Ja nu zie ik hem! Leuk!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:47 schreef cyclechick het volgende:
WHOOEEII ik moest 'm nog aanvinken in mijn profiel, dat ik deze wilde gebruiken, haha
enniewaaaj, nu heb ik dus ook een plaatje! Greys ik had je nog wel gemaild, maar is dus overbodig![]()
Nee Bolletje, dat was mij niet bekend, maar mijn Latijnse lessen zijn dan ook van heel wat jaartjes geleden....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wist je dat de mondholte cavum oris in het Latijn heet
Ik slaap altijd binnen een paar minuten onder de zonnebank en ik schrik me altijd een hoedje als hij weer uit springtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef conleche het volgende:
't stomme beest heeft sws alleen maar oog voor mij![]()
Ik vond het altijd beetje saai de zonnebank, maar nu kan ik fokken en nu vind ik best te doen!!
We hebben nu officieel weer een aanloopkat erbij: Pietje. We moeten hem van de week even laten castreren en dan vraag ik nog wel even of ze een chip kunnen ontwaren, want het kan natuurlijk zijn dat het beest verdwaald is.........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik slaap altijd binnen een paar minuten onder de zonnebank en ik schrik me altijd een hoedje als hij weer uit springt![]()
Het Zwols Dierenasiel heeft gemaild of ze een foto van Bink en Boris samen op hun weblog mogen zetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Anosmie op 16-10-2008 09:00:50 ]Fok!bejaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |