Obama leek erg relaxed, niet van plan om aan te vallen. Hij liet McCain aanvallen, verdedigde wat en leek het wel best te vinden. Hij hoefde ook niet zo nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:39 schreef marcodej het volgende:
Mijn eindconclusie:
Goed debat. Beter dan de vorige, waar de opzet en moderator slecht waren. Nu meer discussie, waarbij ik wel weinig nieuws gehoord heb.
Obama begon sterk, McCain warrig. Maar toen nam McCain het over: agressiever en Obama moest me teveel in de verdediging. Dat ging bij economie zo en ook bij het gedeelte over de campagnes. McCain viel hem echt direct aan... Maar daarna nam Obama het op inhoudelijk vlak goed van hem over. Vooral over energy dependency/foreign affairs, health care, abortus (hoewel te progressief) en onderwijs vond ik Obama sterker, evenwichtiger. McCains aanvalskracht nam ook af. Maar McCain vond ik zeker niet slecht, jammer dat het wat wegzakte...
Qua uitstraling vond ik McCain vorige keer natuurlijker overkomen. Dit keer lette hij duidelijk op zn uitstraling en dat maakte hem gemaakter. Die lachjes e.d. waren te nep... Obama was veel natuurlijker in het debat. Vond hem overigens voor het eerst iets presidentieels hebben!
Uiteindelijk klein winstje voor Obama denk ik. Grote gamechanger van McCain bleef uit, hoewel die wel pogingen deed.
Iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Joe the Plumber hoeft nooit meer te adverteren
Hij zegt 'you know" maar trekt dat samen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Obama toont zich wel een echte brother YO!
Meet Joe:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:45 schreef Caesu het volgende:
die joe the plumber wordt al gezien als de redder van de republikeinse partij.
mccain zal hem wel ambassadeur bij de VN maken ofzo.
Bij het vorige debat, kwam Astrid heel mooi in beeld, daar heb ik een screen van gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Kon Astrid niet wat vaker in beeld komen?
Me too.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:45 schreef One_of_the_few het volgende:
ik lees jullie reacties en die van de polls later wel. eerst een paar uur slapen.
Het was me een genoegen.
Dat zou geen ramp zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:46 schreef Toad het volgende:
Ik vrees dat McCain met een kleine plus gaat winnen.
heb je die screen ook geplaatstquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Bij het vorige debat, kwam Astrid heel mooi in beeld, daar heb ik een screen van gemaakt.
Ik heb direct bij de NOS gekeken naar de online herhaling, maar die hebben ze er helaas niet compleet op staan.
Dat is in het gesprek met Eelco geweest even voordat het debat plaats vond.
Op mccains aanval van "jij hebt ook nooit tegen je eigen partij gestemd" lijkt mij "maar ze namen ook voortdurend goeie besluiten" het beste antwoord, aangevuld met een lijstje van desastreuze voorbeelden waar mccain met bush heeft meegestemd. Obama lijkt dat een beetje verknoeid te hebben?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:34 schreef darktower het volgende:
Binnen de komende tien minuten heb ik de eerste commentaren.
Dan lijk je een arrogante kandidaat zonder eigen mening, een puppet van de democraten. Lijkt mij het slechtst mogelijke antwoord.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:49 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Op mccains aanval van "jij hebt ook nooit tegen je eigen partij gestemd" lijkt mij "maar ze namen ook voortdurend goeie besluiten" het beste antwoord, aangevuld met een lijstje van desastreuze voorbeelden waar mccain met bush heeft meegestemd. Obama lijkt dat een beetje verknoeid te hebben?
Eens of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |