Huh? Anders blaas je een geintje enorm op ofzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap nu wel door die reactie van viking dat ze ons niet zo tof vindenrelnicht dat je dr bent
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Anders blaas je een geintje enorm op ofzo.
dat moest 200 zijn (heb ook 200 berekend, alleen hier een tikfout gemaakt. maar als t een halve was is de kans groot dat t maar 100 gram was. dan mag je er 100 ckal van aftrekken. voor de kokosmelk: kweenie hoeveel je gebruikt hebt, maar t is ongeveer 200ckal per 100 mlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
20 gram kip? Een halve kipfilet is wel meer toch?
en de kokosmelk?
O, iets in de Dieetclub. MoBlo zat daar te etteren (quote:
Heb je een baan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Hai!Na de deceptie van gister heb ik vandaag echt enorm goed nieuws gekregen op werkvlak. Ik kan er niet teveel over uitwijden het is nogal herkenbaar voor eventuele meelezers, maar ik ben echt super blij nu!
![]()
etteren!? heul nie!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, iets in de Dieetclub. MoBlo zat daar te etteren () en ik krijg de schuld
. Maar het is alweer goed
.
gefeli goodbye!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Hai!Na de deceptie van gister heb ik vandaag echt enorm goed nieuws gekregen op werkvlak. Ik kan er niet teveel over uitwijden het is nogal herkenbaar voor eventuele meelezers, maar ik ben echt super blij nu!
![]()
Paar jaar geleden was het daar precies hetzelfdequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
etteren!? heul nie!vond het alleen stom dat ze daar een beetje vinden dat we hier maar wat zitten te lullen
![]()
Vind je pindakaas niet lekker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:03 schreef Viking84 het volgende:ik heb Vitalinea. Zat ff te twijfelen tussen een bammetje met pindakaas en dat, maar ik moet me vannacht mentaal voorbereiden op de pindakaas
.
dat zei ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja en werkt dat andere topic niet, dan hebben we het in ieder geval geprobeerd [ afbeelding ]
Nee, in principe niet. Ik heb het eerder geprobeerd en toen lukte het nietquote:
Dat idee had ik ook, maar bij de dieetclub spelen er vaak nog wat andere dingen dan "gewoon" structureel te veel eten, dan is het fijn dat men het daar ook gewoon over kan hebben als daar behoefte aan is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was het daar precies hetzelfde
Maar ik vind dit topic toch echt wel nuttig, het gaat nog steeds meer over afvallen dan in de dieetclub vind ik eigenlijk.....
Hmm das wel vaagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, in principe niet. Ik heb het eerder geprobeerd en toen lukte het niet. Maar ik ga het weer proberen. Hopelijk moet ik gewoon even wennen. Ik lust wel pinda's, pindasaus en M&M's, maar pindaKAAS lust ik dan weer niet
.
Jeej, wat goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb bijna een baan, maar ik wordt vanaf vandaag al betaald. Hoe ideaal kan je het hebben![]()
Dus ik ben blij![]()
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vaag, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm das wel vaagmaar ben benieuwd hoe het deze keer gaat
Nee dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben vaag, wist je dat nog niet?. Ik lust ook alles waar kokos in zit, behalve kokosnoot zelf.
Nu even thee halen.
Ja, en dan niet stiekem wat anders nemen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietmaar nu begint het wel heel duidelijk te worden
Theemorgen weer in het DEcafe
Yeahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jeeeej goodbye heeft een baan [ afbeelding ]
Die kans zit er wel in omdat ik mezelf nog steeds zielig vindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dan niet stiekem wat anders nemen!
Het wekelijkse hoogtepunt?quote:
Ik had het over de taalfout, hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Goodbye het volgende:
En sorry Vik, maar mijn werkgebied is zo breed icm een krappe arbeidsmarkt. Dus ik heb gewoon pure mazzel! Jouw droombaan komt nog wel, ik voorspel de baan bij het doveninstituut![]()
![]()
Ik drink eigenlijk overal en altijd Pickwick.....weet niet beterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het wekelijkse hoogtepunt?
Ik vind de thee van DEcafe's vies. Pickwick, laffe zooi.
Goodbye, nu ben ik benieuwd! Stuur eens een PM?
ik moet morgen ook even naar de uniquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietmaar nu begint het wel heel duidelijk te worden
Theemorgen weer in het DEcafe
Meeten, meeten, meeten! En foto's maken als bewijs!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet morgen ook even naar de uni
Hoelaat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet morgen ook even naar de uni
Een meeting met MoBlo doet wonderen voor je humeurquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoelaat?
En je moet me eigenlijk wel een week van te voren waarschuwen he, ben nu niet op mijn best
Oh oepsie, snap het nu pasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het over de taalfout, hoor(ik wordt). Dacht je nou echt dat ik jou je baan niet gun, omdat ik zelf werkloos ben? Doe normaaaaal!!
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een meeting met MoBlo doet wonderen voor je humeur.
beetje reclame voor me makenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een meeting met MoBlo doet wonderen voor je humeur.
Later als ik groot benquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je gegeten, Goodbye?
Oh en Miss_S: de overgang vindt geleidelijk plaats he, van Pickwick naar The Real Thing. Maar als je dan eenmaal hooked bent aan 'echte' thee, wil je nooit meer PW
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje reclame voor me maken
gelukkig heb je niet gehoord dat ik een meisje in de H&M uitnodigde voor een gevecht buiten
Zaterdag?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje reclame voor me maken
gelukkig heb je niet gehoord dat ik een meisje in de H&M uitnodigde voor een gevecht buiten
Lamsrack met ratatouille en couscousquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Miss_S: de overgang vindt geleidelijk plaats he, van Pickwick naar The Real Thing. Maar als je dan eenmaal hooked bent aan 'echte' thee, wil je nooit meer PW
Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n waterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben al bij 3 studies begonnen en 90% van de mensen zijn zo bij de opleiding terecht gekomenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oei kan iemand mij helpen met een motivatie waarom ik mijn opleiding heb gekozen
ik vond alles kut
was ten einde raad
en toen had ik hier vaag van gehoord dus deed ik die maar (en het bevalt super!!!)
maar dat klinkt niet zo geintereseerdhalp!
Niet gemerkt nee. Ik was te druk bezig met andere mensen niet in de weg lopenquote:
Dat is hier in het CREA café een absolute hit. Mij persoonlijk lijkt het vreselijk. Ik haat thee, en blaadjes in m'n glas vind ik ook vies.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n water.
Waarom moet je motiveren waarom je je opleiding hebt gekozen? (gesprek met een studieadviseur ofzo?)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oei kan iemand mij helpen met een motivatie waarom ik mijn opleiding heb gekozen
ik vond alles kut
was ten einde raad
en toen had ik hier vaag van gehoord dus deed ik die maar (en het bevalt super!!!)
maar dat klinkt niet zo geintereseerdhalp!
Echt heerlijk, verse munttheequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met echte thee? Niet in een zakje, maar in zo'n vergietachtig ding? Ik kreeg laatst muntthee in een restaurant. Allemaal blaadjes in m'n water.
Ja. Ik kreeg een keer prut in een vergiet en ik vroeg aan Dinges: "Wat moet ik hier in gódsnaam mee?". Voelde me zo'n n00b met m'n Pickwickthee altijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is hier in het CREA café een absolute hit. Mij persoonlijk lijkt het vreselijk. Ik haat thee, en blaadjes in m'n glas vind ik ook vies.
Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:
Oh, ik zie het ook echt voor mequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
wij kwamen zo die hel van een H&M binnen, druk, opstopping enzo
dus wij stonden daar zo van 'en nu', staat er een meisje in mn rug te poken, dus ik draai me om en zij zo van:
"Loop 's door!"
Dus ik:
-Doe's rustig! Heb je die drukte hier gezien!
Zij:
"Houd je bek, mongool!"
dus ik:
"Pardon? Mongool? Mevrouw mongool voor jou, wilde je soms vechten buiten?![]()
"
Zij:![]()
ik:
en toen zag ik haar nog een paar keer met d'r tokkie-moeder-rachel-look-a-like en toen keek ik d'r heel vuil aan en heb een keer mn vuisten gebald
heerlijk!
Ja het was echt goddelijk. Maar ik hoef nu ook 24 uur geen eten meer volgensmijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!
Met echte thee bedoel ik losse thee, van een theewinkel of biologische winkel ofzo. Niet van dat pickwickgruis met smaakstoffen en caramel
Goodbye, lekkah
Ik heb net heul veel zelfgemaakte uiensoep gegeten (ik maak echt goeie) en nu voel ik mijn darmen pruttelen
Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhh??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Kim!!!!!
