obama => "Good night for Obama"

Die CNN flikkers proberen gewoon hun kijkcijfers te houden. Die stijgen een veelvoud tijdens de verkiezingen.
pi_62424590
Ik vrees dat McCain met een kleine plus gaat winnen.

Focusgroep CNN:
15 Obama
10 McCain
pi_62424592
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:45 schreef Caesu het volgende:
die joe the plumber wordt al gezien als de redder van de republikeinse partij.
mccain zal hem wel ambassadeur bij de VN maken ofzo.
Meet Joe:

Ik denk niet dat hij zeker voor McCain gaat.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 04:47:31 #160
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_62424593
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Kon Astrid niet wat vaker in beeld komen?
Bij het vorige debat, kwam Astrid heel mooi in beeld, daar heb ik een screen van gemaakt.
Ik heb direct bij de NOS gekeken naar de online herhaling, maar die hebben ze er helaas niet compleet op staan.

Dat is in het gesprek met Eelco geweest even voordat het debat plaats vond.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62424594
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62424595
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:45 schreef One_of_the_few het volgende:
ik lees jullie reacties en die van de polls later wel. eerst een paar uur slapen.

Het was me een genoegen.
Me too.

Obama wint volgens focus group, 15-10.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Trouwste user 2022 donderdag 16 oktober 2008 @ 04:47:51 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_62424596
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:46 schreef Toad het volgende:
Ik vrees dat McCain met een kleine plus gaat winnen.
Dat zou geen ramp zijn.

Dan verkleint ie zijn achterstand tot 10 procent.

pi_62424597
CNN focus groep deelt mn mening: eerste half uur kreeg McCain betere marks, maar Obama toch een winstje uiteindelijk: 10 - 15 voor Obama.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62424599
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:47 schreef Noax het volgende:

[..]

Bij het vorige debat, kwam Astrid heel mooi in beeld, daar heb ik een screen van gemaakt.
Ik heb direct bij de NOS gekeken naar de online herhaling, maar die hebben ze er helaas niet compleet op staan.

Dat is in het gesprek met Eelco geweest even voordat het debat plaats vond.
heb je die screen ook geplaatst
And that is the news.''
pi_62424600
cnn panel (uit gewone mensen) zegt: 10 mccain, 15 obama, de rest geen mening of gelijk.
pi_62424601
Joe gaat ergens op internet een nieuwe photoshop reeks worden.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 04:48:57 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62424603
Moeilijk debat. Mccain was vooral in het begin goed. Obama was vooral goed in het laatste gedeelte, toen het over healthcare, pro-choice and onderwijs ging, maar dat zijn altijd zijn sterke punten geweest.

Waar ik van te voren al bang voor was, kwam wederom uit: McCain valt Obama aan, en Obama gaf te weinig gas terug. Je hoeft niet meteen negatief te worden, maar je moet wel 'terugslaan' wanneer je tegenstander dingen roept en insinueert die niet kloppen, en dat mag soms best wat feller dan wat Obama vanavond liet zien. De kansen liggen er ook steeds, en hij pakt ze niet.

McCain BLIJFT dezelfde fouten maken, waar ik het na het 2de debat ook al over had: hij heeft het meer over Obama's plannen, legt die verkeerd uit, Obama krijgt de kans om het wederom heel duidelijk uit te leggen aan iedereen (de enige die het nog steeds niet snapt is McCain), en we horen vervolgens dus helemaal NIETS, vanuit McCain's mond, over McCain's plannen.

Inhoudelijk wint Obama gewoon weer, maar McCain was erg fel, pakte Obama een paar keer goed, en Obama heeft geluk dat McCain onsympathiek overkwam tijdens de 'reaction-shots', want daardoor komt Obama weer veel cooler en beheerster en rustiger en 'presidentieler' over.

Moeilijk debat voor Obama, mede door zijn softness, en McCain's beste optreden, uit de 3 debatten, alhoewel hij de 2de helft zelf verpest heeft n Obama weer sterk terugkwam. Obama wint lichtjes, op inhoud, en likability. Maar moeizaam.
pi_62424604
Ik hoop dat Joe the Plumber niet 3 weken gaat rondzingen in de media. Daar vrees ik een beetje voor.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 oktober 2008 @ 04:49:16 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_62424605
Herhaling nu bij de NOS

Kijken of ze hetzelfde zegen

pi_62424606
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:34 schreef darktower het volgende:
Binnen de komende tien minuten heb ik de eerste commentaren.
Op mccains aanval van "jij hebt ook nooit tegen je eigen partij gestemd" lijkt mij "maar ze namen ook voortdurend goeie besluiten" het beste antwoord, aangevuld met een lijstje van desastreuze voorbeelden waar mccain met bush heeft meegestemd. Obama lijkt dat een beetje verknoeid te hebben?

Eens of niet?

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 oktober 2008 @ 04:50:05 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_62424607
Toch maar naar CNN

pi_62424609
Weer 3 voor Obama.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 04:51:22 #175
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_62424612
Focus Group of undecided independent voters conducted by Frank Luntz for
Fox News

Luntz: ...none had made a decision to support Sen. Obama before the
debate, but more than half supported after the debate. It was a good
night for Barack Obama.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Trouwste user 2022 donderdag 16 oktober 2008 @ 04:51:23 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_62424614
Schakel ik over naar CNN en het eerste waar ze het over heben is Joe the plumber

pi_62424615
De versiertruc in de VS wordt: Hello, I am Joe, who are you?
And that is the news.''
  donderdag 16 oktober 2008 @ 04:51:40 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62424616
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:49 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Op mccains aanval van "jij hebt ook nooit tegen je eigen partij gestemd" lijkt mij "maar ze namen ook voortdurend goeie besluiten" het beste antwoord, aangevuld met een lijstje van desastreuze voorbeelden waar mccain met bush heeft meegestemd. Obama lijkt dat een beetje verknoeid te hebben?

Eens of niet?
Dan lijk je een arrogante kandidaat zonder eigen mening, een puppet van de democraten. Lijkt mij het slechtst mogelijke antwoord.
2000 light years from home
pi_62424618
Ik vond het grappig hoe McCain elke keer weer terug kwam op het feit dat Obama geld wilde afpakken van Joe, terwijl hij dat juist niet wilde

Ik vond dat Obama sterker stond, hij ging dieper op de stof in, terwijl McCain constant de aanval inzette tegen Obama. Maar ja, ik ben een beetje biased...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62424620
"leave joe the plumber alone, he's gonna lose his job and he works 10 or 12 hours a day" lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')