abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 04:53:17 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62424621
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:49 schreef Toad het volgende:
Ik hoop dat Joe the Plumber niet 3 weken gaat rondzingen in de media. Daar vrees ik een beetje voor.
Joe the Plumber wordt de nieuwe president van de Verenigde Staten!

(...and Oliver Stone is alvast begonnen met het script voor de film )
pi_62424622
Wat is er met die Joe? ik heb dat gemist.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62424624
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:48 schreef Yi-Long het volgende:
Moeilijk debat. Mccain was vooral in het begin goed. Obama was vooral goed in het laatste gedeelte, toen het over healthcare, pro-choice and onderwijs ging, maar dat zijn altijd zijn sterke punten geweest.

Waar ik van te voren al bang voor was, kwam wederom uit: McCain valt Obama aan, en Obama gaf te weinig gas terug. Je hoeft niet meteen negatief te worden, maar je moet wel 'terugslaan' wanneer je tegenstander dingen roept en insinueert die niet kloppen, en dat mag soms best wat feller dan wat Obama vanavond liet zien. De kansen liggen er ook steeds, en hij pakt ze niet.

McCain BLIJFT dezelfde fouten maken, waar ik het na het 2de debat ook al over had: hij heeft het meer over Obama's plannen, legt die verkeerd uit, Obama krijgt de kans om het wederom heel duidelijk uit te leggen aan iedereen (de enige die het nog steeds niet snapt is McCain), en we horen vervolgens dus helemaal NIETS, vanuit McCain's mond, over McCain's plannen.

Inhoudelijk wint Obama gewoon weer, maar McCain was erg fel, pakte Obama een paar keer goed, en Obama heeft geluk dat McCain onsympathiek overkwam tijdens de 'reaction-shots', want daardoor komt Obama weer veel cooler en beheerster en rustiger en 'presidentieler' over.

Moeilijk debat voor Obama, mede door zijn softness, en McCain's beste optreden, uit de 3 debatten, alhoewel hij de 2de helft zelf verpest heeft n Obama weer sterk terugkwam. Obama wint lichtjes, op inhoud, en likability. Maar moeizaam.
goeie analyse. In het eerste debat vond ik het goed dat hij mccain corrigeerde op het stemmen voor troopfunding.
Hij zei toen dat hij tegen het repub voorstel stemde vanwege het ontbreken van een timetable, en dat mccain tegen het dem voorstel stemde vanwege het hebben van die timetable.
Dat had ik ook vanavond willen zien, maar ja, ze gingen met:

"zachtjes aan dan breekt het lijntje niet" wat ik riskant vind

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 oktober 2008 @ 04:53:56 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_62424627
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62424628
Kunnen we niet een fotoshop maken van Joe the Plumber die 'kankerkachel' roept?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_62424630
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef Beach het volgende:
Goeiemorgen!
pi_62424632
Fox News heeft het moeilijk. A draw = win for Obama.

http://ishouldhaveastream.com/foxnews.html
pi_62424633
October suprise: McCain biedt Joe the plumber een ministerspost aan.
pi_62424635
quote:
Daar ging het hele debat over
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62424636
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:54 schreef Daverz het volgende:

[..]

Goeiemorgen!
Ja sorry, ik vind anime kijken net wat belangrijker.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62424637
quote:
Hoe kan je dat nou missen? Joe was all over the place in dit debat!

Zoek in Youtube op Joe the plumber of Joe Wurzelbacher en je weet genoeg: Joe gaat met Obama in discussie over het taxplan van Obama die voor hem nadelig uit zou pakken...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62424639
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Ja sorry, ik vind anime kijken net wat belangrijker.
Nerd
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 16 oktober 2008 @ 04:56:23 #194
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_62424640
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef Seneca het volgende:
Kunnen we niet een fotoshop maken van Joe the Plumber die 'kankerkachel' roept?
alleen als Mccain daarna gefotoshopt kan worden op het moment dat Mccain de park checkt
  donderdag 16 oktober 2008 @ 04:57:12 #195
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62424642
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 04:53 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

goeie analyse. In het eerste debat vond ik het goed dat hij mccain corrigeerde op het stemmen voor troopfunding.
Hij zei toen dat hij tegen het repub voorstel stemde vanwege het ontbreken van een timetable, en dat mccain tegen het dem voorstel stemde vanwege het hebben van die timetable.
Dat had ik ook vanavond willen zien, maar ja, ze gingen met:

"zachtjes aan dan breekt het lijntje niet" wat ik riskant vind
Juist. In het 2de debat was Obama ook iets feller af en toe, maar hij is nergens ECHT fel geweest. Aan de ene kant is dat bewonderingswaardig natuurlijk, maar soms is het wel lekker dat ALS je de kans hebt om iemand compleet en finaal weg te lullen met een paar goede zinnen die op waarheid berusten, dat hij dat dan nalaat.

Dit debat had Obama gewoon iets harder mogen zijn, want McCain scoorde in het eerste half uur, en Obama had de massel dat McCain daarna zwaar afzwakte, en het weer om inhoud ging, en dan wint Obama gewoon.
Daarnaast, zoals gezegd, komt McCain gewoon slecht over, de neus ophalen enzo, grinniken, etc. Wat Al Gore 8 jaar geleden op een iets andere manier verkeerd deed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')