Ik zie net op Ned 2 dat er een gigantische DVDbox uit is, getiteld "Ik ben een vakvrouw" met daarin alle elf theatershows van Brigitte Kaandorp!!!!!!!!![]()
![]()
Ja met m'n coach. Al ben ik er nog niet achter wie/wat dat isquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet je motiveren waarom je je opleiding hebt gekozen? (gesprek met een studieadviseur ofzo?)
Ik heb wel een strubbeling bemerkt, in het begin, en ook een geïrriteerde MoBlo gezien jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar in de H&M is op zaterdag ook niet echt ruimte voor 'en nu?'-momentjes. Je staat áltijd wel iemand in de weg
.
Heeft Ewelina er wel wat van gemerkt?
De vraag was dus of ik die site nog eens mochtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef cyclechick het volgende:
Oh en wat ik steeds vergeet te vragen: Er stond hier eerst een link naar een site waar je avatars kon vinden, want k wil ook een leuk dingetje bij mijn naam (a)
Hoi, ik had je nog niet gezien. Welkom!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef cyclechick het volgende:
Oh en wat ik steeds vergeet te vragen: Er stond hier eerst een link naar een site waar je avatars kon vinden, want k wil ook een leuk dingetje bij mijn naam (a)
Poeh. Die link was van Anosmie geloof ik, maar wat het ook alweer was??? Je kunt ook zelf een plaatje maken hèquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
De vraag was dus of ik die site nog eens mocht
dat meen ik wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo!Dat meen je niet!
Wat ontzettend Tokkie! Van haar, maar ook van jou
Goodbye: kwestie van veel uien, veel tijd. Reken op een pond pp of meer. Fijn snijden, zacht bakken in wat boter, en dan minstens een half uur laten bakken, liefst langer. Dan nog even 10 minuutjes op wat hoger vuur bakken. Vervolgens bouillon en laurierblaadjes erbij, uurtje koken, klaar
Ik ben echt een computermongool die soms al moeite heeft om het aan-knopje te vindenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi, ik had je nog niet gezien. Welkom!![]()
En ik heb geen ideeGewoon zelf een leuk plaatje uitzoeken moet lukken toch?
Dan nu een hele belangrijke vraag (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo!Dat meen je niet!
Wat ontzettend Tokkie! Van haar, maar ook van jou
Goodbye: kwestie van veel uien, veel tijd. Reken op een pond pp of meer. Fijn snijden, zacht bakken in wat boter, en dan minstens een half uur laten bakken, liefst langer. Dan nog even 10 minuutjes op wat hoger vuur bakken. Vervolgens bouillon en laurierblaadjes erbij, uurtje koken, klaar
I know!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Kim!!!!!
Ik zie net op Ned 2 dat er een gigantische DVDbox uit is, getiteld "Ik ben een vakvrouw" met daarin alle elf theatershows van Brigitte Kaandorp!!!!!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
NEE!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhh??
Bij de volgende meet gaan we dat met z'n allen zingen ja?![]()
Waarom denk je dat ik een Audrey Hepburn zonder haar heb, ik ben ook een computermongoolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben echt een computermongool die soms al moeite heeft om het aan-knopje te vinden![]()
Want die plaatjes moeten perse heel klein zijn toch? Ik had wel wat gezocht, maar die waren dan weer te groot en ik snapte natuurlijk ook niet hoe je ze kleiner krijgt![]()
Bedankt voor je welkom!
Ik heb het volgende trucje geleerd: Je vingers even insmeren met wat olijfolie, dan blijft die geur niet zo kleven!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan nu een hele belangrijke vraag () : Snij jij uien gewoon met je blote handen? Ik ging laatst uitjes fijnsnijden voor een ovengerechtje en zelfs na uitvoerig m'n handen wassen rook ik het 's avonds nog. En de volgende dag na het douchen ook nog een beetje
Bah.
http://avatarfreak.web-log.nl/quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
Iets met avatar.weblog ofzo, Miss_S had hem hier gepost.
Dan zul je me eerst dronken moeten voerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhh??
Bij de volgende meet gaan we dat met z'n allen zingen ja?![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
NEE!
Zeg ik net tegen MoBlo dat ik naar de volgende meet kom, maar dan echt niet he
Poes poes, lelijke poes! *zing*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
NEE!
Zeg ik net tegen MoBlo dat ik naar de volgende meet kom, maar dan echt niet he
Verse Earl Greyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon lege filterzakjes. Heel handig!
Met echte thee bedoel ik losse thee, van een theewinkel of biologische winkel ofzo. Niet van dat pickwickgruis met smaakstoffen en caramel
Goodbye, lekkah
Ik heb net heul veel zelfgemaakte uiensoep gegeten (ik maak echt goeie) en nu voel ik mijn darmen pruttelen
Dat dan maar proberen de volgende keer, want ik hou van uienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb het volgende trucje geleerd: Je vingers even insmeren met wat olijfolie, dan blijft die geur niet zo kleven!
Oh, ik geloof ook bst dat je het gedaan hebtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat meen ik wel!
kwaad tokkies moet je met kwaad tokkies bevechten
en daarbij, je kent me toch wel goed genoeg inmiddels omte weten dat ik dit wel doe![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zit jij dan ook niet de hele avond aan je handen te ruiken?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik geloof ook bst dat je het gedaan hebt
Goodbye, ja, ik ga echt geen uien snijden met handschoenen aan! Straks gaan mijn uien naar hanschoen smaken
Sowieso, het verschil in smaak tussen al die soorten zwarte theequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Verse Earl Grey. Het lullige is dat er hier wel een winkeltje zit met verse koffie en thee, maar dat ze ook gelijk bonbons, fudge en "speciale" chocolade verkopen
. Dus ik kom er bijna nooit
.
Poesjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Poes poes, lelijke poes! *zing*
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb deze onzin op papier gezet:de reden.. om te beginnen, niet reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb deze onzin op papier gezet:redden = redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idée = idee
een studie gekozen die.
Nouja, en verder heb je prrrachtig uit je nek zitten lullen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Neuh. Ik heb altijd lekkere zeep in de keuken, met pepermunt, of citroen, of lavendel ofzo. Twee keer goed wassen en de dampen zijn teruggedrongen tot acceptabel niveauquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar zit jij dan ook niet de hele avond aan je handen te ruiken?Ik ging nog weg die avond en ik was de hele tijd bang dat andere mensen die penetrante uienlucht ook konden ruiken
Ai ai aiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sowieso, het verschil in smaak tussen al die soorten zwarte thee
Ik kreeg vorige week van een vriendin groene-elfjesthee () met zo'n pakje fudge
Anderhalve dag, toen was het op
Weet je wat ook divine is? Fudge-muffins
Kattenquote:
Nou bij mij dus nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb altijd lekkere zeep in de keuken, met pepermunt, of citroen, of lavendel ofzo. Twee keer goed wassen en de dampen zijn teruggedrongen tot acceptabel niveau
Ja, dan helpt Greys De Grote Computerexpertttttt je wel uit de brand!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met het plaatsen horen we het wel he?
* Viking84 kijkt om zich heen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Katten
Ik vind het altijd frappant dat ik nooit achter m'n laptop kan zitten zonder dat er hier een poes bij me ligt
Zo bedoelde ik hem:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
redden = reden
idée = idee
een studie gekozen die.
Nouja, en verder heb je prrrachtig uit je nek zitten lullen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Frangipane?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ai ai ai. Ik ging vroeger met mijn tante naar de Albert Cuyp voor thee. Dat rook altijd zo lekker
.
Ik moet trouwens nog iets bakken. Ik heb uit Frankrijk een pak meengenomen met taartmix die ze hier niet hebben. Geen idee wat het gaat worden.
Maar ze komen vast wel weer bij je terugquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 kijkt om zich heen.
Beide poezen liggen bij Mark. Kutbeesten.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schatjeIk had 'm lekker al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Niet meer actief op Fok!
Nou, ik vind het wel een goede motivatie heurr!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik hem:
De reden om voor deze opleiding te kiezen is dat ik heel erg lang niet heb geweten wat ik wil worden, en uiteindelijk heb ik voor een studie gekozen die mij heel erg leuk lijkt in plaats van het beroep wat je er later mee kunt worden.
Dusss ik wist niet echt wat ik wou dus deed ik maar iets wat me leuk lijkt
Ja, ik vroeg net al om bevestiging dat ze cute isquote:
Mijn schatjeDie is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze katten rennen altijd heel hard weg als ik thuis benbehalve als ze zelf vinden dat ze aandacht nodig hebben
Mijn vriend vinden ze wel lief
Mijn schatjeCute fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn haarballen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ze zijn niet dik, dat is gewoon allemaal haar!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dan gil ik moord en brand om hulp voor haar, want ik zal het zelf vast ook wel niet wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan helpt Greys De Grote Computerexpertttttt je wel uit de brand!
Dan koop je er meteen twee he, met korting?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
I know!. Ik hoop dat ze hem op mijn werk gaan krijgen zodat ik
. korting
. krijg!
.
Deze;quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Frangipane?
Hertenoogje: Dille & Kamille heeft echt geweldige zeep! Heel lekker en natuurlijk geurend.
Zolang jij altijd zo leuk reageert pest ik lekker door!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan gil ik moord en brand om hulp voor haar, want ik zal het zelf vast ook wel niet weten
Maar dat bedoelde je ook he, jij naarling![]()
Ohhhhhhhhhhhh, wat een ultieme snoetepoes!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Greys, kijk eens wat voor schatjekatje ik heb
Je mag mijn vent wel een keer lenen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:00 schreef Merel het volgende:
Als Greys een computerexpert is wil ik wel met 'r daten
Geen probleem! Althans, als ze hem krijgen voordat ik de laan uit gestuurd ben dan he?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan koop je er meteen twee he, met korting?
En dat je dan even een brul geeft en dat ik dan direct geld naar je overmaak?
Oh thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:58 schreef kwakveense het volgende:
goodbye: mocht je ooit nog een audrey mét haar willen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Verbeterde logischere versie (hoop ik)Ik heb even wat aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nou ja zeg. Kwak heeft úren voor je zitten bijsnijden en comprimeren!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh thanksMaar ik ben al gehecht aan de mijne nu denk ik!
Die websitequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze;
http://www.oetker.fr/gate(...)lats-de-caramel.html
Iets met chocola en caramel dus. Ze hadden nog veeeeeul meer rare taarten waar ik pakjes van mee wilde nemen, maar de laatste keer dat we naar de supermarkt gingen waren we bij de verkeerde
. Die had niet zo'n uitgebreid assortiment.
Ben je nou nog steeds aan het etenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Trusten Goodbye.
Mensen! Ik heb een bammetje met pindakaas!. Eerste indruk: het is niet zo vies als ik verwacht had
. Ik zou hier best aan kunnen wennen
.
Wat een werk, uitjes opbakken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Viking: pindakaas wordt nog lekkerder met een likje sambal, wat schijfjes komkommer en een klein beetje gebakken uitjes
Nee ik ben alweer aan 't eten. Had al een bakje Vitalinea op en nu dus een bammetje met pindakaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds aan het eten
Maar goed dat het redelijk bevalt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Kwak heeft úren voor je zitten bijsnijden en comprimeren!.
Ik bedoel van die prefab gebakken uitjes. Die overigens wel vrij vet zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een werk, uitjes opbakken!. Staan jullie voor elke maaltijd uitgebreid te kokkerellen ofzo?
. Ik ga trouwens afsluiten. Heb de hele avond al op Fok! gezeten en tis mooi geweest
. Nog even met Mark praten en dan ga ik plat
.
Trusten pollewopjes!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb de foto's ook maar achter een spoiler gezet, hoewel ik ze in de silver-layout gewoon zie
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ik ben alweer aan 't eten. Had al een bakje Vitalinea op en nu dus een bammetje met pindakaas.
Conclusie: als je patat eet krijg je al snel weer honger.
Graag,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met het plaatsen horen we het wel he?
*kwijl* Ik HOU van sixpacksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Fatty:
[ afbeelding ]
Fatty 16 weken later, met zonnebank kuurtje
[ afbeelding ]
Heb je het via uploadmanager gedaan in je profiel?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Graag,ik dacht dat ik m kleiner had gemaakt tot 57x57 pixels, maar hij zegt op fok dattie nog steeds te groot is :S Hoe moeiljk kan het zijn
Ik ben soms echt *blond*
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb bijna een baan, maar ik word vanaf vandaag al betaald. Hoe ideaal kan je het hebben![]()
Dus ik ben blij![]()
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik zag het ook, verbazingwekkend!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Fatty:
[ afbeelding ]
Fatty 16 weken later, met zonnebank kuurtje [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woooooooooaaaaaaaaaaaahhh!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Kim!!!!!
![]()
[ afbeelding ]
Ja nu zie ik hem! Leuk!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:47 schreef cyclechick het volgende:
WHOOEEII ik moest 'm nog aanvinken in mijn profiel, dat ik deze wilde gebruiken, haha
enniewaaaj, nu heb ik dus ook een plaatje! Greys ik had je nog wel gemaild, maar is dus overbodig![]()
Nee Bolletje, dat was mij niet bekend, maar mijn Latijnse lessen zijn dan ook van heel wat jaartjes geleden....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wist je dat de mondholte cavum oris in het Latijn heet
Ik slaap altijd binnen een paar minuten onder de zonnebank en ik schrik me altijd een hoedje als hij weer uit springtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
't stomme beest heeft sws alleen maar oog voor mij![]()
Ik vond het altijd beetje saai de zonnebank, maar nu kan ik fokken en nu vind ik best te doen!!
We hebben nu officieel weer een aanloopkat erbij: Pietje. We moeten hem van de week even laten castreren en dan vraag ik nog wel even of ze een chip kunnen ontwaren, want het kan natuurlijk zijn dat het beest verdwaald is.........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik slaap altijd binnen een paar minuten onder de zonnebank en ik schrik me altijd een hoedje als hij weer uit springt![]()
Het Zwols Dierenasiel heeft gemaild of ze een foto van Bink en Boris samen op hun weblog mogen zetten![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Anosmie op 16-10-2008 09:00:50 ]Fok!bejaarde
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:29 schreef Anosmie het volgende:
5 sangria + 1 pen = ...mooi decolletéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
[ Bericht 22% gewijzigd door Anosmie op 16-10-2008 08:58:29 ]Fok!bejaarde
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh boy...het was meer hahahahahahahahahahaha!!!
*sigh*
Ik heb de Nederlandse site daarvan ook gevonden een paar weken terug.. http://www.becomeaspartan.nl/index.phpquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat ziet er bijna te mooi uit om waar te zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
W'rom nu niet dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef loveli het volgende:
Tot ziens aan het eind van de week, dan ben ik wel weer gezellig genoeg om een beetje mee te slow-chatten.
Ga je dat programma in je uppie thuis doen? Lijkt me echt supermoeilijk om de discipline voor op te brengen, het ziet er echt heel zwaar uit. Maar het is misschien wel heel motiverend om te zien dat het werktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb de Nederlandse site daarvan ook gevonden een paar weken terug.. http://www.becomeaspartan.nl/index.php
Wil er dit weekend mee beginnen, aangezien ik mezelf niet meer zo happy voel atm..
Ik kan me niet voorstellen dat dit goed is voor je systeem..jakkiebah zeg..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat drink ik?
Melk, halfvol (vind magere niet te drinken) ~3-4liter per dag
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anderhalf uur te vroeg op school, als ik nu nog te laat kom weet ik het ook niet meer
Spieren kunnen zich niet omzetten in vetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dit heeft ertoe geleid dat mijn spieren zich wat omgezet hebben in vet,
quote:Wat drink ik?
Melk, halfvol (vind magere niet te drinken) ~3-4liter per dag
koffie met melk en suiker, 4 mokken per dag
Eenschquote:
Whehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anderhalf uur te vroeg op school, als ik nu nog te laat kom weet ik het ook niet meer
Brinta maak je in twee minuutjes? Brood smeren duurt langerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Whehe.
Ik moet naar de psycholoog ( = één van de vooronderzoeken ivm mijn operatie). Gisteravond een lijst ingevuld met vragen over hoe ik met problemen om ga("Ik pieker lang door", "Ik zoek afleiding", "Ik reageer me af op anderen"). Ik heb bijna overal neutraal ingevuld
. Weet ik veul
. Ik doe niet aan zelfanalyse, dat is voor hippies
.
Nu heb ik Brinta en m'n lepel kan rechtop staan(maar nu is het wel érg stijf
).
Kan ik trouwens ook maaltijden op één dag omwisselen? Dus 's ochtends bij het ontbijt bammetjes met pindakaas en 's middags Brinta? Ik heb volgende week nml niet zo veel tijd 's ochtends....
Ja, ok, je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Brinta maak je in twee minuutjes? Brood smeren duurt langer![]()
Dat zou ik ook moeten doen (want het rapport bepaalt mede of ik wel of niet geopereerd ga worden), maar daar ben ik te eerlijk voor. Maar ik ga wel meteen zeggen dat ik die vragenlijst kut vond en dat ik er niet in geloof.quote:Ik vind zelf analyses ook kut, ik vul altijd maar in wat ik denk dat ze willen weten.
*geeft SHE een schop richting dieetclub*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef SHE het volgende:
Vief! We hebben hier nog even gemeten en ik ben toch echt 175 cm, volgens Ollie zelfs 176.
Dus ik weet niet wat voor steunzolen je aan had zaterdag, maar ik zou toch zweren dat jij langer leek.
Maar ik zit me te bedenken dat die werf natuurlijk helemaal niet gelijk is, misschien dat je hoger stond ofzo.
Klopt ook wel hoor, want bolletje is even lang als ik en toen wij vergeleken leek het alsof ik ietsje langer was dan bolletje, al denk ik dat we gewoon even lang zijn.
Ik heb me ook gewogen, en dat viel toch iets tegen![]()
71.7![]()
Ik moet nu dus 12 kg kwijtOverigens wel een tegenvaller, ik heb al dagen amper gegeten
![]()
*kruipt naar dieetclub*
Je had gewoon moeten zeggen dat je het gevoel hebt dat jij de enige normale persoon bent in die groep neuroten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moest mijzelf dinsdag beoordelen
en ik vond mezelf niet kut maar ik zei van wel omdat iedereen dat vond en ik geen zin had in nog meer gezeur
Is dat inclusief of exlusief gips?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef SHE het volgende:
Vief! We hebben hier nog even gemeten en ik ben toch echt 175 cm, volgens Ollie zelfs 176.
Dus ik weet niet wat voor steunzolen je aan had zaterdag, maar ik zou toch zweren dat jij langer leek.
Maar ik zit me te bedenken dat die werf natuurlijk helemaal niet gelijk is, misschien dat je hoger stond ofzo.
Klopt ook wel hoor, want bolletje is even lang als ik en toen wij vergeleken leek het alsof ik ietsje langer was dan bolletje, al denk ik dat we gewoon even lang zijn.
71.7![]()
Ik moet nu dus 12 kg kwijtOverigens wel een tegenvaller, ik heb al dagen amper gegeten
![]()
*kruipt naar dieetclub*
Nou dan ben je dus even lang als ik en het begingewicht is ongeveer even zwaar. Dus je haalt me zo weer inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:02 schreef SHE het volgende:
[...]
71.7![]()
Ja, voor jou is het natuurlijk helemaal een goeiemorgen!quote:
Ja, lekker betaald thuis zittenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, voor jou is het natuurlijk helemaal een goeiemorgen!
Vervang dat gips maar door Fuck me heels.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exlusief gips?
Hij is gek, jij oogt idd heel lang. Heb je lange benen in verhouding?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:20 schreef Vivi het volgende:
Dat moet wel dan, van die ongelijke werf, want ik had wel hakken aan, maar jij veul hogere!
Maar ik "toon" lang, dat hoor ik wel vaker. Gelukkig vind mijnvan niet, die vind mij een kleine smurf in vergelijking met zijn ex Godzilla, die een kop boven hem uittorende...gnii gniii.
Great, ik toon lang ÉN vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:21 schreef SHE het volgende:
JIj oogt zo lang omdat je zo freakin' mager bent.
Ik had dat vroeger ook altijd
oeh! naais!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:20 schreef Merel het volgende:
Ohja, ik heb vanochtend even de 68-komma-nog-wat op m'n weegschaal gezienTotdat ik twee happen brinta had genomen, toen was het alweer 69, maar toch!
Geen ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is gek, jij oogt idd heel lang. Heb je lange benen in verhouding?
Nou, maar ik was dan ook wel zo slim om me te kleden zodat ik mijn minpunten kon verbergenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik geloof dat wel hoor...
vind je een heel mooi meisje met prachtige verhoudingen, voor zover ik heb kunnen zien
Ik wel. Eigenlijk dacht ik dat je nog minder woog. Volgens mij heb jij een heel verkeerd zelfbeeldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, zo zouden jullie natuurlijk ook nooit geloven dat ik 57 kilo weegSommige mensen zijn echt ideaal slank dan aber ich nicht
![]()
Nee, echt niet! Ik vind mezelf ook niet té dik, maar ik wil gewoon wat vet kwijt hier en daar. Believe me, ik heb me gewoon gunstig gekleed zaterdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Eigenlijk dacht ik dat je nog minder woog. Volgens mij heb jij een heel verkeerd zelfbeeld
Je bedoelt dat ieniemienie spekrolletje dat je met veel moeite in zittende positie bij elkaar kon grijpenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Ik vind mezelf ook niet té dik, maar ik wil gewoon wat vet kwijt hier en daar. Believe me, ik heb me gewoon gunstig gekleed zaterdag
dat dus!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ieniemienie spekrolletje dat je met veel moeite in zittende positie bij elkaar kon grijpen? Face it: je bent gewoon dun
Als ik zit kan ik zo twee handen vol grijpen. Zonder moeite.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt dat ieniemienie spekrolletje dat je met veel moeite in zittende positie bij elkaar kon grijpen? Face it: je bent gewoon dun
en dat ook dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ik zit kan ik zo twee handen vol grijpen. Zonder moeite.![]()
* neemt zich voor om meer sit ups te doen
Laten we de volgende keer een zwembadmeet in bikini doen, dan zult je 't zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dan haak ik afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laten we de volgende keer een zwembadmeet in bikini doen, dan zult je 't zien
Ik denk iedereenquote:
Jij zou toch een zwemles-meet gaan gevenquote:
Hey, ik zie je plaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:09 schreef Anosmie het volgende:
En natuurlijk: Goedemorgen op deze regenachtige pleuris Herfstdag..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
zomgwtflollerbbqenmeer
lazen jullie dat ik hierboven ergens postte dat ik de 68 al 8 jaar minimaal niet meer gezien had?vandaag 68,7kg...
joepie!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef Chicolate het volgende:
Moblo![]()
![]()
PF wilde een foto van mijn shirt. Het is me niet gelukt een onbewogen te maken, dus doe het maar met deze. Waarschuwing: hij is wel heel flatterend gemaakt en dit shirt doet veel voor mn figuur. Normaal zie ik dr niet zo slank uit.
[ afbeelding ]
Jij bent echt superslank! Wat een verhoudingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef Chicolate het volgende:
Moblo![]()
![]()
PF wilde een foto van mijn shirt. Het is me niet gelukt een onbewogen te maken, dus doe het maar met deze. Waarschuwing: hij is wel heel flatterend gemaakt en dit shirt doet veel voor mn figuur. Normaal zie ik dr niet zo slank uit.
[ afbeelding ]
Is de bingo al geweest??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
heloooww goodmorning
weer een heel topic gemistga maar eens ff ontbijten.....
vanavond chinees/indisch buffet (heb een klinische middag/avond).
Dan lever je wel boobs in (nofi, Chicoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij bent echt superslank! Wat een verhoudingen![]()
Mag ik met je ruilen van figuur?
Iets kleiner zou niet erg zijn. Maar volgens mij heeft Chico dezelfde bh maat als ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan lever je wel boobs in (nofi, Chico), wil je dat?
.
Ik heb dezelfde maat als Ewelina, voor zover ik weet (65F/G?)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Mijn spijkerbroek is te lang. Normaal draag ik hem met laarzen met hakken eronder, maar die laarzen zijn nat en kapot, dus nu ben ik gedwongen platte schoenen te dragen, waardoor ik straks kletsnatte broekspijpen heb
.
Meen je dat? Ik heb ook G (maar niet 65quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat als Ewelina, voor zover ik weet (65F/G?). Dus de boobs mag ze dan ook nog houden
.
Zo'n mooi lijf en dan een hoodie en wijdzittende jeans aantrekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Maar dank jullie, ik word er verlegen van. Heb maar snel een te grote hoodie aangetrokken
.
Moet je de pijpen oprollen. Doe ik met heel veel spijkerbroeken als ik platte schoenen aan heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Mijn spijkerbroek is te lang. Normaal draag ik hem met laarzen met hakken eronder, maar die laarzen zijn nat en kapot, dus nu ben ik gedwongen platte schoenen te dragen, waardoor ik straks kletsnatte broekspijpen heb
.
Niet doen, met zo'n figuur moet je pronkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Maar dank jullie, ik word er verlegen van. Heb maar snel een te grote hoodie aangetrokken
.
Dat staat zo lelijk. En volgens mij lijken m'n benen dan nog korterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je de pijpen oprollen. Doe ik met heel veel spijkerbroeken als ik platte schoenen aan heb.
Dat wel. Maar hey, óf natte broekspijpen óf dat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk. En volgens mij lijken m'n benen dan nog korter.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar hey, óf natte broekspijpen óf dat.
Kun je anders niet die broek in je laarzen proppen (als het een skinny is)?
dat probleem heb ik nu nooit. Ik word altijd al heel erg blij als ik m'n laarzen aankan onder een spijkerbroek...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk. En volgens mij lijken m'n benen dan nog korter.
Jij hebt toch helemaal geen dikke benen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik in een skinny broek, zie je het voor je?
.
Skinnies staan alleen mooi bij echt slanke mensen. Volgens mij zou ik me er helemaal niet prettig in voelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen dikke benen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |